SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@ESF1Gamer is altijd te traag... en jij dus ookquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, ik was al beleefd aan het topickapen
Iedereen wist heus wel wat je bedoeldequote:
BAM!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:esf1gamer is altijd te traag... en jij dus ook
Nee ik snapte het nietquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen wist heus wel wat je bedoelde
Ik ben niet wakker meerquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verbaast me nietquote:
Heb je die melders al hangen?quote:
ongekend idd. je toont het nooitquote:Op maandag 9 december 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!
Kssssstquote:
Anijsdrop.quote:
Ja dat zeg ik toch, ongekendquote:
Kaas.quote:
ongekendquote:
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.quote:
Ongekend ongekend.quote:
Ja de naam zegt het alquote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.
Dejavu.quote:
DejaFOK!quote:
Akkoord.quote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb steeds van alles gepland in de avond. Vooral wil ik dan vaak sporten maar eenmaal ‘s avonds thuis heb ik echt geen zin.![]()
Ga van armoe maar ‘s ochtends vast sporten.
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.quote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
wat n onzin. zij willen beoordelen. ga jij toch geen werk voor doen
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axelquote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.
Af en toe staan die hoepels wel wat in brand, maar ach.
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijkquote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axl
Met een Arabier.quote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axel
das leuk als je zelfs jezelf nog kunt verbazenquote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijk![]()
en de Ritberger.quote:
Ook mijn andere scriptie nog eens heel snel doorgelezenquote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das leuk als je zelfs jezelf nog kunt verbazen
Ik vind het prima.quote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de Ritberger.
en als laatste de fosbury flop als landing
Ik denk vooral: wow, hebben ze me daar een 9 voor gegeven? Dat had echt veel beter gekundquote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijk![]()
Flex flex flexquote:Op maandag 9 december 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk vooral: wow, hebben ze me daar een 9 voor gegeven? Dat had echt veel beter gekund
Beestachtig mooie gedachten zijn dat.quote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan lukt de fosbury flop nietquote:Op maandag 9 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet echt, want de lat lag blijkbaar niet zo hoog
Waarom deed je het niet beter dan?quote:Op maandag 9 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet echt, want de lat lag blijkbaar niet zo hoog
Succesquote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben nu zelf bezig met scriptie. Ik ga zeker voor die 8. Goating.
ze nam genoegen met de 9quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom deed je het niet beter dan?
100% garantie dat het een flop wordt.quote:
Kan echt niet.quote:
Dankjewel leukerd.quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SuccesWanneer is je deadline?
Omdat ik er halverwege steeds he-le-maal klaar mee ben en het ga afraffelen. Elke keer gaat het zo:quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom deed je het niet beter dan?
quote:Op maandag 9 december 2024 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik er halverwege steeds he-le-maal klaar mee ben en het ga afraffelen. Elke keer gaat het zo:
Oh coole studie, lijkt me echt interessant, vooral de scriptie waarbij je je eigen onderwerp mag uitzoeken!![]()
* halvewege scriptie *
Godverdetyfus klote onderzoek, ik geef opNee je hebt er al teveel geld en moeite ingestoken, nog even doorzetten. Aaaahhhh wanneer komt deze hel tot een einde
![]()
* jaar later *
Oh coole studie! ...
ezel --> steen
quote:Op maandag 9 december 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond het scriptie schrijven ook echt wel een helMaar aan de andere kant ook wel weer leuk (denk dat ik gewoon into zelfkastijding ben
)
automutilatiequote:Op maandag 9 december 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond het scriptie schrijven ook echt wel een helMaar aan de andere kant ook wel weer leuk (denk dat ik gewoon into zelfkastijding ben
)
Ja, maar dan mentaal.quote:
Heb over dat onderwerp een spreekbeurt gegeven in de brugklas, gewoon om een beetje te shockeren. Kwam de leraar na de les naar me toe om te vragen of alles wel goed gingquote:
automutilatiequote:
Succes met je scriptiequote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb mezelf weer opgegeven voor een nieuwe opleiding.
Volgens mij wel half goedkeuring gekregen al.
Wat doe ik mezelf aan?
Gelukkig eentje zonder scriptiequote:
Zat er een strikje omheen?quote:
Klasgenoot in de 2e deed m over schizofreniequote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb over dat onderwerp een spreekbeurt gegeven in de brugklas, gewoon om een beetje te shockeren. Kwam de leraar na de les naar me toe om te vragen of alles wel goed ging
Het klonk iets te echt allemaal?quote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb over dat onderwerp een spreekbeurt gegeven in de brugklas, gewoon om een beetje te shockeren. Kwam de leraar na de les naar me toe om te vragen of alles wel goed ging
quote:Op maandag 9 december 2024 19:01 schreef Elvi het volgende:
Ik had een werkstuk gemaakt over depressie, compleet met een tekening van een regenwolkje![]()
wist ik veel dat ik het later ook zou hebben
In dat eerste herken ik mij wel. In dat tweede niet.quote:Op maandag 9 december 2024 19:12 schreef Californium het volgende:
Ik heb vroeger als grijze muis stotterend en jankend spreekbeurten gegeven.
In de afgelopen jaren meerdere malen voor 200-250 mensen praatjes gegeven en sta regelmatig voor de klas zonder drupje zweet… zouden mijn klasgenootjes van toen eens moeten zien
Ja dat had ik vroeger ook nooit gedacht dat ik les geven nog leuk zou gaan vindenquote:Op maandag 9 december 2024 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In dat eerste herken ik mij wel. In dat tweede niet.
quote:Op maandag 9 december 2024 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat had ik vroeger ook nooit gedacht dat ik les geven nog leuk zou gaan vinden
daar zou ik nog steeds van in paniek raken. Al gaat het tegenwoordig wel stukken beter.quote:Op maandag 9 december 2024 19:12 schreef Californium het volgende:
Ik heb vroeger als grijze muis stotterend en jankend spreekbeurten gegeven.
In de afgelopen jaren meerdere malen voor 200-250 mensen praatjes gegeven en sta regelmatig voor de klas zonder drupje zweet… zouden mijn klasgenootjes van toen eens moeten zien
Dat wist ik toen ook welquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zou ik nog steeds van in paniek raken. Al gaat het tegenwoordig wel stukken beter.
Want tegenwoordig weet ik waar ik het over heb
Zou je het nu over witte tijgers doen??quote:Op maandag 9 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
Ik had spreekbeurten over katten en oceanen, zoals normale mensen
Pak je daar naar toe altijd de shuttlebus @Haagsquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik over badminton in zowel Nederlands, Engels en Frans.
6-je of 5.5 omdat de me zielig vonden inderdaadquote:Op maandag 9 december 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik vrijwel voor iedere spreekbeurt een onvoldoende of een zesje heb gekregen..
Heb dat nooit onder de knie gekregen of bezweek onder de druk van voor de klas staan.
Hmm geen idee. Wellicht over tijgers ansichquote:Op maandag 9 december 2024 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou je het nu over witte tijgers doen??
Nee, die hebben we hier niet.quote:Op maandag 9 december 2024 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pak je daar naar toe altijd de shuttlebus @:haags
Het helpt wel als je weet waar je het over hebt natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had een 6- voor mijn Franse spreekbeurt, terwijl ik superzenuwachtig was en er na een paar zinnen mee stopte.
Ik zag het niet meer zitten om er mee door te gaan, terwijl ik geen idee had dat ik aan het zeggen was.
Ik beheers de kunst der 'not giving a fuck' tegenwoordig. Helpt een hoopquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zou ik nog steeds van in paniek raken. Al gaat het tegenwoordig wel stukken beter.
Want tegenwoordig weet ik waar ik het over heb
je ne parle pas françaisquote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had een 6- voor mijn Franse spreekbeurt, terwijl ik superzenuwachtig was en er na een paar zinnen mee stopte.
Ik zag het niet meer zitten om er mee door te gaan, terwijl ik geen idee had dat ik aan het zeggen was.
Ja beker melkquote:
Ja dat scheelt een hoopquote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het helpt wel als je weet waar je het over hebt natuurlijk
Ik had het over badminton, maar dan nog had ik geen idee wat ik zei, want ik kan totaal geen Frans.quote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het helpt wel als je weet waar je het over hebt natuurlijk
Kreeg je dan nog een 6-, wat is dit voor een softe onzin zeg.quote:Op maandag 9 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |