Mwa, het wordt wel tijd voor wat nieuwe gifjes hoorquote:
Wat is de balans ondertussen tussen nummers in en uit? Wat moet nog bekeken worden?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suus en Freek - Weg van Jou
UIT
Misschien laterquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suzan & Freek - Onderweg Naar Later is ook onderweg naar geen notering in de Top 2000.
Sommige gifjes doen het niet eens meerquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, het wordt wel tijd voor wat nieuwe gifjes hoor
Volgend jaar in de Ziggo, dus reken er maar op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die zin heeft mag dit nog checken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik kan daar heel giftig om wordenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Sommige gifjes doen het niet eens meer
Aan de andere kant, een zekere mevrouw De Visser staat ook volgend jaar in de Ziggo. Of dat zich vertaalt naar top 2000-succes is een tweede.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar in de Ziggo, dus reken er maar op.
SPOILER: 92 uitvallersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer zo rond de 100 wegvallers dus, want ik denk dat er nog een vijftal bij gaan komen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hadden we deze al?quote:Coney Island van Taylor Swift ft. The National
STAAT ER IN!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
4x S&F, 4x Ed, 3x Queen, 3x J.J. CaleSPOILER: 92 uitvallersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer zo rond de 100 wegvallers dus, want ik denk dat er nog een vijftal bij gaan komenMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 87 mogen we in ieder geval verwelkomen. Ik verwacht nog zo'n 10 nieuwe binnenkomers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een zin met een anticlimaxquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:02 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
4x S&F, 4x Ed, 3x Queen, 3x J.J. Cale
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
97 nieuw en zo rond de 150 uitvallers? Hier gaat iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 87 mogen we in ieder geval verwelkomen. Ik verwacht nog zo'n 10 nieuwe binnenkomers.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |