Klopt, je ontdekt telkens weer nieuwe.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo hersenloos vond ik ze niet, heel veel verborgen (woord en verwijzing) grappen.
Wauwwwwwquote:
Ontbijtje?quote:
Ik had ze allemaal goedquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker, dank je.quote:
Waar is @mailyquote:
Hoe moet ik dat nou weer weten?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weer weten?
3 Shirleys voor je topicquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.quote:
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaanquote:
O jemig wat goed van @Superbadeendjequote:Op woensdag 11 december 2024 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaan![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
O jemig wat goed van @:Superbadeendje![]()
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?
Dan proberen daar iets aan te doenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.
Werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dan proberen daar iets aan te doen
Heb je geen handen meer ofzow?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Weleens een badeend met handen gezien?
Kwaakgestuurd toetsenbordquote:Op woensdag 11 december 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?
Of met zijn snavel![]()
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.quote:
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.
Broodje smerenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Je kan niet lopen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.
Binnenshuis ging net.quote:
Dat wel,zij het dat het veel energie kost.quote:
Oh gelukkig , je kan iig lopen , dat is toch wel belangrijkquote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel,zij het dat het veel energie kost.
Rustig naar de appiequote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh gelukkig , je kan iig lopen , dat is toch wel belangrijk
Dat durf ik nog niet echt, misschien overmorgen ofzo.quote:
quote:
Ja, wij noemden ze ook moesselientjes. na elke wedstrijd eentjequote:
Ik ken ze van Achterwerk in de kast , Roos met haar buurmannen en de roze koekenquote:Op woensdag 11 december 2024 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, wij noemden ze ook moesselientjes. na elke wedstrijd eentje
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2024 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roze koeken, die blijf ik lekker vinden
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koekquote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je mag ze altijd lekker vinden hoor.
Ik eet ze niet vaak, maar vind ze ook lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roze koeken, die blijf ik lekker vinden
Dan ga je toch voor zure matten?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koek
Iets lekker vinden en iets eten.zijn verschillende dingen hequote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koek
Het is voor mij ook alweer een tijdje geleden, bij de bakker zie ik ze ook, die zijn dan natuurlijk minder fabrieksmatig, maar ik prefereer toch nog steeds de Glacé koeken.quote:
Asjeblieft, hoop dat het je lekker smaaktequote:
Beetje nostalgie ook, vind ikquote:Op woensdag 11 december 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik eet ze niet vaak, maar vind ze ook lekker
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 december 2024 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.
Misschien nu wel maar het was altijd wel een leuke quizvraag.quote:
lolquote:Op woensdag 11 december 2024 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien nu wel maar het was altijd wel een leuke quizvraag.
Waar komt de naam gestampte muisjes vandaan is ook een leuke.quote:
Ook ja , en zo heb je er meerquote:Op woensdag 11 december 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar komt de naam gestampte muisjes vandaan is ook een leuke.
Alleen maar van de zwangere vrouwtjes toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.
Dat wordt van anijszaad gemaakt en dat zaadje heeft een steeltje. Met een beetje fantasie kan je daar een muisje in zien.quote:
Dat hoef je mij niet te vertellen grapjasquote:Op woensdag 11 december 2024 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt van anijszaad gemaakt en dat zaadje heeft een steeltje. Met een beetje fantasie kan je daar een muisje in zien.
Voor de rest da, leren zij er ook weer wat bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen grapjas
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor de rest da, leren zij er ook weer wat bij.
Ik vind dat soort wetenswaardigheden wel leuk om te weten.quote:
Zijn ze ookquote:Op woensdag 11 december 2024 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat soort wetenswaardigheden wel leuk om te weten.
Dus we zijn aan elkaar gewaagd.quote:
Dat weet ik niet maar ik vind het wel leuk zo nu en dan die weetjesquote:Op woensdag 11 december 2024 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus we zijn aan elkaar gewaagd.
Oorsprong van spreuken en gezegdes of waarom bepaalde dingen bij de feestdagen horen...quote:Op woensdag 11 december 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik vind het wel leuk zo nu en dan die weetjes
Okay iedere zijn dingquote:Op woensdag 11 december 2024 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oorsprong van spreuken en gezegdes of waarom bepaalde dingen bij de feestdagen horen...
Ieder zijn afwijking bedoel je.quote:
Juist jaquote:Op woensdag 11 december 2024 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieder zijn afwijking bedoel je.
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
beestjes https://www.hln.be/dieren(...)oto-maakte~a86a4250/
Ze willen de foto's niet laten doorlinken
Wat denk jij,quote:
Whuuuttt?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij,
vrouwen die zich niet zedig genoeg kleden krijgen toch wel terecht 15 jaar tot mogelijk de doodstraf? Daar is niets mis mee toch?
Hoezo whuutttt? Dacht dat jij het er wel mee eens zou zijnquote:
Ik zat nog bij het eekhoorntjequote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo whuutttt? Dacht dat jij het er wel mee eens zou zijn
https://www.nu.nl/buitenl(...)ls-niet-naleven.html
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
beestjes https://www.hln.be/dieren(...)oto-maakte~a86a4250/
Ze willen de foto's niet laten doorlinken
Ouwe kerstbalquote:Op woensdag 11 december 2024 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE is niet gek, hij is een kerstbal.
[ afbeelding ]
Allebei goed.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ze zoent worden ze een paard op een witte prins, of zoiets
quote:
Oke, jou moeten ze cancellen, per directquote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Niet waar.quote:
Does lievquote:Op woensdag 11 december 2024 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, jou moeten ze cancellen, per direct
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Soms wint de schildpadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Moet jij zeggenquote:
Een WITTE prins, doe eens inclusief ofzoquote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet blij vanquote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien en kan daar slecht tegen.
Sorryquote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien en kan daar slecht tegen.
Hoe ga je dit nou weer goed maken?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
Merk dat ik een iets andere versie ken, daar gaat de ooievaar eraan
Nu die andere nog.quote:
Die dus.quote:
Klassiekertjequote:
Ik ben die lui gisterenavond tegen gekomenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Pleur op met je kutkonvooi,
ik ben fietser en rijd gewoon door ja
Je hebt ze toch wel even duidelijk gemaakt wat je van ze vond voor je gewoon doorfietste he?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben die lui gisterenavond tegen gekomen
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel even duidelijk gemaakt wat je van ze vond voor je gewoon doorfietste he?
Lawaaischoppers waren hetquote:Op woensdag 11 december 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel even duidelijk gemaakt wat je van ze vond voor je gewoon doorfietste he?
We gaan Amerikaanse toestanden krijgen met die hele colonnes, ..er gaat toch ook een trein vanaf Schiphol naar Den Haag? ... en dat voor zo'n president uit Portugalquote:
Ronniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |