SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@ESF1Gamer is altijd te traag... en jij dus ookquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, ik was al beleefd aan het topickapen
Iedereen wist heus wel wat je bedoeldequote:
BAM!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:esf1gamer is altijd te traag... en jij dus ook
Nee ik snapte het nietquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen wist heus wel wat je bedoelde
Ik ben niet wakker meerquote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!quote:Op maandag 9 december 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verbaast me nietquote:
Heb je die melders al hangen?quote:
ongekend idd. je toont het nooitquote:Op maandag 9 december 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta juist bekend om mijn ongekende snelheid!
Kssssstquote:
Anijsdrop.quote:
Ja dat zeg ik toch, ongekendquote:
Kaas.quote:
ongekendquote:
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.quote:
Ongekend ongekend.quote:
Ja de naam zegt het alquote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niet goorgonzola, de rest mag wel.
Dejavu.quote:
DejaFOK!quote:
Akkoord.quote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb steeds van alles gepland in de avond. Vooral wil ik dan vaak sporten maar eenmaal ‘s avonds thuis heb ik echt geen zin.![]()
Ga van armoe maar ‘s ochtends vast sporten.
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.quote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
wat n onzin. zij willen beoordelen. ga jij toch geen werk voor doen
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axelquote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel meer geld, dus ach ja.. dan maar door wat hoepels heen springen.
Af en toe staan die hoepels wel wat in brand, maar ach.
Soms he.. als ik dingen teruglees die ik gemaild heb, of mijn scriptie van afgelopen zomer.. dan denk ik: huh.. heb ik dit geschreven? Zo professioneel en zakelijkquote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een salto en flikflak en dan nog een dubbele axl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |