Viaplay? dan heb je ook F1TV tochquote:
Net wakkerquote:
Ja schijnbaarquote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je lag samen met @:heywoodu onder een steen?
quote:
Ja, hij zegt net dat hij daarnaartoe overschakelt.quote:
Dat is punten per race. Ze kunnen niet meer ingehaald worden.quote:Op zondag 8 december 2024 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
RBR heeft de prijs voor de snelste stop van het jaar al ontvangen terwijl er nog een wedstrijd te gaan is
In een kattenbak wel?quote:Op zondag 8 december 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat het seizoen niet zou mogen eindigen in de zandbak.
Jaquote:Op zondag 8 december 2024 14:04 schreef SiGNe het volgende:
knalde max piastir er nu uit of knalde piastri max eruit?
Ja twee constructeur titels, vier coureur titels en meest dominante jaar ooit vorig jaar. RIP Mateschitzquote:
Ik heb onboardbeelden nodig.quote:Op zondag 8 december 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een penantie voor Max. Was echt niet nodig.
100 punten aftrekquote:Op zondag 8 december 2024 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
Wat zal de straf zijn voor Max?
60sec penalty?
quote:Op zondag 8 december 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een penantie voor Max. Was echt niet nodig.
Dus jij zegt, Max had niet moeten starten want titel is al binnen?quote:Op zondag 8 december 2024 14:05 schreef Monolith het volgende:
Waarom doe je dit nog in je laatste race als je al lang en breed WDC bent?
Als het is een straf is, dan wordt het gewoon 10 sec lijkt me.quote:Op zondag 8 december 2024 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
60sec penalty?
Omdat VER een racer is.quote:Op zondag 8 december 2024 14:05 schreef Monolith het volgende:
Waarom doe je dit nog in je laatste race als je al lang en breed WDC bent?
Laat 'm onnodig ver naar buiten lopenquote:
DQ natuurlijk, hoe durft ie (sarcasme)quote:Op zondag 8 december 2024 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
60sec penalty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |