SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@ESF1Gamer is altijd te traag... en jij dus ookquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, ik was al beleefd aan het topickapen
Iedereen wist heus wel wat je bedoeldequote:
BAM!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:esf1gamer is altijd te traag... en jij dus ook
Nee ik snapte het nietquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen wist heus wel wat je bedoelde
Ik ben niet wakker meerquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verbaast me nietquote:
Heb je die melders al hangen?quote:
ongekend idd. je toont het nooitquote:Op maandag 9 december 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!
Kssssstquote:
Anijsdrop.quote:
Ja dat zeg ik toch, ongekendquote:
Kaas.quote:
ongekendquote:
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.quote:
Ongekend ongekend.quote:
Ja de naam zegt het alquote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.
Dejavu.quote:
DejaFOK!quote:
Akkoord.quote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb steeds van alles gepland in de avond. Vooral wil ik dan vaak sporten maar eenmaal ‘s avonds thuis heb ik echt geen zin.![]()
Ga van armoe maar ‘s ochtends vast sporten.
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.quote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
wat n onzin. zij willen beoordelen. ga jij toch geen werk voor doen
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axelquote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.
Af en toe staan die hoepels wel wat in brand, maar ach.
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijkquote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axl
Met een Arabier.quote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axel
das leuk als je zelfs jezelf nog kunt verbazenquote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijk![]()
en de Ritberger.quote:
Ook mijn andere scriptie nog eens heel snel doorgelezenquote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das leuk als je zelfs jezelf nog kunt verbazen
Ik vind het prima.quote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de Ritberger.
en als laatste de fosbury flop als landing
Ik denk vooral: wow, hebben ze me daar een 9 voor gegeven? Dat had echt veel beter gekundquote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijk![]()
Flex flex flexquote:Op maandag 9 december 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk vooral: wow, hebben ze me daar een 9 voor gegeven? Dat had echt veel beter gekund
Beestachtig mooie gedachten zijn dat.quote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan lukt de fosbury flop nietquote:Op maandag 9 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet echt, want de lat lag blijkbaar niet zo hoog
Waarom deed je het niet beter dan?quote:Op maandag 9 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet echt, want de lat lag blijkbaar niet zo hoog
Succesquote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben nu zelf bezig met scriptie. Ik ga zeker voor die 8. Goating.
ze nam genoegen met de 9quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom deed je het niet beter dan?
100% garantie dat het een flop wordt.quote:
Kan echt niet.quote:
Dankjewel leukerd.quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SuccesWanneer is je deadline?
Omdat ik er halverwege steeds he-le-maal klaar mee ben en het ga afraffelen. Elke keer gaat het zo:quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom deed je het niet beter dan?
quote:Op maandag 9 december 2024 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik er halverwege steeds he-le-maal klaar mee ben en het ga afraffelen. Elke keer gaat het zo:
Oh coole studie, lijkt me echt interessant, vooral de scriptie waarbij je je eigen onderwerp mag uitzoeken!![]()
* halvewege scriptie *
Godverdetyfus klote onderzoek, ik geef opNee je hebt er al teveel geld en moeite ingestoken, nog even doorzetten. Aaaahhhh wanneer komt deze hel tot een einde
![]()
* jaar later *
Oh coole studie! ...
ezel --> steen
quote:Op maandag 9 december 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond het scriptie schrijven ook echt wel een helMaar aan de andere kant ook wel weer leuk (denk dat ik gewoon into zelfkastijding ben
)
automutilatiequote:Op maandag 9 december 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond het scriptie schrijven ook echt wel een helMaar aan de andere kant ook wel weer leuk (denk dat ik gewoon into zelfkastijding ben
)
Ja, maar dan mentaal.quote:
Heb over dat onderwerp een spreekbeurt gegeven in de brugklas, gewoon om een beetje te shockeren. Kwam de leraar na de les naar me toe om te vragen of alles wel goed gingquote:
automutilatiequote:
Succes met je scriptiequote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb mezelf weer opgegeven voor een nieuwe opleiding.
Volgens mij wel half goedkeuring gekregen al.
Wat doe ik mezelf aan?
Gelukkig eentje zonder scriptiequote:
Zat er een strikje omheen?quote:
Klasgenoot in de 2e deed m over schizofreniequote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb over dat onderwerp een spreekbeurt gegeven in de brugklas, gewoon om een beetje te shockeren. Kwam de leraar na de les naar me toe om te vragen of alles wel goed ging
Het klonk iets te echt allemaal?quote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb over dat onderwerp een spreekbeurt gegeven in de brugklas, gewoon om een beetje te shockeren. Kwam de leraar na de les naar me toe om te vragen of alles wel goed ging
quote:Op maandag 9 december 2024 19:01 schreef Elvi het volgende:
Ik had een werkstuk gemaakt over depressie, compleet met een tekening van een regenwolkje![]()
wist ik veel dat ik het later ook zou hebben
In dat eerste herken ik mij wel. In dat tweede niet.quote:Op maandag 9 december 2024 19:12 schreef Californium het volgende:
Ik heb vroeger als grijze muis stotterend en jankend spreekbeurten gegeven.
In de afgelopen jaren meerdere malen voor 200-250 mensen praatjes gegeven en sta regelmatig voor de klas zonder drupje zweet… zouden mijn klasgenootjes van toen eens moeten zien
Ja dat had ik vroeger ook nooit gedacht dat ik les geven nog leuk zou gaan vindenquote:Op maandag 9 december 2024 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In dat eerste herken ik mij wel. In dat tweede niet.
quote:Op maandag 9 december 2024 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat had ik vroeger ook nooit gedacht dat ik les geven nog leuk zou gaan vinden
daar zou ik nog steeds van in paniek raken. Al gaat het tegenwoordig wel stukken beter.quote:Op maandag 9 december 2024 19:12 schreef Californium het volgende:
Ik heb vroeger als grijze muis stotterend en jankend spreekbeurten gegeven.
In de afgelopen jaren meerdere malen voor 200-250 mensen praatjes gegeven en sta regelmatig voor de klas zonder drupje zweet… zouden mijn klasgenootjes van toen eens moeten zien
Dat wist ik toen ook welquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zou ik nog steeds van in paniek raken. Al gaat het tegenwoordig wel stukken beter.
Want tegenwoordig weet ik waar ik het over heb
Zou je het nu over witte tijgers doen??quote:Op maandag 9 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
Ik had spreekbeurten over katten en oceanen, zoals normale mensen
Pak je daar naar toe altijd de shuttlebus @Haagsquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik over badminton in zowel Nederlands, Engels en Frans.
6-je of 5.5 omdat de me zielig vonden inderdaadquote:Op maandag 9 december 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik vrijwel voor iedere spreekbeurt een onvoldoende of een zesje heb gekregen..
Heb dat nooit onder de knie gekregen of bezweek onder de druk van voor de klas staan.
Hmm geen idee. Wellicht over tijgers ansichquote:Op maandag 9 december 2024 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou je het nu over witte tijgers doen??
Nee, die hebben we hier niet.quote:Op maandag 9 december 2024 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pak je daar naar toe altijd de shuttlebus @:haags
Het helpt wel als je weet waar je het over hebt natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had een 6- voor mijn Franse spreekbeurt, terwijl ik superzenuwachtig was en er na een paar zinnen mee stopte.
Ik zag het niet meer zitten om er mee door te gaan, terwijl ik geen idee had dat ik aan het zeggen was.
Ik beheers de kunst der 'not giving a fuck' tegenwoordig. Helpt een hoopquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zou ik nog steeds van in paniek raken. Al gaat het tegenwoordig wel stukken beter.
Want tegenwoordig weet ik waar ik het over heb
je ne parle pas françaisquote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had een 6- voor mijn Franse spreekbeurt, terwijl ik superzenuwachtig was en er na een paar zinnen mee stopte.
Ik zag het niet meer zitten om er mee door te gaan, terwijl ik geen idee had dat ik aan het zeggen was.
Ja beker melkquote:
Ja dat scheelt een hoopquote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het helpt wel als je weet waar je het over hebt natuurlijk
Ik had het over badminton, maar dan nog had ik geen idee wat ik zei, want ik kan totaal geen Frans.quote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het helpt wel als je weet waar je het over hebt natuurlijk
Kreeg je dan nog een 6-, wat is dit voor een softe onzin zeg.quote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies, mais parle d'anglais et neerlandais.quote:
Ja wat je goed kunt en wat je leuk vindt loopt niet altijd synchroon.quote:Op maandag 9 december 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Ik vond spreekbeurten en later presentaties verschrikkelijk.
Maar stond vervolgens met gemak iets ingewikkelds toe te lichten en vragen te beantwoorden voor 250 man, geen probleem
Ik moest mijn spiekbriefje laten zien en daar had ik gewoon alles op uitgeschreven. En dat was blijkbaar goed genoeg. En waarschijnlijk wist die leraar ook wel dat ik Frans zou laten vallen zodra het kon.quote:Op maandag 9 december 2024 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg je dan nog een 6-, wat is dit voor een softe onzin zeg.
Dit helpt ook, ik geef geen fuck wat mensen van me vinden, maar ik ben wel trots op mijn werk dus wil dat wel goed overbrengen dus vind het dan wel belangrijk om het goed te doen. Neemt zoveel waarde weg als je duidelijk ook geen fuck geeft om wàt je verteldquote:Op maandag 9 december 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik beheers de kunst der 'not giving a fuck' tegenwoordig. Helpt een hoop
Ik had geen verdediging voor mijn masterscriptiequote:Op maandag 9 december 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Mijn master verdediging was wel spannend
quote:Op maandag 9 december 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had chocoladevla met slagroom.
Ja maar het stomme is is dat ik dát wel weer leuk vond om te doen.quote:Op maandag 9 december 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat je goed kunt en wat je leuk vindt loopt niet altijd synchroon.
Schaatsen lijkt me bijvoorbeeld geweldig om te doen
Goed voorbeeld welquote:Op maandag 9 december 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga toastjes met franse kaas maken. Of ja, viking blu. Niet erg Frans eigenlijk.
#notgivingafuck
Nu heb ik wel zin in toastjes met brie maar goed dat heb ik niet in huis.quote:Op maandag 9 december 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga toastjes met franse kaas maken. Of ja, viking blu. Niet erg Frans eigenlijk.
#notgivingafuck
ik heb al RUIM voordat ze daar over konden beginnen de handdoek in de ring gegooid..quote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed idee ga ik ook doen na het etenquote:Op maandag 9 december 2024 19:29 schreef Californium het volgende:
Ik neem een lekkere warme douche want koud
Ik bijna dagelijksquote:Op maandag 9 december 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat drink ik niet als toetje eigenlijk
Ohja zoiets zei @CherryLips toen ook tegen mij maar ja eigenwijs dit dat.quote:Op maandag 9 december 2024 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
iets met last van keel en al veel slijm
melkproducten bevorderen de slijmproductie.. dus als je verkouden bent of bv veel slijm ophoest kan je die beter links laten (heb ik altijd begrepen)quote:Op maandag 9 december 2024 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh hoezo dat?
[..]
Ohja zoiets zei @:cherrylips toen ook tegen mij maar ja eigenwijs dit dat.
Blijkt Castello Blue te zijn. Whatever.quote:
Verhaal met die bruidswinkel begint wel wat gek te worden als dat klopt van die auto.quote:Op maandag 9 december 2024 19:42 schreef Haags het volgende:
Melk drinken op een warme zomeravond is toch echt wel genot
Geen idee of het klopt hoor. Maar die advertentie is wel vrij snel verwijderd al.quote:Op maandag 9 december 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Verhaal met die bruidswinkel begint wel wat gek te worden als dat klopt van die auto.
De auto was ook niet meer verkoopbaar zo natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2024 19:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee of het klopt hoor. Maar die advertentie is wel vrij snel verwijderd al.
Dit begint aardig uit de klauw te gieren zo.quote:Op maandag 9 december 2024 19:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu gaan we voor de optie mocro maffia in de kelder.
Ik moet lachen.quote:Op maandag 9 december 2024 19:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben blij dat explosies veroorzaken hier nog geen normale gang van zaken isquote:Op maandag 9 december 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit begint aardig uit de klauw te gieren zo.
Lawine pijl is anders best een groot iets in de bergjesquote:Op maandag 9 december 2024 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat explosies veroorzaken hier nog geen normale gang van zaken is
Ja goed, ik bedoelde in woonhuizenquote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Lawine pijl is anders best een groot iets in de bergjes
De deugsokken van links Nederland zullen dit zo lang mogelijk verwerpen als racisme.quote:Op maandag 9 december 2024 19:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Bern/Berner Oberland is ook wel dé plek om een keer gezien te hebben.quote:Op maandag 9 december 2024 19:59 schreef Haags het volgende:
Ben keertje in Zwitserland geweest. Prachtig land, beetje duur maar wel de moeite waard.
Bener Oberland
Nee totaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 9 december 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Maar hebben de users hier die in Den Haag, Rotterdam etc. wonen niet een beetje angst dat het een keer bij hen gebeurt? @:haags @:liesje1979 en wie wonen er nog meer? Zou toch denk ik wel door m'n hoofd spoken af en toe.
true.quote:Op maandag 9 december 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bern/Berner Oberland is ook wel dé plek om een keer gezien te hebben.
Als je Marokkaanse buurman van 22 de hele dag zenuwachtig met een auto van drie ton door de straat aan het rijden is.quote:Op maandag 9 december 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Maar hebben de users hier die in Den Haag, Rotterdam etc. wonen niet een beetje angst dat het een keer bij hen gebeurt? @:haags @:liesje1979 en wie wonen er nog meer? Zou toch denk ik wel door m'n hoofd spoken af en toe.
Ah ok, ja dan kan ik me voorstellen dat je er niet zo mee zit. Zeker als je misschien je buren ook goed genoeg kent om te weten dat die (waarschijnlijk) niet bij illegale zaken betrokken zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk.
En met alle respect; maar als je naar de buurtjes kijkt waar dit soort dingen weleens plaatsvinden (zie ook die explosie in Roffa eerder dit jaar) dan zijn het altijd een beetje dezelfde soort buurten, woningen en daaronder winkeltjes/gure duistere zaakjes. En eigenlijk woon ik daar best wel ver vanaf
Ja dat zou me wel enigszins zenuwachtig makenquote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je Marokkaanse buurman van 22 de hele dag zenuwachtig met een auto van drie ton door de straat aan het rijden is.
Mja maar Den Haag is ook wel vrij groot natuurlijk. Ik woon zo´n 25-30 minuten rijden van dat Mariahoeve af.quote:Op maandag 9 december 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, ja dan kan ik me voorstellen dat je er niet zo mee zit. Zeker als je misschien je buren ook goed genoeg kent om te weten dat die (waarschijnlijk) niet bij illegale zaken betrokken zijn.
Als 70% van je buren dit doen de hele dag valt dat niet meer zo op hè?quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je Marokkaanse buurman van 22 de hele dag zenuwachtig met een auto van drie ton door de straat aan het rijden is.
Nooitquote:Op maandag 9 december 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Hier valt het voorlopig nog wel op gelukkig.quote:Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als 70% van je buren dit doen de hele dag valt dat niet meer zo op hè?
Moet jij zeggen. Jij woont zelfs op het zand toch?quote:
Ik heb die angst wel een beetje. Ik woon natuurlijk ook in een grote stad, maar het kan overal gebeuren in NL/Wereld . Ook in Schubbenkutteveenquote:Op maandag 9 december 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar dat zegt tegenwoordig toch eigenlijk niet zoveel meer.quote:Op maandag 9 december 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Jij woont zelfs op het zand toch?
In bepaalde wijken nog steeds wel. Niet waar jij zit.quote:Op maandag 9 december 2024 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt tegenwoordig toch eigenlijk niet zoveel meer.
Was vroeger veel meer een ding.
Nee daar ben ik eigenlijk niet bang voor. Hoewel ik ook wel in een heel volks stukje straat woon waar ook wel dingen gebeuren. Maar dit is zo extreem dat ik daar dus niet bang voor ben.quote:Op maandag 9 december 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Toch in een dorp minder snel. Maar goed daar gebeuren weer andere dingen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb die angst wel een beetje. Ik woon natuurlijk ook in een grote stad, maar het kan overal gebeuren in NL/Wereld . Ook in Schubbenkutteveen
Zo´n dorp waar ineens de supermarkt op zondag opengaat.quote:Op maandag 9 december 2024 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Toch in een dorp minder snel. Maar goed daar gebeuren weer andere dingen.
Gijzeling in Ede enzo.quote:Op maandag 9 december 2024 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Toch in een dorp minder snel. Maar goed daar gebeuren weer andere dingen.
toen ik nog in den haag woonde had ik daar geen last van, maar goed, goeie buurt.. (en toen ook nog geen explosies enzo)quote:Op maandag 9 december 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
ahaquote:Op maandag 9 december 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Een nieuwe op Netflix: Churchill at war.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vond dat museum in London ook wel de moeite waardquote:Op maandag 9 december 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Een nieuwe op Netflix: Churchill at war.
daar ebn ik geweest, best intressantquote:Op maandag 9 december 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond dat museum in London ook wel de moeite waard
Nou woon ik niet in Rotterdam. Maar er gebeuren hier ook genoeg, ehh, interessante dingen. En nee. Het is wat mij betreft net zoiets als vliegtuigcrashes. Eng en dramatisch, maar statistisch niet heel waarschijnlijk dat het je overkomt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Die bunker ja.quote:Op maandag 9 december 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond dat museum in London ook wel de moeite waard
En ALS het zo ver is heb je er zelf het minste last vanquote:Op maandag 9 december 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Het is wat mij betreft net zoiets als vliegtuigcrashes. Eng en dramatisch, maar statistisch niet heel waarschijnlijk dat het je overkomt.
nog een paar dagen, hopelijk is dan een deel van de tocht daar weg.. dan nog wachten tot januari ergens, dan worden ook mn ramen vervangenquote:
Autopsy report Kobe Bryant.quote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ALS het zo ver is heb je er zelf het minste last van
En m'n familie kan de crematie overslaan en meteen door naar een urnen winkel. Scheelt ook weer een slok op een borrel.quote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ALS het zo ver is heb je er zelf het minste last van
Nou, dat wordt wel proppen dan want het is niet zo dat er alleen een hoopje as overblijft.quote:Op maandag 9 december 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En m'n familie kan de crematie overslaan en meteen door naar een urnen winkel. Scheelt ook weer een slok op een borrel.
Welcome to hydraulic press channel.quote:Op maandag 9 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dat wordt wel proppen dan want het is niet zo dat er alleen een hoopje as overblijft.
Niks zat waar het hoorde te zittenquote:Op maandag 9 december 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel maar die had werkelijk bizarre verwondingen.
quote:Op maandag 9 december 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit wat er gebeurt als iemand loopt te grmbl'en?
Ik vraag dit voor een vriend
@:ltvdk
Vanzelfsprekend graag gedaan.quote:
Soort grotesk schilderij van Picasso.quote:Op maandag 9 december 2024 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks zat waar het hoorde te zitten
Ik dacht op een gegeven moment "waarom lees ik dit?"quote:Op maandag 9 december 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort grotesk schilderij van Picasso.
Ik heb het 38 keer gelezenquote:Op maandag 9 december 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment "waarom lees ik dit?"
quote:
Op z'n rug.quote:Op maandag 9 december 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geen tatoeage van die tekening?
Zit het nu ook te lezenquote:Op maandag 9 december 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment "waarom lees ik dit?"
Zijn jouw woorden.quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik stuitte op Instagram op een account vol filmpjes waarin mensen botten breken en ik voel het gewoon in m'n keel.
quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik stuitte op Instagram op een account vol filmpjes waarin mensen botten breken en ik voel het gewoon in m'n keel.
Klinkt ook als iets voor een seriemoordenaarquote:
Zal ie blij mee zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dit machientje krijgt van mij het-meest-nuttige-machine-award.
Wel lullig dat het gewoon openbare informatie is. Het verslag van Matthew Perry is ook wel interessant, maar minder spectaculair.quote:Op maandag 9 december 2024 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat z'n familie niet zo nieuwsgierig was om het te lezen
Die knakte door?quote:Op maandag 9 december 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Even Instagram wegklikken want deze knakker kwam wel heel beroerd terecht.
Knakte de knakker?quote:Op maandag 9 december 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Even Instagram wegklikken want deze knakker kwam wel heel beroerd terecht.
hoezo intressant dan?quote:Op maandag 9 december 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel lullig dat het gewoon openbare informatie is. Het verslag van Matthew Perry is ook wel interessant, maar minder spectaculair.
Nee hij viel op z'n hoofdquote:
Waarom kijk je dan ook zulke dingenquote:Op maandag 9 december 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hij viel op z'n hoofdmeteen snurken, armen in de aanslag, ogen naar links en bloed uit het oor. Ik heb genoeg greys anatomy gezien om te weten dat dat niet goed kan zijn.
Kun je niet nieuwsgierig naar andere dingen zijn, taartrecepten ofzo?quote:
Ze worden dan misschien wel vies, als je ze niet weghaalt.quote:Op maandag 9 december 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
keuken ramen ontdaan van raamdecoratie, balkondeur ook, die in slaapkamer laat ik nog wel even hangen tot donderdagavond want toch wel prettig..
ik heb besloten dat gordijnen in hobbykamer blijven hangen, zie niet in als ik ze openschuif dat het ze in de weg zit
Ga je de boel verbouwen?quote:Op maandag 9 december 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
keuken ramen ontdaan van raamdecoratie, balkondeur ook, die in slaapkamer laat ik nog wel even hangen tot donderdagavond want toch wel prettig..
ik heb besloten dat gordijnen in hobbykamer blijven hangen, zie niet in als ik ze openschuif dat het ze in de weg zit
Ik kan die zo snel niet vinden.quote:Op maandag 9 december 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke medicijnen er allemaal in het huis lag en wat er in z'n bloed zat.
Is er iets?quote:
moeten toch een keer in de was, ik schuif ze dan helemaal naar de andere kant waar ze inprinciepe niet moeten zijn nuquote:Op maandag 9 december 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze worden dan misschien wel vies, als je ze niet weghaalt.
quote:
verduurzaming van flat, vrijdag worden buitendeuren en alle draaiende ramen vervangenquote:
Dit was ik vanmorgenquote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet nieuwsgierig naar andere dingen zijn, taartrecepten ofzo?
Nice (ja nu niet, maar daar ga je vast profijt van hebben).quote:Op maandag 9 december 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten toch een keer in de was, ik schuif ze dan helemaal naar de andere kant waar ze inprinciepe niet moeten zijn nu
[..]
[..]
verduurzaming van flat, vrijdag worden buitendeuren en alle draaiende ramen vervangen
Ja beetje rare vergelijkingquote:
Zonder goorgonzola, want dat is goor.quote:Op maandag 9 december 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ik vanmorgen
Taartrecept gevonden voor een zoete pastinaaktaart
En een hartige pastinaaktaart
quote:Op maandag 9 december 2024 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
,Had dus tijdje last van een muis, of naja had hem nu al tijdje niet gezien of gehoord. Overal vallen en gif neergezet maar daar was ie te slim voor. Maar nu ging ik net de vuilniszak wegbrengen en wilde de prullenbak even schoonmaken heb ik opeens een muis in de klem. Ik gelijk mijn woonkamer invluchten en belgresser berichtjes sturen, die belde en toen heb hem heel voorzichtig en zenuwachtig in een bigshopper gekregen, met val en al. Hij was dus dood. Belgresser stelde nog voor om de val te openen om hem te kunnen hergebruiken maar nee. NEE! En nu ligt ie in de container. Ben er nog een beetje wiebelig van.
Een ingresser met wie ik wel eens bel.quote:Op maandag 9 december 2024 21:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]Goed gehandeld! Wie/wat is een belgresser?
Ik heb hier ook af en toe een muisquote:Op maandag 9 december 2024 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
,Had dus tijdje last van een muis, of naja had hem nu al tijdje niet gezien of gehoord. Overal vallen en gif neergezet maar daar was ie te slim voor. Maar nu ging ik net de vuilniszak wegbrengen en wilde de prullenbak even schoonmaken heb ik opeens een muis in de klem. Ik gelijk mijn woonkamer invluchten en belgresser berichtjes sturen, die belde en toen heb hem heel voorzichtig en zenuwachtig in een bigshopper gekregen, met val en al. Hij was dus dood. Belgresser stelde nog voor om de val te openen om hem te kunnen hergebruiken maar nee. NEE! En nu ligt ie in de container. Ben er nog een beetje wiebelig van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat hoop ik wel jaquote:Op maandag 9 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice (ja nu niet, maar daar ga je vast profijt van hebben).
ja, sterker nog, er moet een volwassene aanwezig zijn bij de werkzaamheden (dus koukleumen vrijdag)quote:Kan je wel gewoon erin blijven?
Hmmmquote:
Pastinaak is toch een beetje zo'n vergeten groenten van een paar jaar geleden die iedereen inmiddels weer is vergeten?quote:Op maandag 9 december 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ik vanmorgen
Taartrecept gevonden voor een zoete pastinaaktaart
En een hartige pastinaaktaart
Ja de naam zegt het alquote:Op maandag 9 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder goorgonzola, want dat is goor.
quote:Op maandag 9 december 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier ook af en toe een muis
Allemaal van die vallen neergezet waar ze inlopen en je ze dan ergens buiten vrij kan laten
Maar nog geen muis gevangen en nu alweer een tijdje niet gezienDie wacht gewoon tot jij met de kerst weer weg bent en dan heeft die het rijk alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
je bent one tough cookiequote:Op maandag 9 december 2024 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nee dat zijn schorseneren en posteleinquote:Op maandag 9 december 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pastinaak is toch een beetje zo'n vergeten groenten van een paar jaar geleden die iedereen inmiddels weer is vergeten?
Brrquote:Op maandag 9 december 2024 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier ook af en toe een muis
Allemaal van die vallen neergezet waar ze inlopen en je ze dan ergens buiten vrij kan laten
Maar nog geen muis gevangen en nu alweer een tijdje niet gezienJa ik was ook steeds heel voorzichtig met hardop zeggen dat ik hem al een tijdje niet gezien had, dus ik snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk dat typen niet telt.
No way dat ik zo iets durf om dan weer buiten vrij te laten.
quote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wacht gewoon tot jij met de kerst weer weg bent en dan heeft die het rijk alleen
14 graden is wel een beetje fris hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja
nou moet het wel makkelijk zijn wat winst te halen, met maar 14 graden nu in de keuken
[..]
ja, sterker nog, er moet een volwassene aanwezig zijn bij de werkzaamheden (dus koukleumen vrijdag)
Ik krijg het vermoeden dat we dit gesprek al een keer of 3 gehad hebben.quote:
Ohhh. Ik had ingresser wel geraden maar ik dacht dat het een Belg was.quote:Op maandag 9 december 2024 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een ingresser met wie ik wel eens bel.
Ik lees schorseneren altijd op deze manierquote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat zijn schorseneren en postelein
Ik heb geen idee of ik dat daadwerkelijk durf, moet hem eerst vangenquote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik was ook steeds heel voorzichtig met hardop zeggen dat ik hem al een tijdje niet gezien had, dus ik snap je.
Maar denk dat typen niet telt.
No way dat ik zo iets durf om dan weer buiten vrij te laten.
johquote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
14 graden is wel een beetje fris hoor.
brr.. ik hoef echt geen 22 graden te hebben maar de tocht moet weg, dat scheelt gewoon enormquote:Het is hier nu 15 gradenIk krijg het vermoeden dat ik om die reden helemaal deaud ga als een collega de verwarming op 22 graden zet.
Ik hoorde vooral geknaag als ik iets van eten ofzo op het aanrecht of in een lade had liggen. En vooral snachts. En dan niet durven kijken waaraan hij nu weer zat te eten. Mijn hele tony chocolade voorraad die ik altijd voor mijn nichtjes bewaar weg kunnen gooien, had een reep of 7 gespaard.quote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BrrNee zou ook die val niet open maken, het idee alleen al.
Bij mijn vader in huis zaten ook vaak muizen, vooral nadat het graan gemaaid was op het veld. Dan hoorde ik 's nachts *trippel trippel trippel* en zag vanuit bed nog net de muis de badkamer inlopen, of hoorde ineens een val dichtklappen. Riep dan als 35-jarige alsnog m'n vader om de dode muis weg te halen![]()
in het Engels klinkt het toch een stuk beter, al zou dat dan weer niet rijmen.quote:Op maandag 9 december 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lees schorseneren altijd op deze manier
Bekijk deze YouTube-video
Lol!quote:Op maandag 9 december 2024 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhh. Ik had ingresser wel geraden maar ik dacht dat het een Belg was.
Tocht is wel naar ja.quote:Op maandag 9 december 2024 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
joh
[..]
brr.. ik hoef echt geen 22 graden te hebben maar de tocht moet weg, dat scheelt gewoon enorm
als dat allemaal gedaan is en er geen rare dingen zijn, ga ik eens nadenken voor eventuele bijverwarming in ruimtes waar nu geen verwarming hangt (of dat nodig is enzo)
Ik zou dat ding dan met doosje en al alsnog de vuilcontainer in mieteren denk ik.quote:Op maandag 9 december 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik dat daadwerkelijk durf, moet hem eerst vangen
Denk dat ik dan dat beestje met val en al in een kartonnen doosje zou schuiven en met handschoenen aan enzo proberen vrij te laten ergens achterin het park
Oh zonde van alle chocoladequote:Op maandag 9 december 2024 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde vooral geknaag als ik iets van eten ofzo op het aanrecht of in een lade had liggen. En vooral snachts. En dan niet durven kijken waaraan hij nu weer zat te eten. Mijn hele tony chocolade voorraad die ik altijd voor mijn nichtjes bewaar weg kunnen gooien, had een reep of 7 gespaard.
Ben blij dat jij het als stoere brandweervrouw ook enge beestjes vindt.
Een super tof spel. En een heel sociaal spel bleek toen ik het een tijdje speelde.quote:Op maandag 9 december 2024 21:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet wat een ingresser is
Dat maakt jou een inguesser.quote:Op maandag 9 december 2024 21:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet wat een ingresser is
Mijn ouders hadden vroeger weleens muizen (vanuit leegstaand pand ernaast)quote:Op maandag 9 december 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BrrNee zou ook die val niet open maken, het idee alleen al.
Bij mijn vader in huis zaten ook vaak muizen, vooral nadat het graan gemaaid was op het veld. Dan hoorde ik 's nachts *trippel trippel trippel* en zag vanuit bed nog net de muis de badkamer inlopen, of hoorde ineens een val dichtklappen. Riep dan als 35-jarige alsnog m'n vader om de dode muis weg te halen![]()
Ohja, herkenbaar. Walgelijk. Er lag idd ook een zak chips in die lade.Ook gaten erin.quote:Op maandag 9 december 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zonde van alle chocoladeZe knagen ook overal doorheen
Zat een keer met m'n stiefmoeder uit een zak chips te eten, en pas nadat ie half leeg was zagen we de gaten onderin de zak
![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger weleens muizen (vanuit leegstaand pand ernaast)
Een keertje toen ik bed lag zag ik er zo eentje mijn slaapkamer binnenlopen. Ik uit bed naar beneden om te zeggen dat er een muis was
Dachten ze dat ik aan het dromen was dus "jaja ga maar weer slapen"
Maar er dat toch echt een muis dus ik kon natuurlijk helemaal niet slapen
Toen mijn broer even later naar boven ging om te slapen gezegd van "er zit er echt 1, daar achter die kist"
Broer kijken, muis gespot. Broer naar beneden "er zit echt een muis"
En vervolgens een hele happening boven terwijl iedereen probeerde die muis te vangen. Uiteindelijk mijn vader op zijn buik over se overloop glijdend muisje gevangen met een doos
Ik ook eigenlijkquote:Op maandag 9 december 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lees schorseneren altijd op deze manier
Bekijk deze YouTube-video
De pastinaak is gewoon vervangen door de Zuid-Amerikanenquote:Op maandag 9 december 2024 21:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in het Engels klinkt het toch een stuk beter, al zou dat dan weer niet rijmen.
quote:De pastinaak kwam in de Middeleeuwen naar West-Europa en was vóór de introductie van de aardappel een belangrijk volksvoedsel. In Groot-Brittannië en Ierland is de "witte wortel" populair gebleven. In de Verenigde Staten aten de immigranten aanvankelijk ook pastinaak, meegebracht door de Engelsen. Net als elders is ook daar de pastinaak vervangen door de aardappel.
Ik heb alles, ook de chocola in de snackla, nu in van die harde plastic bakkenquote:Op maandag 9 december 2024 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde vooral geknaag als ik iets van eten ofzo op het aanrecht of in een lade had liggen. En vooral snachts. En dan niet durven kijken waaraan hij nu weer zat te eten. Mijn hele tony chocolade voorraad die ik altijd voor mijn nichtjes bewaar weg kunnen gooien, had een reep of 7 gespaard.
Ben blij dat jij het als stoere brandweervrouw ook enge beestjes vindt.
*trippel trippel knaag knaag *quote:Op maandag 9 december 2024 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou net gaan slapen maar nou durf ik niet meer
Zilvervisjes?quote:
Oh dus eigenlijk ben ik niet eens zo raarquote:
Ik heb alles wat eetbaar is nu in de magnetron.quote:Op maandag 9 december 2024 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alles, ook de chocola in de snackla, nu in van die harde plastic bakken
Die zijn allebei helaas bijna niet te voorkomen.quote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heel soms, en rondom de flat wel ratten
Heb ik ook gedaan in de voorraadkelder. Alles dat niet in blik of glas verpakt is, zit in afgesloten plastic bakken en staat op de hogere planken (misschien helpt dat laatste niet, maar beter dan niksquote:Op maandag 9 december 2024 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alles, ook de chocola in de snackla, nu in van die harde plastic bakken
Dan heb jij of maar heel weinig eten, of een hele grote magnetronquote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alles wat eetbaar is nu in de magnetron.
quote:
Heb je zo'n grote magnetron of zo weinig eten?quote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alles wat eetbaar is nu in de magnetron.
Ja was erg vermakelijk als 8 jarigequote:
quote:
Alle snacks zeg maar. En brood. De voorraad als pasta etc zit al in grote plastic bakken. Dat is trouwens niet vanwege muizen maar had een keer van die meelwordingessen in mijn voorraadkastje.quote:Op maandag 9 december 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb jij of maar heel weinig eten, of een hele grote magnetron
Ik las dat ze ergens uit de Turkijke regio kwamen en hier veel beter groeiden. Dus hier heb je van die dikke, terwijl ze oorspronkelijk meer zoals andere wortels warenquote:Op maandag 9 december 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pastinaak is gewoon vervangen door de Zuid-Amerikanen
[..]
Hier lopen de katten ook geregeld met muizen door de tuin. Eerst jaagde ik de katten uit de tuin, maar toen ik zag dat ze muizen vangen liet ik ze lekkerquote:Op maandag 9 december 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb veel buren met katten, dus weinig knaagdiertjes hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |