SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@ESF1Gamer is altijd te traag... en jij dus ookquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, ik was al beleefd aan het topickapen
Iedereen wist heus wel wat je bedoeldequote:
BAM!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:esf1gamer is altijd te traag... en jij dus ook
Nee ik snapte het nietquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen wist heus wel wat je bedoelde
Ik ben niet wakker meerquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verbaast me nietquote:
Heb je die melders al hangen?quote:
ongekend idd. je toont het nooitquote:Op maandag 9 december 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!
Kssssstquote:
Anijsdrop.quote:
Ja dat zeg ik toch, ongekendquote:
Kaas.quote:
ongekendquote:
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.quote:
Ongekend ongekend.quote:
Ja de naam zegt het alquote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.
Dejavu.quote:
DejaFOK!quote:
Akkoord.quote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb steeds van alles gepland in de avond. Vooral wil ik dan vaak sporten maar eenmaal ‘s avonds thuis heb ik echt geen zin.![]()
Ga van armoe maar ‘s ochtends vast sporten.
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.quote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
wat n onzin. zij willen beoordelen. ga jij toch geen werk voor doen
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axelquote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.
Af en toe staan die hoepels wel wat in brand, maar ach.
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijkquote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axl
Met een Arabier.quote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axel
das leuk als je zelfs jezelf nog kunt verbazenquote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijk![]()
en de Ritberger.quote:
Ook mijn andere scriptie nog eens heel snel doorgelezenquote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das leuk als je zelfs jezelf nog kunt verbazen
Ik vind het prima.quote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de Ritberger.
en als laatste de fosbury flop als landing
Ik denk vooral: wow, hebben ze me daar een 9 voor gegeven? Dat had echt veel beter gekundquote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijk![]()
Flex flex flexquote:Op maandag 9 december 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk vooral: wow, hebben ze me daar een 9 voor gegeven? Dat had echt veel beter gekund
Beestachtig mooie gedachten zijn dat.quote:Op maandag 9 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan lukt de fosbury flop nietquote:Op maandag 9 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet echt, want de lat lag blijkbaar niet zo hoog
Waarom deed je het niet beter dan?quote:Op maandag 9 december 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet echt, want de lat lag blijkbaar niet zo hoog
Succesquote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben nu zelf bezig met scriptie. Ik ga zeker voor die 8. Goating.
ze nam genoegen met de 9quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom deed je het niet beter dan?
100% garantie dat het een flop wordt.quote:
Kan echt niet.quote:
Dankjewel leukerd.quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SuccesWanneer is je deadline?
Omdat ik er halverwege steeds he-le-maal klaar mee ben en het ga afraffelen. Elke keer gaat het zo:quote:Op maandag 9 december 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom deed je het niet beter dan?
quote:Op maandag 9 december 2024 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik er halverwege steeds he-le-maal klaar mee ben en het ga afraffelen. Elke keer gaat het zo:
Oh coole studie, lijkt me echt interessant, vooral de scriptie waarbij je je eigen onderwerp mag uitzoeken!![]()
* halvewege scriptie *
Godverdetyfus klote onderzoek, ik geef opNee je hebt er al teveel geld en moeite ingestoken, nog even doorzetten. Aaaahhhh wanneer komt deze hel tot een einde
![]()
* jaar later *
Oh coole studie! ...
ezel --> steen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |