Ja, ik weet niet of het tactiek of gewoon fout was. Maar het leidt wel tot gekke bewegingen in de lijstquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die hadden ze gewoon weggelaten uit de keuzelijst, net als pussycat met mississippi. Vrij effectieve tactiek om een nr uit de lijst te laten verdwijnen
Volgens mij gewoon administratief prutswerk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:48 schreef VdB95 het volgende:
[..]
De winnaar is denk ik Everybody Hurts:
1999 - 31
2000 - uit
2001 - 50
Doen ze steeds meer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die hadden ze gewoon weggelaten uit de keuzelijst, net als pussycat met mississippi. Vrij effectieve tactiek om een nr uit de lijst te laten verdwijnen
Toen moesten ze nog opgestuurde briefjes tellen zeker.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:24 schreef Piebe het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon administratief prutswerk.
Paranoid was toen ook ineens weg.
Zeker, zat ook in de docu vorig jaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen moesten ze nog opgestuurde briefjes tellen zeker.
De opening van Bart een uur lang is vooralsnog t enigequote:Op dinsdag 10 december 2024 20:01 schreef Felagund het volgende:
Wordt er nog iets speciaal gedaan dit jaar omdat het 25 jaar bestaat?
Dus we krijgen een mash-up van een uur?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De opening van Bart een uur lang is vooralsnog t enige
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus we krijgen een mash-up van een uur?
quote:Bart pakt dit jaar extra groot uit met een show van een uur vol mash-ups en liveoptredens van bekende artiesten. Samen met Danny Vera, Davina Michelle, HAEVN, KANE, Paskal Jakobsen, DJ TLM en The Maestro & The European Pop Orchestra brengt hij een eerbetoon aan de grootste helden uit de muziekgeschiedenis en werkt hij toe naar de start van de NPO Radio 2 Top 2000. De show is op kerstavond op tv te zien op NPO 3 vanaf 23.00 uur.
Ik vond die pakweg 10 minuten al behoorlijk opgeblazen, maar Bart vond het blijkbaar nog niet genoeg.quote:
De good old briefkaarten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen moesten ze nog opgestuurde briefjes tellen zeker.
Jawel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef TLC het volgende:
Turn of a friendly card staat er gewoon niet in
![]()
Europapa: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/joost/europapaquote:
Hmmz vreemd, maar ik ben blij dat ze er beiden instaanquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Europapa: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/joost/europapa
Friendly Bingo card: https://staatieindetop200(...)n-of-a-friendly-card
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Danny Vera, Davina Michelle, HAEVN, KANE, Paskal Jakobsen, DJ TLM en The Maestro & The European Pop Orchestra brengt hij een eerbetoon aan de grootste helden uit de muziekgeschiedenis
Net zoals vorige jaren dus, alleen met iets meer Bartcorequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........
FTFYquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De opening van Bart een uur lang is vooralsnog t enge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |