quote:Op zondag 8 december 2024 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel of Verschoor op het podium komt
Waarom noem je hem consequent Derksen?quote:Op zondag 8 december 2024 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Leek wel alsof Derksen niet wist dat hij eerste lag
Omdat het kanquote:Op zondag 8 december 2024 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom noem je hem consequent Derksen?
Volgens mij is hij dat wel vaker bij voldongen feitenquote:Op zondag 8 december 2024 11:38 schreef Starflyer het volgende:
Hadjar onverwachts rustig op de radio. Eerder ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De strijd om de Franse titel was beduidend spannender. Yani Stevenheydens begon het slotweekeinde op het Circuit Paul Ricard als leider, maar Taito Kato was hem in elke race net de baas en wipte er zo overheen naar de titel én een plekje in twee Formula Regional-kampioenschappen voor dit jaar: Europe en Middle East.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILER: TaupoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hampton DownsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ManfeildOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TeretongaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HighlandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kampioenschap werd dus gewonnen door Red Bull junior Arvid Lindblad, die daarmee genoeg superlicentiepunten verzamelde voor een superlicentie. Ik verwacht hem dit jaar te zien in een aantal vrije trainingen om ervaring op te doen voordat hij mogelijk volgend seizoen al instapt bij Racing Bulls. Tweede in het kampioenschap werd Zack Scoular en Nikita Johnson werd derde. Scoular zien we komend seizoen terug in de Eurocup-3 (voor het team van Alex Palou) en Nikita Johnson in de Indy NXT.
De Formula Regional Middle East Championship en Formule 4 Middle East hebben allebei nog een race te gaan over twee weken. Ook de vorig weekend gestarte Eurocup-3 en Eurocup-4 Winter Series (met Rene Lammers) en de Formula Winter Series hebben nog twee weekenden te gaan.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
De afgelopen week is er van woensdag tot en met vrijdag op het circuit van Barcelona getest in de Formule 3. Dit jaar zal er gereden gaan worden met een nieuwe auto. Er werd in twee sessies per dag gereden, zowel 's ochtends als 's middags.
De eerste dag was Callum Voisin het snelste in de ochtend sessie en werd Laurens van Hoepen vijfde. In de middag was Noel Leon het snelste en werd Van Hoepen zevende.
Op de tweede testdag was Campos coureur Nikola Tsolov de snelste in zowel de ochtend- als middagsessie. Van Hoepen werd respectievelijk vierde en vijfde.
Op de derde en laatste testdag was Rafael Camara de snelste coureur in de ochtend. Van Hoepen eindigde deze sessie als elfde. In de middag reed Callum Voisin de snelste tijd van deze testdagen en kwam Van Hoepen niet verder dan de 27ste tijd.
Het seizoen begint op 15 maart in Melbourne.No Dyson Barrier is going to stop me!
Christian Ho is vandaag uitgeroepen tot de kampioen. Hij krijgt de overwinning in race 1 toegewezenquote:Op maandag 18 november 2024 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Het seizoen in de Eurocup-3 is inmiddels ook compleet. Javier Sagrera ging na het openingsweekeinde in Spa aan de leiding, hij won immers de enige race daar die niet geannuleerd werd. Op de Red Bull Ring hield hij de leiding vast, waarna Bruno del Pino hem passeerde in Portimão, waar de verregende race van Spa werd ingehaald.
Weekeinde vier, op Paul Ricard, leverde met Christian Ho weer een nieuwe leider op, hij was inmiddels flink op dreef. Sagrera sloeg echter terug met een dubbele zege in Zandvoort, waar Michael Shin een ware horrorcrash kende in race één - de volgende dag was hij er gelukkig gewoon weer bij.
Sagrega behield de leiding in Aragon en in Jerez haakte Del Pino min of meer af, nadat hij bij de openingsrace vanaf plek twee op de grid bleef staan - hij won race twee dan weer wel. Het slotweekeinde in Barcelona werd spannend en leverde uiteindelijk de titel op voor Sagrera, maar het had de nodige voeten in de aarde - iets met een mogelijke straf voor Emerson Fittipaldi Jr, waardoor Ho mogelijk zou winnen en de titel zou pakken, maar dat ging niet door. Meer daarover hier:
https://formulascout.com/(...)rown-in-limbo/125651
Zo is dit uiteindelijk de eindstand en is Sagrera dus de kampioen, met zijn 20 jaar niet echt de allerjongste meer voor zo'n titel - Ho en Del Pino zijn 18, Tangavelou is 19 en Fittipaldi 17.
[ afbeelding ]https://eurocup3.org/new/(...)4-eurocup-3-championquote:The International Court has upheld the decision made by the RFEDA’s Appeals and Disciplinary Committee, the highest national authority, which overturned the ruling of the Stewards in the final round of the Eurocup-3 held in Montmeló last November 2024. At that time, the Stewards validated an overtake that exceeded track limits, which was decisive in the final outcome of the Championship.No Dyson Barrier is going to stop me!
In navolging van de Formule 3 was het de afgelopen week de beurt aan de Formule 2 om te testen op het circuit van Barcelona. Er werd getest van maandag tot en met woensdag. Ook hier werden de testdagen opgedeeld in een ochtend en middagsessie.
Op maandag was de snelste coureur in de ochtend sessie Victor Martins. Tweede werd Gabriele Mini en derde Oliver Goethe. De teamgenoot van laatstgenoemde, Richard Verschoor, kwam niet verder dan de twaalfde tijd.
In de middag was kersvers FROC-kampioen Arvid Lindblad de snelste. Mini werd wederom tweede en derde werd Leonardo Fornaroli. Verschoor werd in deze sessie tiende.
Na twee keer tweede geworden te zijn, lukte het Mini in de ochtend van dinsdag wel om de snelste tijd te rijden. Tweede werd Ritomo Miyata en derde Luke Browning. Richard Verschoor herhaalde zijn resultaat van de vorige dag en werd tiende.
De middag was voor MP Motorsport. Oliver Goethe zette de snelste tijd neer en Richard Verschoor werd derde. Dino Beganovic wist zich tussen hen in te nestelen.
In de ochtendsessie op woensdag zette Victor Martins de snelste tijd neer. Teamgenoot Miyata werd tweede en derde werd Jak Crawford. Verschoor werd negende.
In de middag was het Sami Meguetounif die de snelste tijd neer zette. Tweede werd Alex Dunne en derde Arvid Lindblad. Verschoor werd in deze slotsessie vierde.No Dyson Barrier is going to stop me!
Zes coureurs in de F2 hebben al een 10 plekken gridstraf gekregen voordat er een meter is gereden![]()
Ze hebben tijdens de testsessie op Barcelona een paar weken geleden illegaal sensors toegevoegd aan de auto zonder hiervoor toestemming te vragen.
https://formulascout.com/(...)on-in-testing/128963No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: