quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef Cassa95 het volgende:
2033 Michael Jackson - Rock With You (2022)
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef Cassa95 het volgende:
2235 Michael Jackson - Liberian Girl (2019)
Zijn allemaal Quincy Jones producties, dus soortvan DAB.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef Cassa95 het volgende:
2291 U.S.A. For Africa - We Are The World (2019)
Een dubbele portie James in de lijst is een dubbele portie leuke tweets in het topic!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stond die nog in de lijst? Dat maakt die comeback eigenlijk alleen maar erger. Wie is hier nou bij gebaat, al die vagevuurhits.
Dit is wel een hele hoge dunk van de gemiddelde stemmer. Chump Change is er alleen maar ingekomen door Hugo en Henry anders had niemand ernaar gekraaid. Die 9 andere Quincy-platen die wel al op de keuzelijst stonden doen niets. Om dan te denken dat mensen op Rock with you stemden voor Quincy, lijkt me wat te veel. Ik denk eerder dat die Netflix-docu waar al een jaar lang over geëmmerd wordt bij elke gelegenheid hier een rol heeft gespeeld. En zelfs dat betwijfel ik sterk voor die 2 MJ-platen.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:58 schreef S9H het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn allemaal Quincy Jones producties, dus soortvan DAB.
We Are the World kwam toen Quincy Jones overleed wel in ieder journaal voorbij de hele dag lang.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel een hele hoge dunk van de gemiddelde stemmer. Chump Change is er alleen maar ingekomen door Hugo en Henry anders had niemand ernaar gekraaid. Die 9 andere Quincy-platen die wel al op de keuzelijst stonden doen niets. Om dan te denken dat mensen op Rock with you stemden voor Quincy, lijkt me wat te veel. Ik denk eerder dat die Netflix-docu waar al een jaar lang over geëmmerd wordt bij elke gelegenheid hier een rol heeft gespeeld. En zelfs dat betwijfel ik sterk voor die 2 MJ-platen.
Wel bijzonder dat dat Thriller-nummer het dan weer niet redt.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:58 schreef S9H het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn allemaal Quincy Jones producties, dus soortvan DAB.
Het zal niet voor alle stemmers gelden, maar het overlijden van Jones kan wel het laatste zetje hebben gegeven. Liberian Girl en We Are the World zijn wel twee nummers die hoog in de Extra 500 stonden en het toch hebben gered.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel een hele hoge dunk van de gemiddelde stemmer. Chump Change is er alleen maar ingekomen door Hugo en Henry anders had niemand ernaar gekraaid. Die 9 andere Quincy-platen die wel al op de keuzelijst stonden doen niets. Om dan te denken dat mensen op Rock with you stemden voor Quincy, lijkt me wat te veel. Ik denk eerder dat die Netflix-docu waar al een jaar lang over geëmmerd wordt bij elke gelegenheid hier een rol heeft gespeeld. En zelfs dat betwijfel ik sterk voor die 2 MJ-platen.
Maar Bobby Jean is wel een geweldige binnenkomer in de lijstquote:Op woensdag 11 december 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce staat nu als het goed is 4e in de lijst van artiesten, na Queen, Beatles en ABBA. Heeft er meer dan U2 en de Stones. Coldplay heeft er ook 23 als ik het goed tel (maar daarbij zitten wel een aantal samenwerkingen)
Dus het geklaag over Bruce begint wel redelijk gegrond te worden
En toch mag er best wat aan noteringen van Bruce weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar Bobby Jean is wel een geweldige binnenkomer in de lijst
Secret Garden en Brilliant Disguise hadden imo best een jaartje mogen overslaan jaquote:Op woensdag 11 december 2024 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch mag er best wat aan noteringen van Bruce weg.
Dit geldt denk ik voor alle grootverdieners.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch mag er best wat aan noteringen van Bruce weg.
Beatles en de Stones heb ik dat minder bij dan bij de anderen. Die zijn al heel veel relevants kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit geldt denk ik voor alle grootverdieners.
Mooi cadeautje ter gelegenheid van hun afscheid…quote:Op woensdag 11 december 2024 08:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen ze niet gewoon de Memphis Maniacs vragen?
De Stones gaan wel weer stijgen wanneer Keith Richards over een jaar of 40 overlijdt.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles en de Stones heb ik dat minder bij dan bij de anderen. Die zijn al heel veel relevants kwijtgeraakt.
Fleetwood Mac en Bowie vind ik ook wel representatief.
Bij McDonald's bonus moet ik altijd aan deze epische reclame denken met dit heerlijke 80s duet van Linda Ronstadt en Aaron Nevillequote:Op woensdag 11 december 2024 09:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Goodbye My Lover zal door een McDonald's bonus wel flink in de lift zitten
Met een goed getimede Jagger-boostkaart kunnen de Stones nog wel eens bovenaan komen, als de Queen-trend nog wat doorzet.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
De Stones gaan wel weer stijgen wanneer Keith Richards over een jaar of 40 overlijdt.
Linda Ronstadt in de Top 2000 is altijd toejuichbaar. Had ergens gehoopt dat de geweldige The Last Of Us serie (S1E3quote:Op woensdag 11 december 2024 10:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij McDonald's bonus moet ik altijd aan deze epische reclame denken met dit heerlijke 80s duet van Linda Ronstadt en Aaron Neville![]()
Bekijk deze YouTube-video
Helaas maar 4 jaar in de Top 2000 waarvan de laatste keer in 2004.
Naar mijn bescheiden mening is van dit rijtje maar 1 artiest niet overrated qua aantal noteringen en dat isTaylorquote:Op woensdag 11 december 2024 10:30 schreef Cassa95 het volgende:
Hofleveranciers dit jaar (elke artiest met 15 of meer noteringen), met daarbij ook hun aantal in 2023 en 2019 (5 jaar geleden):
15 is ook niet zo heel veel natuurlijk (maar als ik zie wat de noteringen zijn zou 10 ook wel voldoen)quote:Op woensdag 11 december 2024 10:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is van dit rijtje maar 1 artiest niet overrated qua aantal noteringen en dat isTaylor
De ene 10+ is de andere niet, ik zie Peter Green's Fleetwood Mac en Fleetwood Mac bijvoorbeeld als twee andere bands (dat is voor mij ook de hoofdreden dat ik het aantal niet zo hoog vind, maar dan moet Peter wel minimaal 4x vertegenwoordigd zijn, Rumours max 6x en de Tango-tijd max 5x en volgens mij halen we dat quotum sinds 2 jaar ofzo niet meer)quote:Op woensdag 11 december 2024 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb sowieso niet zoveel op met 10+, ook niet bij artiesten/bands die ik goed kan hebben. Maar dat is volgens mij wel bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |