Hoezo dan? HTS zegt overal dankbaar te zijn dat Israël Hezbollah verzwakt heeft.quote:
Die bufferzone is gewoon de VN zone. Maar je weet hoe die blauwhelmen optreden: Niet, zag je in Libanon ook. Dus ik begrijp Israël wel.quote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met Bibi is geen land meer te bezeilen... laat staan een bufferzone.
Staat deze bufferzone ook op de kaart van Mozes en Jozua?
Zo ja, dan vermoed ik dat de Israëli's er blijven.
Komt nu, heel misschien en erg hopelijk, een einde aan....fingers crossed.quote:Op maandag 9 december 2024 18:33 schreef RotatoR het volgende:
Iedere keer weer dezelfde barbarij die je bij de islamisten ziet. Het is een verderfelijke doodscultus.
Met andere woorden:quote:Op maandag 9 december 2024 18:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die bufferzone is gewoon de VN zone. Maar je weet hoe die blauwhelmen optreden: Niet, zag je in Libanon ook. Dus ik begrijp Israël wel.
Ze maken gewoon een deal met Damascus: Jullie niet etteren, trekken wij ons weer uit de DMZ terug.
Met een beetje geluk hebben de machthebbers in Damascus genoeg van 80 jaar oorlog en kiezen ze voor het Jordanië/Egypte scenario en sluiten ze vrede. Een oorlog met Israël starten is ook niet heel slim als je je land wil hetbouwen.
Op het journaal was te zien dat er verborgen cellen zijn. Op schermen van de bewaking kunnen ze ze zien, maar ze weten niet waar ze zijn. Ook waren er dichtgemetselde cellen onder de grond, oubliettes. Gruwelijk.quote:
Assad sr. en jr. waren/zijn walgelijke tirannen.quote:Op maandag 9 december 2024 18:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op het journaal was te zien dat er verborgen cellen zijn. Op schermen van de bewaking kunnen ze ze zien, maar ze weten niet waar ze zijn. Ook waren er dichtgemetselde cellen onder de grond, oubliettes. Gruwelijk.
Ook de verkrachtingen, vrouwen met drie in de gevangenis geboren kinderen, maar ze weten niet wie de vader is.
Gatver.quote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Sednaya gevangenis, waar doet dit aan denken.
Wat kunnen ze anders doen? Onderling matten hebben ze al gedaan.quote:Op maandag 9 december 2024 18:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Assad sr. en jr. waren/zijn walgelijke tirannen.
Nu maar hopen - voor de rust in land en regio - dat de nieuwe machthebbers zich aan de verzoenende woorden blijven houden. Ik zou het best willen geloven, maar ik blijf sceptisch. Ik ben een ongelovige Toby.
De vraag wat mensen/groeperingen in die regio 'anders' kunnen doen, beantwoord ik liever niet.quote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat kunnen ze anders doen? Onderling matten hebben ze al gedaan.
het is kill or be killed letterlijkquote:Op maandag 9 december 2024 18:49 schreef Toby56 het volgende:
Allemaal propaganda.
Het zijn hele lieve gewone mensen.
[ afbeelding ]
Het gaat erom wat Israel doet op gebied dat niet van hun is.quote:Op maandag 9 december 2024 18:34 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hoezo dan? HTS zegt overal dankbaar te zijn dat Israël Hezbollah verzwakt heeft.
Hell, de opmars in Syrië is begonnen op de dag dat Israël en Hezbollah een staakt het vuren hebben afgesproken...
Hier
Hell, zelfs een interview in de Israëlische media
[ x ]
Zeer gruwelijk maar zo zijn er helaas zoveel plekken... Op een dag gaan we dit ook zien in Noord-Korea bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 december 2024 18:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op het journaal was te zien dat er verborgen cellen zijn. Op schermen van de bewaking kunnen ze ze zien, maar ze weten niet waar ze zijn. Ook waren er dichtgemetselde cellen onder de grond, oubliettes. Gruwelijk.
Ook de verkrachtingen, vrouwen met drie in de gevangenis geboren kinderen, maar ze weten niet wie de vader is.
“Keep passing the open windows.”quote:Op maandag 9 december 2024 18:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
het is kill or be killed letterlijk
Damascus heeft twee opties buiten een eeuwige burgeroorlog: Of ze kiezen voor Syrië of ze kiezen voor de Palestijnen.quote:Op maandag 9 december 2024 18:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De vraag wat mensen/groeperingen in die regio 'anders' kunnen doen, beantwoord ik liever niet.
Maar ik hoop van ganser harte dat je gelijk hebt.
Kaddafi wilde niet bloed vergieten, zie what happened.quote:Op maandag 9 december 2024 18:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
“Keep passing the open windows.”
(John Irving, The Hotel New Hampshire], 1981)
Ik denk dat de Israëlische aanval hier maar tijdelijk is, hooguit een paar dagen. Ze willen een paar militaire opslagplaatsen vlakbij de Golanhoogte uitschakelen, voordat een 'verkeerde' rebellengroep die wapens en munitie in handen krijgt.quote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met Bibi is geen land meer te bezeilen... laat staan een bufferzone.
Staat deze bufferzone ook op de kaart van Mozes en Jozua?
Zo ja, dan vermoed ik dat de Israëli's er blijven.
Als hij dat niet wilde, waarom bombardeerde hij zijn steden dan?quote:Op maandag 9 december 2024 18:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Kaddafi wilde niet bloed vergieten, zie what happened.
Hangt ervan af hoe groot de aanwas is.quote:Op maandag 9 december 2024 18:54 schreef havanagila het volgende:
Werkkampen werken niet zo goed als je iedereen doodmartelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |