SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze hebben mario wel laten laufenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:41 schreef Rob het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Ik had me niets voorgenomen voor deze maand.
Maar wat niet is...![]()
![]()
Rob.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:36 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen slapen op die tijd..
Komt wel goed schatjes
Het is nog maar het begin van de maand
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
greysie?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Geen zin er wat anders van te maken![]()
quote:![]()
Als hij er zelf voor werkt![]()
Maar als hij gaat lopen klagen of andere snerende opmerkingen maakt![]()
![]()
Dat was ook volkomen terecht van jou.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:43 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
Als hij er zelf voor werkt![]()
Maar als hij gaat lopen klagen of andere snerende opmerkingen maakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja met vrienden en familie en vooral ook relaxenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je de kerstdagen nog wat leuks doen?![]()
![]()
Lekkaahhhhquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met vrienden en familie en vooral ook relaxen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook met familiequote:
En 2de met een vriend die langs komt met zijn nieuwe vriendinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezelliquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook met familie
En 2de met een vriend die langs komt met zijn nieuwe vriendin![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
AllebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit met een dilemmaquote:
Onze lieve Jake is niet meer
Maar onze lieve buddy is nu best alleen
We hebben altijd 2 honden ( en een poos 3 ) gehad
Maar een pup voelt als Jake vervangen
Maar is dat zoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm snap het welquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma
Maar is dat zo
Zo voelt het misschien...
Maar voor Buddy is een buddy natuurlijk ook wel heel fijn![]()
![]()
Nee dat is zeker niet Jake vervangen, dat verdriet zit er.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma
Maar is dat zo![]()
![]()
Maar je merkt ook aan Buddy dat die nu een maatje mist.. dat hij nog onrustiger is.Smile, it's free therapy.![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet Jake vervangen, dat verdriet zit er.![]()
![]()
Maar je merkt ook aan Buddy dat die nu een maatje mist.. dat hij nog onrustiger is.![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma
Maar is dat zo
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmm snap het wel
Zo voelt het misschien...
Maar voor Buddy is een buddy natuurlijk ook wel heel fijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet Jake vervangen, dat verdriet zit er.![]()
![]()
Maar je merkt ook aan Buddy dat die nu een maatje mist.. dat hij nog onrustiger is.![]()
![]()
Ik vind het moeilijk
![]()
Maar inderdaad Buddy is echt anders dan anders
Wil alleen maar aandacht en niet alleen zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daarom ook aan hem denkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het moeilijk
![]()
Wil alleen maar aandacht en niet alleen zijn![]()
![]()
Ja hij was al druk en wilde graag aandacht en nu nog veel meer.. Denk dat het voor hem wel fijn is dat er weer een maatje voor hem isquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het moeilijk
![]()
Wil alleen maar aandacht en niet alleen zijn
Smile, it's free therapy.![]()
Man heeft zondag 2 uur met hem buitensgespeeld daarna een uur gelopenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hij was al druk en wilde graag aandacht en nu nog veel meer.. Denk dat het voor hem wel fijn is dat er weer een maatje voor hem is
En daarna nog een uur gespeeld
Was niet genoeg![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
klosI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niemand kan Jake vervangen.. verdriet bij jullie zit er .. snap dat je je wellicht schuldig voelt..en dat het voelt dat je/jullie Jake vervangen maar dat is niet zo.
Buddy is een een paar maanden tijd van 3 naar alleen gegaan. Je ziet dat hij anders is nu.
Als jullie toch nog een tweede op termijn erbij zouden willen dan zou ik toch nu gaan kijken omdat het voor Buddy fijner is om niet alleen te zijn.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man heeft zondag 2 uur met hem buitensgespeeld daarna een uur gelopen
En daarna nog een uur gespeeld
Was niet genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
pff dat beest is niet moe te krijgen! hyperactief dier.Smile, it's free therapy.![]()
Dank jequote:Op dinsdag 10 december 2024 10:00 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je bent een schatquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
Niemand kan Jake vervangen.. verdriet bij jullie zit er .. snap dat je je wellicht schuldig voelt..en dat het voelt dat je/jullie Jake vervangen maar dat is niet zo.
Buddy is een een paar maanden tijd van 3 naar alleen gegaan. Je ziet dat hij anders is nu.
Als jullie toch nog een tweede op termijn erbij zouden willen dan zou ik toch nu gaan kijken omdat het voor Buddy fijner is om niet alleen te zijn.![]()
![]()
ritalin erinquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pff dat beest is niet moe te krijgen! hyperactief dier.![]()
![]()
Ook echt niks aan te merkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pff dat beest is niet moe te krijgen! hyperactief dier.
Dat hij moe zou zijn
quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:03 schreef ToT het volgende:
Zo, weer geschoren en gedoucht enzo. Goed voorbeeld doet goed volgen!![]()
![]()
Balletjes weer glad?quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:03 schreef ToT het volgende:
Zo, weer geschoren en gedoucht enzo. Goed voorbeeld doet goed volgen!![]()
![]()
Moet mini zich scherenquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:03 schreef ToT het volgende:
Zo, weer geschoren en gedoucht enzo. Goed voorbeeld doet goed volgen!
Oehhhquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of hij wil dat iemand anders zich scheert?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:05 schreef Rob het volgende:
maar weer eens kijken wat het werk brengt vandaag
Fijne ochtend![]()
![]()
quote:I'm surrounded by morons!
Ja ik plof net weer neer op de stoel, zie die post en zie de rest pas na gereageerd te hebben!quote:![]()
![]()
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik plof net weer neer op de stoel, zie die post en zie de rest pas na gereageerd te hebben!![]()
![]()
Ja gelukkig niet thuis nu.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ohI'm surrounded by morons!
Goedemorgen Paul.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:47 schreef Paul het volgende:
Jongens Paul gewoon negeren, geen aandacht geven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat kom je doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zit toch aan de rumquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt-ie straks helemaal verward het topic binnen!![]()
![]()
De rum staat klaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt-ie straks helemaal verward het topic binnen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ga even douchen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tis killekes buuuten bbbrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kan je je op kleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Moest naar de fysioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
heb nog best wel wat lunch en bolktijd tot volgende meetingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is wel fijn.. lekker rustig lunchenquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
heb nog best wel wat lunch en bolktijd tot volgende meeting
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bolkse dan maarquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
heb nog best wel wat lunch en bolktijd tot volgende meeting![]()
Alvast even wennen voor kerst.
Is dat Smikkel van @Dr.Mikeyquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
@Homijnquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lekkere warme bolletjesquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Pastasalade van AH, die zijn best lekker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, net uit een overleg.quote:
Nu even lunchpauze en wat doen, om 15 uur het volgende overleg.
En dan hebben we zo'n 2,5 uur overlegd vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja. Het mag allemaal wel wat minder. Morgen is er volgens mij weinig gepland.quote:
Maar er kan zo weer wat ingeschoten worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan ben je na afloop wel uitgelegd lijkt me.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, net uit een overleg.
En dan hebben we zo'n 2,5 uur overlegd vandaag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pffff vermoeiend he die overleggenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, net uit een overleg.
En dan hebben we zo'n 2,5 uur overlegd vandaag.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pffff vermoeiend he die overleggen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter alles zelf beslissen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pffff vermoeiend he die overleggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Dat zou wel schelen, zeker in snelheid.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus het is niet zo dat je bijv maar 2 x in de week een overleg hebt?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Het mag allemaal wel wat minder. Morgen is er volgens mij weinig gepland.
Maar er kan zo weer wat ingeschoten worden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha. Gelijk om 15 uur, bij de "Goedemiddag, welkom iedereen"quote:
"BOLK!!!!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meteen klaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha. Gelijk om 15 uur, bij de "Goedemiddag, welkom iedereen"
"BOLK!!!!"![]()
![]()
Ik schiet met jou wel even een overleg inquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus het is niet zo dat je bijv maar 2 x in de week een overleg hebt?![]()
![]()
Ohnee, zeker niet. Altijd meerdere.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus het is niet zo dat je bijv maar 2 x in de week een overleg hebt?
En ook heel gek: als het druk is met werkzaamheden hebben we ook altijd veel meer overleggen, waardoor je niets kunt doen. Beetje frustrerend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
decline!quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik schiet met jou wel even een overleg in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
2 minutenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik schiet met jou wel even een overleg in
moet ik nog proberen, begint nu wel beetje rijp te wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel irritant idd..quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohnee, zeker niet. Altijd meerdere.
En ook heel gek: als het druk is met werkzaamheden hebben we ook altijd veel meer overleggen, waardoor je niets kunt doen. Beetje frustrerend."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het zoeken naar een vrije vergaderruimte kost meer tijd dan het overleg zelf.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan snel op etenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet ik nog proberen, begint nu wel beetje rijp te worden
Schiet niet op dan haha..quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zoeken naar een vrije vergaderruimte kost meer tijd dan het overleg zelf.
Als je leidinggevende zomaar ineens een bila inschiet, is dat wel schrikken. Of niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Boven, gangetje in, 2e deur links.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooral als het op de wc isquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je leidinggevende zomaar ineens een bila inschiet, is dat wel schrikken. Of niet?![]()
"Justin, kom je even bij mij op kantoor? Er is iets".quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"Neem je spullen trouwens maar even mee"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo'n advies kreeg hij gisteravond ookquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Boven, gangetje in, 2e deur links.![]()
![]()
Moest hij toen ook poepen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar zit de directie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Zo'n advies kreeg hij gisteravond ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Conference peer- overleg.
Mooi linkje wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik werk niet in een angstcultuurquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je leidinggevende zomaar ineens een bila inschiet, is dat wel schrikken. Of niet?Uw ADH vitamine Worst
Drie aanhoudingen in onderzoek naar explosie Den Haag
De politie heeft gisteravond iets voor middernacht drie personen aangehouden voor mogelijke betrokkenheid bij de verwoestende explosie op de Tarwekamp in Den Haag. De verdachten worden later deze week voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Ook zijn meerdere auto's in beslag genomen.
In de straat waren zaterdagochtend twee explosies, waardoor zes mensen om het leven kwamen en meerdere woningen zijn verwoest.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-explosie-den-haagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was gisteren in Brabant en besloot toen om nog even gezellig de kroeg in te duiken.
De ober vraagt: 'wa wilde drinken?'
'Gin-tonic graag', zeg ik.
Hij: 'oke, moar wa dan wel?'“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dat kind is dus 12?
![]()
Zo oud als de weg naar Romequote:Op dinsdag 10 december 2024 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was gisteren in Brabant en besloot toen om nog even gezellig de kroeg in te duiken.
De ober vraagt: 'wa wilde drinken?'
'Gin-tonic graag', zeg ik.
Hij: 'oke, moar wa dan wel?'
I'm surrounded by morons!
Hey Fogel
Hoi Dot
I'm surrounded by morons!
Hoe is het daar? En met je vriendin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Politie verkoopt vuurwerk aan de grens.
![]()
Kraanvogel.
Ga je nog wat leuks doen met de Kerst?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog geen plannenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen met de Kerst?
Jij al wel?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, kerstavond neemt mij dochter ons mee naar de Griek.quote:
Daarna gaat ze met de kids mee naar mij huis en slapen ze hier.
Eerste Kerst dan komen alle kinderen en kleinkinderen en gaan we brunchen, dan help zij mij.
Verder geen plannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Redelijk. Gister was verjaardag van haar dochter. Dat hebben we "gevierd" met ijs.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? En met je vriendin?I'm surrounded by morons!
ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is wel leuk en gezelligquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kerstavond neemt mij dochter ons mee naar de Griek.
Daarna gaat ze met de kids mee naar mij huis en slapen ze hier.
Eerste Kerst dan komen alle kinderen en kleinkinderen en gaan we brunchen, dan help zij mij.
Verder geen plannen
O dat zijn van die rotdagen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Redelijk. Gister was verjaardag van haar dochter. Dat hebben we "gevierd" met ijs.Wel fijn dat jullie het samen "gevierd" hebben
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: