Als je na gebruik de oppervlakken kort droogt met een trekker en vervolgens de kraan afneemt met een microvezeldoek, verklein je de kans op kalkaanslag aanzienlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
Douche droogmaken uwot. Gewoon zorgen dat je verwarming ventilatie op orde is en dan droogt de boel vanzelf. Ik ga toch niet als een slaaf met trekkers en doeken aan de gang.
Je kan het ook omdraaien: je krijgt na een tijd wel kalkaanslag, anders moet je elke keer na het douchen alle oppervlakken helemaal drogen met een trekken en ook nog de kraan helemaal afnemen met een microvezeldoek.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Als je na gebruik de oppervlakken kort droogt met een trekker en vervolgens de kraan afneemt met een microvezeldoek, verklein je de kans op kalkaanslag aanzienlijk.
Ik wil douchen en geen slaaf van mijn douche zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Als je na gebruik de oppervlakken kort droogt met een trekker en vervolgens de kraan afneemt met een microvezeldoek, verklein je de kans op kalkaanslag aanzienlijk.
Of je kunt het omdraaien: een paar seconden drogen na het douchen bespaart je later veel tijd en moeite met schrobben om die hardnekkige kalkaanslag weg te krijgen!quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien: je krijgt na een tijd wel kalkaanslag, anders moet je elke keer na het douchen alle oppervlakken helemaal drogen met een trekken en ook nog de kraan helemaal afnemen met een microvezeldoek.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil douchen en geen slaaf van mijn douche zijn.
De tegels en glazen douchewand maak ik af en toe met wat azijn schoon. Gaat prima.
Ah, je kiest voor azijn en schrobben in plaats van een paar seconden drogen? Dat is pas toewijding!quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil douchen en geen slaaf van mijn douche zijn.
De tegels en glazen douchewand maak ik af en toe met wat azijn schoon. Gaat prima.
En lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:58 schreef Document1 het volgende:
Ik douche altijd zonder water. Heerlijk.
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:56 schreef Viviann het volgende:
ik heb al geprobeerd om hard te blazen maar dan ben je uren bezig en je word er licht van in je hoofd
Je moet toch af en toe je badkamer schoonmaken hè. En het is niet alsof het nou gigantisch veel werk is: met de plantenspuit wat schoonmaakazijn erop, na een kwartiertje terugkomen en even met de schuurspons erover. Afspoelen. Weg kalkaanslag. Je bent netto 5 minuten bezig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:31 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
[..]
Ah, je kiest voor azijn en schrobben in plaats van een paar seconden drogen? Dat is pas toewijding!
Theo Maassen, ben jij het?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien: je krijgt na een tijd wel kalkaanslag, anders moet je elke keer na het douchen alle oppervlakken helemaal drogen met een trekken en ook nog de kraan helemaal afnemen met een microvezeldoek.
Ok Karen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |