SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee mee te nemen als ik ga sporten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Ik heb wel foto's van mn rijbewijs op mn telefoon en die heb ik wel altijd bij me.
Die heb ik gewoon standaard in mijn portemonnee zittenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb niet altijd m'n rijbewijs bij me als ik met de auto weg ben.
Verschilt per gemeente.quote:
Ik sta zo op mijn pasfotoquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, moet weer in feb mn paspoort eens verlengen
Ook pasfoto's maken![]()
![]()
![]()
x infinity
Het is al heel lang geleden dat ik een portemonnee mee heb genomen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:10 schreef Ama het volgende: ID kaart past zo mooi in je portemonnee.
489,63 ofzoquote:
Over sporten gesprokenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee me te nemen als ik ga sporten.
Ja, ik ook:quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon standaard in mijn portemonnee zitten
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee mee te nemen als ik ga sporten.
Mag ik jouw snor lenen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta zo op mijn pasfoto
[ afbeelding ]
Geld.quote:
HdPquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over sporten gesproken
Gisteren bulgarian split squats gedaan
Met gewicht
Ge-nie-ten!
Vanavond kantooryoga en pilates.quote:
Sta je daar op Schipholquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Al die mensen die niet weten dat je rijbewijs geen reisdocument is
Ben in Frankrijk ook wel eens aangehouden door de politie, die sprak alleen Frans maar mijn rijbewijs was prima als IDquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Al die mensen die niet weten dat je rijbewijs geen reisdocument is
Voor gemeente Hoornquote:
Eerder tijdens die grenscontroles. Ik was laatst ook m'n paspoort vergeten mee te nemen naar Duitsland maar er wordt toch amper gecontroleerd.quote:
Bij mij moeten mijn paspoort en rijbewijs volgens mij ook allebei tegelijk in 2026quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijne is nog geldig tot 2028. Dus ik heb nog even om te sparen. Dan moet ook gelijk mijn rijbewijs weer. Dus wordt een duur jaar.
84 voor een paspoort.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ¤75 voor ID-kaart, da's niet heel veel veranderd.
Hier net zo duurquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor gemeente Hoorn
Identiteitskaart
Kosten 2024 Kosten 2025
Volwassenen vanaf 18 jaar
¤ 75,80 ¤ 78,50
quote:Voor een persoon die 18 jaar of ouder is (geldigheid 10 jaar) ¤ 75,80
Dazeggiknet, die heb ik nog en haal ik wel weer als ik buiten de EU wezen moet.quote:
Een blonde vrouw met een Nederlands kenteken, zelfs al laat je biebpas zien dan laten ze je daar nog doorquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder tijdens die grenscontroles. Ik was laatst ook m'n paspoort vergeten mee te nemen naar Duitsland maar er wordt toch amper gecontroleerd.
Hm, ja ik heb dat paspoort toch onbewust meequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder tijdens die grenscontroles. Ik was laatst ook m'n paspoort vergeten mee te nemen naar Duitsland maar er wordt toch amper gecontroleerd.
quote:
Eigenlijk best belachelijke prijzen voor verplichte pasjesquote:Paspoort ¤ 83,85
Rijbewijs ¤ 51,10
Word je daar niet zo'n Oostblokse kogelstoter van?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over sporten gesproken
Met gewicht
Ge-nie-ten!
Het is het enige nog zo'n beetje waar een gemeente geld mee binnen krijgt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk best belachelijke prijzen voor verplichte pasjes
Ja, ben ik vanzelfsprekend al.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Word je daar niet zo'n Oostblokse kogelstoter van?
Ik had dat wel toen ik vanuit Maleisië via Dubai terug naar Düsseldorf vloogquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een blonde vrouw met een Nederlands kenteken, zelfs al laat je biebpas zien dan laten ze je daar nog door
Ja, want de WOZ brengt niets meer op tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is het enige nog zo'n beetje waar een gemeente geld mee binnen krijgt.
Ik krijg ze nooit dus nee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hebben jullie ook altijd nog een bult VVV-bonnen over?
Nee, huizen zijn niets meer waard tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want de WOZ brengt niets meer op tegenwoordig?
VVV bonnen waarvan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Eens in de 10 jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk best belachelijke prijzen voor verplichte pasjes
Ik rij echt nooit auto haha.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dit vragen naar de bekende weg?
Ja ik word tegenwoordig wel standaard gecontroleerd op het vliegveld door mijn buik, maar dat is meestal ook even twee seconden een beetje voelen en dan is het ook wel weer prima en doorlopenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat wel toen ik vanuit Maleisië via Dubai terug naar Düsseldorf vloog
Iedereen werd uitgebreid gecontroleerd. Ik moest voor de vorm mijn paspoort laten zien maar die kan niet echt gekeken hebben met die vluchtige blik die hij erop wierp.
Kreeg eerder de indruk dat ik snel door moest lopen zodat ze weer echt aan het werk konden met de mensen achter mij
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama die sneeuwpopkoekjes zijn er als het goed is weer.
https://www.ah.nl/product(...)olletje-sneeuwmannen
Ja, nou ja.quote:
Nee, want iedereen maakt daar altijd bezwaar tegen, dus dat kost meer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want de WOZ brengt niets meer op tegenwoordig?
En terecht.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want iedereen maakt daar altijd bezwaar tegen
Hier maken ze meer druk om dat ze geld teveel binnen krijgen met het industrieterreinquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is het enige nog zo'n beetje waar een gemeente geld mee binnen krijgt.
Ik vond die ondervraging een beetje teleurstellendquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Werd naar de VS wel ondervraagd waar ik naartoe ging, met wie ik reisde, wat ik er ging doen. Grapjes gemaakt over de KKK en slangen.
Maar ik heb mijn rijbewijs een half jaar geleden wel laten verlengen na 5 jaar een keer.quote:
Nee, daar heb je anabolen voor nodig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Word je daar niet zo'n Oostblokse kogelstoter van?
Had ik alleen de eerste keer toen ook alles moest worden geregistreerd. Tegenwoordig is het meer een gezellig praatje, nog net niet over het weer maar het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Werd naar de VS wel ondervraagd waar ik naartoe ging, met wie ik reisde, wat ik er ging doen. Grapjes gemaakt over de KKK en slangen.
gewoon de hema mee leegkopen, 20 sappige wostenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar heb je anabolen voor nodig.
Geen grap of overdrijving, overigens.
Anabole oats?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]Maar misschien hebben overnight oats dezelfde werking.
Yoloquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, sneakers zijn bij het afghaalpunt
Ik had liever dat ze in de pakketkluis waren gesmeten, maar nee.
Moet ik weer een fatsoenlijke broek aantrekken enz
Ja, lijkt me sowieso wel handig om te doenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn rijbewijs een half jaar geleden wel laten verlengen na 5 jaar een keer.
Kerstfeest van je werk?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:30 schreef Karzai het volgende:
zo weer lekker thuis, ff naar de tandarts zo, ik verwacht een pakketje, twijfel of ik nog naar dat kerstfeest zal gaan
Echt leven op het randje jaquote:
ik gok op 1 gaatjequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:30 schreef Karzai het volgende:
zo weer lekker thuis, ff naar de tandarts zo, ik verwacht een pakketje, twijfel of ik nog naar dat kerstfeest zal gaan
Gelukkig maar, want dat vind ik helemaal niet mooiquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar heb je anabolen voor nodig.
Geen grap of overdrijving, overigens.
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]Maar misschien hebben overnight oats dezelfde werking.
de gemeente, krijg van de kringloop nog kerstfeest, ik ben gedetacheerd bij de kringloopquote:
Als het niks is kan je altijd nog gaan toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
de gemeente, krijg van de kringloop nog kerstfeest, ik ben gedetacheerd bij de kringloop
dus ik krijg bij beide organisaties een feest en een kadootje
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mag. Het was geen daverend succes.
Met beide voeten op de grond of één been op een verhoging zodat je nķg meer spierpijn hebt de dagen erna? Zoals het hoort zeg maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over sporten gesproken
Met gewicht
Ge-nie-ten!
precies, zal sowieso niet langer dan een uurtje zijn het is al om 18 uur afgerlopen, er speelt geloof ik een live band en er is een hapje en een drankjequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het niks is kan je altijd nog gaan toch?
Dit was een variant met 1 been op de grond en het andere been op de rol van de leg extentionquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met beide voeten op de grond of één been op een verhoging zodat je nķg meer spierpijn hebt de dagen erna? Zoals het hoort zeg maar.
Ik ben al bulky genoeg van nature.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat vind ik helemaal niet mooi
quote:
quote:In Ede heeft helaas een vrouw heel veel meegenomen vanochtend. Gelukkig gaan ze haar een winkelverbod geven.
https://nl.pepper.com/aan(...)uidvat-gratis-337114
Dat je jezelf maar de trap af gooit uit ellende.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit was een variant met 1 been op de grond en het andere been op de rol van de leg extention![]()
En dan gewicht in je handen.
Daarnaast hadden we ook nog de sissy squat.
Dus extra genieten van het kreupel zijn, deze week![]()
Ja, maar waar is dat nog een standaard iets om te geven/krijgen?quote:
#chunkyyyyyquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al bulky genoeg van nature.
ik kreeg er een, maar ik was em een kwartier later alweer verlorenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar waar is dat nog een standaard iets om te geven/krijgen?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je jezelf maar de trap af gooit uit ellende.
In Nederland.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar waar is dat nog een standaard iets om te geven/krijgen?
Lekker dankbaar weer, Karzaiquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kreeg er een, maar ik was em een kwartier later alweer verloren
ik zeek van de regen en ik had handschoenen aan, pakte waarschijnlijk telefoon uit dezelfde zakquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker dankbaar weer, Karzai
Ik geef het net zo makkelijk uit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:42 schreef Karzai het volgende:
is geloof belasting technisch handig voor bedrijven om zo.n bon te geven ipv geld
Net al een pak van leeggevrotenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama die sneeuwpopkoekjes zijn er als het goed is weer.
https://www.ah.nl/product(...)olletje-sneeuwmannen
#trotsquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net al een pak van leeggevroten
In je hand?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn theeglas kwijt, wtf?
Ergens op een random tafelquote:
Een spiegel was ook leuk geweest.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een spiegel was ook leuk geweest.
Dat je zelf het fossiel bent, hahaatjes.
Moeten we 112 bellen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef UitStraling het volgende:
Leessst kwissemsis, i geef joe m'n hart but de verrie nekst dee joe geef it awee
Jij denkt: is fissa?quote:
Ik stootte de mijne net om, met een kerstboom, rolde zo onder de bankquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn theeglas kwijt, wtf?
Heb je geluk dat ie niet kapot was, zoals de mijne vorige weekquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stootte de mijne net om, met een kerstboom, rolde zo onder de bank
Gelukkig was die leeg
Ik heb er een stuk of 8 ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geluk dat ie niet kapot was, zoals de mijne vorige week
Nog steeds geen nieuwe gekocht
Theeglazen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:19 schreef essnhills het volgende:
Heb ze geteld, het zijn er 10
Plus nog 6 kleintjes
Jaquote:
Iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oi, webshop. Als je me iets stuurt genaamd "Cold weather comforts" dan verwacht ik dikke truien. Niet een mesh ding.
Mini-kerstbomen.quote:
Kaas!quote:
Een 450.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij de zuidas?
Met dennenaalden?quote:
Ik krijg het al koud als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit past toch niet bij "Cold weather comfort"
[ afbeelding ]
Wellicht 👀🧐quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt een waar genot indeed![]()
Es lo que es ..
Oh, ben je collega van Luctor?
Jawel want als je dit draag ben je "heeeeeete vrouwquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat niet eens een streepje doorheenquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens weet je welke vriendin ik mis hier?
@:datismijnmening
Niet direct het idee dat ik bij "Cold weather comfort" hebquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat het was geweest had het nog gekund inderdaad, dit snap ik niet!quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat niet eens een streepje doorheen
Moet je ook even bij je ouders zeggen, weet je zeker dat die opname een spoedopname en verplicht is.quote:
Nee, met veren en melk.quote:
HdPquote:
GeMoquote:
Ik ging gluren, volgens d'r laatste posts ging ze op verkansie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat niet eens een streepje doorheen
Ja, want alleen die linkse stootte mijn theekop om, die rechter heeft niets gedaanquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg het al koud als ik er naar kijk.
Naja, dat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet direct het idee dat ik bij "Cold weather comfort" heb
GeMoquote:
quote:
quote:
Ja graag.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Gelukkig, want ze zat niet heel lekkel in d'r vel geloof ik.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging gluren, volgens d'r laatste posts ging ze op verkansie.
IK MOET NOG DRIE HORRORDAGENquote:
Nee, dat ongeluk gooide er wel echt een flinke zooi bovenop ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig, want ze zat niet heel lekkel in d'r vel geloof ik.
Denk wel eerder dan zo'n mesh fludder.quote:
HdP is Heerdie de Peerliequote:
UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:
Niet melk met veren of naalden?quote:
Ik heb nooit verkansiequote:
Ik heb nu toevallig 2 truien aanquote:
Jammer de bammerquote:
Nee, met goorgonzolaquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet melk met veren of naalden?
De naam zegt het al.quote:
Jij smoort altijd weg op kantoor enzulksquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu toevallig 2 truien aandus ik weet niet zo goed waar dit vandaan komt ?
Ik zie dit nu letterlijk voor mequote:Op dinsdag 10 december 2024 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij smoort altijd weg op kantoor enzulks
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
LIF / hoe maken jullie de douch droog?
ps voor dat iemand met deze tip komt; ik heb al geprobeerd om hard te blazen maar dan ben je uren bezig en je word er licht van in je hoofd
Ik heb weer genoeg internet gezien voor vandaag.
Trekken!quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
ps voor dat iemand met deze tip komt; ik heb al geprobeerd om hard te blazen maar dan ben je uren bezig en je word er licht van in je hoofd
Daar wordt de boel nooit droger van huehuequote:Op dinsdag 10 december 2024 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trekken!
Huehue.
Nee met een trekker.
oh nou dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar wordt de boel nooit droger van huehue
Niet met poeder schieten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar wordt de boel nooit droger van huehue
"Pappa is een verkrachter en mamma een hoer"quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat kind van Beyonce is 12 maar lijkt wel 29. Kolere.
7/10quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vlieg altijd met Ordin Air
Gewoon 24 uur per dag het raam open, ga toch niet lopen zwoegen en zweten na het douchen, kun je daarna gelijk weer gaan douchenquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo leuk is die rubriek nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:nattekat zijn favoriete rubriek.
Nooit uit geweest.quote:
Flexquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 24 uur per dag het raam open, ga toch niet lopen zwoegen en zweten na het douchen, kun je daarna gelijk weer gaan douchen
Wat zeg jij nou weer?quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:12 schreef Modus het volgende:
Ik toen ik voor het eerst hoorde dat mensen hun douche na douchen droog makenhet is douch, blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb geen zin meerquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van grijs depressief kutweer
Wat gek. Ik wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van grijs depressief kutweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
en als je er een tas hangt is het een douchbagquote:
ik kom Klaartje halen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
"De vertaling staat klaar.
groetjes,
Klaar"
Dat ging nog net goed
Haha waarom.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een goed overleg. Er gingen zelfs mensen janken.
Was je uien aan het snijden tijdens het overleg?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een goed overleg. Er gingen zelfs mensen janken.
Klaartje wil uit de ballenbak opgehaald worden.quote:
op naar Ikeaquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel opgehaald worden uit de ballenbak.
Nou, er gaat 1 iemand bij ons weg, eigen keuze dat die weg gaat. En een collega vroeg aan de nieuwe soort van leidinggevende hoe de taken worden opgepakt en de reactie was niet helemaal zoals degene die weg gaat het graag zou horen en toen moest die persoon janken.quote:
Ja, voordeel van thuiswerken, ksn je alvast beginnen met koken of de voorbereidingen daarvoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je uien aan het snijden tijdens het overleg?
Daar zit ik al.quote:
Wat maakt het uit, als je toch weggaatquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, er gaat 1 iemand bij ons weg, eigen keuze dat die weg gaat. En een collega vroeg aan de nieuwe soort van leidinggevende hoe de taken worden opgepakt en de reactie was niet helemaal zoals degene die weg gaat het graag zou horen en toen moest die persoon janken.
Ja, er is alweer een was gedraaid en het vlees is gebakkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, voordeel van thuiswerken, ksn je alvast beginnen met koken of de voorbereidingen daarvoor.
Ik heb echt geen flikker gedaan nog vandaagquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer
Schijt competenties.
Ik functioneer gewoon op pure haat, want ik doe niet aan slapen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flikker gedaan nog vandaag
Ik functioneer slecht op weinig slaap. Goh.
Picsquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Weer een handtas gekocht, kon het niet latenNu moet ik echt stoppen. Tot het einde der tijden.
neujquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit ik al.
In de ballenbak.
Kom je mij ophalen?
Had ze maar niet weg moeten gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als je toch weggaat
Kek kleurtjequote:Op dinsdag 10 december 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had nog geen groene. Dus ja.
[ afbeelding ]
Oh dit vind ik wel heel mooi.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huilonquote:
Voor bij je groene schoenen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die moet ik nu ook aanschaffen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor bij je groene schoenen?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die moet ik nu ook aanschaffen natuurlijk.
De cirkel is rond.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die moet ik nu ook aanschaffen natuurlijk.
trustequote:
Jeetjequote:Op dinsdag 10 december 2024 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo blij dat ik maar 1 paar schoenen heb.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zomer en winter ook dezelfde schoenen? En bij casual kleding en nette gelegenheden?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat láát!!!!!quote:
is dat vremd?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zomer en winter ook dezelfde schoenen? En bij casual kleding en nette gelegenheden?
quote:
quote:
Lol quequote:Op dinsdag 10 december 2024 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja eigenlijk wel. Dan ben ik wel benieuwd naar die schoenen, die overal bij passen en voor elk type weer gemaakt zijn.quote:
licht roze met witte sportschoenen hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Dan ben ik wel benieuwd naar die schoenen, die overal bij passen en voor elk type weer gemaakt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Maar zulke schoenen doe je toch niet naar een net restaurant aan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
licht roze met witte sportschoenen hier
egwelquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zulke schoenen doe je toch niet naar een net restaurant aan bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
licht roze met witte sportschoenen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zoiets kan toch wel naar 't Zusje?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zulke schoenen doe je toch niet naar een net restaurant aan bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, dacht dat het een post van NK wasNevermind.
Ja, "net" restaurant. Niet net aan restaurant.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets kan toch wel naar 't Zusje?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja sorry, vergat even dat dit de AYCE SC is
Chiquer wordt het voor mij niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, "net" restaurant. Niet net aan restaurant.
Volgens mij hebben we verschillende definities van een net restaurantquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets kan toch wel naar 't Zusje?
die zijn ook prima geschikt voor alle gelegenhedenquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's overigens ook gewoon zoiets hoor:
[ afbeelding ]
Kan de exacte niet vinden, maar dat lijkt toch allemaal op elkaar.
daar passen de shoenen van @IJsdraakje ook prima bijquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:44 schreef Modus het volgende:
https://maisonheritage.fr/produit/gaston-marron/
[ afbeelding ]
Nee, verkeerde kleur.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar passen de shoenen van @:ijsdraakje ook prima bij
Die tas waar je naar linkt is gewoon een normale (laptop/werk)tas voor mannen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:44 schreef Modus het volgende:
https://maisonheritage.fr/produit/gaston-marron/
[ afbeelding ]
Als je ziet wat die zegels tegenwoordig kosten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:46 schreef Ama het volgende:
Iemand die ik ken is dus vanmiddag heel Emmen door gefietst om kerstkaarten te bezorgen. Fanatiek.
Dat is al wat anders dan sneakers.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's overigens ook gewoon zoiets hoor:
[ afbeelding ]
Kan de exacte niet vinden, maar dat lijkt toch allemaal op elkaar.
Ja is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ziet wat die zegels tegenwoordig kosten.
Oh zeker, was meer ter illustratie wat ik zelf onder nette schoen zou gooien.quote:
Ik steek al boven het gros van de kerels uit daar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon high heels aantrekken
Geldt ook voor de mannen hier
dan lig ik na 2 stappen al op mn bek en kan door naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon high heels aantrekken
Geldt ook voor de mannen hier
Ja. Ik heb nooit nette aangelegenheden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zomer en winter ook dezelfde schoenen? En bij casual kleding en nette gelegenheden?
Ik zie nu een soort dinosaurusachtige tafrelen voor mequote:Op dinsdag 10 december 2024 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik steek al boven het gros van de kerels uit daar.
Oh, lachenquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan lig ik na 2 stappen al op mn bek en kan door naar het ziekenhuis
Oh het ging om suggesties voor een hele dag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet er de hele dag op lopen, dus liever gewoon iets degelijkers.
ja absoluut.quote:
Valt stiekem best tegen hoe lang Duitsers zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort dinosaurusachtige tafrelen voor me
Dat kan ik toch helemaal niet betalen.quote:
Ik had idd gedacht dat Duitsers wat langer zouden zijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt stiekem best tegen hoe lang Duitsers zijn.
Ja, sommige zijn enorm (breedte x hoogte), maar gemiddeld valt het reuze (hihaho) mee.
Oh neuh, niet perse, het oorspronkelijke uitgangspunt was een net restaurant natuurlijk. En daar kunnen die schoenen die ik postte imo prima, maar mijn gelegenheid was een complete dag erop lopen. (En daarna nog 300km autorijden, dan wil ik ook comfort. Al trek ik de rest van de tijd gewoon m'n sneakers aan denk ik.)quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh het ging om suggesties voor een hele dag.
Ja nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |