SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze hebben mario wel laten laufenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:41 schreef Rob het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Ik had me niets voorgenomen voor deze maand.
Maar wat niet is...![]()
![]()
Rob.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:36 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen slapen op die tijd..
Komt wel goed schatjes
Het is nog maar het begin van de maand
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
greysie?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Geen zin er wat anders van te maken![]()
quote:![]()
Als hij er zelf voor werkt![]()
Maar als hij gaat lopen klagen of andere snerende opmerkingen maakt![]()
![]()
Dat was ook volkomen terecht van jou.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:43 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
Als hij er zelf voor werkt![]()
Maar als hij gaat lopen klagen of andere snerende opmerkingen maakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja met vrienden en familie en vooral ook relaxenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je de kerstdagen nog wat leuks doen?![]()
![]()
Lekkaahhhhquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met vrienden en familie en vooral ook relaxen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook met familiequote:
En 2de met een vriend die langs komt met zijn nieuwe vriendinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezelliquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook met familie
En 2de met een vriend die langs komt met zijn nieuwe vriendin![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
AllebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit met een dilemmaquote:
Onze lieve Jake is niet meer
Maar onze lieve buddy is nu best alleen
We hebben altijd 2 honden ( en een poos 3 ) gehad
Maar een pup voelt als Jake vervangen
Maar is dat zoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm snap het welquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma
Maar is dat zo
Zo voelt het misschien...
Maar voor Buddy is een buddy natuurlijk ook wel heel fijn![]()
![]()
Nee dat is zeker niet Jake vervangen, dat verdriet zit er.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma
Maar is dat zo![]()
![]()
Maar je merkt ook aan Buddy dat die nu een maatje mist.. dat hij nog onrustiger is.Smile, it's free therapy.![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet Jake vervangen, dat verdriet zit er.![]()
![]()
Maar je merkt ook aan Buddy dat die nu een maatje mist.. dat hij nog onrustiger is.![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma
Maar is dat zo
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmm snap het wel
Zo voelt het misschien...
Maar voor Buddy is een buddy natuurlijk ook wel heel fijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet Jake vervangen, dat verdriet zit er.![]()
![]()
Maar je merkt ook aan Buddy dat die nu een maatje mist.. dat hij nog onrustiger is.![]()
![]()
Ik vind het moeilijk
![]()
Maar inderdaad Buddy is echt anders dan anders
Wil alleen maar aandacht en niet alleen zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daarom ook aan hem denkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het moeilijk
![]()
Wil alleen maar aandacht en niet alleen zijn![]()
![]()
Ja hij was al druk en wilde graag aandacht en nu nog veel meer.. Denk dat het voor hem wel fijn is dat er weer een maatje voor hem isquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het moeilijk
![]()
Wil alleen maar aandacht en niet alleen zijn
Smile, it's free therapy.![]()
Man heeft zondag 2 uur met hem buitensgespeeld daarna een uur gelopenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hij was al druk en wilde graag aandacht en nu nog veel meer.. Denk dat het voor hem wel fijn is dat er weer een maatje voor hem is
En daarna nog een uur gespeeld
Was niet genoeg![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
klosI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: