Inderdaad. Als je hem zo hoort, en ook eerder bij andere interviews na de controverses met de stewards / FIA, zie ik hem eerder stoppen dan naar een ander team overstappen als de Red Bull ondermaats blijft.quote:Op zondag 8 december 2024 19:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij wilt dit ook echt volgens mij. Ik zie hem echt zijn contract niet uitdienen t/m 2028.
Het was cringe ten top, ook die donuts maken na afloop. Ook dat sentimentele gelul na afloop terwijl hij zelf beslist om weg te gaan.quote:Op zondag 8 december 2024 19:18 schreef Mano_ het volgende:
Heb de race net gezien. Waarom doen ze alsof Hamilton stopt? Hij gaat toch gewoon naar een ander team?
Verdiend WCC voor McLaren
Nee je bent te onbelangrijk.quote:Op zondag 8 december 2024 19:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, gossie. Zit je een beetje hoog in je emotie?
Zegt deze user na 6 pogingen om zijn 'gelijk' te halen.quote:
Lawson heeft maar paar races gereden en was meteen conpetief. Hij was niet (veel) beter dan Tsunoda, maar Tsunoda was niet veel sneller dan Ricciardo, De Vries of Lawson. Als er gekozen moet worden dan kies ik voor Lawson.quote:Op zondag 8 december 2024 19:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik snap echt niet op basis van wat Lawson een zitje bij RB zou verdienen t.o.v. Tsunoda.
Gast jij ligt als een dweep te typen hier dat ik anti Max ben, als je na zou denken (lijkt me sterk dat je dat lukt) dan weet je dat dat bs is. Succes verder. Maar ik loop al lang genoeg mee hier om te weten dat dit je dingetje is hier op fok.quote:Op zondag 8 december 2024 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zegt deze user na 6 pogingen om zijn 'gelijk' te halen.
Lawson lijkt me kwalitatief de beste keuze ja als je niet extern kijkt, maar je gaat wel iemand met amper ervaring in de F1 naast de beste coureur van het moment zetten. Dan is de kans best aanwezig dat je hem slooptquote:Op zondag 8 december 2024 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lawson heeft maar paar races gereden en was meteen conpetief. Hij was niet (veel) beter dan Tsunoda, maar Tsunoda was niet veel sneller dan Ricciardo, De Vries of Lawson. Als er gekozen moet worden dan kies ik voor Lawson.
Ondanks dat RBR recent Lawson liever aan de zijlijn zag staan en dus eerst De Vries naar voren schoof én daarna ook nog eens Ricciardo, laat Lawson toch meer zien dan die twee. Plus Tsunoda is een Honda man rn is hij vanaf 2026 weg, is de keuze voor Lawson dan een makkelijk.
Jaartje de tijd om na te denken wie in 2026 door Verstappen op sportief gebied vernederd mag gaan worden.
Misschien komt hij voor een rookie juist wel op een goede plek terecht ook qua timing in zijn carriere.quote:Op zondag 8 december 2024 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lawson lijkt me kwalitatief de beste keuze ja als je niet extern kijkt, maar je gaat wel iemand met amper ervaring in de F1 naast de beste coureur van het moment zetten. Dan is de kans best aanwezig dat je hem sloopt
Zie DM.quote:Op zondag 8 december 2024 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan het artikel niet lezen, maar wat moet hij daar precies gaan doen?
Als je bedoelt dat ie punten bij Ferrari en Mercedes moet weghalen en daar op beoordeeld moet worden en niet op de marge met Max zitten we best op 1 lijn toch?quote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het gaat erom dat de andere RBR coureur in de buurt van Max eindigt in de race en tevens punten weg pakt bij andere teams. Daar faalt Perez keihard in. Dus het beste is om 1 van de VCARB door te sturen naar RBR. Slechter kan het toch niet worden.
Dit is de graphic van eerder dit seizoen. Maar leuk geprobeerd.quote:
10 jaar geleden blijkbaar de laatste keer dat de winnaar niet van pole startte? Bijzondere statistiek welquote:
https://www.nu.nl/sport/6(...)g-uit-in-rwanda.htmlquote:Op zondag 8 december 2024 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan het artikel niet lezen, maar wat moet hij daar precies gaan doen?
quote:Max Verstappen moet zijn opgelegde taakstraf vrijdag gaan uitvoeren in Rwanda. De Red Bull-coureur kreeg die straf twee maanden geleden omdat hij tijdens de Grand Prix van Singapore schold op een persconferentie van de FIA.
Verstappen zal de straf uitvoeren tijdens zijn bezoek aan de Rwandese hoofdstad Kigali. Dat heeft de FIA in goed overleg met Verstappen besloten. Daar vindt vrijdag ook de FIA Awards-show plaats, waar hij gehuldigd wordt als wereldkampioen.
De autosportfederatie laat weten dat Verstappen zijn taakstraf uitvoert tijdens het grassroots-ontwikkelingsprogramma van de Rwanda Automobile Club (RAC). Daar zal de Limburger kinderen begeleiden als onderdeel van het project, dat in de voorbije jaren is opgezet door de FIA.
De 26-jarige Verstappen kreeg de taakstraf omdat hij tijdens een persmoment in SIngapore zei dat zijn auto fucked was. De Red Bull-coureur werd daarna door de presentator van de Formule 1 direct gewezen op zijn taalgebruik.
Verstappen was het daar niet mee eens en maakte dat duidelijk. Hij besloot op de daaropvolgende persconferenties van de FIA weinig tot geen antwoorden op vragen te geven. Daarna organiseerde de Nederlander buiten de autosportfederatie om een eigen persmoment.
Verstappen eindigde zondag als zesde bij de Grand Prix van Abu Dhabi, wat de laatste race van het seizoen was. Lando Norris won de race, die daarmee de constructeurstitel voor McLaren veiligstelde. Carlos Sainz eindigde als tweede en Charles Leclerc werd derde.
CO2 neutraal he, dan moet je als je overcompenseert wat bedenkenquote:Op zondag 8 december 2024 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk ook raar dat die hulgigin in Rwanda is en niet gewoon in Abu Dhabi waar iedereen toch al aanwezig is.
Gek dat ze het houden op een continent waar geen F1-race isquote:Op zondag 8 december 2024 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk ook raar dat die hulgigin in Rwanda is en niet gewoon in Abu Dhabi waar iedereen toch al aanwezig is.
Hij is de teaparty's van P al gewendquote:Op zondag 8 december 2024 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
dat werken met kinderen is voor Max geen straf
En Rwanda is bepaald niet stabiel en veilig.quote:Op zondag 8 december 2024 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gek dat ze het houden op een continent waar geen F1-race is
Volgens mij wil men in Rwanda (of weer in Zuid-Afrika) een race houden maar die hebben nog niet eens een baan klaar.quote:Op zondag 8 december 2024 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gek dat ze het houden op een continent waar geen F1-race is
En Max moet blijkbaar ook nog even naar Engeland tussendoorquote:Op zondag 8 december 2024 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk ook raar dat die huldiging in Rwanda is en niet gewoon in Abu Dhabi waar iedereen toch al aanwezig is.
Zeker. Is het niet de druk van zijn teamgenoot dan is het wel de druk die de buitenwereld op hem legt omdat hij bij een topteam zit.quote:Op zondag 8 december 2024 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lawson lijkt me kwalitatief de beste keuze ja als je niet extern kijkt, maar je gaat wel iemand met amper ervaring in de F1 naast de beste coureur van het moment zetten. Dan is de kans best aanwezig dat je hem sloopt
Dat is waar, maar aan de andere kant heeft iedereen Perez nog vers in gedachte, dus als Lawson maar door Q1 komt en wat races zonder schade weet uit te rijden, is het al een vooruitgang van jewelste.quote:Op zondag 8 december 2024 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarbij keert men weer terug naar de eigen filosofie, eigen jeugd eerst.quote:Op zondag 8 december 2024 21:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is waar, maar aan de andere kant heeft iedereen Perez nog vers in gedachte, dus als Lawson maar door Q1 komt en wat races zonder schade weet uit te rijden, is het al een vooruitgang van jewelste.
Piff zit al in het Stewards team , tovert de ene na de andere straf tevoorschijnquote:Op zondag 8 december 2024 20:58 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien kan Piff the Magic Dragon een goede 2e rijder erbij toveren.
Vind m maar matig en kort.quote:
Moeten ze nog wel even geduld hebben, Kelly is net zwanger.quote:Op zondag 8 december 2024 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
RBR moet een coureur kiezen die wat dezelfde rijstijl als Max heeft
Die gast heeft behalve 2021 niets nuttigs voor Max gedaan, slechts geprobeerd hem te naaien (Monaco).quote:Op zondag 8 december 2024 21:39 schreef -XOR- het volgende:
de feedback, solidariteit en klankbordfunctie van de Mexicaan
Ik heb enigszins het idee dat de post niet heel serieus wasquote:Op zondag 8 december 2024 21:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die gast heeft behalve 2021 niets nuttigs voor Max gedaan, slechts geprobeerd hem te naaien (Monaco).
Max heeft zo goed als niets aan hem.
Jos heeft ook nog een zoontje. Geboren 2019, dus duurt ook nog ff.quote:Op zondag 8 december 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten ze nog wel even geduld hebben, Kelly is net zwanger.
Dat zou wel epic zijnquote:Op zondag 8 december 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
Ze kunnen ook gek doen en Nyck de Vries een tweede kans geven en een volledig Nederlands team maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |