Dat vrees ik inderdaad ook. En daarna wordt het zo geframed dat wanneer Max volgens de regeltjes moet racen hij dat niet kan. Ik vrees ook wel voor die penalty punten. Meer dan de helft ervan is onzin, maar even nog twee momentjes erbij naaien en hij zit op 12. In 11 races, dat lijkt me een probleem te worden.quote:Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat de komende jaren nog veel en veel erger gaan worden, omdat men doorheeft dat dat de enige manier is om van Max te winnen als hij ook maar een beetje een auto wat mee kan komen.
Daarnaast denk ik serieus dat de coureurs nu ook doorhebben dat de stewards Max harder aanpakken dan de rest, dus daar gaan ze gebruik van maken. Daar is het hele gebeuren van Russell ook op gebouwd.
Als Max volgend jaar moet vechten voor zijn punten gaat het heel heel heel veel gezeik opleveren.
Juist een van de meest veilige en stabiele landen in Afrika. Volgend jaar wordt er niet voor niets het WK wielrennen daar gehouden.quote:Op zondag 8 december 2024 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En Rwanda is bepaald niet stabiel en veilig.
I dont give a crap. Ik zou 100% van mijn salaris vragen. We hebben met volle verstand dat contract getekend en nu opeens willen jullie van mij af?quote:Op maandag 9 december 2024 13:23 schreef Rnie het volgende:
Stel dat jullie Perez zouden zijn, wat zouden jullie, wat betreft de afkoop van zijn contract, vragen ter compensatie? Hij heeft immers een contract tot 2026.
Is 25% van zijn 2jarige salaris icm een pay per gig ambassadeursrol redelijk?
Idd, al ben je de grootste mongool of zelfs een ex-vrouw, als je afspraken maakt en je hebt ergens recht op.. betalen.quote:Op maandag 9 december 2024 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
I dont give a crap. Ik zou 100% van mijn salaris vragen. We hebben met volle verstand dat contract getekend en nu opeens willen jullie van mij af?
Als je iemand anders wil met je volle verstand, ga je maar betalen. Stel mij maar schadeloos.
Max had misschien een klein beetje schuld, maar imho volgens de regels niet, want hij zit hier met zijn voorwiel naast de spiegel van Piastri. Dat zijn de regels die dit seizoen gelden, zoals ik al een aantal keer heb aangegeven gisteren. Piastri had hem hier meer ruimte moeten geven.quote:Op maandag 9 december 2024 10:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, Max had sowieso wel meeste schuld, want Piastri deed niks verkeerd. Hij had meer ruimte kunnen geven, maar dan vooral omdat hij zijn eigen race dan had kunnen redden. Ik vond het verder ook een race incident, maar als ze vanaf nu dit soort dingen in de eerste bocht standaard gaan straffen is het prima.
Ik vind dat ze een beetje doorslaan met straffen de laatste paar races, maar blijkbaar is dat wat ze willen, meer jurysport ipv gewoon rijden.
Nee, dat is niet nieuw, als er een coureur volledig als schuldige aangewezen kan worden. Wat imho hier volgens de regels niet het geval was.quote:Op maandag 9 december 2024 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ontkracht alleen de bewering dat het nieuw zou zijn om een penalty uit te delen voor bocht 1.
Maar goed, feiten worden hier weer eens niet gewaardeerd zie ik voor de zoveelste keer.
Weer een partijtje stemming maken vanwege feiten die je niet bevallen. Dat zou eens moeten ophouden.
En gisteren ook weer voor de unsafe release van Lawson. Die hij niet ingelost heeft, dacht ik.quote:Op maandag 9 december 2024 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De 10sec drive thru is ook al even niet meer op de buis gezien. Daarvoor moesten we ook de geschiedenis boeken in.
Volgens de stewards was Max “wholly at fault”. Dus in dat opzicht zou het hele lap 1 turn 1-gedeelte ook geen rol spelen.quote:Op maandag 9 december 2024 14:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nieuw, als er een coureur volledig als schuldige aangewezen kan worden. Wat imho hier volgens de regels niet het geval was.
100% basis-salaris, en eenzelfde percentage van de bonussen van 2025 en 2026 die dit jaar betaald zijn. Als minimum. Er is een contract, RBR wilt er vanaf, dan moeten ze het afkopen.quote:Op maandag 9 december 2024 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
I dont give a crap. Ik zou 100% van mijn salaris vragen. We hebben met volle verstand dat contract getekend en nu opeens willen jullie van mij af?
Als je iemand anders wil met je volle verstand, ga je maar betalen. Stel mij maar schadeloos.
Die snap ik even niet.quote:Op maandag 9 december 2024 14:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
en eenzelfde percentage van de bonussen van 2025 en 2026 die dit jaar betaald zijn
ik neem aan dat hij bedoelt dat checo dan ook een deel van de bonussen van 25 en 26 zou kunnen eisen(aangzien hij nog 2 jaar zou hebben )quote:Op maandag 9 december 2024 15:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die snap ik even niet.
Hoe bedoel je die? Niet om te zieken ofso he deze vraag.
ah, zo.quote:Op maandag 9 december 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij bedoelt dat checo dan ook een deel van de bonussen van 25 en 26 zou kunnen eisen(aangzien hij nog 2 jaar zou hebben )
De coureurs krijgen flinke bonussen voor overwinningen, podia etc. Ik geloof dat Max dit jaar meer dan 10 miljoen MINDER krijgt omdat hij minder races heeft gewonnen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die snap ik even niet.
Hoe bedoel je die? Niet om te zieken ofso he deze vraag.
Zou toch wel leuke juice zijn als het contract van Perez gelekt zou worden.quote:Op maandag 9 december 2024 16:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De coureurs krijgen flinke bonussen voor overwinningen, podia etc. Ik geloof dat Max dit jaar meer dan 10 miljoen MINDER krijgt omdat hij minder races heeft gewonnen.
Maar beetje onhandig van mij om het over percentages te hebben, maar ik kan me voorstellen dat het basissalaris niet elk jaar hetzelfde is in het contract, en ook de bonussen niet. Dus als hij dit 2 miljoen aan bonus kreeg, en dat was 20% van het maximale aan bonussen, en in 2026 was het maximale aan bonussen 20 miljoen, dan zou hij 4 miljoen bonus van 2026 alsnog uitgekeerd moeten krijgen. Zoiets. Overigens zijn die bedragen volledig uit de lucht gegrepen.
Ja, ok, ik snap je nu.quote:Op maandag 9 december 2024 16:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De coureurs krijgen flinke bonussen voor overwinningen, podia etc. Ik geloof dat Max dit jaar meer dan 10 miljoen MINDER krijgt omdat hij minder races heeft gewonnen.
Maar beetje onhandig van mij om het over percentages te hebben, maar ik kan me voorstellen dat het basissalaris niet elk jaar hetzelfde is in het contract, en ook de bonussen niet. Dus als hij dit 2 miljoen aan bonus kreeg, en dat was 20% van het maximale aan bonussen, en in 2026 was het maximale aan bonussen 20 miljoen, dan zou hij 4 miljoen bonus van 2026 alsnog uitgekeerd moeten krijgen. Zoiets. Overigens zijn die bedragen volledig uit de lucht gegrepen.
Ligt eraan hoe die bonussen gedefinieerd zijn he. Als hij een bonus krijgt voor elk punt en podium, heeft hij toch was bonussen verdiend dit jaar. Wie weet, is het net als met CEOs enzo, die krijgen vaak ook nog bonussen, ook al heeft een bedrijf ruk gepresteerd.quote:Op maandag 9 december 2024 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, ok, ik snap je nu.
Alleen ik snap niet hoe hij die bonussen zou kunnen opeisen. Hij heeft geen reet gepresteerd en niet echt bewezen die bonussen ook te kunnen verdienen. Dat is nu net de reden waarom ze hem uit die auto willen halen.
Ja zo ja.quote:Op maandag 9 december 2024 17:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe die bonussen gedefinieerd zijn he. Als hij een bonus krijgt voor elk punt en podium, heeft hij toch was bonussen verdiend dit jaar. Wie weet, is het net als met CEOs enzo, die krijgen vaak ook nog bonussen, ook al heeft een bedrijf ruk gepresteerd.
Ow daarom zijn er bijzondere veiligheidsrisico's, maar een paar rebellengroepen etc.quote:Op maandag 9 december 2024 13:35 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Juist een van de meest veilige en stabiele landen in Afrika. Volgend jaar wordt er niet voor niets het WK wielrennen daar gehouden.
Net zo gevaarlijk als Frankrijkquote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow daarom zijn er bijzondere veiligheidsrisico's, maar een paar rebellengroepen etc.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/rwanda
Rond Parijs in de buitenwijken wens ik de meeste mensen veel succesquote:Op maandag 9 december 2024 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Net zo gevaarlijk als Frankrijk
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/frankrijk
Ook een shithole.quote:Op maandag 9 december 2024 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Net zo gevaarlijk als Frankrijk
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/frankrijk
Oh, zeker, die auto was niet slecht, maar hij liet toen wel zien dat hij kan racen. Haalde ook regelmatig het podium met snellere auto’s achter hem, geloof ikquote:Op maandag 9 december 2024 11:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Williams van toen was niet zo slecht, hoor. In 2014 eindigde Williams als 3e team in het WCC.
Seychellen. Malediven. Vietnam. Maleisië. Dubai. Indonesië. Qatar. Ahi Dabhi.quote:Op maandag 9 december 2024 18:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow daarom zijn er bijzondere veiligheidsrisico's, maar een paar rebellengroepen etc.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/rwanda
Hij heeft vooral laten zien dat-ie goed het gaspedaal in kan trappen, het succes van Williams in 2014 leunde zwaar op de overpowered Mercedesmotor.quote:Op maandag 9 december 2024 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, die auto was niet slecht, maar hij liet toen wel zien dat hij kan racen. Haalde ook regelmatig het podium met snellere auto’s achter hem, geloof ik
Dat laatste geloof ik ook niet, maar er werd gezegd dat hij enkel hard ging in de makkelijk bestuurbare Mercedesquote:Op maandag 9 december 2024 19:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft vooral laten zien dat-ie goed het gaspedaal in kan trappen, het succes van Williams in 2014 leunde zwaar op de overpowered Mercedesmotor.
Dat betekent helemaal niet dat-ie het ook goed zou doen in de RB21.
Max reed tot aan de apex op de curb (rechter wielen nog net op het asfalt) en als hij daar was blijven rijden was er niks gebeurt want na de apex liet Piastri z'n auto naar buiten lopen. Maar Max kon zijn draaicircel niet houden en daarmee kruisten de rij-lijnen elkaar met de botsing tot gevolg.quote:Op maandag 9 december 2024 14:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max had misschien een klein beetje schuld, maar imho volgens de regels niet, want hij zit hier met zijn voorwiel naast de spiegel van Piastri. Dat zijn de regels die dit seizoen gelden, zoals ik al een aantal keer heb aangegeven gisteren. Piastri had hem hier meer ruimte moeten geven.
Dat de stewards aangeven dat hij er nergens ver genoeg naast zit klipt dus imho niet en slaat de straf nergens op.
Misschien dat ze gisteren consistent overal 10s straf voor gaven, maar deze straf was volgens de regels in ieder geval niet terecht.
50-75mln volgens Kalf bij viaplayquote:Op maandag 9 december 2024 20:16 schreef pmponer het volgende:
Perez rijdt dus volgend jaar gewoon, geen uitspraken, Max met zalvende woorden.
Weer een seizoen ergeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |