Klopt, je ontdekt telkens weer nieuwe.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo hersenloos vond ik ze niet, heel veel verborgen (woord en verwijzing) grappen.
Wauwwwwwquote:
Ontbijtje?quote:
Ik had ze allemaal goedquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker, dank je.quote:
Waar is @mailyquote:
Hoe moet ik dat nou weer weten?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weer weten?
3 Shirleys voor je topicquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.quote:
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaanquote:
O jemig wat goed van @Superbadeendjequote:Op woensdag 11 december 2024 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaan![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
O jemig wat goed van @:Superbadeendje![]()
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?
Dan proberen daar iets aan te doenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.
Werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dan proberen daar iets aan te doen
Heb je geen handen meer ofzow?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Weleens een badeend met handen gezien?
Kwaakgestuurd toetsenbordquote:Op woensdag 11 december 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?
Of met zijn snavel![]()
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.quote:
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.
Broodje smerenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Je kan niet lopen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.
Binnenshuis ging net.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |