abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215825525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 13:55 schreef egayalS het volgende:

[..]
İk heb begrepen dat dit een frame is in rechts extremistische kringen. En dat die Douglas Murray deze frame ook pusht :')
En vervolgens post jij zelf een frame.

Ik mag lijen dat je weer geband wordt; je propaganda loopt weer de spuigaten uit.
Intolerant voor intolerantie
pi_215825612
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 13:31 schreef egayalS het volgende:
İedereen is nu opeens blij dat Assad weg is. Ook de mensen en organisaties die Assad al die jaren hebben gesteund of toegejuicht. _O-

[ x ]
Die verenigen zichzelf wel voor een groter doel. Wanneer Israel op de huidige koers doorgaat. Syrië lijkt vrij maar dit wordt slechts het slagveld waar een grotere oorlog gevochten gaat worden tussen Israel en een can of worms aan andere (fanatieke) partijen.

Wait & see.. ;)
Heel veel sambal
pi_215825700
Uhhhh, sinds wanneer zijn/waren mensen voor Assad? wat een absolute onzin!

Kom eens met onderbouwing ipv onderbuik en haat, slayage.
pi_215825727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 11:10 schreef Toine51 het volgende:Zag al filmpjes voorbij komen van publieke executies...
Krijg je binnenkort mensen die straks hun "kutburen" erbij lappen omdat ze Assad-aanhanger zijn...

Dit wordt, als het al niet is, een 2e Afghanistan met een ongekende vluchtelingenstroom...
Dergelijke filmpjes kon je hier aan het eind van wo2 ook maken met mensen die mishandeld werden en waarop wraak werd genomen.

Het is natuurlijk niet goed, maar niets menselijks is hen en ons vreemd. Als je een dergelijk regime dient (en het gevangeniswezen van Assad is letterlijk vormgegeven door een SS'er) is dit wel een beetje het risico wat erbij zit.
pi_215825728
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:08 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Die verenigen zichzelf wel voor een groter doel. Wanneer Israel op de huidige koers doorgaat. Syrië lijkt vrij maar dit wordt slechts het slagveld waar een grotere oorlog gevochten gaat worden tussen Israel en een can of worms aan andere (fanatieke) partijen.

Wait & see.. ;)
Denk je of wens je dat?
pi_215825766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:08 schreef Nyamuk het volgende:

[..]

Wait & see.. ;)
"Wait & see" zegt ie... :')

Maar je moet eens af van dat wensdromen van een verenigd islamitische aanval en overrompeling van Israël. Die droom (een nachtmerrie) is sinds deze oorlog verder weg dan ooit.

Een verenigd islamitisch leger is niet mogelijk; zo werkt de islamitische wereld niet. Een aanval op Israël is evenmin mogelijk; iedereen die dat kan initiëren is juist banden aan het aanknopen omdat ze er zoveel profijt van hebben.

Syrië is in één dag tijd weggenomen als onderdeel van de anti-Israëlische verbond. Alleen Iran is nog over, want Hamas, Hezbollah en Syrië zijn uitgeschakeld. En Iran poept in de broek. ;(
pi_215825808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:19 schreef havanagila het volgende:

[..]
Denk je of wens je dat?
Ik wens dat Assad nog de macht had. Maar aangezien dat niet meer zo is denk ik dat dit de logische uitkomst is Tenminste, als je het grotere plaatje bekijkt.
Heel veel sambal
pi_215825825
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:21 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
"Wait & see" zegt ie... :')

Maar je moet eens af van dat wensdromen van een verenigd islamitische aanval en overrompeling van Israël. Die droom (een nachtmerrie) is sinds deze oorlog verder weg dan ooit.
Ik denk dat Israël effectiever zou zijn als ze meer de wortel dan de stok zouden gebruiken.
pi_215825855
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:17 schreef havanagila het volgende:
Uhhhh, sinds wanneer zijn/waren mensen voor Assad? wat een absolute onzin!

Kom eens met onderbouwing ipv onderbuik en haat, slayage.
Zijn onderbouwing is propaganda...
pi_215825858
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 13:51 schreef egayalS het volgende:
De zionisten doen waar ze zo goed in zijn uiteraard. Land pikken dat niet van hun is,
Nu je het er toch over hebt: Heeft Turkije de "bufferzones" al teruggegeven? Of hebben ze daar recht op want Ottomaanse Rijk? Of terroristen? Of whatever?

dinsdag 10 december 2024 @ 14:29:38 #111
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215825882
twitter

Depots, vliegvelden, intell centra. De schaal is historisch te noemen.

Waanzinnige beelden ook dit:
https://www.reddit.com/r/(...)ilitary_airstrip_in/
pi_215825887
Tja. The post says it all.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215825891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nu je het er toch over hebt: Heeft Turkije de "bufferzones" al teruggegeven? Of hebben ze daar recht op want Ottomaanse Rijk? Of terroristen? Of whatever?

[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, Turkije... pardon, Türkye doet waar het goed in is, land pikken wat niet van hun is.

Ja toch, Slayage? Of zit dat anders?
pi_215826003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:29 schreef PluggieOD het volgende:
[ x ]

Depots, vliegvelden, intell centra. De schaal is historisch te noemen.

Waanzinnige beelden ook dit:
https://www.reddit.com/r/(...)ilitary_airstrip_in/
Ik heb die Syrische verzetslui hier nog niet over gehoord. Dat vind ik opvallend.

En ik ben ook erg benieuwd wat Rusland nu denkt. Dit is nogal een demonstratie van de IDF.
pi_215826008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:30 schreef egayalS het volgende:
Tja. The post says it all.

[ x ]
'Israeli Judeo-Nazi model'?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:30 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, Turkije... pardon, Türkye doet waar het goed in is, land pikken wat niet van hun is.

Ja toch, Slayage? Of zit dat anders?
Tja, dat is natuurlijk "anders". Dat zijn immers slechts 'conflicten onderling' tussen moslimlanden.

Daar mag men niet over oordelen natuurlijk. Het is voor sommigen pas reden voor verontwaardiging als Joden het doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215826080

[ Bericht 100% gewijzigd door RJ124 op 10-12-2024 17:13:39 ]
pi_215826148
Wel grappig dat de vlag van het verzet hetzelfde is -op de verhoudingen na- als de vlag van het Franse mandaatgebied.

Overigens werd dat mandaat aangenomen op 5 december 1924. Een eeuw geleden dus.
pi_215826157
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2024 12:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Altijd je bronnen checken he.. waar heb je ze gezien, zijn dat niet filmpjes uit de IS tijd? Hoe weet je dat dat Syrie anno nu is? Vooral X-ers zijn goed in hoaxes ronddelen.
Nee, blijf maar in die "vrijheidsstrijders" geloven..

Met hun betrouwbare aankondigingen...

:')
pi_215826169
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nee, blijf maar in die "vrijheidsstrijders" geloven..

Met hun betrouwbare aankondigingen...

Da's geen antwoord op de vraag.
pi_215826187
Tja.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215826196
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
Da's geen antwoord op de vraag.
Je weet het niet, ziet er actueel uit aan de beelden te zien...

Ze hadden ook een vriendje van Assad aan een lantaarnpaal gehangen.
Filmpje is weg van X nu trouwens..

Maar je kunt toch op je vingers natellen dat dit gebeurt in deze shithole...

Daar hoef je toch geen betrouwbare bron voor te hebben...
pi_215826216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:55 schreef egayalS het volgende:
Tja.

[ x ]
Maarre, gaat Turkije het ingepikte gebied nou teruggeven?
pi_215826234
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:57 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Je weet het niet, ziet er actueel uit aan de beelden te zien...

Ze hadden ook een vriendje van Assad aan een lantaarnpaal gehangen.
Filmpje is weg van X nu trouwens..

Maar je kunt toch op je vingers natellen dat dit gebeurt in deze shithole...

Daar hoef je toch geen betrouwbare bron voor te hebben...
Post ze even dan. Desnoods in een spoiler.
pi_215826360
In Rabia, Latakia is HTS met Assadisten in gevecht.
pi_215826391
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 15:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Post ze even dan. Desnoods in een spoiler.
Helaas, zijn al verwijdert van X.
Heb ik ook geen account van, dus weet niet of je ze dan alsnog kan zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')