Hoe graag ik dat zelf ook zou zien, ik ben toch bang dat dat écht niet de gevolgen zou hebben die wij graag zouden zien.quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet uit de lucht geschoten? Gewoon een voorbeeld stellen en neerknallen. Oprotten met die Russen.
Hoog tijd dat daar een eind aan komt. Rusland is groot zat om een beetje rondjes te kunnen vliegen met je oude meuk zonder anderen daarmee lastig te vallen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is niet echt nieuws meer. Dit gebeurd al decennia.
Beetje onnozele act, maar schijnt nog steeds in de smaak te vallen. Nieuwe credit score aan het opbouwen voor je pensioen?quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet uit de lucht geschoten? Gewoon een voorbeeld stellen en neerknallen. Oprotten met die Russen.
Zullen we dat niet doen.quote:
Dit. Het gebeurt al heel lang. Waar is de bron eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is niet echt nieuws meer. Dit gebeurd al decennia.
quote:Op maandag 9 december 2024 21:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zullen we dat niet doen.
Een oorlog tegen Rusland overleef je niet. En dan hebben ze ook nog kernwapens. En met Trump straks hoef je helemaal geen hulp te verwachten.
Geen idee man. Uiteindelijk is het ook wel goed gekomen met Hiroshima.quote:Op maandag 9 december 2024 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze hebben hun handen meer dan vol aan Oekraïne. Waar ben je bang voor?
Vooral lekker bang blijven voor grote boze Rusland en Poetin laten doen waar 'ie zin in heeft. Oekraïne omtoveren in smeulende puinhopen? Prima want oh noes denk eens aan die kernwapens!quote:Op maandag 9 december 2024 21:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geen idee man. Uiteindelijk is het ook wel goed gekomen met Hiroshima.
En Gaza is ook leuk leven.
Omdat ze daar gewoon mogen vliegenquote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef Starhopper het volgende:
Mwah.quote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooral lekker bang blijven voor grote boze Rusland en Poetin laten doen waar 'ie zin in heeft. Oekraïne omtoveren in smeulende puinhopen? Prima want oh noes denk eens aan die kernwapens!
Random en zonder goede reden de vliegtuigen neerschieten van de op twee na grootste kernmacht in de wereld is wel typisch dom rechts.quote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooral lekker bang blijven voor grote boze Rusland en Poetin laten doen waar 'ie zin in heeft. Oekraïne omtoveren in smeulende puinhopen? Prima want oh noes denk eens aan die kernwapens!
Gwn Poetler laten zien dat wij een grote piemel hebben en ons niet laten provoceren.quote:
Natuurlijk. Maar wel een leuke.quote:Op maandag 9 december 2024 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah.
Het zou gewoon een onnodig grote provocatie zijn.
Wat wil Poetin doen dan? Oorlog voeren tegen ons? Poetin de ouwe oorlogshitser.quote:Op maandag 9 december 2024 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe graag ik dat zelf ook zou zien, ik ben toch bang dat dat écht niet de gevolgen zou hebben die wij graag zouden zien.
Ja, voor iets leuks zet je Netflix op. Politiek is geen entertainment waar je losjes mee kan experimenterenquote:
Niet? Ik zie het dagelijks gebeuren op het politieke wereldtoneel.quote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, voor iets leuks zet je Netflix op. Politiek is geen entertainment waar je losjes mee kan experimenteren
Klopt. Maar als je daar ook niet achter staat snap ik niet waarom je het in deze situatie dan wel zou toejuichenquote:Op maandag 9 december 2024 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet? Ik zie het dagelijks gebeuren op het politieke wereldtoneel.
Doe ik niet. Maar een mens mag dromen.quote:Op maandag 9 december 2024 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je daar ook niet achter staat snap ik niet waarom je het in deze situatie dan wel zou toejuichen
Ideetje van Starhopper. Starhopper was fan van Putin en zelfs lid van de FvD. 100en berichten hier.quote:Op maandag 9 december 2024 21:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Random en zonder goede reden de vliegtuigen neerschieten van de op twee na grootste kernmacht in de wereld is wel typisch dom rechts.
Oostzee. Hoe zit het met het vliegverkeer van prive jets en .gov vliegtuigen...quote:Op maandag 9 december 2024 21:24 schreef Aether het volgende:
Kan gebeuren met die GPS-storingen.
https://gpsjam.org/?lat=5(...)=3.9&date=2024-11-30
Ik denk inderdaad dat dat de enige taal is die Poetin begrijpt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef Starhopper het volgende:
Poetin begrijpt een heleboel talen, mn als ze machtsvertoon uitdrukken.quote:Op maandag 9 december 2024 22:32 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat de enige taal is die Poetin begrijpt.
Maar daar zijn wij veels te soft voor in het westen en dat weet die donders goed.
Als we het neerschieten laten we ons juist wel provoceren he slimpiequote:Op maandag 9 december 2024 21:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gwn Poetler laten zien dat wij een grote piemel hebben en ons niet laten provoceren.
Piemel vinden sommige mensen een "geil en ondeugend" woord, laat je niet provoceren.quote:Op maandag 9 december 2024 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als we het neerschieten laten we ons juist wel provoceren he slimpie
Er is niet veel nodig om Nederland plat te leggen.quote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat wil Poetin doen dan? Oorlog voeren tegen ons? Poetin de ouwe oorlogshitser.
Klopt 10 centimeter sneeuw is vaak al voldoende.quote:Op maandag 9 december 2024 23:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is niet veel nodig om Nederland plat te leggen.
Is nu erin verwerkt.quote:Op maandag 9 december 2024 21:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit. Het gebeurt al heel lang. Waar is de bron eigenlijk?
De Russische beer hebben we al een tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 10 december 2024 00:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt 10 centimeter sneeuw is vaak al voldoende.
Bij 1 cm zitten ze ook al code zwart te schreeuwenquote:Op dinsdag 10 december 2024 00:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Nog nooit een caterpillar van dichtbij gezien?quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee juist niet. Als we ze neerschieten geven we duidelijk onze grens aan. Voor onszelf opkomen heet dat. Nu knikken we vriendelijk naar de grote boze pestkop in de hoop dat hij ons met rust laatquote:Op maandag 9 december 2024 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als we het neerschieten laten we ons juist wel provoceren he slimpie
De rups!quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:06 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Nog nooit een caterpillar van dichtbij gezien?
Rupsjenooitgenoeg?
Zoek anders ff op wat provoceren is want hier heb ik geen zin in johquote:Op dinsdag 10 december 2024 00:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee juist niet. Als we ze neerschieten geven we duidelijk onze grens aan. Voor onszelf opkomen heet dat. Nu knikken we vriendelijk naar de grote boze pestkop in de hoop dat hij ons met rust laat
quote:
De eerste F35 in Nederland werd onthaald op schuim. (Luchtbasis Leeuwarden 2019)quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:27 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kunnen JSF niet wat brandstof op Russiche vliegtuig lozen.. Kijken of ze ook leuk vinden.
Russen deden wel met Amerikaanse drone. En wereld keek mee..quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:32 schreef yessie234 het volgende:
[..]
De eerste F35 in Nederland werd onthaald op schuim. (Luchtbasis Leeuwarden 2019)
Ik denk niet dat de Nederlandse luchtmacht met zijn JSF-jes het fortuin heeft, of in het geopolitieke comfort zit, dit grapje uit te halen, want de hele wereld kijkt mee.
O je bedoelt dat ding waarmee de wereld twee jaar in lockdown moest? Of doel je op iets anders.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:48 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Russen deden wel met Amerikaanse drone. En wereld keek mee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |