Ooeeh wat komt eraan?quote:
Onee! Welke viel tegen?quote:Op zondag 8 december 2024 12:09 schreef Blues het volgende:
Gisteren bij de Burgerking de verkeerde burger besteld![]()
![]()
Nu thee, koffie en yoghurt met havermout en druiven
golfers:quote:Op zondag 8 december 2024 17:46 schreef golfer het volgende:
Straks dus pizzawraps.
Rijk gevuld met allerlei spul.
Ik had zo'n double kipdinges willen hebben, blijkbaar bij die keuze zuil het verkeerde plaatje aangeklikt. Dus ik had rund.quote:
Dat zijn inderdaad vervelende schermen, gaan soms verder terwijl jij niet wilt, en soms wat je wel wilt tik je heel hard aan en gebeurt er niksquote:Op zondag 8 december 2024 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had zo'n double kipdinges willen hebben, blijkbaar bij die keuze zuil het verkeerde plaatje aangeklikt. Dus ik had rund.
Vind dat ook k*t die zuilen
Schotel Retsina;quote:
Ziet er echt lekker uit!quote:Op zondag 8 december 2024 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
golfers:
[ link | afbeelding ]mijnes:
[ link | afbeelding ]
Jammer is datquote:Op zondag 8 december 2024 19:36 schreef Moass het volgende:
[..]
Schotel Retsina;
Gyros, souvlaki, kipfilet en varkenshaas.
Eerste keer dat ik er bestelde sinds dat er nieuwe eigenaren in zitten, helaas geen vooruitgang zullen we maar zeggen. Bijna 50 euro voor koud en smakeloos eten.. gaan we niet meer doen! (Flesje ouzo smaakt prima overigens)
PG heeft veel leuke lekkere (voor ons nieuwe) ideeënquote:Op zondag 8 december 2024 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad vervelende schermen, gaan soms verder terwijl jij niet wilt, en soms wat je wel wilt tik je heel hard aan en gebeurt er niks![]()
Ga daarom liever naar de kassa, hoewel bij BK je daar gerust 15 min kan staan zonder dat er iemand naar je toe komt.
Pizzawraps is een leuk idee!
quote:Op maandag 9 december 2024 15:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Italiaanse minestrone volgens dit recept van PG.
Ik hoop dat je al een deel op had van de tiramisu, zo klein.quote:Op maandag 9 december 2024 20:24 schreef drakin het volgende:
Gisteravond in Utrecht:
Pompoenhoofdgerecht:
[ afbeelding ]
En toe stroopwafeltiramisu
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd en geniet van de mooie dag en gezellige avond!quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond de tweede deel spaghetti carbonara opgemaakt.
Morgen? iets gezonds denk ik... De komende 3 dagen wordt het niet.
Donderdag ons bruiloft diner met 20 man ofzo, dure hobby welNou ja niet zo duur als het avondfeestje met 60 man met onbeperkt hapjes en drankjes. pff waarom hebben wij dit verzonnen?
Trouw ze!quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Donderdag ons bruiloft diner met 20 man ofzo, dure hobby welNou ja niet zo duur als het avondfeestje met 60 man met onbeperkt hapjes en drankjes. pff waarom hebben wij dit verzonnen?
Woeiii Uniekiequote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd alvast! Mooie bruiloft, heerlijk eten en een fantastisch feest gewenst! ❤️🥳🍀🍾quote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Het lijkt kleiner dan het is op de foto, de pompoen lijkt ook klein en het was toch een hoofdgerechtquote:Op maandag 9 december 2024 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al een deel op had van de tiramisu, zo klein.
Gesmaakt allemaal?
2 plakken daarvan als late lunch.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het Oosterse kippendij-satéspiezen met nasigoreng en appelcompote.
Wat ziet dat er onsmakelijk uit zo in dat plasticquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
Herten carpaccio, later met gebakken aardappels en een salade
[ afbeelding ]
schijnt desondanks heerlijk te zijn, dunne plakjes rauw vlees ik eet dit ook niet iedere weekquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ziet dat er onsmakelijk uit zo in dat plastic![]()
Hier zo een pizza met paddenstoelen, verse van de Appie
Nu een Gouden Carolus Christmas![]()
Ik houd niet van hert, en ook niet van carpaccioquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
Herten carpaccio, later met gebakken aardappels en een salade
[ afbeelding ]
zo wordt het aangeleverd, tis aan het ontdooienquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik houd niet van hert, en ook niet van carpaccio
Desondanks een 'like' vanwege je Rauwe Presentatie![]()
En eetze
quote:Op woensdag 11 december 2024 14:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond: plakken gegrilde kiprollade, tagliatelle en een saus met kastanjechampignons, shiitakes, tomatenstukjes, ui en knoflook en Italiaanse kruiden.
alleen zoete pannekoeken of ook hartige?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef drakin het volgende:
Pannenkoeken, home made appelmoes en chocomousse toe
Hangt van het beleg af, maar ik heb tot nu toe alleen zoetigheid en fruit erop gedaanquote:Op woensdag 11 december 2024 20:40 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
alleen zoete pannekoeken of ook hartige?
Uniekje! Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 december 2024 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon lekker thuis wat noten/olijven/2 rijstcrackertjes met huttenkase en tonijn uit blik gegetenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:04 schreef Blues het volgende:
Ik een plak eerder zelfgebakken perzikcake![]()
bij de koffie.
Zometeen iets lekkers scoren op de kerstmarkt op t werk.
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond: sinaasappel-venkelsalade, gebakken aardappelschijfjes en gebakken scholfilets.
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:55 schreef Magica het volgende:
Heb nasi gemaakt, met varkens saté, kroepoek en gebakken eitje
Hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk samen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren bij onze bruiloft:
Gebak
Bitterballen
4 voorgerechten met carpaccioballetjes, oude kaas kroketjes, mini kipsate en gerookte zalm (zat toen al bijna volmet breekbrood, alioli en tapanade
Hoofdgerechten met keuze uit zalm, biefstuk, risotto, spareribs
4 nagerechten met mandarijnijs, brownie, aardbeien cheesecake en creme brulee
Het was dus eigenlijk een 9 gangen menu...
Zeer smakelijk! Beter dan wij konden hopen
's avonds allerlei koude hapjes, bittergarnituren en als afsluiting een frikandel speciaal.
Straks maar pizza bestellen, beetje brak wel![]()
Wat heerlijk allemaal te horen Uniekquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebak
Bitterballen
4 voorgerechten met carpaccioballetjes, oude kaas kroketjes, mini kipsate en gerookte zalm (zat toen al bijna volmet breekbrood, alioli en tapanade
's avonds allerlei koude hapjes, bittergarnituren en als afsluiting een frikandel speciaal.
Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebak
Bitterballen
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: bami goreng met gewokte prei en gebakken kippedijfilet stukjes.
dit klinkt als een puike bruiloftquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebak
Bitterballen
Lekkahquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:51 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omelet met ui en tomaat op een cracker met een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |