Rond de 100quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
97 nieuw en zo rond de 150 uitvallers? Hier gaat iets mis.
Godverdomme.quote:
Die had een beetje het probleem dat er 3 bij de laatste 50 stonden, dat is echt een hele ongunstige situatie, want reddingsstemmen worden dan ook nog eens gespreid.quote:
Ah, het ligt aan mij, ik kan niet lezen. Ik als vijftigtal.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rond de 100Ik denk zelfs iets minder, er zijn er nu 94.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier mist Chris Stapleton - White Horse nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 87 mogen we in ieder geval verwelkomen. Ik verwacht nog zo'n 10 nieuwe binnenkomers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, maar ik verwacht hier eigenlijk nauwelijks uitvallers. Misschien is het interessanter om de KKD te controleren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga 2100-2150 controleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Grow old with me had ik vorige topic al gemeld als niuewkomer. Van Tom Odell dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ja, ik had er vorig jaar toen ik de lijst zag al rekening mee gehouden. Ach, het is niet anders.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had een beetje het probleem dat er 3 bij de laatste 50 stonden, dat is echt een hele ongunstige situatie, want reddingsstemmen worden dan ook nog eens gespreid.
Gelukkig staat Sex met die Cale er ook niet in.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik had er vorig jaar toen ik de lijst zag al rekening mee gehouden. Ach, het is niet anders.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twee random entries:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 87 mogen we in ieder geval verwelkomen. Ik verwacht nog zo'n 10 nieuwe binnenkomers.
U2 - Elevation
Bruce Springsteen - Bobby JeanMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
George Michael - Older WELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.
Earth, Wind & Fire - In the Stone NIET
Beyoncé - Cuff It NIET
Bobby Jean stond wel (vrij laag) in de KKD, maar daarvan hebben mensen wellicht ontdekt dat ie kans heeftquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Twee random entries:
U2 - Elevation
Bruce Springsteen - Bobby Jean
Wel weer totaal onnodige entries van acts die er al veel hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Twee random entries:
U2 - Elevation
Bruce Springsteen - Bobby Jean
Ja gvd deze vreesde ik al een beetje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
2115 Volbeat ft. Sarah Blackwood Lonesome Rider
IN
Geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We wachten op @:Pino112 voor de duiding
Geen zin Pienjoooo? Dat zullen wij eens even aan meneer Aart gaan vertellenquote:
Nu kunnen we gerust slapen vannachtquote:
Ja, maar eentje waar een Slinger aan gegeven is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:13 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker dat al die dialecthooligans hun hand overspeeld hebben.
Ho ho, er zijn nog zeker 3 onbestemde binnenkomersquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:13 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker dat al die dialecthooligans hun hand overspeeld hebben.
Echt weer van die nutteloze U@ meuk terug, jammer. @Pino112quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:14 schreef Cassa95 het volgende:
U2 heeft ook nog Angel Of Harlem erbij gekregen
Gek, niet eens nieuwe muziek uitgebracht dit jaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:14 schreef Cassa95 het volgende:
U2 heeft ook nog Angel Of Harlem erbij gekregen
Nog maar 1 op dit momentquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ho ho, er zijn nog zeker 3 onbestemde binnenkomers
Eloise al op 1526?quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:14 schreef ReibRekkel het volgende:
1526 Barry Ryan Eloise
1525 Paul De Leeuw & Alderliefste Une Belle Histoire (Een Mooi Verhaal)
1524 Bob Marley & The Wailers Stir It Up
1523 Blondie Heart Of Glass
1522 Bee Gees To Love Somebody
1521 Tiësto Adagio For Strings
1520 André Hazes 'n Vriend
1519 Simon & Garfunkel Cecilia
1518 The Hollies He Ain't Heavy... He's My Brother
1517 Elbow Magnificent (She Says)
1516 Bee Gees I Started A Joke
1515 Vandenberg Burning Heart
1514 Flemming Paracetamollen
1513 R.E.M. Shiny Happy People
1512 Spider Murphy Gang Skandal Im Sperrbezirk
1511 The Babys Everytime I Think Of You
1510 Elton John Can You Feel The Love Tonight
1509 Guus Meeuwis & Vagant 't Dondert En 't Bliksemt
1508 The The Uncertain Smile
1507 Michael Jackson Human Nature
1506 Robbie Williams She's The One
1505 Red Hot Chili Peppers By The Way
1504 George Michael One More Try
1503 Michael Jackson Don't Stop 'til You Get Enough
1502 Is Ook Schitterend Voltooid Verleden Tijd
Dit gecontroleerd en staat er allemaal nog in
Da's accent, geen dialectquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar eentje waar een Slinger aan gegeven is.
Al besproken!quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's accent, geen dialect
Wel een nederlandse drummerquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gek, niet eens nieuwe muziek uitgebracht dit jaar
Juistem…quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was toch ook al nieuws van 2 jaar terug? En hun Sphere-optredens waren 2023?quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel een nederlandse drummer
ABN is het Hollandse dialect, there I said it.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's ook een zeiknummer.quote:
En Death on two Legs er niet eens inquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan One Vision eruitNederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |