SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep.En dat er dan niemand post.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen zonneschijn.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werk ze.quote:
Dikke prima,lekkere koffie van GG erbij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ben nog hartstikke slaperig.
Hoestie daar?
Het is ook nog vroegquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoestie daar?![]()
![]()
Ik volg je echt totaal nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was een reactie in de lijn van jouw reactie. Daar bedoelde je toch ook niks mee?♡♡♡♡![]()
Ik zat vast in het vorige topic. 🥴Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zat je lekker?quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic. 🥴![]()
![]()
Maak je nou niet zo druk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas vult een emmer met koud water en gooit dat richting ToTquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoestie daar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat wel. 😏quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas vult een emmer met koud water en gooit dat richting ToT!!!
![]()
quote:
quote:
Zal ik m gewoon eens uitleggen?quote:
Jij gaat douchen.. FF zegt "goed inzepen". Jij zegt dat je dat kan (bijdehand, want een gemiddeld mens kan dat). Ik reageer daar bijdehand op "knap van je".
En dan zoek je er iets achter![]()
Niks aan de hand dus![]()
![]()
Ik zie dat ik misgegooid heb. Je dook net op tijd wegquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga het nog eens uitleggenquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal ik m gewoon eens uitleggen?
Jij gaat douchen.. FF zegt "goed inzepen". Jij zegt dat je dat kan (bijdehand, want een gemiddeld mens kan dat). Ik reageer daar bijdehand op "knap van je".
Niks aan de hand dus![]()
![]()
Nog een keer danquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie dat ik misgegooid heb. Je dook net op tijd weg![]()
quote:![]()
Goedemorgen maily.
quote:
Morguh Maily
Freshquote:Just1nKquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok nog één keer dan... Jij zegt...
![]()
quote:![]()
![]()
Wuiven.
Ik sla even over.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Druivenquote:
Bolk voo GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustaaagh.quote:
Roekoe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaaaa.quote:
Ik ga maar even douchen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je,tot zo.quote:
Die achterlijke is nu aan het boren om 8 uur in de ochtendquote:Op maandag 9 december 2024 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou hem anders ook lekker uit zijn slaap!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Man3 wat een mafklapperquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die achterlijke is nu aan het boren om 8 uur in de ochtend![]()
Thanksquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal ik m gewoon eens uitleggen?
Niks aan de hand dus
♡♡♡♡![]()
Nu zat ik vast op de vorige pagina.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij zit nogal eens vast hequote:Op dinsdag 10 december 2024 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu zat ik vast op de vorige pagina.![]()
![]()
Ja datquote:
4 graden slechts, buiten. 🥶Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je iets plakkerigs aan je broek zitten omdat je steeds vast zitquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu zat ik vast op de vorige pagina.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op dinsdag 10 december 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je iets plakkerigs aan je broek zitten omdat je steeds vast zit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is het weer zo ver ja?quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je iets plakkerigs aan je broek zitten omdat je steeds vast zit![]()
![]()
ZO dan, lekkere buurman. DIe houdt geen rekening met niemand dusquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die achterlijke is nu aan het boren om 8 uur in de ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Assiequote:
Nou vorige maand was het no nut november, of zoiets...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja er staat ook vorst in de vooruitzichtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of bedoelt Dot dat niet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En nu ga je helemaal los in december?quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou vorige maand was het no nut november, of zoiets...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
En nu ga je helemaal los in december?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neem dan ook geen slok als je hier leestquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieHoe vaak moet ik dat nu nog zeggen
Volgens mij zijn alle sokken in de wasquote:
Iets met ezel en een steen...quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem dan ook geen slok als je hier leestHoe vaak moet ik dat nu nog zeggen
![]()
![]()
Ik zou niet durvenquote:
Deed ik ook tijdens mijn verbouwing, stond gewoon in het vve-reglement dat het vanaf 8.00 mochtquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
![]()
Ja leg eens uitquote:
Echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook een normale tijd lijkt me,bouwvakkers beginnen om 7 uur.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deed ik ook tijdens mijn verbouwing, stond gewoon in het vve-reglement dat het vanaf 8.00 mocht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb gisteren gezondigd.quote:Na de vergadering kregen we een klein tasje met een woord van dank.
Er zat een kerststol en lekkere chocolaatjes van de bakker in.
Mag ik dus eigenlijk niet meer hebben. Ik dacht ach eentje kan geen kwaad.
Nou Jus ik raakte in extase en voor ik het wist was het hele bakkie leeg.![]()
Wat waren die dingen lekker. Maar goed dat ik niet in Apeldoorn woon anders was ik zo naar die bakker gegaan een nieuw bakkie halen.
Jussie wil dat vast wel doenquote:
Jussie sopt Assie, en samen soppen ze verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezondigd.Na de vergadering kregen we een klein tasje met een woord van dank.
Wat waren die dingen lekker. Maar goed dat ik niet in Apeldoorn woon anders was ik zo naar die bakker gegaan een nieuw bakkie halen.![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze een huis aan het renoveren zijn beginnen ze ook zo vroegquote:
Maar als je er al woont en je bent zelf aan het klussen kan je altijd wel rekening houden met de omgeving
Toen ze hier het laminaat kwam leggen om 8.30 uur heb ik eerst aan de buren gevraagd of ze het bezwaarlijk vonden zo vroeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik weet het, ik weet hetquote:
Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook een normale tijd lijkt me,bouwvakkers beginnen om 7 uur.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezondigd.Na de vergadering kregen we een klein tasje met een woord van dank.
Wat waren die dingen lekker. Maar goed dat ik niet in Apeldoorn woon anders was ik zo naar die bakker gegaan een nieuw bakkie halen.Dot in extase
![]()
Ik heb het hier zomers regelmatig dat ik een nacht heb doorgehaald en wil gaan slipen dat ze dan gaan maaien of de heg gaan doen.Dat is niet hun probleem.Ze doen gewoon hun werk.quote:
Dat is idd wel zo netjesquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze een huis aan het renoveren zijn beginnen ze ook zo vroeg
Maar als je er al woont en je bent zelf aan het klussen kan je altijd wel rekening houden met de omgeving
Toen ze hier het laminaat kwam leggen om 8.30 uur heb ik eerst aan de buren gevraagd of ze het bezwaarlijk vonden zo vroeg.![]()
![]()
En dat was op een zondag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, klopt, dat is niet verstandig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem dan ook geen slok als je hier leestHoe vaak moet ik dat nu nog zeggen
Maarja, daar denk je niet altijd bij na, je zit wat te lezen, ondertussen geniet je van je heerlijke koffie, en dan zie je ineens van die dingen die je totaal niet had zien aankomen.... 😮Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt, maar voor klussen binnenshuis houdt men rekening met elkanderquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het hier zomers regelmatig dat ik een nacht heb doorgehaald en wil gaan slipen dat ze dan gaan maaien of de heg gaan doen.Dat is niet hun probleem.Ze doen gewoon hun werk.![]()
ohhh...quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat waren die dingen lekker. Maar goed dat ik niet in Apeldoorn woon anders was ik zo naar die bakker gegaan een nieuw bakkie halen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker Holland FM keihard aan en boren maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, maar voor klussen binnenshuis houdt men rekening met elkander![]()
![]()
Ik las: met een woord van drankquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat waren die dingen lekker. Maar goed dat ik niet in Apeldoorn woon anders was ik zo naar die bakker gegaan een nieuw bakkie halen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ookquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las: met een woord van drank![]()
![]()
Kersenlikeurbonbons.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas neemt nog een kop koffie en kijkt rond om te zien wie ook nog een bakkie wil
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaarne.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas neemt nog een kop koffie en kijkt rond om te zien wie ook nog een bakkie wil
Gelukkig moest je vroeg opquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog wat aan je dag ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind ik wel, We wonen hier maar met drie op een rij, kan je toch rekening houden met elkaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dat precies iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik wel, We wonen hier maar met drie op een rij, kan je toch rekening houden met elkaar![]()
Ja DTS zit vol met verassingenquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat is niet verstandig.
Maarja, daar denk je niet altijd bij na, je zit wat te lezen, ondertussen geniet je van je heerlijke koffie, en dan zie je ineens van die dingen die je totaal niet had zien aankomen.... 😮
Crematies?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Erg hequote:
Ze waren echt zo lekker, ik hou niet van witte en melk chocolade, maar zelfs die waren héérlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je je ogen wel schoongewassen vanmorgen lieverdquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las: met een woord van drank
quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je ogen wel schoongewassen vanmorgen lieverd![]()
![]()
Doen we hier allemaal hoorquote:
Buurman gaat tussen de middag ook altijd 2 uurtjes slapen, in die tijd doen wij ook nooit klussen.
Je houdt gewoon rekening met elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ditquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor, gedoucht en alles, geschoren. Gewoon keurig klaar voor de dag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je ogen wel schoongewassen vanmorgen lieverd
Ik ben al aan het werk. De eerste emails al verstuurd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alles geschoren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, gedoucht en alles, geschoren. Gewoon keurig klaar voor de dag.
Ik ben al aan het werk. De eerste emails al verstuurd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat de werkelijke vliegende blauwe neuk???quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Glad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moguhquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot de aarshaar aan toe om van de tarrels af te komen?![]()
![]()
Rimklaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot de aarshaar aan toe om van de tarrels af te komen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan maar even boren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer, net Mini-ToT naar school gebracht.
Rij ik daar over zo'n smal weggetje langs een klein bosje, takken over de weg heen enzo, aardig donker op de weg, komt er een tegenligger aan. Ik wijk uit naar rechts en rij wat over zo'n geblokte streep heen wat aangeeft dat dat voor fietsers is, doemt er ineens voor me een duister gestalte op; een gozer van een jaar of 16 met een zwarte jas op een fiets zonder achterlicht! Op de bagagedrager lag ook nog een zwarte rugzak waardoor je ook geen reflectie had van de zadelpen enzo.
Ik kon wel op tijd remmen, maar kolere zeg!Je moet niet ff afgeleid zijn of zo!
![]()
Proestquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Volgens mij gaat iemand zich weer verslikken in de koffie!
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Schrik momentjequote:Op dinsdag 10 december 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
Rij ik daar over zo'n smal weggetje langs een klein bosje, takken over de weg heen enzo, aardig donker op de weg, komt er een tegenligger aan. Ik wijk uit naar rechts en rij wat over zo'n geblokte streep heen wat aangeeft dat dat voor fietsers is, doemt er ineens voor me een duister gestalte op; een gozer van een jaar of 16 met een zwarte jas op een fiets zonder achterlicht! Op de bagagedrager lag ook nog een zwarte rugzak waardoor je ook geen reflectie had van de zadelpen enzo.
![]()
Nieuwe onderbroek nodig?![]()
![]()
Whehe, neuh maar Mini-ToT vroeg me wel waarom ik ineens zo hard in de ankers ging.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schrik momentje![]()
Nieuwe onderbroek nodig?![]()
Gelukkig ging t goedquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, neuh maar Mini-ToT vroeg me wel waarom ik ineens zo hard in de ankers ging.![]()
Goed zichtbaar zijn is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
ff de remmen testenquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het was niet zo dat de ABS aansloeg of zo, maar het was wel ff wat steviger remmen.![]()
Zelfs pizzakoeriers en scooters.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed zichtbaar zijn is wel belangrijk.Echt he...quote:
Ja de voorlamp deed het wel, misschien had hij niet door dat het achterlicht het niet deed, maar ik denk eerder dat het hem geen reet kon boeien. Gastje van een jaar of 16, en z'n mattie stond een eind verderop al op 'm te wachten om samen naar school te gaan fietsen. We've all been there. Gezeik om zo'n achterlichtje enzo, ouew lullen moeten niet zeiken dat dat ding het ff niet doet enzo.![]()
En die rijden flink door ookquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs pizzakoeriers en scooters.![]()
En zij maar boos toeteren met boze gebaren naar jou als je hen door het gebrek aan licht niet opmerkt en op het laatste moment in de ankers moet?quote:![]()
![]()
Ja nooit hun schuldquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En zij maar boos toeteren met boze gebaren naar jou als je hen door het gebrek aan licht niet opmerkt en op het laatste moment in de ankers moet?![]()
![]()
Hier in de buurt hebben de honden zelfs verlichting.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook op de scooter?quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Hier in de buurt hebben de honden zelfs verlichting.![]()
Ja. Vandeweek ook. Het enige dat ik zag waren de bewegende gele reflectoren van de trappers. Verder niets. Ook zo'n fietser zonder licht.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ze bezorgen pizza`s.quote:
Ze denken zelf zeker dat ze goed zichtbaar zijn, maar helaasquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Vandeweek ook. Het enige dat ik zag waren de bewegende gele reflectoren van de trappers. Verder niets. Ook zo'n figuur zonder licht.![]()
Staafbatterij in de reet steken, muil open en shinen maar!quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Hier in de buurt hebben de honden zelfs verlichting.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Staafbatterij in de reet steken, muil open en shinen maar!![]()
![]()
Datquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze denken zelf zeker dat ze goed zichtbaar zijn, maar helaasWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Kom maar Maglite,gaan we fijn wandelen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Staafbatterij in de reet steken, muil open en shinen maar!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Scheelt wel poepzakjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whehe, tijd geleden m'n moeder toen ik bij haar op bezoek was: ze keek midden op de dag vanuit haar kamertje schuin naar beneden de straat op: "Onverantwoord! Die man daar in z'n rolstoel heeft een zwarte broek aan! Zo ben je helemaal niet zichtbaar."
Nou, als je hem van zo'n afstand kunt zien...
Sowieso mag je op die weggetjes daar maar 30 rijden.![]()
@DJMOquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En onderbroek?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die vent had overigens wel een fel geelbruinig gekleurde jas aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Remsporen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schiet me trouwens te binnen; volgens mij hing die rugzak ook over de reflector heen want ook die zag ik niet.![]()
Bruine slip.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Netjesquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, gedoucht en alles, geschoren. Gewoon keurig klaar voor de dag.
Ik ben al aan het werk. De eerste emails al verstuurd.
Ik heb er al 5 verstuurd, al twee gebeld en ben een afspraak aan het plannen met 10 man op een avond.
Nog niet zo makkelijk zoveel man tegelijk samen te krijgen.
En dan de optie, om 18 uur met broodjes
Of om 19 uur en dan zonder broodjes.
Maar gisteren een goede vergadering gehad en voor de huurders weer een paar centjes uitgespaard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gangbang?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALs GG zich verslikt nu is het jou schuldquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot de aarshaar aan toe om van de tarrels af te komen?
GG niet LEZENWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat schrikken ToT gelukkig heb je hem niet geraaktquote:Op dinsdag 10 december 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
Je snap niet dat ze niet zorgen dat het licht het gewoon doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lampjes kosten 3 euro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs GG zich verslikt nu is het jou schuld
GG niet LEZEN![]()
![]()
![]()
Ach tieners, die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan zo'n lullig lampje dat toch niet boeit voor hen. Automobilisten moeten maar gewoon opletten. Ze hebben toch gewoon koplampen in de auto? Niet moeilijk doen...quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat schrikken ToT gelukkig heb je hem niet geraakt
Je snap niet dat ze niet zorgen dat het licht het gewoon doet![]()
![]()
Als je mij inhuurt heb je altijd een helder lichtquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik denk dat het om een draadloos setje ging waarvan de AAA-batterijtjes ff vervangen moesten worden.quote:
Kost veel moeite hoor.![]()
Ik weet nog uit mijn studententijd dat lampjes ook altijd gestolen werden
Trotste mama van Ambar
Dat noemde ToT net al.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je mij inhuurt heb je altijd een helder licht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nigga wut?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet nog uit mijn studententijd dat lampjes ook altijd gestolen werdenDat is wel heel erg triest!
![]()
![]()
Immer zwart, met rode jas deze winter.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn zadel is zelfs een keer gestolenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nigga wut?Dat is wel heel erg triest!
Trotste mama van Ambar
Mo kapje,waar ga heen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Immer zwart, met rode jas deze winter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te erg!quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn zadel is zelfs een keer gestolen![]()
![]()
Geen capuchonquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of juist lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fietst wel anders hequote:Op dinsdag 10 december 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn zadel is zelfs een keer gestolen![]()
![]()
quote:
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:19 schreef DJMO het volgende:
Oh en tevens...
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja maar toch, het zal niet de eerste zijn die aangereden voelt, en dan zit jij met een kudt gevoelquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach tieners, die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan zo'n lullig lampje dat toch niet boeit voor hen. Automobilisten moeten maar gewoon opletten. Ze hebben toch gewoon koplampen in de auto? Niet moeilijk doen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hoi!quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:19 schreef DJMO het volgende:
Oh en tevens...
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
I know, maar tieners gonna tien.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar toch, het zal niet de eerste zijn die aangereden voelt, en dan zit jij met een kudt gevoel![]()
Deze man weet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik moest ook meteen denken aan die mop van die nonnetjes!
In Syrië?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
De soldaatjes zijn weer aan het spelen![]()
Ooit aangehouden zonder licht,komt die agent met een lampje ,zet het er in ,geeft het wiel een slinger want toen hadden we nog een dynamo en zegt: "Zo kan je weer verder,fijne avond."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag je meespelen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat de zon in je hart.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow dan hoef ik niet in de auto te springen.quote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jawelquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dan hoef ik niet in de auto te springen.![]()
![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit aangehouden zonder licht,komt die agent met een lampje ,zet het er in ,geeft het wiel een slinger want toen hadden we nog een dynamo en zegt: "Zo kan je weer verder,fijne avond."
Ik reed een keer met een paar vrienden en mijn fiets was de enige waarvan het licht het wel deed.
We werden door 2 agenten aangehouden. Die vrienden kregen een fikse waarschuwing terwijl de andere agent mijn fiets helemaal nakeek, en op het laatst ging die gast echt door het lint van hoe perfect mijn fiets was, er was helemaal niets over op- of aan te merken en hij wees naar mijn fiets en zat tegen mijn vrienden te bulderen van ZO is het hoe een fiets hoort te zijn, ze moesten een voorbeeld aan mij nemen enz.
We zaten elkaar allemaal aan te kijken van: WTF gast?![]()
![]()
Gruwelijk nat?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuuu
Ik ben ook wel eens de onweersbui![]()
![]()
Niets leuker als mensen gaan ruzie maken over teams
Trotste mama van Ambar
Ik had dan gezegd: "Ja maar deze heb ik wel gestolen agent."quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik reed een keer met een paar vrienden en mijn fiets was de enige waarvan het licht het wel deed.
We werden door 2 agenten aangehouden. Die vrienden kregen een fikse waarschuwing terwijl de andere agent mijn fiets helemaal nakeek, en op het laatst ging die gast echt door het lint van hoe perfect mijn fiets was, er was helemaal niets over op- of aan te merken en hij wees naar mijn fiets en zat tegen mijn vrienden te bulderen van ZO is het hoe een fiets hoort te zijn, ze moesten een voorbeeld aan mij nemen enz.
We zaten elkaar allemaal aan te kijken van: WTF gast?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook al zit je niet in een teamquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets leuker als mensen gaan ruzie maken over teams
Word je er nog van beschuldigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook al zit je niet in een team
Word je er nog van beschuldigd#teamgreysieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had dan gezegd: "Ja maar deze heb ik wel gestolen agent."!
![]()
Amputeren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Greysquote:
Teams.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 06:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
We hebben @:Rob de MarioBolker nodigSommige mensen slapen op die tijd..quote:
Komt wel goed schatjes
Het is nog maar het begin van de maand![]()
![]()
Niet gezondquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die man is veel te vroeg wakker![]()
![]()
Ow als je in te huren bent als profbolker dan gaarne @gebrokenglas bolkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:36 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen slapen op die tijd..
Komt wel goed schatjes
Het is nog maar het begin van de maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow als je in te huren bent als profbolker dan gaarne @:Gebrokenglas bolkenik ben niet te koop / in te hurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat weer voor de eindsprint?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:36 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen slapen op die tijd..
Komt wel goed schatjes
Het is nog maar het begin van de maand![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: