SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan valt het jaar best mee.quote:Op zondag 8 december 2024 15:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Verliezen van dit AZ is wel hét dieptepunt van het jaar
De 6-0 tegen Feyenoord alweer vergeten?quote:Op zondag 8 december 2024 15:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Verliezen van dit AZ is wel hét dieptepunt van het jaar
Doet niets verkeerdquote:Op zondag 8 december 2024 16:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zo'n lul als scheidsrechter maakt het er ook niet beter op.
Mwah, had Weghorst rood moeten geven en fluit wel wat warrig.quote:
akpom niet opstellen (daar).quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat een verschil Godts al in 10 minuten maakt
Die kan er niet heel veel van inderdaad. Ik zie graag Rensch weer terug.quote:Op zondag 8 december 2024 16:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hemeltergend die 'voorzetten' van Gaaei.
Ach laten we wel wezen AZ uit is vrijwel altijd puntverlies de laatste jaren.quote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef Coco het volgende:
Jongens... tegen dit AZ waar de trein van in het ravijn donderde..
Laatst riep er hier iemand dat Akpom de enige is die een hoog bedrag op kan leveren bij verkoop.. ik denk dat hij Akpom nog nooit heeft zien spelen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Blij dat Godts terug is en Traore blijft ook goed genoeg op rechts. Hopelijk is Berghuis weer snel ook niveau want die heeft het op zijn zachts gezegd nog niet. Akpom moet je gewoon verpatsen...
Probleem is ook dat die stumper zichzelf voor een PL-club ziet voetballen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laatst riep er hier iemand dat Akpom de enige is die een hoog bedrag op kan leveren bij verkoop.. ik denk dat hij Akpom nog nooit heeft zien spelen.
Opzich dit seizoen 3 uit 20. Kan slechter.quote:Op zondag 8 december 2024 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ik denk Brobbey prikt er wel even 2 in… hij scheen bevrijd te zijn na zijn goal in de EL tegen die Israëlische amateurs.
Fabiola is proud.quote:
Niet frisquote:Op zondag 8 december 2024 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon prima reactie van Farioli, dat gezuig van Kraay ook
Die jongens zijn gewoon niet fris en dan zijn dit hele lastige potjes.
Inderdaad. Weghorst 580 minuten, Brobbey 563 minuten, Akpom 693 minuten, Taylor 900 minuten, Branco 600 minuten, Klassen 900 minuten. Gaaei 500 minuten. Logisch dat ze op zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook lastig met een Europees programma, dat heeft AZ niet natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 16:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad. Weghorst 580 minuten, Brobbey 563 minuten, Akpom 693 minuten, Taylor 900 minuten, Branco 600 minuten, Klassen 900 minuten. Gaaei 500 minuten. Logisch dat ze op zijn.
Ze hebben 10 potjes meer in de benen dan de rest, en de 2e keus blijft matig op dit momentquote:
AZ speelde vandaag dan ook niet goedquote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is ook lastig met een Europees programma, dat heeft AZ niet natuurlijk.
Ja want 5 voorrondes of niet.quote:Op zondag 8 december 2024 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben 10 potjes meer in de benen dan de rest, en de 2e keus blijft matig op dit moment
Proud!quote:Op zondag 8 december 2024 16:48 schreef TheVulture het volgende:
minder slecht dat was het verschil.quote:Op zondag 8 december 2024 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
AZ speelde vandaag dan ook niet goed
Yup, het is in de breedte niet voldoende en dat weten we eigenlijk al sinds de zomer.quote:Op zondag 8 december 2024 16:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
minder slecht dat was het verschil.
Maargoed je kan hier verliezen. Op de manier waarop ook niet verrassend gezien je 0 backups hebt en 1 of 2 basisspelers ook wel zou willen wisselen.
Dat doen ze praktisch het hele seizoen al niet. Behalve in Europa en tegen Heerenveen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
AZ speelde vandaag dan ook niet goed
Dan heeft dat steeds wisselen ook weinig zin!quote:
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 8 december 2024 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ajax-trainer Francesco Farioli ‘trots’ ondanks nederlaag in Alkmaar:
[ afbeelding ]
Ajax onwaardig.quote:
Mist de geboorte van zijn kind maar de jongens hebben hem nodigquote:Op zondag 8 december 2024 16:45 schreef Caland het volgende:
De Italiaanse demagoog is trots op zijn ploeg
Nou, dan zal de Engelse competitie ook niet voor ze aankloppen als dit al te zwaar isquote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we Farioli moeten geloven is het allemaal te zwaar voor de jongens. Onder Ten Hag speelde vrijwel zelfde basiselftal gewoon twee keer per week. Dus ik mag hopen dat na de winterstop hij toch echt naar een vaste elftal toe gaat werken.
Je ziet vandaag ook wel dat de verdediging op zich aardig staat, opbouw gaat oké. Maar de fase daarna richting aanval is gewoon rampzalig. Het houdt wel op als de bal richting middencirkel gaat. Met Hout Weghorst ga je ook voetballend niet erop vooruit. Hij kan geen bal aannemen, geen bal vasthouden, geen acties maken. Kortom niets. Je hebt werkelijk niets aan hem als je niet rond het zestien van de tegenstander speelt. Brobbey moet dus altijd starten.
Voorin mis je verder heel veel diepgang als je niet start met Godts en Traore. Dat is gewoon treurig om te zien. Berghuis heeft geen snelheid en Akpom is gewoon een centrumspits en geen vleugelspeler. Rasmussen kan er helemaal niets van.
Een van de meest bijzondere dingen in je leven ga je overslaan want je wil liever een paar mannen een balletje zien trappenquote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mist de geboorte van zijn kind maar de jongens hebben hem nodig
Stukje geestesziek
Mijn gedachte. Stoer doenerij. Schip ging bij EK-88 even naar huis voor geboorte. Michels vond dat belachelijk. ook zo'n sneuneus. Gerry Mühren miste het WK-74 omdat z'n vrouw op punt bevallen stond. Dat is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 8 december 2024 17:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een van de meest bijzondere dingen in je leven ga je overslaan want je wil liever een paar mannen een balletje zien trappen![]()
Wat een hals.
Een paar matige spelers een balletje zien trappen boven een geboorte stellen is gewoon echt heel triest. Alsof een ander het niet even over kan nemenquote:Op zondag 8 december 2024 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Stoer doenerij. Schip ging bij EK-88 even naar huis voor geboorte. Michels vond dat belachelijk. ook zo'n sneuneus. Gerry Mühren miste het WK-74 omdat z'n vrouw op punt bevallen stond. Dat is weer het andere uiterste.
Bedoel ik. Gevalletje Gordon op voetbalschoenen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een paar matige spelers een balletje zien trappen boven een geboorte stellen is gewoon echt heel triest. Alsof een ander het niet even over kan nemen![]()
De ‘zie mij eens even betrokken zijn’ trainer..
Nou ja, het is een baan waarin je miljoenen verdient, dus ik zou het ook niet gekscherend wegzetten als ‘balletje trap’. Maar zelfs dan zegt het veel over je karakter als je triomfantelijk verklaart de geboorte van je kind te missen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een van de meest bijzondere dingen in je leven ga je overslaan want je wil liever een paar mannen een balletje zien trappen![]()
Wat een hals.
Een 12.15 uur uitwedstrijd tegen Sparta vlak voor de winterstop met Steijn als trainer is natuurlijk ook nog wel het ideale scenario voor een bananenschil-wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2024 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na Lazio ziet het programma er tot half januari wel aardig uit.
Wellicht kan hij er een epistel over schrijven op instagramquote:Op zondag 8 december 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een baan waarin je miljoenen verdient, dus ik zou het ook niet gekscherend wegzetten als ‘balletje trap’. Maar zelfs dan zegt het veel over je karakter als je triomfantelijk verklaart de geboorte van je kind te missen.
Goede trainer, maar wel een workaholic.
geestesziek nog wel.quote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mist de geboorte van zijn kind maar de jongens hebben hem nodig
Stukje geestesziek
Ja zal je zien dat het dan wel loopt. Maar alsnog zie ik wel 6 punten erbij komen in de komende 2 potjesquote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een 12.15 uur uitwedstrijd tegen Sparta vlak voor de winterstop met Steijn als trainer is natuurlijk ook nog wel het ideale scenario voor een bananenschil-wedstrijd
Branco was de beste op het middenveld.quote:Op zondag 8 december 2024 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Maar je mist gewoon een goede backup op linksvoor en een goede rechtsbuiten. Dan kun je al zoveel makkelijker voetballen. En Branco is ook 3 slagen minder dan Henderson
Taylor blijft een bijzondere speler.quote:Op zondag 8 december 2024 18:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Die is normaal gesproken wel de minste, vandaag dan een uitzondering.
Deze grafiek laat vooral zien wat voor een lachwekkende statistiek xG is.quote:Op zondag 8 december 2024 18:52 schreef Caland het volgende:
[ x ]
En Pietjepuk2000 (RIP) zag dat het goed was
KAMPIOENUHquote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag volledig afgetroefd op elk vlak door AZ.
Plek 2 t/m 4 lijkt me te hoog gegrepen met deze huidige vorm.
Als je weghorst in de spits gaat zetten weet je dat je aanvallend niet kan opbouwenquote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we Farioli moeten geloven is het allemaal te zwaar voor de jongens. Onder Ten Hag speelde vrijwel zelfde basiselftal gewoon twee keer per week. Dus ik mag hopen dat na de winterstop hij toch echt naar een vaste elftal toe gaat werken.
Je ziet vandaag ook wel dat de verdediging op zich aardig staat, opbouw gaat oké. Maar de fase daarna richting aanval is gewoon rampzalig. Het houdt wel op als de bal richting middencirkel gaat. Met Hout Weghorst ga je ook voetballend niet erop vooruit. Hij kan geen bal aannemen, geen bal vasthouden, geen acties maken. Kortom niets. Je hebt werkelijk niets aan hem als je niet rond het zestien van de tegenstander speelt. Brobbey moet dus altijd starten.
Voorin mis je verder heel veel diepgang als je niet start met Godts en Traore. Dat is gewoon treurig om te zien. Berghuis heeft geen snelheid en Akpom is gewoon een centrumspits en geen vleugelspeler. Rasmussen kan er helemaal niets van.
Hoewel niet perfect heb je gewoon Henderson nodig of in ieder geval niet Branco.quote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat doet brub natuurlijk ook een beetje zelf door aardig wat kansen te missen. Verder valt dat met een nek omdraaien wel mee. Die speelt donderdag wel weer basis hoor.quote:Op zondag 8 december 2024 19:35 schreef ISVV het volgende:
Vooral treurig dat je met Wappie Wout (die het overigens niet slecht doet) je eigen jeugdproduct, dat je voor tig miljoen teruggehaald hebt van Leipzig, de nek omdraait.
Ik denk dat we degraderen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef Scorpie het volgende:
Het zijn ook prutsersquote:Op zondag 8 december 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
"We" hebben gewoon een kut selectie. Van Gaal spaarde zijn spelers nooit. De basis 11 speelde zoveel mogelijk.
Brobbey is en blijft gewoon een matige spits. Of hij nou start of invalt.quote:Op zondag 8 december 2024 19:35 schreef ISVV het volgende:
Vooral treurig dat je met Wappie Wout (die het overigens niet slecht doet) je eigen jeugdproduct, dat je voor tig miljoen teruggehaald hebt van Leipzig, de nek omdraait.
In de winter haal je zelden acceptabele spelers op.quote:Op zondag 8 december 2024 20:22 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, selectie is dus ronduit matig.
Winterstop een paar versterkingen anders is het wel beetje klaar en heb je stiekem de eerste seizoenshelft gewoon boven je niveau geacteerd.
Je hebt er 0. Ook Henderson is een volger.quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weer even een besefmomentje, het verschil tussen Ajax zonder en met Godts. Waar ik nog gerust over ben, is dat het in ieder geval niet aan de inzet en bereidheid ligt. Het is gewoon een armoedige selectie, met vooral spelers die volgen en niet leiden.
Ik vond Branco niet heel slecht vandaag. Al kijkt hij wel erg weinig naar voren qua dieptepasses. Helpt wel niet dat Akpom en Berghuis allebei nogal afwachtend spelen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoewel niet perfect heb je gewoon Henderson nodig of in ieder geval niet Branco.
Natuurlijk niet. Die speelt momenteel volledig zijn eigen wedstrijd. Ik snap eigenlijk wel wat Perez laatst zei.quote:Op zondag 8 december 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis is maar een schim van de speler voor zijn blessure. Moet hij dan op het middenveld?
Nee. Concurrentie is daar beterquote:Op zondag 8 december 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis is maar een schim van de speler voor zijn blessure. Moet hij dan op het middenveld?
Mjah, dat kan natuurlijk over een paar weken weer volledig anders zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Het zou me niets verbazen als Slot dezelfde keuze zou maken. Trainers zijn gekke mensen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een baan waarin je miljoenen verdient, dus ik zou het ook niet gekscherend wegzetten als ‘balletje trap’. Maar zelfs dan zegt het veel over je karakter als je triomfantelijk verklaart de geboorte van je kind te missen.
Goede trainer, maar wel een workaholic.
Dat is hem zelf op zich al aardig gelukt.quote:Op zondag 8 december 2024 19:35 schreef ISVV het volgende:
Gelukkig wil hij bijtekenenquote:Op zondag 8 december 2024 21:14 schreef XDo het volgende:
[..]
Nee. Concurrentie is daar beter
Berghius mag wieberen.
quote:Op maandag 9 december 2024 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Slot dezelfde keuze zou maken. Trainers zijn gekke mensen.
Tja, meer kinderen dan schalen.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Arend heeft zijn prioriteiten op orde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens heeft Arend het niet nodig om zich beter voor te doen dan ‘ie is.
Kruidvat heeft zowel een fotoprint service als glijmiddel in de handel dan hoef je 'm er niet iedere keer uit te slingeren als Slot er bij de haren bij getrokken wordt.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij niet eigenlijk. Zijn devotie aan zijn familie heeft hem nog redelijk lang in Nederland gehouden. Bovendien is ie slim genoeg om te beseffen dat dit soort acties/uitspraken eerder tegen je gaan werken dan sympathie geven. Dat maakt hem ook anders dan anderenquote:Op maandag 9 december 2024 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Slot dezelfde keuze zou maken. Trainers zijn gekke mensen.
Ja, toch?quote:
Hij laat zijn familie naar de club komen inderdaad. De vrouw van Farioli kan ook gewoon op de Toekomst bevallen.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht dat de nieuwbakken directeur met het dossier voeding iets kan met de aanzienlijke nutriënten in de placenta.quote:Op maandag 9 december 2024 08:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij laat zijn familie naar de club komen inderdaad. De vrouw van Farioli kan ook gewoon op de Toekomst bevallen.
Wel super aandoenlijk dat alle Feyenoorders schijnbaar zo ontzettend fan zijn (en blijven) van oh Arne dat ze hem zelfs 6 maanden na dato nog komen verdedigen in het Ajax topic.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Arne.quote:Op maandag 9 december 2024 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel super aandoenlijk dat alle Feyenoorders schijnbaar zo ontzettend fan zijn (en blijven) van oh Arne dat ze hem zelfs 6 maanden na dato nog komen verdedigen in het Ajax topic.
Oh Arne.quote:Op maandag 9 december 2024 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel super aandoenlijk dat alle Feyenoorders schijnbaar zo ontzettend fan zijn (en blijven) van oh Arne dat ze hem zelfs 6 maanden na dato nog komen verdedigen in het Ajax topic.
Ajax heeft eigenlijk gewoon een top 1ste seizoenshelft gehad. In de EL gewoon ontzettend goed gedaan en in de Eredivisie ook (bijna te goed als je de xG ernaast legt).quote:Op maandag 9 december 2024 11:14 schreef Black-Death het volgende:
Nou ja deze nederlaag dit weekend zag iedereen natuurlijk wel aankomen.
Hopelijk komt er in de winterstop wat bij. Liefst geen huur, daar kun je niet op bouwen en die spelen vooral voor de eigen bv.
Inderdaad, het spel is niet al te best maar de resultaten zijn beter dan ik had verwacht.quote:Op maandag 9 december 2024 11:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax heeft eigenlijk gewoon een top 1ste seizoenshelft gehad. In de EL gewoon ontzettend goed gedaan en in de Eredivisie ook (bijna te goed als je de xG ernaast legt).
Ja, het was niet best nee. Klaassen werd veel overgeslagen en over Akpom ga ik niet eens beginnen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef Scorpie het volgende:
Een ware pogrom in Alkmaar.quote:Op maandag 9 december 2024 13:15 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ik verwacht een breed gedragen onderzoek naar doelgroep hooligans om hun normen en waarden vast te leggen.quote:Op maandag 9 december 2024 13:15 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Deuger, wegkijker!quote:Op maandag 9 december 2024 13:33 schreef Houniet het volgende:
De titel is misleidend, maak er dan van: "Relschoppers slopen café in Alkmaar"
Maar de mensen boven Alkmaar zijn ook Friezen?quote:Op maandag 9 december 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:
Denk dat het voor de brede welvaart in Noord-Holland niet eens een slecht idee is van die hooligans. Om alles in de kop van Noord-Holland te slopen vanaf Alkmaar.
Blijkt namelijk dat Friezen het meest gelukkig zijn ondanks een gemiddeld lager inkomen door o.a. een weids uitzicht.
Waarschijnlijk is dit gewoon een complot van Halsema om de statistieken van Amsterdam op te vijzelen.
Blijf jij maar lekker in Amsterdam lieve Wotte. We hebben je ook niet nodig in het mooie West-Friesland.quote:Op maandag 9 december 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:
Denk dat het voor de brede welvaart in Noord-Holland niet eens een slecht idee is van die hooligans. Om alles in de kop van Noord-Holland te slopen vanaf Alkmaar.
Blijkt namelijk dat Friezen het meest gelukkig zijn ondanks een gemiddeld lager inkomen door o.a. een weids uitzicht.
Waarschijnlijk is dit gewoon een complot van Halsema om de statistieken van Amsterdam op te vijzelen.
west friezenquote:Op maandag 9 december 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de mensen boven Alkmaar zijn ook Friezen?
Nee door hollanders onderdrukte Friezen dat blijkt maar weer uit deze pogrom van Amsterdammers. Dus die statistische vlieger van de Friese paradox gaat niet op voor hen helaas.quote:Op maandag 9 december 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de mensen boven Alkmaar zijn ook Friezen?
Erger maat. Ik woon in Lelystad.quote:Op maandag 9 december 2024 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in Amsterdam lieve Wotte. We hebben je ook niet nodig in het mooie West-Friesland.
Een van de grootste Feyenoordspelers ooit die zich elke week druk maakt over Ajax. Heeft misschien altijd een verkeerd shirt aangehad.quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
mee eens
knjb
In die tijd werden de criminele Amsterdammers inderdaad massaal in Flevoland gedumpt.quote:Op maandag 9 december 2024 14:38 schreef Wotte het volgende:
Dank vrienden @:Tjacka @:Caland & @:Coco helaas verdreef een voorganger van Halsema mijn voorouders uit de Amsterdamse volkswijk naar de nieuwe grond met loze beloftes.
Klaas is niet een van de grootste Feyenoordspelers ooit hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een van de grootste Feyenoordspelers ooit die zich elke week druk maakt over Ajax. Heeft misschien altijd een verkeerd shirt aangehad.
Hij gaat gelukkig wel vaak naar Dubai om zijn laptop te laten zien aan jurken die ook trainert willen worden.quote:Op maandag 9 december 2024 08:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, toch?
Vermoeiende act. Niet eens bij de geboorte van je kind zijn, de betrokken trainer acteren en het zo hoog in je bol hebben om te denken dat iemand anders het niet even een paar dagen over kan nemen.
welke buurt in Amsterdam kom je vandaanquote:Op maandag 9 december 2024 14:38 schreef Wotte het volgende:
Dank vrienden @:Tjacka @:Caland & @:Coco helaas verdreef een voorganger van Halsema mijn voorouders uit de Amsterdamse volkswijk naar de nieuwe grond met loze beloftes.
Dat Willem nog steeds iedere week zuur over Ajax is, toont aan dat Willem in elk geval Ajax nog gewoon als topclub ziet.quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
mee eens
knjb
Hij is de enige die in het media hardop durft te zeggenquote:Op maandag 9 december 2024 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een van de grootste Feyenoordspelers ooit die zich elke week druk maakt over Ajax. Heeft misschien altijd een verkeerd shirt aangehad.
ach willempie toch.quote:Op maandag 9 december 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Willem nog steeds iedere week zuur over Ajax is, toont aan dat Willem in elk geval Ajax nog gewoon als topclub ziet.
Wat een onzin, als je als man een bevalling kan vermijden moet je dat altijd doen, al is Ajax kijken momenteel ook zware bevalling.quote:Op maandag 9 december 2024 08:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, toch?
Vermoeiende act. Niet eens bij de geboorte van je kind zijn, de betrokken trainer acteren en het zo hoog in je bol hebben om te denken dat iemand anders het niet even een paar dagen over kan nemen.
Ik heb hem nog zien voetballenquote:
ja kan me dat wel voorstellen. Maar op een gegeven moment is het wel klaar als je week in week uit onzin loopt te verkopen.quote:Op maandag 9 december 2024 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zien voetballen, dat scheelt denk ik wel, heb ik ook met Van Basten die vaak zo uit de hoek komt dat je hem er wel weer in terug wil trappen, maar omdat hij het is denk je weer aan het plezier dat hij ons heeft gegeven.
Daarom ook niet te serieus nemen, af en toe is hij wel leuk, vond die podcast over Neeskens wel mooi, had @Caland me over getipt.quote:Op maandag 9 december 2024 17:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kan me dat wel voorstellen. Maar op een gegeven moment is het wel klaar als je week in week uit onzin loopt te verkopen.
neuh kan er wel om lachen. En soms gewoon sneu voor de beste ventquote:Op maandag 9 december 2024 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ook niet te serieus nemen, af en toe is hij wel leuk, vond die podcast over Neeskens wel mooi, had @:Caland me over getipt.
Het is nu eenmaal het lot van Feyenoorder zijn, dat kan niet los van Ajax.quote:Op maandag 9 december 2024 17:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
neuh kan er wel om lachen. En soms gewoon sneu voor de beste vent
quote:Op maandag 9 december 2024 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal het lot van Feyenoorder zijn, dat kan niet los van Ajax.
Hoe weet je datquote:Op maandag 9 december 2024 17:51 schreef Bofjijff het volgende:
2500 kaarten voor riga uit trouwens![]()
@:Tjacka nieuw jaar nieuwe vakantiedagen
quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
mee eens
knjb
Vanavond weer "genieten" van Marco in Rondo.quote:Op maandag 9 december 2024 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zien voetballen, dat scheelt denk ik wel, heb ik ook met Van Basten die vaak zo uit de hoek komt dat je hem er wel weer in terug wil trappen, maar omdat hij het is denk je weer aan het plezier dat hij ons heeft gegeven.
Je hoeft niet te kijkenquote:Op maandag 9 december 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond weer "genieten" van Marco in Rondo.
Wat bedoel jequote:
Dat mag.quote:Op maandag 9 december 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je
Ik kijk iedere week en post bijna iedere week in het topic.
Oh, moet ik luisteren.quote:Op maandag 9 december 2024 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ook niet te serieus nemen, af en toe is hij wel leuk, vond die podcast over Neeskens wel mooi, had @:Caland me over getipt.
Die zijn gruwelijk.quote:
Ik geniet er wel van. Ik zet het tussen haakjes omdat je dit soort dingen moet relativeren. Anders post er weer iemand dat het raar is dat je je druk maakt over analisten. Oh wacht.....quote:Op maandag 9 december 2024 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar je geniet er blijkbaar niet van, dus vandaar mijn tip.
ajax life, en lekker gapquote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb al vrij. Thanks @:bofjijff! Heb nu EU+GENOT
PSV is sowieso de aanstaande kampioen, dat zie ik niet bedreigd worden. Eigenlijk helpen ze Ajax dus in de strijd om de 2de plek.quote:Op zondag 8 december 2024 18:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jammer jongens! Ondertussen werkt PSV even aan het doelsaldo tegen jullie concurrentie voor plekken 3 en 4.
altijd smoesjesquote:Op maandag 9 december 2024 21:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee heb dan net een operatie achter de rug aan de knie, klein scheurtje in de meniscus.
Ja, dat is een lastige. Als concurrenten dat soort bedragen aan 16-jarigen geven, dan kan je niet achterblijven. Maar solide investeringen lijken het me niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
Die Bounida, nieuwste toptalent uit de befaamde jeugdopleiding, pakt vijf ton naar het schijnt.
Welke idioot geeft een zestienjarige (hij is sindsdien ouder geworden klopt, dank) zo'n salaris.
Toen hij bij Anderlecht zat wou de hele Europese top hem hebben. Omdat hij graag naar Ajax wilde en Ajax hem graag wilde, hebben ze hem toen een hele royale aanbieding gedaan. Ook omdat hij echt heel goed is. Maar wat ik ervan begrijp wil hij niet verlengen (ze willen hem nu minder salaris geven) en gaat hij hoogstwaarschijnlijk transfervrij weg wanneer zijn contract afloopt. Ik denk dat zijn invalbeurt van eergister was om hem binnenboord te houden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
Die Bounida, nieuwste toptalent uit de befaamde jeugdopleiding, pakt vijf ton naar het schijnt.
Welke idioot geeft een zestienjarige (hij is sindsdien ouder geworden klopt, dank) zo'n salaris.
Zit Valentijn aan de flakka of wat?quote:Op maandag 9 december 2024 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Wat triest.......
80 is niet altijd gezond blijkt weer eens.
Oh ja, oud scheidrechter Mario van en Ende is het totaal niet met Willem eens.
[ afbeelding ]
Kunt beter wat dood hout weg doen en Bounida die 5 ton geven.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toen hij bij Anderlecht zat wou de hele Europese top hem hebben. Omdat hij graag naar Ajax wilde en Ajax hem graag wilde, hebben ze hem toen een hele royale aanbieding gedaan. Ook omdat hij echt heel goed is. Maar wat ik ervan begrijp wil hij niet verlengen (ze willen hem nu minder salaris geven) en gaat hij hoogstwaarschijnlijk transfervrij weg wanneer zijn contract afloopt. Ik denk dat zijn invalbeurt van eergister was om hem binnenboord te houden.
Ik zie wel mogelijkheden, flink wat basisspelers weer fit die nu een tijdje rust hebben gepakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:42 schreef Black-Death het volgende:
Kan donderdag de wedstrijd niet kijken ivm een personeelsfeestje. Misschien maar goed ook
Bedankt weer Hans klaas.quote:
Dat gelul vooraf en achteraf kijk ik al jaren niet meer. Veel open deuren of van die analisten die niet los kunnen komen van hun eigen favorietjes.quote:Op maandag 9 december 2024 18:48 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die zich druk maken om "analisten"
en dat van een feyenoorder waar er een halve crimineel op doel staat die er de helft van de tijd niet is en een andere keeper die de ene na de andere blunder begaat.quote:
Op zuid heb je drie keuzes heb ik begrepen drugsdealer, rapper of ballieman.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dat van een feyenoorder waar er een halve crimineel op doel staat die er de helft van de tijd niet is en een andere keeper die de ene na de andere blunder begaat.
Wat?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beklenen oldu! Dusan Tadic imzayı atıyor: Anlaşma resmen tamam
Jammer
Laat die Russenliefhebber maar lekker weg blijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beklenen oldu! Dusan Tadic imzayı atıyor: Anlaşma resmen tamam
Jammer
Klopt. Niet om aan te horenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat gelul vooraf en achteraf kijk ik al jaren niet meer. Veel open deuren of van die analisten die niet los kunnen komen van hun eigen favorietjes.
Is FOK! doot of Ajax ?quote:
Brobbey, hete kip kanen 19quote:Op donderdag 12 december 2024 22:16 schreef Wertha het volgende:
Football Manager 2025:
Brobbey, koppen 1
Noord Hollandse kaasboeren wisten het ook.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:36 schreef DeeBee het volgende:
Ja, Italiaantjes die weten wel hoe je met die zooitje afrekent
Ik vlak Maduro en de Flevo boys ook niet uitquote:Op donderdag 12 december 2024 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noord Hollandse kaasboeren wisten het ook.
Genoeg kansen gehad. Maar ja, die 1-2 was ontzettend onnodig.quote:
Kansen afmaken is ook een kwaliteit, daar schiet Ajax gewoon ernstig tekort. En wat je zegt, ze krijgen ze weer veel te makkelijk tegen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg kansen gehad. Maar ja, die 1-2 was ontzettend onnodig.
En dat terwijl Lazio vandaag op 40% speelde, achterin meer fouten maakten dan in alle voorgaande EL wedstrijden bij elkaar, maar het kwalitatief arme Ajax kon er slechts één keer van profiteren.quote:
Lazio was beter vandaag. C'est la vie.quote:
De nieuwe Shreyasquote:Op donderdag 12 december 2024 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat terwijl Lazio vandaag op 40% speelde, achterin meer fouten maakten dan in alle voorgaande EL wedstrijden bij elkaar, maar het kwalitatief arme Ajax kon er slechts één keer van profiteren.
Achterin was het natuurlijk weer drama, verdedigend ontstijgt het nauwelijks het niveau van onder Maurice Steijn.
Ajax had veel de bal, maar had geen flauw idee wat er mee te doen. Zowel achterin, als op het middenveld, als voorin werden voortdurend de verkeerde keuzes gemaakt.
Bij Ajax weet niemand echt wat ze moeten doen, waar ze moeten lopen, naar wie ze de bal moeten spelen, welke ruimtes ze moeten dichtlopen, met welke tegenstander ze het duel aan moeten gaan, etc. Dit is allemaal de verantwoordelijkheid van Farioli. Een onervaren trainertje die nergens wat heeft laten zien. Het is inmiddels aan niemand meer uit te leggen dat Ajax zo een non-valeur het eerste elftal laat leiden....of eigenlijk laat lijden.
Heeft puur te maken met je onsympathieke postgedrag.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lazio was beter vandaag. C'est la vie.
Moeilijke ploeg. Nog een kapiteintje en dan het mandje in.
Gelukkig staat die niet op Rotterdam-Zuid.
Wowquote:Op donderdag 12 december 2024 23:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heeft puur te maken met je onsympathieke postgedrag.
Ik begin zelfs @:Paul meer te waarderen dan jij, en dat zegt een hoop!
Je hebt een gevoelige clitoris.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heeft puur te maken met je onsympathieke postgedrag.
Ik begin zelfs @:Paul meer te waarderen dan jij, en dat zegt een hoop!
Italiaantje ook al op z'n retour helaasquote:Op donderdag 12 december 2024 23:26 schreef Caland het volgende:
De Italiaanse dorpspastoor vond het één van de beste wedstrijden van het seizoen (lol)
Als speler denk je toch ook dat het een of andere debiel is. Dit duurt nog een paar maanden en de selectie is hem ook zat.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:29 schreef CR7 het volgende:
Met zo'n stalen gezicht zoveel onzin praten. Toch wel knap hoor.
Snap sowieso de lofzang rondom die Baas niet zo. Verdedigend heeft hij vaak geen flauw idee wat hij moet doen, traag, fysiek matig.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:03 schreef Wotte het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik vond Ajax niet eens zo slecht spelen. Lazio wel veel scherper en vele malen effectiever de omschakeling uitgebuit.
Sowieso voorin veel verkeerde keuzes in de laatste fase. Brobbey mist ook weer alles. Achterin sta je een paar keer bij die omschakeling slap te verdedigen.
Die eerste goal is daar een mooi voorbeeld van dat je afgetroefd wordt in overtal. Kwestie van knijpen door Baas en die goal valt niet.
Mist vaak het overzicht in de situatie meent volgens mij dat die buitenspeler aan de buitenkant van hem komt. Vervolgens te laat om te knijpen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso de lofzang rondom die Baas niet zo. Verdedigend heeft hij vaak geen flauw idee wat hij moet doen, traag, fysiek matig.
Dat valt wel mee denk ik hoor. Genoeg rare types die jarenlang ergens blijven hangen. Zo'n Guardiola voor de camera trek ik ook ongeveer 15 seconden, toch zijn er spelers die al 5 seizoenen met die man werken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als speler denk je toch ook dat het een of andere debiel is. Dit duurt nog een paar maanden en de selectie is hem ook zat.
Denk ook wel bewust dit hoor. Zal vast ergens een groepsgevoel gevoel versterkende gezamenlijke vijand creëren achtige tendens achter zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik hoor. Genoeg rare types die jarenlang ergens blijven hangen. Zo'n Guardiola voor de camera trek ik ook ongeveer 15 seconden, toch zijn er spelers die al 5 seizoenen met die man werken.
En laten we eerlijk zijn: Farioli doet het nog steeds gewoon vrij prima. Zeker als je bekijkt wat er vorig jaar gebeurde. Dan bouw je ook een stukje krediet op natuurlijk.
Eerder Brobbey. Een niet scorende spits die nooit fit is geweest en niet kan koppen basis geven voor Weghorst die ongetwijfeld een hattrick had gemaakt bij die 100% kopkansen is een slecht signaal naar de selectie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:39 schreef Bugno3 het volgende:
Zullen we om te beginnen maar gewoon eens stoppen met het opstellen van Berghius? Wat een genante prestaties levert die de laatste wekencrEATivIteIt op tempootje Raf van der Vaart.
Brobbeyquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:03 schreef Wotte het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik vond Ajax niet eens zo slecht spelen. Lazio wel veel scherper en vele malen effectiever de omschakeling uitgebuit.
Sowieso voorin veel verkeerde keuzes in de laatste fase. Brobbey mist ook weer alles. Achterin sta je een paar keer bij die omschakeling slap te verdedigen.
Die eerste goal is daar een mooi voorbeeld van dat je afgetroefd wordt in overtal. Kwestie van knijpen door Baas en die goal valt niet.
En dit ook vooralquote:
Berghuisje heeft gisteren letterlijk niets goed gedaan, zet geen druk, aan de bal zwak met een hoop fantasieballen. Waardeloze speler inmiddels en een van de belangrijkste redenen dat het middenveld geheel niet functioneerde.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Eerder Brobbey. Een niet scorende spits die nooit fit is geweest en niet kan koppen basis geven voor Weghorst die ongetwijfeld een hattrick had gemaakt bij die 100% kopkansen is een slecht signaal naar de selectie.
Gewoon weer in Oranje volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:58 schreef Solispolar het volgende:
Ajax moet gewoon met Weghorst in de spits spelen. Nare jongen, ook geen bijzondere voetballer, maar wel je beste doelpuntenmaker. Als je dan 50 miljoen afschrijft op Brobbey dan kun je er nog wat van zeggen, maar dat lijkt me ook niet het geval. Die jongen is ook alweer bijna 23 en laat werkelijk 0,0 ontwikkeling zien.
Ik vind Brobbey ook helemaal geen spits. Maar om heel eerlijk te zijn: ik zou bij god niet weten waar ik hem op op zou stellen. Het is alleen maar domme kracht bij die jongen.
Ik vind hem echter wel “slimmer” in zijn manier van voetballen dan Brobbey.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Weghorst ga je in deze potten echt niets bereiken hoor. Die houdt geen balletje vast en kan vooral niet druk zetten.
dit idd. Laat die na dit seizoen lekker gaan, maar zal wel kunnen en gaan bijtekenenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuisje heeft gisteren letterlijk niets goed gedaan, zet geen druk, aan de bal zwak met een hoop fantasieballen. Waardeloze speler inmiddels en een van de belangrijkste redenen dat het middenveld geheel niet functioneerde.
Hij is beter in het zestien ja, maar daar moet je dan wel eerst komen. Tegen PEC en RKC lukt dat nog wel, maar je zag tegen AZ hoe moeilijk het wordt om de bal voorin te houden aangezien Weghorst alles van zn voet af laat springen. Dat is echt heel erg treurig. Doet me denken aan Sam Lammers van Twente.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind hem echter wel “slimmer” in zijn manier van voetballen dan Brobbey.
Luuk de Jong kan dat ook niet. Toch bij Barcelona en onder Bosz gevoetbald.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Weghorst ga je in deze potten echt niets bereiken hoor. Die houdt geen balletje vast en kan vooral niet druk zetten.
Maar met Brobbey speelt het team gewoon beter, leuk dat Weghorst meer doelpunten zal maken, maar het gaat erom hoeveel doelpunten Ajax maakt, niet enkel de spits.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:58 schreef Solispolar het volgende:
Ajax moet gewoon met Weghorst in de spits spelen. Nare jongen, ook geen bijzondere voetballer, maar wel je beste doelpuntenmaker. Als je dan 50 miljoen afschrijft op Brobbey dan kun je er nog wat van zeggen, maar dat lijkt me ook niet het geval. Die jongen is ook alweer bijna 23 en laat werkelijk 0,0 ontwikkeling zien.
Ik vind Brobbey ook helemaal geen spits. Maar om heel eerlijk te zijn: ik zou bij god niet weten waar ik hem op op zou stellen. Het is alleen maar domme kracht bij die jongen.
Mee voetballend vind ik 'm goed ja. Je zag ook wel een aantal aanvallen waarbij hij een zeer nuttig tussenstation is. Ik zie hem liever dan Weghorst in dit systeem.quote:
Luuk de Jong en Wout Weghorst zijn toch wel andere categorie spelers, qua niveau...quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Luuk de Jong kan dat ook niet. Toch bij Barcelona en onder Bosz gevoetbald.
Zolang Weghorst doelpunten maakt zoals de 2-2 tegen Argentinie mag hij basis van mij en Brobbey wat minuutjes maken
Dit, Weghorst is gewoon prima om vanaf minuut 70 in te brengen en als plan B te figureren. Je hoopt alleen dat Brobbey eens de geest krijgt qua scorend vermogen, maar om eerlijk te zijn mag je daar onderhand wel de conclusie aan gaan verbinden dat het toch allemaal net niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Almere-thuis moet nog wel lukken, maar in de grotere wedstrijden komt hij doorgaans wel tekort ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, Weghorst is gewoon prima om vanaf minuut 70 in te brengen en als plan B te figureren. Je hoopt alleen dat Brobbey eens de geest krijgt qua scorend vermogen, maar om eerlijk te zijn mag je daar onderhand wel de conclusie aan gaan verbinden dat het toch allemaal net niet goed genoeg is.
Ik krijg steeds meer de indruk dat Brobbey gewoon echt moker dom is. Niet alleen het missen van voetbal intelligentie, maar gewoon echt tyfus dom.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind hem echter wel “slimmer” in zijn manier van voetballen dan Brobbey.
Als je scoort op het grootste niveau dan mag ik hopen dat je dan wel basis staat tegenover een spits die niet kan scoren in de mickey mouse league en nooit fit isquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:20 schreef VoMy het volgende:
Je voorbeelden zijn perfect om te argumenteren voor een rol op de bank voor Wout.
Denk dat de meeste voetballers niet goed zijn in statistiek.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
En verteld dat Farioli en zijn mannen hem van alles moesten uitleggen over statistieken omdat die er geen reet van snapte.
Joh.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat Brobbey gewoon echt moker dom is. Niet alleen het missen van voetbal intelligentie, maar gewoon echt tyfus dom.
Gohquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat Brobbey gewoon echt moker dom is.
Tegen AZ ook al zo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuisje heeft gisteren letterlijk niets goed gedaan, zet geen druk, aan de bal zwak met een hoop fantasieballen. Waardeloze speler inmiddels en een van de belangrijkste redenen dat het middenveld geheel niet functioneerde.
Kan je nagaan hoe slecht het zou zijn geweest als ze niet gerouleerd hadden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wat meer rouleren?
Er is een vrij dun lijntje tussen een bevlogen trainer en iemand die alle contact met de realiteit kwijt is. En Farioli dreigt die lijn inderdaad steeds vaker te passeren. Al te beginnen bij het missen van de geboorte van je kind. Dat zegt ook wel wat over je als mens.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:35 schreef Scorpie het volgende:
Ravioli begint zich ook steeds meer als een clowntje te gedragen he. Hij mag best wat realistischer zijn over de wedstrijd van gisteren.
Ik heb niets gemist lees ik overal.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:35 schreef Scorpie het volgende:
Ravioli begint zich ook steeds meer als een clowntje te gedragen he. Hij mag best wat realistischer zijn over de wedstrijd van gisteren.
hij wisselt teveelquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er is een vrij dun lijntje tussen een bevlogen trainer en iemand die alle contact met de realiteit kwijt is. En Farioli dreigt die lijn inderdaad steeds vaker te passeren. Al te beginnen bij het missen van de geboorte van je kind. Dat zegt ook wel wat over je als mens.
het on ajaxquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist lees ik overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |