SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee mee te nemen als ik ga sporten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Ik heb wel foto's van mn rijbewijs op mn telefoon en die heb ik wel altijd bij me.
Die heb ik gewoon standaard in mijn portemonnee zittenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb niet altijd m'n rijbewijs bij me als ik met de auto weg ben.
Verschilt per gemeente.quote:
Ik sta zo op mijn pasfotoquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, moet weer in feb mn paspoort eens verlengen
Ook pasfoto's maken![]()
![]()
![]()
x infinity
Het is al heel lang geleden dat ik een portemonnee mee heb genomen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:10 schreef Ama het volgende: ID kaart past zo mooi in je portemonnee.
489,63 ofzoquote:
Over sporten gesprokenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee me te nemen als ik ga sporten.
Ja, ik ook:quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon standaard in mijn portemonnee zitten
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee mee te nemen als ik ga sporten.
Mag ik jouw snor lenen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta zo op mijn pasfoto
[ afbeelding ]
Geld.quote:
HdPquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over sporten gesproken
Gisteren bulgarian split squats gedaan
Met gewicht
Ge-nie-ten!
Vanavond kantooryoga en pilates.quote:
Sta je daar op Schipholquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Al die mensen die niet weten dat je rijbewijs geen reisdocument is
Ben in Frankrijk ook wel eens aangehouden door de politie, die sprak alleen Frans maar mijn rijbewijs was prima als IDquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Al die mensen die niet weten dat je rijbewijs geen reisdocument is
Voor gemeente Hoornquote:
Eerder tijdens die grenscontroles. Ik was laatst ook m'n paspoort vergeten mee te nemen naar Duitsland maar er wordt toch amper gecontroleerd.quote:
Bij mij moeten mijn paspoort en rijbewijs volgens mij ook allebei tegelijk in 2026quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijne is nog geldig tot 2028. Dus ik heb nog even om te sparen. Dan moet ook gelijk mijn rijbewijs weer. Dus wordt een duur jaar.
84 voor een paspoort.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ¤75 voor ID-kaart, da's niet heel veel veranderd.
Hier net zo duurquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor gemeente Hoorn
Identiteitskaart
Kosten 2024 Kosten 2025
Volwassenen vanaf 18 jaar
¤ 75,80 ¤ 78,50
quote:Voor een persoon die 18 jaar of ouder is (geldigheid 10 jaar) ¤ 75,80
Dazeggiknet, die heb ik nog en haal ik wel weer als ik buiten de EU wezen moet.quote:
Een blonde vrouw met een Nederlands kenteken, zelfs al laat je biebpas zien dan laten ze je daar nog doorquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder tijdens die grenscontroles. Ik was laatst ook m'n paspoort vergeten mee te nemen naar Duitsland maar er wordt toch amper gecontroleerd.
Hm, ja ik heb dat paspoort toch onbewust meequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder tijdens die grenscontroles. Ik was laatst ook m'n paspoort vergeten mee te nemen naar Duitsland maar er wordt toch amper gecontroleerd.
quote:
Eigenlijk best belachelijke prijzen voor verplichte pasjesquote:Paspoort ¤ 83,85
Rijbewijs ¤ 51,10
Word je daar niet zo'n Oostblokse kogelstoter van?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over sporten gesproken
Gisteren bulgarian split squats gedaan
Met gewicht
Ge-nie-ten!
Het is het enige nog zo'n beetje waar een gemeente geld mee binnen krijgt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk best belachelijke prijzen voor verplichte pasjes
Ja, ben ik vanzelfsprekend al.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Word je daar niet zo'n Oostblokse kogelstoter van?
Ik had dat wel toen ik vanuit Maleisië via Dubai terug naar Düsseldorf vloogquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een blonde vrouw met een Nederlands kenteken, zelfs al laat je biebpas zien dan laten ze je daar nog door
Ja, want de WOZ brengt niets meer op tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is het enige nog zo'n beetje waar een gemeente geld mee binnen krijgt.
Ik krijg ze nooit dus nee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hebben jullie ook altijd nog een bult VVV-bonnen over?
Nee, huizen zijn niets meer waard tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want de WOZ brengt niets meer op tegenwoordig?
VVV bonnen waarvan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Eens in de 10 jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk best belachelijke prijzen voor verplichte pasjes
Ik rij echt nooit auto haha.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dit vragen naar de bekende weg?
Ja ik word tegenwoordig wel standaard gecontroleerd op het vliegveld door mijn buik, maar dat is meestal ook even twee seconden een beetje voelen en dan is het ook wel weer prima en doorlopenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat wel toen ik vanuit Maleisië via Dubai terug naar Düsseldorf vloog
Iedereen werd uitgebreid gecontroleerd. Ik moest voor de vorm mijn paspoort laten zien maar die kan niet echt gekeken hebben met die vluchtige blik die hij erop wierp.
Kreeg eerder de indruk dat ik snel door moest lopen zodat ze weer echt aan het werk konden met de mensen achter mij
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama die sneeuwpopkoekjes zijn er als het goed is weer.
https://www.ah.nl/product(...)olletje-sneeuwmannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |