Lekker ahbiquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Tarik heeft in Thailand benen getraind
[ afbeelding ]
WIj doen dat met Maisstengelsquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Tarik heeft in Thailand benen getraind
[ afbeelding ]
Wij hopen gewoon Verhoeven allenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop Rigters, maar ik vrees dat verhoeven weer zakelijk saai gaat winnen.
quote:
Overeem had de beste walkouts.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Rico komt zo met z'n harde housenummer binnenrennen
Badr is ook eens opgekomen met Hazesquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit moet wel de meest homoseksuele opkomst in de geschiedenis van het kickboksen zijn.
Allemaal kinderspel vergeleken met de Dartsers.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Overeem had de beste walkouts.
Naaah, Ignasovquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedoel je in K1 of UFC?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb je problemen met Homosuelen mensen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit moet wel de meest homoseksuele opkomst in de geschiedenis van het kickboksen zijn.
Altijd nog jammer dat die lul van eurosport er doorheen liep te pratenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Badr is ook eens opgekomen met Hazes
Je was iets te vroeg met deze postquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mocht niet van z'n wijf.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef superniger het volgende:
Doe dan net als Mayham Miller met danseressen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is meer je type,Rico of Levi?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef raptorix het volgende:
Zelfs als homo word ik hier treurig van.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef superniger het volgende:
Rico gaat Levi naast zijn vader begraven.Klopt zijn vader wordt gecremeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie is meer je type,Rico of Levi?
Ik val doorgaans op nogal vrouwelijke types, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie is meer je type,Rico of Levi?
Types als Rob Jetten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik val doorgaans op nogal vrouwelijke types, dus dat gaat hem niet worden
Het zijn de 70's niet meer, als je nog zo'n kut hebt...quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Die pratende kut moet Rico afscheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |