Die moet erbij ja.quote:Op maandag 9 december 2024 19:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dag x3 is wel een goed punt van onze huisanalist. Misschien moet die nog even op de potentielijst. Anders heb ik er voor niets 4 maanden over zitten jengelen.
Dat lijkt me gewoon een gevalletje Emotional Rescuequote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef S9H het volgende:
Borderline van Madonna die op plek 33 eindigde bij de Radio 10 Top 4000 is ook wel eentje om in de gaten te houden.
Welke is dit?quote:Op maandag 9 december 2024 19:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dag x3 is wel een goed punt van onze huisanalist. Misschien moet die nog even op de potentielijst. Anders heb ik er voor niets 4 maanden over zitten jengelen.
Dat zal Bye Bye Bye van NSync zijn, maar het is mij altijd een raadsel waarom oude nummers weer een hit worden.quote:
Borderline staat al een paar jaar bizar hoog in de top 4000, die hoeven we niet per se in de gaten te houdenquote:Op maandag 9 december 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een gevalletje Emotional Rescue
Vraag het aan Xi Jinpingquote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zal Bye Bye Bye van NSync zijn, maar het is mij altijd een raadsel waarom oude nummers weer een hit worden.
Die grote verschillen blijven opmerkelijk altijd.quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Borderline staat al een paar jaar bizar hoog in de top 4000, die hoeven we niet per se in de gaten te houden
Ik heb de Pippies even gevraagd. Die zeggen dat het een hit was op tiktok, maar dat die trend alweer voorbij was. Weer wat geleerd.quote:
Zijn er wat dat betreft dit jaar nog tiktokshits die niet uit dit of vorig jaar zijn? Murder on the dance floor, maar verder?quote:Op maandag 9 december 2024 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de Pippies even gevraagd. Die zeggen dat het een hit was op tiktok, maar dat die trend alweer voorbij was. Weer wat geleerd.
Nu zijn ze mij aan het dissen over hou oud ik ben.
Symphony van Clean Bandit ft Zara Larsson.quote:Op maandag 9 december 2024 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn er wat dat betreft dit jaar nog tiktokshits die niet uit dit of vorig jaar zijn? Murder on the dance floor, maar verder?
Zat doei doei doei niet in een film?quote:Op maandag 9 december 2024 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de Pippies even gevraagd. Die zeggen dat het een hit was op tiktok, maar dat die trend alweer voorbij was. Weer wat geleerd.
Nu zijn ze mij aan het dissen over hou oud ik ben.
Deadpool & Wolverinequote:Op maandag 9 december 2024 20:41 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Zat doei doei doei niet in een film?
Mij niet vragenquote:Op maandag 9 december 2024 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn er wat dat betreft dit jaar nog tiktokshits die niet uit dit of vorig jaar zijn? Murder on the dance floor, maar verder?
Tongue tied van Grouplove en Sweater weather van The Neighbourhood, Stay van Kid Laroi en Bieber, Snap van Rosa Linn blijven het redelijk constant goed doenquote:Op maandag 9 december 2024 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien weten de Pippies het?quote:
Snap is ook wel gewoon echt een leuk liedjequote:Op maandag 9 december 2024 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tongue tied van Grouplove en Sweater weather van The Neighbourhood, Stay van Kid Laroi en Bieber, Snap van Rosa Linn blijven het redelijk constant goed doen
Als elke tiktokhit er in stond dan was Child in Time al uit de lijst verdwenen.quote:Op maandag 9 december 2024 21:45 schreef Tussle266 het volgende:
Stel je voor dat elke tiktokhit erin kwam, dan zouden we de lijst kunnen beginnen met een shout out aan Uncle Phil. Niet meer dan terecht ook.
Hadden we wel in 36 versies van Fast Car kunnen genieten. Maar dat is nu ook al mogelijk.quote:Op maandag 9 december 2024 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als elke tiktokhit er in stond dan was Child in Time al uit de lijst verdwenen.
Die allemaal vrijwel niets verschillen van het origineel omdat Tracy Chapman anders geen toestemming geeft.quote:Op maandag 9 december 2024 21:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hadden we wel in 36 versies van Fast Car kunnen genieten. Maar dat is nu ook al mogelijk.
Ik denk dat je met Murder On The Dancefloor, Bye Bye Bye, Unwritten en Forever Young de grootsten en bekendsten hebt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |