Lekker ahbiquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Tarik heeft in Thailand benen getraind
[ afbeelding ]
WIj doen dat met Maisstengelsquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Tarik heeft in Thailand benen getraind
[ afbeelding ]
Wij hopen gewoon Verhoeven allenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop Rigters, maar ik vrees dat verhoeven weer zakelijk saai gaat winnen.
quote:
Overeem had de beste walkouts.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Rico komt zo met z'n harde housenummer binnenrennen
Badr is ook eens opgekomen met Hazesquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit moet wel de meest homoseksuele opkomst in de geschiedenis van het kickboksen zijn.
Allemaal kinderspel vergeleken met de Dartsers.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Overeem had de beste walkouts.
Naaah, Ignasovquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedoel je in K1 of UFC?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb je problemen met Homosuelen mensen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit moet wel de meest homoseksuele opkomst in de geschiedenis van het kickboksen zijn.
Altijd nog jammer dat die lul van eurosport er doorheen liep te pratenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Badr is ook eens opgekomen met Hazes
Je was iets te vroeg met deze postquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mocht niet van z'n wijf.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef superniger het volgende:
Doe dan net als Mayham Miller met danseressen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is meer je type,Rico of Levi?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef raptorix het volgende:
Zelfs als homo word ik hier treurig van.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef superniger het volgende:
Rico gaat Levi naast zijn vader begraven.Klopt zijn vader wordt gecremeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie is meer je type,Rico of Levi?
Ik val doorgaans op nogal vrouwelijke types, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie is meer je type,Rico of Levi?
Types als Rob Jetten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik val doorgaans op nogal vrouwelijke types, dus dat gaat hem niet worden
Het zijn de 70's niet meer, als je nog zo'n kut hebt...quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Die pratende kut moet Rico afscheren.
Gewoon aan het bijkomen die pussyquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:25 schreef pmponer het volgende:
bah 1e ronde 3-2 Rico
Ik vraag me ook af of hij echt in zijn zak werd geraakt of net boven onder in de buik
(of dat daar zijn ballen nu zitten)
Goede jinxquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:27 schreef superniger het volgende:
Dit is gespeeld.
We feliciteren alvast Rico.
Rico stond al voor hequote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit zou wel eens een gelijkspelletje kunnen worden.
pardon?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk wint Levi, zodat er weer een mooi revanche gevecht kan komen.
Alles is in scène gezetquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef RipCity het volgende:
Is dit ook in scène gezet net als Tyson?
Leek er wel op, Levi gooide die knie niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef RipCity het volgende:
Is dit ook in scène gezet net als Tyson?
onder deze regelset bij glory ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rico is gewoon de king aller tijden
edit: de goat
Plaatsvervangende schaamte als ie z’n bek opentrekt pfffffffquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Ga lekker naar Amerika met je overdreven neppe gedoe
Jake Paul, die heeft zelfs van Tyson gewonnenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:52 schreef GerryDV het volgende:
Wie zou winnen bij Rico vs Jake Paul?
Van een blowende halve bejaarde ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jake Paul, die heeft zelfs van Tyson gewonnen
wat zou Jake Paul antwoorden op deze vraag?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:52 schreef GerryDV het volgende:
Wie zou winnen bij Rico vs Jake Paul?
Hij is gewoon maatje te groot voor alles wat er in Glory rondloopt. En soms zit het ook mee, deze 8 tellen was vlak voor de bel waardoor hij eigenlijk gewoon bijna minuut kon herstellen.quote:Op zondag 8 december 2024 08:25 schreef pmponer het volgende:
Ik vond het minder onverwacht maar wel erg jammer. Rico vecht altijd heel functioneel, en heeft dus de kracht en het gestel om 8 tellen te nemen en dan gewoon door te gaan. Erg knap
Eens maar hij slikt het toch even, en komt dan sterk genoeg terug om ook 8 tellen uit te delen. En door de pressie die hij in de eerste ronden geeft zijn de puntjes zo verzameld.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:08 schreef rym het volgende:
[..]
Hij is gewoon maatje te groot voor alles wat er in Glory rondloopt. En soms zit het ook mee, deze 8 tellen was vlak voor de bel waardoor hij eigenlijk gewoon bijna minuut kon herstellen.
......
Nu is het gewoon weer maandje of 9 wachten en dat gaat RIco tegen zo'n Tarik wat ook weer een maatje te klein zal zijn. Jammer.
Dat slaan sloeg na de break ging nergens over, achterlijk gedrag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
Nou moeilijk hoor, eerst slaan nadat er break was gezegd en daarna iemand met gebroken arm een headkick geven want hij kan zich daar niet verdedigen.
Ach, hij heeft weer 2,5 jaar ongestoord doping kunnen gebruiken om sterker te worden.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:19 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dat slaan sloeg na de break ging nergens over, achterlijk gedrag.
Maar die headkick was gewoon prima: toen Le Banner in de K1 een gebroken arm had ging Hoost ook bewust op die kant trappen tot hij er uit lag. Je kunt Ben Saddik moeilijk verwijten dat hij gebruik maakt van de zwakte bij Jurjendal, als die niet meer kan verdedigen moeten hij of zijn hoek zo verstandig zijn er mee te stoppen.
Overigens is het moeilijke deel natuurlijk niet die headkick maar zo hard trappen dat die arm breekt.
Dat van die doping is vrij endemisch in de sport sinds de K1 tijd. Sapp en Overreem zagen er op een gegeven moment uit als een soort opblaasballonnen, Leko is betrapt, Hari, Herges en dan is er nog een hele trits, inclusief Nederlanders uit die tijd die de schijn ernstig tegen heeft.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, hij heeft weer 2,5 jaar ongestoord doping kunnen gebruiken om sterker te worden.
Het is te absurd voor woorden dat dit soort 'sporters' nog worden toegelaten bij een zichzelf respecterende bond.
Veroordeeld crimineel, meerdere dopingschorsingen. Meerdere misdraging en in de ring (zelfs als hij niet meedeed aan het gevecht, lol).
Het toont het totale failliet van Glory dat ze zo'n malloot nodig hebben.
Hamoucche,sno en saddikquote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef Caland het volgende:
Welke partijen van gisteren zijn het waard om terug te kijken?
Ja precies. Ik ga niet zeggen iedereen zit eraan want je kan het niet met zekerheid zeggen. Maar voor mij is het wel duidelijk met de geschiedenis qua dopingevallen en lichaamsbouw dat doping een grote rol speelt in deze sport (net zoals bij vele andere sporten).quote:Op zondag 23 februari 2025 11:12 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dat van die doping is vrij endemisch in de sport sinds de K1 tijd. Sapp en Overreem zagen er op een gegeven moment uit als een soort opblaasballonnen, Leko is betrapt, Hari, Herges en dan is er nog een hele trits, inclusief Nederlanders uit die tijd die de schijn ernstig tegen heeft.
Ik denk dat Bonjaski er met zijn 80% die destijds aan de middelen niet ver vanaf zat, al twijfel ik wat over het zinnetje dat hij er niet bij zou zitten.
Glory wilde verder bouwen op de K1, maar dan krijg je er naast de mooie historie ook de vuile bij. Zeker als je het met dezelfde mensen wil doen.
quote:Nieuw titelgevecht Verhoeven op 14 juni, tegenstander houdt hij nog geheim
Kickbokser Rico Verhoeven gaat op zaterdag 14 juni opnieuw de ring in. Hij zal zijn wereldtitel in de zwaargewichtdivisie verdedigen tijdens Glory 100.
Wie de tegenstander van de 35-jarige Verhoeven zal zijn, wordt volgende week bekendgemaakt. Ook de locatie van het gevecht is nog onbekend.
Verhoeven verdedigde al twaalf keer met succes zijn titel bij Glory. In december vorig jaar won hij van Levi Rigters. In januari 2015 verloor Verhoeven voor het laatst, van Andrej Gerasimtsjoek. Dat gevecht ging niet om de wereldtitel bij Glory, die heeft Verhoeven sinds 2013 in zijn bezit.
Formidabele tegenstander
In een interview met The Ariel Helwani Show op YouTube liet Verhoeven weten dat hij nog niet eerder tegen zijn komende tegenstander heeft gevochten. "Deze tegenstander is voor mij alsof ik in de spiegel kijk. Hij heeft dezelfde wapens als ik. Het is een van de meest formidabele tegenstanders die ik in lange tijd heb gehad. Dit wordt een flinke klus."
https://nos.nl/artikel/25(...)even-in-titelgevechtquote:Russische MMA-vechter Vachitov verrassende tegenstander Verhoeven in titelgevecht
Is hij wat of is het vrijwel zeker dat Rico dit gaat winnen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)even-in-titelgevecht
Stink Rus gaat eraan
Staat in de linkquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is hij wat of is het vrijwel zeker dat Rico dit gaat winnen?
Stats MMA:quote:De Russische vechtsporter was tussen 2016 en 2021 lange tijd kickbokskampioen in het lichtzwaargewicht bij Glory, maar hij moest die organisatie verlaten nadat de oorlog tussen Rusland en Oekraïne uitbrak.
De Rus besloot zich daarna te richten op het vechten in de MMA (1x winst in Dana White Contender series). In die sport won hij drie van zijn vier wedstrijden.
De 35-jarige Verhoeven is enthousiast over zijn tegenstander, die twee keer kampioen wist te worden in het lichtzwaargewicht en ook nog vijf andere titelgevechten wist te winnen.
Vachitov verloor in 2021 één kampioenswedstrijd van de Braziliaan Alex Pereira, maar die wist hij later dat jaar in een nieuw titelgevecht alsnog te verslaan.
Meer info:quote:Former GLORY champion Artem Vakhitov is no longer planning to fight for the UFC.
The Russian born striker earned a contract with the promotion after winning on Dana White’s Contender Series this past October. That set up a perfect storyline with former UFC light heavyweight champion Alex Pereira, who Vakhitov defeated in his final kickboxing bout before the Brazilian ultimately decided to transition to MMA.
Overall, the fighters split two back-to-back bouts in GLORY but any unfinished business between them won’t get settled after Vakhitov and his management team passed on the offer to sign with the UFC. He now instead turns his attention to a showdown against GLORY heavyweight kickboxing champion Rico Verhoeven in June.
Ja, weet ik, maar van sportjournalistiek NOS op het gebied van kickboksen of MMA moet ik niet veel hebben. Al timmeren ze wel beter aan de weg.quote:
Paternotte, Dassen en Jetten zullen wel ringside zitten met Nederlandse vlaggetjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)even-in-titelgevecht
Stink Rus gaat eraan
Nee man dat had ik ook kanaal of link is niet goedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zit al tien minuten via een stream naar een reclame ofzo van publiek te kijken. Klopt dat?
En dat wordt waarschijnlijk een zaadpartij.quote:
quote:
Ik hoop dat Rico hem in ronde 1 tegen de vlakte tikt. Maar ja, het zal wel weer schaken worden.quote:
Great crowd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks mag Rico nog even leuk verhaaltje vertellen natuurlijk.
Lijkt mij niet, iig niet op een manier dat die dan wel tegen een ander kan vechten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
Toch bizar dat er niemand is die Rico serieus uit kan dagen? Of mag Rico ook weigeren? Die gast die Tarik versloeg was ook heel goed en sterk trouwens.
Eddie Hall in MMA?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
Toch bizar dat er niemand is die Rico serieus uit kan dagen? Of mag Rico ook weigeren? Die gast die Tarik versloeg was ook heel goed en sterk trouwens.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 juni 2025 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Eddie Hall in MMA?
Bekijk deze YouTube-video
Zwaargewicht is gewoon niet zo'n gemakkelijke divisie, dat zie je nu ook in ufc gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
Als je vooraf gaat zeggen dat je tegenstander er geen ene reet van kan dan kan je na afloop niet doen alsof ie wel goed was.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:28 schreef engine het volgende:
Rico die gaat zeggen hoe goed de tegenstander was die hij net heeft vernederd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |