Ooeeh wat komt eraan?quote:
Onee! Welke viel tegen?quote:Op zondag 8 december 2024 12:09 schreef Blues het volgende:
Gisteren bij de Burgerking de verkeerde burger besteld![]()
![]()
Nu thee, koffie en yoghurt met havermout en druiven
golfers:quote:Op zondag 8 december 2024 17:46 schreef golfer het volgende:
Straks dus pizzawraps.
Rijk gevuld met allerlei spul.
Ik had zo'n double kipdinges willen hebben, blijkbaar bij die keuze zuil het verkeerde plaatje aangeklikt. Dus ik had rund.quote:
Dat zijn inderdaad vervelende schermen, gaan soms verder terwijl jij niet wilt, en soms wat je wel wilt tik je heel hard aan en gebeurt er niksquote:Op zondag 8 december 2024 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had zo'n double kipdinges willen hebben, blijkbaar bij die keuze zuil het verkeerde plaatje aangeklikt. Dus ik had rund.
Vind dat ook k*t die zuilen
Schotel Retsina;quote:
Ziet er echt lekker uit!quote:Op zondag 8 december 2024 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
golfers:
[ link | afbeelding ]mijnes:
[ link | afbeelding ]
Jammer is datquote:Op zondag 8 december 2024 19:36 schreef Moass het volgende:
[..]
Schotel Retsina;
Gyros, souvlaki, kipfilet en varkenshaas.
Eerste keer dat ik er bestelde sinds dat er nieuwe eigenaren in zitten, helaas geen vooruitgang zullen we maar zeggen. Bijna 50 euro voor koud en smakeloos eten.. gaan we niet meer doen! (Flesje ouzo smaakt prima overigens)
PG heeft veel leuke lekkere (voor ons nieuwe) ideeënquote:Op zondag 8 december 2024 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad vervelende schermen, gaan soms verder terwijl jij niet wilt, en soms wat je wel wilt tik je heel hard aan en gebeurt er niks![]()
Ga daarom liever naar de kassa, hoewel bij BK je daar gerust 15 min kan staan zonder dat er iemand naar je toe komt.
Pizzawraps is een leuk idee!
quote:Op maandag 9 december 2024 15:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Italiaanse minestrone volgens dit recept van PG.
Ik hoop dat je al een deel op had van de tiramisu, zo klein.quote:Op maandag 9 december 2024 20:24 schreef drakin het volgende:
Gisteravond in Utrecht:
Pompoenhoofdgerecht:
[ afbeelding ]
En toe stroopwafeltiramisu
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd en geniet van de mooie dag en gezellige avond!quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond de tweede deel spaghetti carbonara opgemaakt.
Morgen? iets gezonds denk ik... De komende 3 dagen wordt het niet.
Donderdag ons bruiloft diner met 20 man ofzo, dure hobby welNou ja niet zo duur als het avondfeestje met 60 man met onbeperkt hapjes en drankjes. pff waarom hebben wij dit verzonnen?
Trouw ze!quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Donderdag ons bruiloft diner met 20 man ofzo, dure hobby welNou ja niet zo duur als het avondfeestje met 60 man met onbeperkt hapjes en drankjes. pff waarom hebben wij dit verzonnen?
Woeiii Uniekiequote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd alvast! Mooie bruiloft, heerlijk eten en een fantastisch feest gewenst! ❤️🥳🍀🍾quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Het lijkt kleiner dan het is op de foto, de pompoen lijkt ook klein en het was toch een hoofdgerechtquote:Op maandag 9 december 2024 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al een deel op had van de tiramisu, zo klein.
Gesmaakt allemaal?
2 plakken daarvan als late lunch.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het Oosterse kippendij-satéspiezen met nasigoreng en appelcompote.
Wat ziet dat er onsmakelijk uit zo in dat plasticquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
Herten carpaccio, later met gebakken aardappels en een salade
[ afbeelding ]
schijnt desondanks heerlijk te zijn, dunne plakjes rauw vlees ik eet dit ook niet iedere weekquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ziet dat er onsmakelijk uit zo in dat plastic![]()
Hier zo een pizza met paddenstoelen, verse van de Appie
Nu een Gouden Carolus Christmas![]()
Ik houd niet van hert, en ook niet van carpaccioquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
Herten carpaccio, later met gebakken aardappels en een salade
[ afbeelding ]
zo wordt het aangeleverd, tis aan het ontdooienquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik houd niet van hert, en ook niet van carpaccio
Desondanks een 'like' vanwege je Rauwe Presentatie![]()
En eetze
quote:Op woensdag 11 december 2024 14:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond: plakken gegrilde kiprollade, tagliatelle en een saus met kastanjechampignons, shiitakes, tomatenstukjes, ui en knoflook en Italiaanse kruiden.
alleen zoete pannekoeken of ook hartige?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef drakin het volgende:
Pannenkoeken, home made appelmoes en chocomousse toe
Hangt van het beleg af, maar ik heb tot nu toe alleen zoetigheid en fruit erop gedaanquote:Op woensdag 11 december 2024 20:40 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
alleen zoete pannekoeken of ook hartige?
Uniekje! Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon lekker thuis wat noten/olijven/2 rijstcrackertjes met huttenkase en tonijn uit blik gegetenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:04 schreef Blues het volgende:
Ik een plak eerder zelfgebakken perzikcake![]()
bij de koffie.
Zometeen iets lekkers scoren op de kerstmarkt op t werk.
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond: sinaasappel-venkelsalade, gebakken aardappelschijfjes en gebakken scholfilets.
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:55 schreef Magica het volgende:
Heb nasi gemaakt, met varkens saté, kroepoek en gebakken eitje
Hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk samen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren bij onze bruiloft:
Gebak
Bitterballen
4 voorgerechten met carpaccioballetjes, oude kaas kroketjes, mini kipsate en gerookte zalm (zat toen al bijna volmet breekbrood, alioli en tapanade
Hoofdgerechten met keuze uit zalm, biefstuk, risotto, spareribs
4 nagerechten met mandarijnijs, brownie, aardbeien cheesecake en creme brulee
Het was dus eigenlijk een 9 gangen menu...
Zeer smakelijk! Beter dan wij konden hopen
's avonds allerlei koude hapjes, bittergarnituren en als afsluiting een frikandel speciaal.
Straks maar pizza bestellen, beetje brak wel![]()
Wat heerlijk allemaal te horen Uniekquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebak
Bitterballen
4 voorgerechten met carpaccioballetjes, oude kaas kroketjes, mini kipsate en gerookte zalm (zat toen al bijna volmet breekbrood, alioli en tapanade
's avonds allerlei koude hapjes, bittergarnituren en als afsluiting een frikandel speciaal.
Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebak
Bitterballen
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: bami goreng met gewokte prei en gebakken kippedijfilet stukjes.
dit klinkt als een puike bruiloftquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebak
Bitterballen
Lekkahquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:51 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omelet met ui en tomaat op een cracker met een
quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond: aardappelgratin met truffelsmaak uit de oven, gebakken krokante kipfilet schnitzels en een salade met ei, komkommer en tomaat met een honing-mosterddressing.
Lekker man!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:20 schreef Karzai het volgende:
mezze combo gehaald
https://www.tripadvisor.n(...)olland_Province.html
[ afbeelding ]
ook niet slecht heurquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man!
Hier worden zo zelf hamburgers gebakken. En in de slowcooker zit beef stew Engelse stijl voor morgen, met Yorkshire puddings als ik zin heb ze te maken
Nog nooit gemaakt of gegeten die puddings. Zien er wel luchtig uit, met jusquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man!
Hier worden zo zelf hamburgers gebakken. En in de slowcooker zit beef stew Engelse stijl voor morgen, met Yorkshire puddings als ik zin heb ze te maken
OMG dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 15 december 2024 06:14 schreef Karzai het volgende:
Koffie, kwark en 2 mandarijntjes
2 crackertjws met kaas, sla, bacon, ei tomaat, peper en zout, mayonaise
[ afbeelding ]
Nu weer terug naar bed;)
Oh dit klinkt subliem!quote:Op zondag 15 december 2024 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ziet er goed uit allemaal!
Ik had gisteren een bruiloft. De eerste bruiloft in mijn leven waar ik ook echt bij kon zijn en het was direct een Indiase. Heb mijn ogen uitgekeken. Eten was super lekker maar ik heb geen idee meer wat het allemaal was
(wel allemaal vegetarisch).
Ohh ben heel benieuwd hoe dat is! Nog nooit op.quote:Op zondag 15 december 2024 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit klinkt subliem!
Nog wel een idee wat je het lekkerste vond?
Hier nu Yorkshire puddings in de oven voor het eerst van mijn leven, lijkt te lukken ook nog
En, gelukt?quote:Op zondag 15 december 2024 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit klinkt subliem!
Nog wel een idee wat je het lekkerste vond?
Hier nu Yorkshire puddings in de oven voor het eerst van mijn leven, lijkt te lukken ook nog
gezond heurquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Karzai het volgende:
Sla, kappertjes, olijven, tomaat, komkommer. met een dressing van balsamico azijn
Gebakken eerpeltjes met D&L mayonaise
[ afbeelding ]
Zekers, erg lekker! En dus enorm makkelijkquote:
Vreetzakkie!quote:Op zondag 15 december 2024 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel trek in kip... alweer. Helemaal los
Emmer met 15 chicken tenders en firesaus, Zinger burger, Zinger Stacker, gingerbread milkshake en Sundae Deluxe Twix.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gooi je dan zelf koeienogen door de kitchenaid?quote:Op maandag 16 december 2024 09:42 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren zelf frikandellen gemaakt. Was best aardig gelukt![]()
Boerenkool is misschien een idee voor morgenquote:Op maandag 16 december 2024 16:26 schreef Kanaroe het volgende:
Straks stamppot boerenkool/prei met rookworst, uitgebakken spekjes en rode uitjes
Lekker & makkelijk
quote:Op maandag 16 december 2024 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gegrilde gemarineerde kiprollade, gebakken krieltjes en spruiten uit de airfryer met kerrie mayonaise.
Die Viennetta is goed te doen inderdaadquote:Op maandag 16 december 2024 16:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Boerenkool is misschien een idee voor morgen![]()
Vandaag nog een keer soep.
Toe heb ik mini viennetta salted caramel omdat aanbieding voor 1 euro. Van de week nog een paar halen denk ik.
Beterschap gewenst voor je man, aan jouw kookkunsten zal het niet liggenquote:Op maandag 16 december 2024 18:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Manlief heeft een heftige maag darm infectie, rijst met wat saffraan gekookt en daar wat in bouillon gepocheerde kipfilet bij. Tot nu toe blijft het binnen. Zijn eerste maaltijd in dagen.
quote:Op maandag 16 december 2024 18:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Manlief heeft een heftige maag darm infectie, rijst met wat saffraan gekookt en daar wat in bouillon gepocheerde kipfilet bij. Tot nu toe blijft het binnen. Zijn eerste maaltijd in dagen.
Nee gewoon kip en varkensvleesquote:Op maandag 16 december 2024 16:26 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gooi je dan zelf koeienogen door de kitchenaid?
Ik heb dus inderdaad ook boerenkool gemaakt vandaag, met lekker veel rookworstquote:Op maandag 16 december 2024 16:26 schreef Kanaroe het volgende:
Straks stamppot boerenkool/prei met rookworst, uitgebakken spekjes en rode uitjes
Lekker & makkelijk
Lekker! Moge het je wel bekomenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb dus inderdaad ook boerenkool gemaakt vandaag, met lekker veel rookworst
Laat ik het zo zeggen, we hebben wel eens lekkerder gegeten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een Indische taart vanuit dit recept van Project Gezond.
Straks vienetta salted caramel, was er gisteren niet van gekomenquote:
In welke supermarkt geldt die aanbieding?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Straks vienetta salted caramel, was er gisteren niet van gekomen
Die hebben ze deze week voor 1 euro, misschien ff inslaan als ie goed bevalt
Nettorama, zowel vanille als salted caramel, wel uitsluitend randstad volgens mij deze winkelquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
In welke supermarkt geldt die aanbieding?
Je had wel een extra T in de vriezer zo te zienquote:[b]Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Boca_Raton Mijn toetjes vermeldt ik niet meer want die vergeet ik altijd uit de vriezer te halen.
Oh ja idd. Me bad.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je had wel een extra T in de vriezer zo te zien![]()
Beterschap.
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:27 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Pannekoek met geitenkaascreme in De Efteling
De vriezerTquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je had wel een extra T in de vriezer zo te zien![]()
Beterschap.
Jammer, ik vond het recept al wat flauw klinken. Kan niet altijd lekker zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, we hebben wel eens lekkerder gegeten.
[ link | afbeelding ]
In welke niet?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
In welke supermarkt geldt die aanbieding?
Ik hoop nadruk op 'was' ziekquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag was ik ziek. Eigenlijk geen trek in eten maar ik had nog twee hamburgers in de ijskast en die heb ik op brood opgegeten. Het waren lekkere. Mijn toetjes vermeldt ik niet meer want die vergeet ik altijd uit de vriezer te halen.
Die T zeg je wel maar je schrijft hem nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
De vriezerT
Zou jij als Uteregter toch motte wete
quote:Op woensdag 18 december 2024 14:09 schreef golfer het volgende:
En vanavond maak ik zilvervliesrijst met daarbij een restant van de kiprollade, aangevuld met gebraden stukken kippendijfilet en een saus met gebakken kastanjechampignons, geroosterde gele paprika, een rode ui, een sjalot, verse knoflook en wat misoboter.
Nou, ik vind het er niet slecht uitzien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, we hebben wel eens lekkerder gegeten.
[ link | afbeelding ]
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag was ik ziek. Eigenlijk geen trek in eten maar ik had nog twee hamburgers in de ijskast
Heb ik wat gemist? Nerveus?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Te nerveus om een complete maaltijd te eten. Dus het varkenshaasje van gister opgegeten. Heerlijk.
Nee niets gemist, maar ik reis een eind met de trein voor Kerst en zo. Maar als de trein te vol is ga ik terugquote:Op donderdag 19 december 2024 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Nerveus?
Wij eten ovenpatatjes, kipfilet, champignonroomsaus en sperzieboontjes.
Morgen hopelijk hier eten: https://www.restaurant-adriatik.de/content/speisekarte/
Voor mij 89 dan
Beterschapquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:42 schreef Kanaroe het volgende:
Voel me niet zo lekker, iemand heeft heel lief voor mij een zak Unox kippensoep gehaald.
Heb het er wel warm van gekregen, maar lekker is anders
Smaakt nergens naar terwijl ik het heel zout verwachtte
Wat een groot menu!quote:Op donderdag 19 december 2024 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Nerveus?
Wij eten ovenpatatjes, kipfilet, champignonroomsaus en sperzieboontjes.
Morgen hopelijk hier eten: https://www.restaurant-adriatik.de/content/speisekarte/
Voor mij 89 dan
Beterschap! Hoop dat het spoedig beter gaat met je. Moet je nog koken voor je man/kinderen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:42 schreef Kanaroe het volgende:
Voel me niet zo lekker, iemand heeft heel lief voor mij een zak Unox kippensoep gehaald.
Heb het er wel warm van gekregen, maar lekker is anders
Smaakt nergens naar terwijl ik het heel zout verwachtte
Dankje, komt goedquote:
Dankje, nee ik hoef niet te kokenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een groot menu!![]()
Veel plezier al ga je daarheen.
[..]
Beterschap! Hoop dat het spoedig beter gaat met je. Moet je nog koken voor je man/kinderen?
Een blik kippensoep heeft wat meer smaak (maar ook niet megaveel) dan een zak. Het zoutgehalte is sinds een paar jaar gereduceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:53 schreef Molo het volgende:
Die soep is diepe ellende ja, smakeloos idd, en nog duur ook
Hier vanavond sushi halen want lui en zin inSushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze nu al Kerstmoe? Hoe moet dat wel niet als ze zelf een diner gaat maken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Heeft al vier kerstdiners achter de rugquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sushi
Is ze nu al Kerstmoe? Hoe moet dat wel niet als ze zelf een diner gaat maken
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft al vier kerstdiners achter de rug![]()
Ze mag dinsdag gourmetten, ben benieuwd na hoeveel stukjes vlees ze dat gaat zitten uitbesteden aan familieleden![]()
Toevallig ergens een recept voor de champignons?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
archivo de imagen png
Champignons in een rodewijnsaus met tijm, varkenshaas (duroc) sousvide, geroosterde spruiten met walnoot en appel (kanzi gemarineerd in appelazijn). Met glas (of twee) van de rode wijn die ook in de saus zit.
Ik zal het morgen even uitschrijven (en tag me even als ik dat vergeetquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:55 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Toevallig ergens een recept voor de champignons?
quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken reefilet-biefstukjes met een pepersaus, 'dennen'aardappelpuree uit de oven en gewokte sperziebonen en tuinerwten.
Lekker kipjequote:Op zondag 22 december 2024 13:15 schreef Karzai het volgende:
Kippetje gebraden vanavond met een salade en morgen op een broodje
[ afbeelding ]
Die aardappeldingen zien er feestelijk uit zeg, leuk!quote:
Ja en best lekker!quote:Op zondag 22 december 2024 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Die aardappeldingen zien er feestelijk uit zeg, leuk!
Kasteeltje, een van mijn favo gebakjesquote:Op zondag 22 december 2024 16:01 schreef Molo het volgende:
Zelfgemaakte pistachetaart?
Hier hadden we net een half hazelnootschuimgebakje en een half kasteeltje met koffie
Heel benieuwd naar pepernootadvocaat trouwens?
Was het wat? Soms hebben die Duitse supers echt meer dan prima eten, zeker tijdens de feestdagen vind ikquote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kasteeltje, een van mijn favo gebakjes![]()
Pepernootadvocaat kwam van Aldi. Heb 2 glaasjes op, lekkere speculaassmaak.
Avondeten daar ook gehad; gehaktballen met pindasaus, pasteitjes ragout, stokbrood en sla.
Nu terugweg, (te) lange dag wel zo.
Ik vond het erg lekker. Zo'n glaasje lepel ik achter elkaar op, als vla. Maar ik proef geen alcohol.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Was het wat? Soms hebben die Duitse supers echt meer dan prima eten, zeker tijdens de feestdagen vind ik
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even uitschrijven (en tag me even als ik dat vergeet)
Goeie, rucola is immers gewoon onkruid en niet te vretenquote:Op maandag 23 december 2024 17:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond van Project Gezond: pasta peso met kip en cherrytomaten.![]()
I.p.v. rucola doen wij er veldsla overheen.
Kweenie, ik heb ze ook wel eens gehad die gebakken leken in motorolie en dat je ze eerst moest uitwringen.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 17:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond van Project Gezond: pasta peso met kip en cherrytomaten.![]()
I.p.v. rucola doen wij er veldsla overheen.
Champignons in pan, scheut olie er bij, en vast bakken. Can't overcook a mushroom.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:55 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Toevallig ergens een recept voor de champignons?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekblokjes en runderchipolata.
Hahaha ja, lijkt me vreemd als je dat niet gewend bent.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Kanaroe het volgende:
Vandaag wat voorbereiding gedaan voor morgen (boeuf bourguignon gemaakt o.a.)
Man vond dat ik niet meer hoefde te kokkerellen en haalde wat diepvriespizza's.
Voor mij eentje met vierkazen, oké smaakte redelijk...
Maar voor zich zelf had hij per ongeluk een gluten- en lactosevrije salamipizza meegenomen.
Was niet echt lekker![]()
Arme man
Fijne dagen Karzai.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:37 schreef Karzai het volgende:
Prettige kerstdagen cul vriendjes en vriendinnetjes, en succes met het bereiden van al die heerlijke kerst diners!
[ afbeelding ]
Welnu, het is best een lang verhaal geworden en doordat we het thuis allemaal hebben (af)gemaakt hoort het dus niet in het 'Waar heb jij gegeten'-topic.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:21 schreef golfer het volgende:
Wij zijn begonnen met wat amuses en kleine hapjes van onze vrienden van Truffels.![]()
Later volgt nog een verslag met foto's van alle gerechten.
Aldi en Lidl hebben prima producten. Niet alles is top, maar dat is bij de AH ook niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:34 schreef capricia het volgende:
Eerste gourmetdag.
Trouwens. Wat een verschil in smaak tussen de Ah en de Lidl en Aldi.
Die laatste twee is echt zoute meuk. Als je niet naar de Keurslager gaat is AH de next best thing.
Morgen maak ik een kaasfondue. Denk dat ik ga kopen bij de Jumbo foodspot? Maar kan ook AH zijn.
Aldi en Lidl hebben helemaal afgedaan bij mij.
Ik ga er regelmatig heen. Maar voor je gourmet vlees moet je er niet zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aldi en Lidl hebben prima producten. Niet alles is top, maar dat is bij de AH ook niet.
Dat laatste zou zomaar kunnen, ik gourmet echt zelden (2x gedaan in bijna 50 jaar).quote:Op woensdag 25 december 2024 21:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga er regelmatig heen. Maar voor je gourmet vlees moet je er niet zijn.
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste zou zomaar kunnen, ik gourmet echt zelden (2x gedaan in bijna 50 jaar).
Dat was dat kleine groene ding op de zeebaarstartaar.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi hoor @:golfer en @:Blues![]()
Benieuwd naar wat een zeebanaan is...
Ik zie hem nu, een soort zeekraal las ik netquote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was dat kleine groene ding op de zeebaarstartaar.
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef golfer het volgende:
Straks: pasta met een zelfgebrouwen Bolognesesaus en een frisse salade met een vinaigrette.
SPOILER: mislukt toetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |