SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Hopelijk halen ze het nu wel wegquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er ligt een deeltje op de baan
(Spiegel) (lol)
Ze hebben echt wel 30s clean om het weg te halen. Valt zo tegen dit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze het nu wel weg
EDIT: het ligt er nog![]()
Bezweken on de drukquote:
Het pas over als de Fat lady singsquote:Op zondag 8 december 2024 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, dat was snel voorbij qua kampioenschapsspanning
Dr. Marko sagt RAUS.quote:
Hadjar is out. De dikke dame heeft reeds gezongen..quote:Op zondag 8 december 2024 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het pas over als de Fat lady sings
Hij rijdt weer.quote:Op zondag 8 december 2024 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hadjar is out. De dikke dame heeft reeds gezongen..
Yupsquote:Op zondag 8 december 2024 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt dus aan de auto te liggen en niet aan de coureur ...
Hij deed het niet, maar Derksen ging er alsnog voorbijquote:Op zondag 8 december 2024 10:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bortoleto moet de positie afgeven en doet dat ook
Owhquote:Op zondag 8 december 2024 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij deed het niet, maar Derksen ging er alsnog voorbij
The Flying Durksmanquote:
Hadjar zit nu te duimen dat dat héle grote problemen zijnquote:
Nergens. Dit is perfect zo.quote:
Wel of Verschoor op het podium komtquote:Op zondag 8 december 2024 11:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Gewaagde gok maar ik heb niet het idee dat het nog spannend wordt.
Dat zeker.quote:Op zondag 8 december 2024 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel of Verschoor op het podium komt
P4 of P5 denk ikquote:Op zondag 8 december 2024 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 december 2024 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom noem je hem consequent Derksen?quote:Op zondag 8 december 2024 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Leek wel alsof Derksen niet wist dat hij eerste lag
Omdat het kanquote:Op zondag 8 december 2024 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom noem je hem consequent Derksen?
Volgens mij is hij dat wel vaker bij voldongen feitenquote:Op zondag 8 december 2024 11:38 schreef Starflyer het volgende:
Hadjar onverwachts rustig op de radio. Eerder ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De strijd om de Franse titel was beduidend spannender. Yani Stevenheydens begon het slotweekeinde op het Circuit Paul Ricard als leider, maar Taito Kato was hem in elke race net de baas en wipte er zo overheen naar de titel én een plekje in twee Formula Regional-kampioenschappen voor dit jaar: Europe en Middle East.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILER: TaupoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hampton DownsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ManfeildOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TeretongaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HighlandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kampioenschap werd dus gewonnen door Red Bull junior Arvid Lindblad, die daarmee genoeg superlicentiepunten verzamelde voor een superlicentie. Ik verwacht hem dit jaar te zien in een aantal vrije trainingen om ervaring op te doen voordat hij mogelijk volgend seizoen al instapt bij Racing Bulls. Tweede in het kampioenschap werd Zack Scoular en Nikita Johnson werd derde. Scoular zien we komend seizoen terug in de Eurocup-3 (voor het team van Alex Palou) en Nikita Johnson in de Indy NXT.
De Formula Regional Middle East Championship en Formule 4 Middle East hebben allebei nog een race te gaan over twee weken. Ook de vorig weekend gestarte Eurocup-3 en Eurocup-4 Winter Series (met Rene Lammers) en de Formula Winter Series hebben nog twee weekenden te gaan.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
De afgelopen week is er van woensdag tot en met vrijdag op het circuit van Barcelona getest in de Formule 3. Dit jaar zal er gereden gaan worden met een nieuwe auto. Er werd in twee sessies per dag gereden, zowel 's ochtends als 's middags.
De eerste dag was Callum Voisin het snelste in de ochtend sessie en werd Laurens van Hoepen vijfde. In de middag was Noel Leon het snelste en werd Van Hoepen zevende.
Op de tweede testdag was Campos coureur Nikola Tsolov de snelste in zowel de ochtend- als middagsessie. Van Hoepen werd respectievelijk vierde en vijfde.
Op de derde en laatste testdag was Rafael Camara de snelste coureur in de ochtend. Van Hoepen eindigde deze sessie als elfde. In de middag reed Callum Voisin de snelste tijd van deze testdagen en kwam Van Hoepen niet verder dan de 27ste tijd.
Het seizoen begint op 15 maart in Melbourne.No Dyson Barrier is going to stop me!
Christian Ho is vandaag uitgeroepen tot de kampioen. Hij krijgt de overwinning in race 1 toegewezenquote:Op maandag 18 november 2024 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Het seizoen in de Eurocup-3 is inmiddels ook compleet. Javier Sagrera ging na het openingsweekeinde in Spa aan de leiding, hij won immers de enige race daar die niet geannuleerd werd. Op de Red Bull Ring hield hij de leiding vast, waarna Bruno del Pino hem passeerde in Portimão, waar de verregende race van Spa werd ingehaald.
Weekeinde vier, op Paul Ricard, leverde met Christian Ho weer een nieuwe leider op, hij was inmiddels flink op dreef. Sagrera sloeg echter terug met een dubbele zege in Zandvoort, waar Michael Shin een ware horrorcrash kende in race één - de volgende dag was hij er gelukkig gewoon weer bij.
Sagrega behield de leiding in Aragon en in Jerez haakte Del Pino min of meer af, nadat hij bij de openingsrace vanaf plek twee op de grid bleef staan - hij won race twee dan weer wel. Het slotweekeinde in Barcelona werd spannend en leverde uiteindelijk de titel op voor Sagrera, maar het had de nodige voeten in de aarde - iets met een mogelijke straf voor Emerson Fittipaldi Jr, waardoor Ho mogelijk zou winnen en de titel zou pakken, maar dat ging niet door. Meer daarover hier:
https://formulascout.com/(...)rown-in-limbo/125651
Zo is dit uiteindelijk de eindstand en is Sagrera dus de kampioen, met zijn 20 jaar niet echt de allerjongste meer voor zo'n titel - Ho en Del Pino zijn 18, Tangavelou is 19 en Fittipaldi 17.
[ afbeelding ]https://eurocup3.org/new/(...)4-eurocup-3-championquote:The International Court has upheld the decision made by the RFEDA’s Appeals and Disciplinary Committee, the highest national authority, which overturned the ruling of the Stewards in the final round of the Eurocup-3 held in Montmeló last November 2024. At that time, the Stewards validated an overtake that exceeded track limits, which was decisive in the final outcome of the Championship.No Dyson Barrier is going to stop me!
In navolging van de Formule 3 was het de afgelopen week de beurt aan de Formule 2 om te testen op het circuit van Barcelona. Er werd getest van maandag tot en met woensdag. Ook hier werden de testdagen opgedeeld in een ochtend en middagsessie.
Op maandag was de snelste coureur in de ochtend sessie Victor Martins. Tweede werd Gabriele Mini en derde Oliver Goethe. De teamgenoot van laatstgenoemde, Richard Verschoor, kwam niet verder dan de twaalfde tijd.
In de middag was kersvers FROC-kampioen Arvid Lindblad de snelste. Mini werd wederom tweede en derde werd Leonardo Fornaroli. Verschoor werd in deze sessie tiende.
Na twee keer tweede geworden te zijn, lukte het Mini in de ochtend van dinsdag wel om de snelste tijd te rijden. Tweede werd Ritomo Miyata en derde Luke Browning. Richard Verschoor herhaalde zijn resultaat van de vorige dag en werd tiende.
De middag was voor MP Motorsport. Oliver Goethe zette de snelste tijd neer en Richard Verschoor werd derde. Dino Beganovic wist zich tussen hen in te nestelen.
In de ochtendsessie op woensdag zette Victor Martins de snelste tijd neer. Teamgenoot Miyata werd tweede en derde werd Jak Crawford. Verschoor werd negende.
In de middag was het Sami Meguetounif die de snelste tijd neer zette. Tweede werd Alex Dunne en derde Arvid Lindblad. Verschoor werd in deze slotsessie vierde.No Dyson Barrier is going to stop me!
Zes coureurs in de F2 hebben al een 10 plekken gridstraf gekregen voordat er een meter is gereden![]()
Ze hebben tijdens de testsessie op Barcelona een paar weken geleden illegaal sensors toegevoegd aan de auto zonder hiervoor toestemming te vragen.
https://formulascout.com/(...)on-in-testing/128963No Dyson Barrier is going to stop me!
Afgelopen nacht waren de kwalificaties voor de Formule 2 en Formule 3.
In de Formule 2 was Gabriele Mini het snelst, maar door een gridstraf vanwege hinderen krijgt Victor Martins de pole voor de hoofdrace. Naast hem start Richard Verschoordie als vierde kwalificeerde. Roman Stanek mag de hoofdrace als derde aanvangen ondanks een zesde plaats in de kwalificatie. Dit doordat een aantal coureurs een gridstraf van 10 plaatsen heeft gekregen, zie post #100.
In de sprintrace mag Leonardo Fornaroli van pole starten voor Joshua Dürksen en Luke Browning.
In de Formule 3 is de pole in de hoofdrace voor Rafael Camara, met zijn teamgenoot Noah Stromsted naast zich. Derde start de voor Van Amersfoort Racing uitkomende Theophile Nael. Laurens van Hoepenkwam niet verder dan de 17de tijd.
In de sprintrace mag Santiago Ramos van pole starten, voor Matias Zagazeta en Roman Bilinski.
[ Bericht 5% gewijzigd door Starflyer op 14-03-2025 19:18:54 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Paraguay wordt wild, volgens Allard en co, want Dürksen wint in de F2. In de realiteit kan het de gemiddelde Paraguayaan niks schelen, want die zal het niet kennen, het heeft niet eens een voetnoot in het nieuws
https://www.hoy.com.py/deportesVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zo te zien gaan we zo van start in de F3
@franklop
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
@Kleffe_DopNo Dyson Barrier is going to stop me!
3 ronden achter de SC en daarna een rollende start"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Yes!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Onder Deportes staat die wel!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:56 schreef heywoodu het volgende:
Paraguay wordt wild, volgens Allard en co, want Dürksen wint in de F2. In de realiteit kan het de gemiddelde Paraguayaan niks schelen, want die zal het niet kennen, het heeft niet eens een voetnoot in het nieuws
https://www.hoy.com.py/deportesGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Weer extra formationGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Rollende start (veel water)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
En we zijn losNo Dyson Barrier is going to stop me!
Die leider is goed wegGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SC endingNo Dyson Barrier is going to stop me!
Over 5 min zware regen meldt een team"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Boem is HoNo Dyson Barrier is going to stop me!
Zo
Die auto is kapotGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Meteen ook keiharde regenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Beter voor de veiligheid, maar wel een domper"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
heywoodu
![]()
Allard Kalff is woest, die vind het totále onzin allemaal.quote:
"Die banden hebben op een auto gezeten, dus die moeten vernietigd worden per de regels. Dan kom je naar Australië, race je niet en worden er ook weer twintig setjes banden in de vuilniksbak geflikkerd. Het is gewoon aan alle kanten stom."Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dit weekend hebben we de F1 Academy in het voorprogramma van de Formule 1. Met in beide races een Nederlandseop pole. Vannacht in de eerste, reversed grid, race zal Nina Gademan van pole starten, voor Emma Felbermayr en Joanna Ciconte.
In de tweede race start Maya Weug van pole, voor Doriane Pin en Alba Larsen.
Race 1 is morgenvroeg om 6.50 uur, race 2 is zondagnacht om 3.45 uur.No Dyson Barrier is going to stop me!
Nina
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja zuur voor Nina.
Ik dacht ik ga er even lekker voor zitten voor een leuke race. Viel een beetje tegen.![]()
Net teruggekeken. Wat ontzettend rot voor Gademan, die technische problemen![]()
Ze reed fantastisch tot die optraden."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
heywoodu
![]()
Omdat ik op wat momenten in de trein even weinig te doen had ben ik het Formula Regional Oceania Championship van begin dit jaar eens gaan kijken. Best leuk, een paar optredens van Supercars-sterren Will Brown (prima) en één van Broc Feeney (iets minder goed), maar de grote man was vooral Red Bull-supertalent Arvid Lindblad. Hij won zes van de vijftien races en had de titel voor de laatste race al binnen, thuisrijder Zack Scoular deed het ook uitstekend en won twee races. De Amerikaan Nikita Johnson, zelfs nog maar 16 jaar en dus een jaar jonger dan de andere twee, pakte één zege en een hele reeks goede klasseringen voor plek drie in het kampioenschap.
De laatste race was de 69e editie van de New Zealand Grand Prix, samen met Macau één van de twee nationale Grand Prix-races die geen onderdeel uitmaakt van de Formule 1. Brown en Feeney stonden daar op de eerste rij, voor alle tienersFeeney liet zich aftroeven, Brown reed zeer overtuigend naar de winst, voor Scoular en Lindblad, een mooi einde van het seizoen.
Bekijk deze YouTube-video
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De trainingen in Bahrein zitten er weer op voor de Formule 2 en 3.
In de Formule 2 was het een 1-2 voor MP Motorsport met Oliver Goethe voor Richard Verschoor. Derde werd Pepe Marti.
In de Formule 3 was Rafael Camara de snelste voor Nikola Tsolov en Tuuka Taponen. Laurens van Hoepen werd slechts 19de, nog achter nieuwkomer Freddie Slater, die 15de werd.
Om 15.00 uur is de kwalificatie voor de Formule 3 en om 15.55 uur voor de Formule 2.No Dyson Barrier is going to stop me!
Tijd voor de Formule 3 sprintrace.
@franklop
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
Is het terugkijken waard?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
@Kleffe_DopGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Commentaar zit lekker hard door de interviews heen te hyperventilerenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Remborden weg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wagen van Montoya staat daar lekker.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
17 had zelf niet eens ruimte meer dus ja wat had die moeten doenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
F2 heeft anti stall?
Nou dat lijkt mij sterk met die vele malen dat motoren afslaanGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja logischquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Eindelijk weer racenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Verschoor makes the switchback workGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Verschoor halve seconde gepakt op de voorste 2
P2 gaat nu wachten op de inhaalactie op P1 door banden te sparenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mooie actie van Dunne voor P4. HeerlijkGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Weer SC?
Dit wordt een spannend eindeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Allard helemaal wild lolGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
17 prikt hem overal aan de binnenkant maar inderdaad kost alleen maar tijdGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
3 NAAST ELKAAR WTF!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Heerlijk dit
Zo spannendGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dunne helemaal kapoet
Moderator DIG
Verschoor P2Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat een sprintrace. Insane.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Marti sowieso bizar geredenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
F3-race zo:
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
@Kleffe_Dop"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
3 dik door bocht 1Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Niet heel enerverend, maar een paar leuke gevechten
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
F2-race zo:
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
@Kleffe_Dop"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Banden (softs) worden nu al minder.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Is verschoor niet te vroeg gepit?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Me 2quote:Op zondag 13 april 2025 13:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wellicht. Ik zou hebben gewacht nog een aantal rondjes.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Montoya 5 sec voor speeding in the pitlane"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Er zijn verschillende pitstops niet geheel lekker gegaan.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nu nog maar minder dan 1 sec. Martins is door zijn banden heenquote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja nu wel een beetje. Benieuwd of het lukt om Martins nog in te halen.quote:Op zondag 13 april 2025 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu nog maar 1,2 sec. Martins is door zijn banden heen![]()
Beganovic zit trouwens ook vlak achter Verschoor"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Verschoor heeft het gehouden. Martins helaas ook."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
heywoodu
![]()
Dit keer heb ik eens teruggelezen, ik zie nu namelijk pas dat jij het FROC gewoon al uitgebreid gemeld had hier, maar dat had ik vorige week kennelijk weer eens gemistquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:48 schreef Starflyer het volgende:
De Formula Regional Middle East Championship en Formule 4 Middle East hebben allebei nog een race te gaan over twee weken. Ook de vorig weekend gestarte Eurocup-3 en Eurocup-4 Winter Series (met Rene Lammers) en de Formula Winter Series hebben nog twee weekenden te gaan.
Dit is het laatste wat ik kon vinden over FRMEC en F4 Middle East, waar ik net de laatste races van heb gezien, dus die kunnen nog even gemeld worden
Freddie Slater maakte in het FRMEC wellicht de meeste indruk zo nu en dan, maar Evan Giltaire was beduidend consistenter en dat is uiteindelijk wat je titels oplevert. Nikita Bedrin kende vooral een goed slotweekeinde, aan de manier waarop hij zijn banden goed hield kon je merken dat hij wel wat meer ervaring heeft al.
In de F4 was het Emanuele Olivieri die geweldig aan het seizoen begon. Alex Powell kwam daarna beter op dreef, maar 'The Jamaican Sensation' kon de achterstand niet meer inlopen en dus was de titel voor Olivieri. Mooie zege tussendoor voor Reno Francot. Ook leuk om Sebastian Wheldon nu een serieus kampioenschap te zien rijden (dit jaar wordt het F4 in Italië, ook erg sterk), uiteraard de zoon van.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Richard Verschoorstart morgen van pole in de sprintrace. Hij werd negende in de kwalificatie, maar door een gridstraf van Roman Stanek, die tiende werd, mag Verschoor van de reversed grid pole starten. Naast hem zal Gabriele Mini van P2 starten en Pepe Marti van P3.
In de hoofdrace start Jak Crawford van pole en zal Victor Martins van P2 starten. Leonardo Fornaroli mag van plek 3 de wedstrijd aanvangen. Richard start dan op P9.
In de F1 Academy is morgen de reversed grid pole voor Emma Felbermayr. Ella Lloyd start van P2 en Tina Hausmann van P3. Zondag start Chloe Chambers van pole, met Doriane Pin op P2 en Maya Weugop P3.
Morgen om 14.20 uur is de eerste race van de F1 Academy en de sprintrace van de Formule 2 is om 17.15 uur.No Dyson Barrier is going to stop me!
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
@Kleffe_Dop
F1AGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
WelkomGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mooie acties van Palmowski en WeugNo Dyson Barrier is going to stop me!
Mevrouw blijft lekker zitten.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mag pas eruit als de wedstrijdleiding dat zegtquote:No Dyson Barrier is going to stop me!
Crone dus die Block in de rondte tikt. En Chong die daar haar wielophanging kapot rijdt.No Dyson Barrier is going to stop me!
En weer onderwegNo Dyson Barrier is going to stop me!
Weug
No Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
We hadden eerder in het jaar trouwens ook nog de Formula Winter Series in Spanje en Portugal, vier raceweekeinden. Wat minder sterk bezet dan die in het Midden-Oosten, maar toch wel vermakelijk af en toe, met Gabriel Gomez - vorig jaar in Spanje nog vrij onzichtbaar - als kampioen.
Zo nu en dan ook prima optredens van Red Bull-junior Fionn McLaughlin, die dit jaar in Italië in de F4 rijdt.
F2 is nu ook op Viaplay kanaal 13
Maar ja das wel lage kwaliteit tov F1Tv
Moderator DIG
Ze missen op Viaplay ook het geluid
En op F1TV niet
Moderator DIG
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
Moderator DIG
Als je rubber neerlegt op je startvak dan ben je het in de race dus weer kwijt.
Dus ja of dat nu handig isGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Shields dusquote:No Dyson Barrier is going to stop me!
Hij deed het echt helemaal zelf."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ach VerschoorGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Verschoor heeft hem teruggepakt sowGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Netjes Richard
Hard racing heGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Richard raakt hem niet kwijtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh toch wel ineensGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
JMA denk ik een fout gemaakt want hij verloor in 1 sector 6 tiendenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Forcing a driver off track door Richard is noted. Ach.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mini krijgt zo nog wel een tijdstraf vanwege track limits. Is al de vierde keer of zo.No Dyson Barrier is going to stop me!
Weer mini afgesneden
lolGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Lindblad loopt inGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Richard rijdt weer weg
Als dit zo blijft en hij krijgt 5s dan wordt die P2Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jak
Zeer nadelig voor Verschoor
Ach safety carGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Weer een typische Verschoor dag zo.No Dyson Barrier is going to stop me!
Crawford remfoutGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Neeeeee VerschoorGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Verschoor niet podium.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
3 rondjes nog om een gat te slaanNo Dyson Barrier is going to stop me!
Bennett ook naar binnen gegaan, samen met de SC"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
4de uiteindelijk. Maar had gewoon P1 moeten zijn, zoals zovaak.No Dyson Barrier is going to stop me!
De stewards hebben anders bepaald, helaas voor Richard.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:02 schreef Starflyer het volgende:
4de uiteindelijk. Maar had gewoon P1 moeten zijn, zoals zovaak.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Verschoor safetycar infringementGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nog een under investigation?
Ik vond hem niets anders doen dan Marti.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De stewards hebben anders bepaald, helaas voor Richard.No Dyson Barrier is going to stop me!
Marti zat ervoor en Verschoor bleef op de baan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vond hem niets anders doen dan Marti.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
heywoodu
![]()
Nog even het 'voorseizoen' afsluiten, lekker op tijd. Eurocup-3 Winter Series op het Iberisch schiereiland werd een strijd tussen twee MP Motorsport-coureurs:
En René Lammers deed het daar goed op een niveautje lager, het winterkampioenschap van het Spaans F4-kampioenschap:
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
@Kleffe_DopFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Verschoor
Dit weekend hebben we alleen de F1 Academy in het voorprogramma van de Formule 1.
Om 20.55 uur de reversed grid race met Emma Felbermayr op pole. Tweede start Rafaela Ferreira en derde Aurelia Nobels.
Zondag om 18.05 uur is de hoofdrace met Chloe Chambers op pole. Tweede start Alisha Palmowski en derde Doriane Pin.
Maya Weug had een minder goede kwalificatie en start beide races als tiende.No Dyson Barrier is going to stop me!
3 dik de hairpin in. GezelligGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mooie move WeugGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
More rain expected zo te horen.
Ai!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat een grote bui ditGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit kan echt nietGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wel vet dat spoor in het water van de safety carGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Een boeggolf heet datquote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel vet dat spoor in het water van de safety car![]()
![]()
Als je nu de inhoud van een fles wasmiddel over de baan giet.....Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
In het voorprogramma van de Formule 1 hebben we dit weekend weer de Formule 2 en 3 (en de Porsche Supercup).
Zojuist zijn de eerste trainingen geweest voor de F2 en F3.
In de F3 was de snelste tijd voor kampioenschapsleider Rafael Camara, voor Allessandro Giusti en Tim Tramnitz. Laurens van Hoepen werd slechts 19de.
In de Formule 2 was het Alex Dunne, die de snelste tijd neerzette, voor Arvid Lindblad en Kush Maini. Kampioenschapsleider Richard Verschoor kwam niet verder dan de 16e plaats.
Om 15.5 uur is de kwalificatie voor de Formule 3 en om 16.00 uur voor de Formule 2.No Dyson Barrier is going to stop me!
Formule 3 nu
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
F2
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@Whiskers2009
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
Moderator DIG
F2 sprintrace
@franklop
@Starflyer
@Sinister-D-
@Nattekat
@JayHovah
@Zorro
@Doler12
@4-elements
@StephanL
@heywoodu
@vosss
@ChevyCaprice
@ESF1Gamer
Nu de Formule 2 sprintrace met op pole Ritomo Miyata, voor Jak Crawford en Oliver Goethe. Richard Verschoor start vanaf de 19de plaats. Hij was een van de slachtoffers van de rode vlag tijdens de kwalificatie met nog ruim 5 minuten te gaan, waarna besloten werd om de kwalificatie niet meer te hervatten.No Dyson Barrier is going to stop me!
Daar vlogen wat onderdelen door de lucht en wagens door het gras"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
lol die dude in de pits
Moderator DIG
Leuke raceGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die baan aanpassingen vind ik best primaGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG