Heb je aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag maandag wel een woutenwagen rijden
De mening van buurtbewoners die tijd hebben om de hele dag uit het raam te gluren moet je doorgaans ook met een paar kilo zout nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
En hij zegt daar dit:
Nooit iets crimineels gezien’
Dinsdag vernam hij dat de politie drie mensen heeft gearresteerd en eerder al dat er aanwijzingen zijn voor een misdrijf. Die informatie kwam voor hem als een verrassing. „Ik heb hier in de buurt nooit iets crimineels gezien. Er gebeurden geen rare dingen”, vertelt hij.
Terwijl ik afgelopen dagen meerdere interviews van buurtbewoners heb gelezen die zeiden dat er iets niet klopte en dat het een komen en gaan was van dure auto’s bij de betreffende zaken.
Oké, ik wil niet speculeren, maar het zou kunnen dat zij of hij naar Amsterdam reed met hoge snelheid, echter is dat wel een bekeuring waard.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Omroep west:
16.50 uur: Scheurde vluchtauto na explosie Tarwekamp met 200 km/u weg via A4?
Er zijn camerabeelden van een auto die zaterdagochtend vroeg, kort na de explosie op de Tarwekamp in Den Haag, met ruim 200 kilometer per uur over de A4 in de richting van Amsterdam reed. Dat bevestigt de politie dinsdagmiddag desgevraagd. Een woordvoerder wil echter niet kwijt of het om een vluchtauto gaat.
Geen idee, maar is het relevant waar iemand aangehouden wordt?quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:49 schreef yessie234 het volgende:
Is er al iets meer naar buiten gebracht over de locatie en de personen die aangehouden zijn?
Of heeft iemand zoiets in zijn omgeving maandagavond opgemerkt?
Of hij moest gewoon heel nodig kakken. Kan ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:09 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Oké, ik wil niet speculeren, maar het zou kunnen dat zij of hij naar Amsterdam reed met hoge snelheid, echter is dat wel een bekeuring waard.
Merci! Had het nog niet nagezocht maar dat hoef ik nu niet meer te doenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Vanavond in opsporing verzocht!
https://www.politie.nl/ni(...)poring-verzocht.html
Welke gemeenschap? Je weet meer?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Merci! Had het nog niet nagezocht maar dat hoef ik nu niet meer te doen
Hopelijk doorbreekt een zekere gemeenschap het stilzwijgen een keertje omwille van 6 onschuldige doden.
Dat is een beetje lastig als je tunnelvisie hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke gemeenschap? Je weet meer?
Ja, de criminelen zijn vaak van allochtone afkomst maar de drugs worden toch echt massaal gesnoven door blanke snoetjes hoor.
Dus als je een probleem wil aanpakken, zou ik mijn blik toch wat verruimen als ik jou was.
Zowel drugscriminaliteit als gebruik is niet echt kleurgebonden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, de criminelen zijn vaak van allochtone afkomst maar de drugs worden toch echt massaal gesnoven door blanke snoetjes hoor.
Dus als je een probleem wil aanpakken, zou ik mijn blik toch wat verruimen als ik jou was.
Nee, ik weet niet meer. Zou ik dat wel weten, had ik echt niet gezwegen bij 6 onschuldige doden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het relevant waar de aanhoudinge zijn gedaan, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:10 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Geen idee, maar is het relevant waar iemand aangehouden wordt?
Ik ga je een ding nu al vertellen en daar durf ik best geld op in te zetten: de aangehouden personen zijn niet roomblank
Waarom?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:39 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik vind het relevant waar de aanhoudinge zijn gedaan, ja.
Waarom is dat nietszeggend. Dat zegt iets over opsporingsonderzoek.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Waarom?
Dat tuig is gewoon mobiel. De plaats van een aanhouding is derhalve nietszeggend.
Het zijn niet de snuivers die het probleem zijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:38 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer. Zou ik dat wel weten, had ik echt niet gezwegen bij 6 onschuldige doden.
Het zijn niet de snuivers die het probleem zijn. Het is het criminele tuig onderling die het probleem zijn, naast natuurlijk de hoogopgeleide en zeer intelligente, hardwerkende kansenparels die dit soort dingen flikken voor een paar rotcenten.
Maar sommige groepen zijn er net even wat vaker bij betrokkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel drugscriminaliteit als gebruik is niet echt kleurgebonden.
Of bolle JosGod moet opeens een Marokkaan zijn.
Moeten de kampers weer zwartgemaakt?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar sommige groepen zijn er net even wat vaker bij betrokken
Voor- en achtergevels zijn bij bij panden met betonnen vloeren zelden onderdeel van de draagconstructie. Ze dragen alleen zichzelf. De zijgevels en woningscheidende muren zijn de draagmuren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:21 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik. Met zo'n drukgolf blaas je voorgevel van dat oude flatje wel weg, waarna de hele boel in elkaar tyft.
En wat probeer je nu al een paar Posts te zeggen of wat voor discussie probeer je hier uit te lokken?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar sommige groepen zijn er net even wat vaker bij betrokken
Omdat het niet uitmaakt of een verdachte in Amsterdam, Rotterdam of waar dan ook is opgepakt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:45 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Waarom is dat nietszeggend. Dat zegt iets over opsporingsonderzoek.
Nee natuurlijk niet, het zijn de criminelen die het probleem veroorzaken. Wanneer je tabak illegaal maakt dan duikt dit tuig daar gelijk op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zijn niet de snuivers die het probleem zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |