Bij McLaren?quote:Op zondag 8 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: Die ene monteur had al zijn apparaat op de vleugel staan eer de straf voorbij was dacht ik.
Torpederen Colapintoquote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Waar had Piastri die 10 sec eigenlijk voor gekregen?
Had ik Gemist..
Reed bovenop COL.quote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Had ik Gemist..
Colapinto aangereden van achter.quote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Had ik Gemist..
Ja.quote:
Had 'ie wel aangekondigd, iig.quote:
@HiDiHoquote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Had ik Gemist..
Nou nou.quote:
Ja, plus poepstart Norris, aub.quote:
Ik juich voor Ferrari. Huidige situatie is 2021, dus het is nodig.quote:
Eerder Stroll denk ik dan.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef raptorix het volgende:
Albon ramt zijn wagen wel even in de prak.
We hebben nog Stroll en Magnussen in de aanbieding.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef raptorix het volgende:
Pia kwam er zonder schade langs, wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder Stroll denk ik dan.
Russell vind ik ook prima, maar die wacht meestal tot de laatste ronde.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog Stroll en Magnussen in de aanbieding.
Waarom zouden ze het doenquote:Op zondag 8 december 2024 15:03 schreef -XOR- het volgende:
Dat zou wel netjes zijn als Norris dat zou lukken.
Zand/kattenbak racetroepquote:
Mindgames joh.quote:Op zondag 8 december 2024 15:04 schreef Jane het volgende:
Wel fideel dat McLaren het nog spannend wil maken.
De monteurs zullen blij zijn dat ze de wagen dan niet nog een keer hoeven te repareren dit seizoenquote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Abu Dhabi is toch wel echt vaak saai als er geen SC is.
VInden ze lekker smaken?quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Waarom pijpen ze Zak Brown zo hard bij Sky?
Omdat die Zak zo vol is. (van zichzelf)quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Lando = Britquote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Ja de beslissing in het kampioenschap in de laatste paar rondjes zou leuker zijnquote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Abu Dhabi is toch wel echt vaak saai als er geen SC is.
To finish first you first have to finishquote:
Daarom is ie zo dikquote:Op zondag 8 december 2024 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat die Zak zo vol is. (van zichzelf)
Zak Blown.quote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is ie zo dik
ok, flauwe grap
Perez is het dar niet mee eensquote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
To finish first you first have to finish
Cruijffiaans tijdens F1.quote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
To finish first you first have to finish
Grote Zakquote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is ie zo dik
ok, flauwe grap
Zou Sinterklaas hem ook gebruikenquote:
1x flink verremmen is genoeg.quote:
P6 gaat wel gebeuren, meer niet.quote:
Alles is nog mogelijk.quote:
Ik denk het ook...zal geen podium wordenquote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
P6 gaat wel gebeuren, meer niet.
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Piastri gaf bijna een heel groot cadeau aan Ferrari
Zou die toch stiekem een dubbelagent zijnquote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Was vooral leuk geweest voor de Manager.quote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Boeiequote:Op zondag 8 december 2024 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vooral leuk geweest voor de Manager.
Een niet-gedane uitspraak ten uitvoering brengen?quote:
Het is Kimi Raikkonen achter het stuurquote:Op zondag 8 december 2024 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die toch stiekem een dubbelagent zijn
Als het volgend seizoen niet loopt kan ie een een gunstige weekendje vrij uitzoeken.quote:
Geen idee.quote:
Om baby nr2 te makenquote:Op zondag 8 december 2024 15:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rond juni kan Max wel wat extra vrije tijd gebruiken
Kan ie mooi een race vrij nemen voor de geboorte van z'n kind.quote:
Zo snel heb je geen SC. Zou m.i. eerder wijd gaan worden. En hij rijdt toch al niet in de punten. Dus ik zie het niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SC veroorzaken -> Sainz een kans geven om Norris te pakken
Volgens de stewards omdat hij er niet ver genoeg naast zat. Beelden zeggen wat anders.quote:
Ruimte genoeg.quote:[ afbeelding ] Op zondag 8 december 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om baby nr2 te maken
[/quote
Dan is nr1 er net wel net niet uit joh
Dat lijkt me wat vroegquote:
Moet het per se met Kelly danquote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan is Kelly net aan het bevallen bedoelde ik.. Max is snel maar zó snel is tè snel
Zal mij niet verbazen als het een tweeling wordtquote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan is Kelly net aan het bevallen bedoelde ik.. Max is snel maar zó snel is tè snel
Piastri kreeg ze ook.quote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
Is 2 punten voor zo'n incident standaard? Of is het een Max special?
Ze delen al punten uit voor het over een lijn rijdenquote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan is nr1 er net wel net niet uit joh
Hoeft niet bij dezelfde vrouw hequote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dat Kelly vindt van wel jaquote:
Bij een collision wel, dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
Niet dan? Wat wil je zeggen?quote:
Niet heel gek toch, alleen als Norris nog was raars doet is het al klaarquote:Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef SiGNe het volgende:
En weere Mclaren acedemy in beeld, FIA verwacht echt dat McLaren het WCC gaat halen
Neu, gewoon standaard.quote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet bij dezelfde vrouw he
12, dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2024 15:18 schreef Nober het volgende:
En bij hoeveel strafpunten ga je er iets van merken?
12quote:Op zondag 8 december 2024 15:18 schreef Nober het volgende:
En bij hoeveel strafpunten ga je er iets van merken?
Laat dan bij Ferrari ook wat zien om in elk geval de schijn nog op te houden.quote:Op zondag 8 december 2024 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel gek toch, alleen als Norris nog was raars doet is het al klaar
Of Piastri die Norris er bij de blauwe vlag vanaf tiktquote:Op zondag 8 december 2024 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Er kan altijd nog plots een Williams in de vangerails staan in gevecht met een Haas.
Waarna McLaren alsnog wint omdat Piastri dan de benodigde twee punten haalt.
Voor unsafe releases vind ik ze nog het vreemdst. Daar kan een coureur vaak niet veel aan doen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze delen al punten uit voor het over een lijn rijden
12 binnen 12 maanden is schorsing wedstrijdquote:
Denk niet dat we dat gaan krijgen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef Evenstar het volgende:
Ego Russell vs ego Lewis zo zou nog leuk zijn
Denk ook net niet, maar zou het wel graag willen zienquote:Op zondag 8 december 2024 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat we dat gaan krijgen.
Ja, ontzettend inderdaadquote:
Sainz laten pitten voor de FL..quote:
Het zijn altijd dezelfde die proberen te stoken.quote:
Yuki Counter King.quote:
Eerste vijf rondes waren wel leuk.quote:
Nou poe heequote:Op zondag 8 december 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste vijf rondes waren wel leuk.
Zoals altijd moet het weer van Max komen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve de eerste bochtquote:Op zondag 8 december 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 december 2024 15:23 schreef Monolith het volgende:
Ham die Rus eraf tetst zou wel humor zijn.
die radio verwacht ik wel iddquote:Op zondag 8 december 2024 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Toto straks: Djeorge please let Lewis pass.
Al besproken.quote:
Engine failure zien we ook zo goed als nooit meerquote:Op zondag 8 december 2024 15:26 schreef pmponer het volgende:
kan er niet nog een torretje gaan of een puncture?
Nee, maar je kan blijven hopen hequote:Op zondag 8 december 2024 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Engine failure zien we ook zo goed als nooit meer
quote:Op zondag 8 december 2024 15:26 schreef Evenstar het volgende:
dat ik nog ooit voor Lewis ging juichen, Russell kreeg het voor elkaar
En dat terwijl Hamilton bewust wordt gesaboteerdquote:Op zondag 8 december 2024 15:26 schreef Tijn het volgende:
Toch eigenlijk slecht van Russell dat Lewis nu 2 seconden achter 'm zit, terwijl Hamilton op P16 begon.
Wat is jouw favoriete nummer van The Last Dinner Party? @Cocoquote:
We zullen het doorgeven.quote:Op zondag 8 december 2024 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George hou hem van je af nog 2 rondjes
Betekent wel dat ze niet alles uit hun motor halenquote:Op zondag 8 december 2024 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Engine failure zien we ook zo goed als nooit meer
Nu vraag je wel het onmogelijke.quote:Op zondag 8 december 2024 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Nou George, toon je nu eens even niet zo'n ontzettend zaadje en ga die strijd aan.
quote:Op zondag 8 december 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Fikkie!
*snel barbecuevlees uit vriezer haalt*
Ja.quote:
Norris toch?quote:
quote:
Die kan de druk niet aan. Ik zet m'n geld op Hamilton bij Ferrari.quote:
Veel plezier bij Wolfsburg - Mainz!quote:Op zondag 8 december 2024 15:31 schreef Zorro het volgende:
Zo snel naar het voetbal, genoeg gezien van deze shitshow
Norris rijdt Piastri bijna het hele seizoen kapotquote:Op zondag 8 december 2024 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die kan de druk niet aan. Ik zet m'n geld op Hamilton bij Ferrari.
Bij Mercedes. Niet de F1quote:
Wil je niet zo doen als ik naar Willem II - Heerenveen ga kijken?quote:Op zondag 8 december 2024 15:33 schreef Nober het volgende:
Coureurs geven dus wel om de constructeurs titel.
[..]
Veel plezier bij Wolfsburg - Mainz!
2025quote:Op zondag 8 december 2024 15:33 schreef ReplaR het volgende:
Wanneer krijgen we te horen dat Perez oprot?
Ik denk dat GTA6 nog eerder is dan dat Perez vertrekt.quote:Op zondag 8 december 2024 15:33 schreef ReplaR het volgende:
Wanneer krijgen we te horen dat Perez oprot?
Dat is een hele goede vraagquote:
12quote:Op zondag 8 december 2024 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
17 jaar met Mercedes en dan niet daar afsluiten.
Het slaat echt nérgens op..quote:Op zondag 8 december 2024 15:35 schreef LTVDK het volgende:
Je zou haast wel denken dat Lewis met pensioen gaat
Volgens mij hadden vorige keer rijders die nog op baan waren er last van.quote:
+5 jaar McLaren-Mercedes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |