Ik snap gewoon niet hoe het kan dat een cafe niet verzekerd is en toch open mag zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Omdat verzekeringen soms behoorlijk prijzig kunnen zijn?
Simpel: omdat een verzekering -welke eigenlijk, inboedelverzekering? - kennelijk niet verplicht is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe het kan dat een cafe niet verzekerd is en toch open mag zijn.
Opzich niet heel gek toch dat er dure auto's bij winkels komen, helemaal zo'n zaak die trouwjurken verhuurt aan een doelgroep waar alles om uiterlijk vertoon en flexen draait. Zelf in een wijnhandel gewerkt, was ook een komen en gaan van dure auto's.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Terwijl ik afgelopen dagen meerdere interviews van buurtbewoners heb gelezen die zeiden dat er iets niet klopte en dat het een komen en gaan was van dure auto’s bij de betreffende zaken.
Hij had het alleen over de inboedelverzekering, die is niet verplicht.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:27 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Simpel: omdat een verzekering -welke eigenlijk? - kennelijk niet verplicht is.
De eigenaar is wel in de media aan het snotteren dat ie alles kwijt is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen dure inboedelverzekering bij een aftands buurtkroegje, ook niet heel vreemd.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De eigenaar is wel in de media aan het snotteren dat ie alles kwijt is.
Als er geen gebruikers zouden zijn dan was er ook geen illegale drugshandel he.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat is zeker een probleem, maar niet de reden dat er nu 6 onschuldige doden zijn gevallen.
De werkelijke reden is omdat er gigantische bedragen omgaan in de drugshandel omdat het illegaal is. Als er een partijtje gejat of onderschept wordt, dan krijg je dus dit soort zaken.
Wat gek.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Over het algemeen natuurlijk wel mee eens. Het ging hier alleen over de inboedel van z'n kroeg die niet verzekerd was. Deze man deed het als hobby naast zijn normale baan en was verder maar 2 dagen per week open. Kan me voorstellen dat je dan het risico wel zou willen nemen dat er af en toe eens wat kapot gaat en je zelf voor die kosten op moet draaien.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sorry, dat is echt dom als je je niet verzekerd als ondernemer.
Mag toch ook wel? Zn hele zaak ligt aan puin, buiten zijn schuld om.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En als jouw vader een rubber om zn snikkel had gedaan, had jij er nu niet geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:31 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Als er geen gebruikers zouden zijn dan was er ook geen illegale drugshandel he.
@Politiequote:Op dinsdag 10 december 2024 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed, ik voel aan m’n speculaas dat naast de bruidsmodezaak het cafe ook geen zuivere koffie was.
Wel als iemand er een gaatje in geprikt had.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En als jouw vader een rubber om zn snikkel had gedaan, had jij er nu niet geweest.
Is eral bewezen dat de bruidsmodezaak geen zuivere koffie was?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed, ik voel aan m’n speculaas dat naast de bruidsmodezaak het cafe ook geen zuivere koffie was.
Nee, is vooralsnog niet bewezen. Ik heb ook zo mn twijfels of die zaak wel malafide is eigenlijk, gezien ie al jaren bestaat en gerund lijkt te worden door moeder en dochter.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is eral bewezen dat de bruidsmodezaak geen zuivere koff
ie was?
Ik las iets over meer likes sinds brand...
Kunnen ook mensen zijn die nu bevriend willen zijn om zo meer over de brand te weten te komen
Omdat dat zijn risico is. Zolang het risico voor als hij schade veroorzaakt bij anderen maar afgedekt is. Natuurlijk is het niet zo snugger van deze cafébaas.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe het kan dat een cafe niet verzekerd is en toch open mag zijn.
De snuivers en slikkers zijn wél (mede) het probleem; zonder afnemers immers geen handel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:38 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer. Zou ik dat wel weten, had ik echt niet gezwegen bij 6 onschuldige doden.
Het zijn niet de snuivers die het probleem zijn. Het is het criminele tuig onderling die het probleem zijn, naast natuurlijk de hoogopgeleide en zeer intelligente, hardwerkende kansenparels die dit soort dingen flikken voor een paar rotcenten.
Maar de kroeg zit op 69, dus dan zouden 65 en 67 ontbreken, ik verwacht dat de panden niet heel groot zijn en de sportschool 61, 63, 65 en 67 was.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik begin me nu ineens iets af te vragen.
Die sportschool zat op nummers 61 en 63. Die eigenaar van die sportschool zal dus waarschijnlijk de muur tussen die twee panden hebben doorbroken, om daarmee één grote ruimte te krijgen, en toen hij vertrok heeft hij daar weer een muurtje laten metselen.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat deze muur daardoor een zwakke plek in de constructie van het pand is geworden, en dat dit heeft bijgedragen aan de omvang van de schade?
het is allemaal de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:19 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De snuivers en slikkers zijn wél (mede) het probleem; zonder afnemers immers geen handel.
Dat vroeg ik me ook af toen ik deze post las:quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:34 schreef Momo het volgende:
Is eigenlijk bekend of de eigenaren van Bruidszaak onder de doden of gewonden zijn?
Want dat leest alsof ze haar idd gesproken hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
De telegraaf heeft de eigenaresse van de bruidmodezaak en de cafébaas al gebeld hoor. Staan artikelen achter paywall.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |