Bij McLaren?quote:Op zondag 8 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: Die ene monteur had al zijn apparaat op de vleugel staan eer de straf voorbij was dacht ik.
Torpederen Colapintoquote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Waar had Piastri die 10 sec eigenlijk voor gekregen?
Had ik Gemist..
Reed bovenop COL.quote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Had ik Gemist..
Colapinto aangereden van achter.quote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Had ik Gemist..
Ja.quote:
Had 'ie wel aangekondigd, iig.quote:
@HiDiHoquote:Op zondag 8 december 2024 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Had ik Gemist..
Nou nou.quote:
Ja, plus poepstart Norris, aub.quote:
Ik juich voor Ferrari. Huidige situatie is 2021, dus het is nodig.quote:
Eerder Stroll denk ik dan.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef raptorix het volgende:
Albon ramt zijn wagen wel even in de prak.
We hebben nog Stroll en Magnussen in de aanbieding.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef raptorix het volgende:
Pia kwam er zonder schade langs, wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder Stroll denk ik dan.
Russell vind ik ook prima, maar die wacht meestal tot de laatste ronde.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog Stroll en Magnussen in de aanbieding.
Waarom zouden ze het doenquote:Op zondag 8 december 2024 15:03 schreef -XOR- het volgende:
Dat zou wel netjes zijn als Norris dat zou lukken.
Zand/kattenbak racetroepquote:
Mindgames joh.quote:Op zondag 8 december 2024 15:04 schreef Jane het volgende:
Wel fideel dat McLaren het nog spannend wil maken.
De monteurs zullen blij zijn dat ze de wagen dan niet nog een keer hoeven te repareren dit seizoenquote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Abu Dhabi is toch wel echt vaak saai als er geen SC is.
VInden ze lekker smaken?quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Waarom pijpen ze Zak Brown zo hard bij Sky?
Omdat die Zak zo vol is. (van zichzelf)quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Lando = Britquote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Ja de beslissing in het kampioenschap in de laatste paar rondjes zou leuker zijnquote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Abu Dhabi is toch wel echt vaak saai als er geen SC is.
To finish first you first have to finishquote:
Daarom is ie zo dikquote:Op zondag 8 december 2024 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat die Zak zo vol is. (van zichzelf)
Zak Blown.quote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is ie zo dik
ok, flauwe grap
Perez is het dar niet mee eensquote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
To finish first you first have to finish
Cruijffiaans tijdens F1.quote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
To finish first you first have to finish
Grote Zakquote:Op zondag 8 december 2024 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is ie zo dik
ok, flauwe grap
Zou Sinterklaas hem ook gebruikenquote:
1x flink verremmen is genoeg.quote:
P6 gaat wel gebeuren, meer niet.quote:
Alles is nog mogelijk.quote:
Ik denk het ook...zal geen podium wordenquote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
P6 gaat wel gebeuren, meer niet.
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Piastri gaf bijna een heel groot cadeau aan Ferrari
Zou die toch stiekem een dubbelagent zijnquote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Was vooral leuk geweest voor de Manager.quote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |