Klopt, je ontdekt telkens weer nieuwe.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo hersenloos vond ik ze niet, heel veel verborgen (woord en verwijzing) grappen.
Wauwwwwwquote:
Ontbijtje?quote:
Ik had ze allemaal goedquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker, dank je.quote:
Waar is @mailyquote:
Hoe moet ik dat nou weer weten?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weer weten?
3 Shirleys voor je topicquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.quote:
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaanquote:
O jemig wat goed van @Superbadeendjequote:Op woensdag 11 december 2024 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaan![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
O jemig wat goed van @:Superbadeendje![]()
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?
Dan proberen daar iets aan te doenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.
Werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dan proberen daar iets aan te doen
Heb je geen handen meer ofzow?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Weleens een badeend met handen gezien?
Kwaakgestuurd toetsenbordquote:Op woensdag 11 december 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?
Of met zijn snavel![]()
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.quote:
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.
Broodje smerenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Je kan niet lopen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.
Binnenshuis ging net.quote:
Dat wel,zij het dat het veel energie kost.quote:
Oh gelukkig , je kan iig lopen , dat is toch wel belangrijkquote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel,zij het dat het veel energie kost.
Rustig naar de appiequote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh gelukkig , je kan iig lopen , dat is toch wel belangrijk
Dat durf ik nog niet echt, misschien overmorgen ofzo.quote:
quote:
Ja, wij noemden ze ook moesselientjes. na elke wedstrijd eentjequote:
Ik ken ze van Achterwerk in de kast , Roos met haar buurmannen en de roze koekenquote:Op woensdag 11 december 2024 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, wij noemden ze ook moesselientjes. na elke wedstrijd eentje
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2024 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roze koeken, die blijf ik lekker vinden
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koekquote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je mag ze altijd lekker vinden hoor.
Ik eet ze niet vaak, maar vind ze ook lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roze koeken, die blijf ik lekker vinden
Dan ga je toch voor zure matten?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koek
Iets lekker vinden en iets eten.zijn verschillende dingen hequote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koek
Het is voor mij ook alweer een tijdje geleden, bij de bakker zie ik ze ook, die zijn dan natuurlijk minder fabrieksmatig, maar ik prefereer toch nog steeds de Glacé koeken.quote:
Asjeblieft, hoop dat het je lekker smaaktequote:
Beetje nostalgie ook, vind ikquote:Op woensdag 11 december 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik eet ze niet vaak, maar vind ze ook lekker
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 december 2024 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |