Ja dat was Senna.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Top in de handen van Max ja. Was het niet ene Senna die ooit zei " You can not overtake 15 cars when it's sunny, but you can when it's raining" ? Wat in Brazilie gebeurde komt voor 90% op he conto van Max, in de regen maakt de auto minder uit.
Sprint was droog. Toen was de wagen ook vrij goed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Top in de handen van Max ja. Was het niet ene Senna die ooit zei " You can not overtake 15 cars when it's sunny, but you can when it's raining" ? Wat in Brazilie gebeurde komt voor 90% op he conto van Max, in de regen maakt de auto minder uit.
Toen kwam Max nog niet eens een Haas voorbij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sprint was droog. Toen was de wagen ook vrij goed.
Brazilië hebben we het over maat. Wel bij de les blijven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen kwam Max nog niet eens een Haas voorbij.
In welk universum leef jij eigenlijk
Nou vooruit. Ik neem die sprints niet zo serieus dus had daar niet op gelet. Evengoed was McLaren daar oppermachtigquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Brazilië hebben we het over maat. Wel bij de les blijven.
Want? Dat word iedere keer als het ff wat minder gaat met Max geroepen maar tot nu toe is Max toch echt 4x WDC. Achter elkaar.quote:
Dat zegt die gozert elke raceweekend, zal wel een meme zijn, erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Want? Dat word iedere keer als het ff wat minder gaat met Max geroepen maar tot nu toe is Max toch echt 4x WDC. Achter elkaar.
Aww, kerst komt eraan.quote:Max Verstappen wil een streep zetten onder zijn ruzie met George Russell. Tijdens de mediadag in aanloop naar de GP van Abu Dhabi barstte er een verbale oorlog uit tussen beide coureurs. Na de gridstraf die Verstappen kreeg in Qatar, was hij helemaal klaar met ‘matennaaier’ Russell. Zaterdag wilde hij de gemoederen echter tot bedaren brengen. “Het komt wel weer goed,” verzekerde hij.
Zaterdag gaven beide Red Bull-coureurs een publiek interview in de fanzone in Abu Dhabi. Tijdens het gesprek kwam de ruzie tussen Max Verstappen en George Russell ook nog even ter sprake. De interviewer vroeg de Nederlandse kampioen welke coureurs hij in zijn team zou willen hebben tijdens een potje paintball. “George Russell,” werd er in het publiek geroepen. “Nee, die moet juist in het andere team,” grapte Verstappen.
“Dat was natuurlijk een geintje,” vervolgde hij serieus. “Natuurlijk hebben we allemaal wel eens ruzie. Ik weet zeker dat we er wel uitkomen, maar tegelijkertijd is het goed om even een kleine pauze in te lassen. Maar ik weet zeker dat we elkaar in Monaco weer zullen zien; het komt allemaal wel goed.” Verstappen zei eerder dat hij en Russell in hun vrije tijd graag samen padellen. Het is te hopen dat er gedurende de kerstvakantie weer wat gezamenlijke kiekjes vanaf de padelbaan worden gedeeld.
Had ik ze ook al een beetje geadviseerd na die donderdag.quote:
Gelukkig maar dat jij de balans terug hebt kunnen brengen bij hunquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ik ze ook al een beetje geadviseerd na die donderdag.
Kijk rivaliteit in F1 is top. Maar dat persoonlijke tegen elkaar is gewoon heel fout allemaal. Dan krijg je een naar sfeertje. Dus mooi dat ze het lijken op te lossen.
Op het kamp had Russell een flinke mokerslagen van Verstappen gekregen en was het daarna klaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij de balans terug hebt kunnen brengen bij hun
Dan had je een heel lange nasleep gehad hoe zielig Russel wel niet zou zijn en hoe agressief Verstappen & co zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op het kamp had Russell een flinke mokerslagen van Verstappen gekregen en was het daarna klaar.
Eén van de grootste tokkies zit nu in Dubai, dat is niet eens zo ver wegquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op het kamp had Russell een flinke mokerslagen van Verstappen gekregen en was het daarna klaar.
Ehh, ik heb het over het kamp hè, daar gaan de dingen anders.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan had je een heel lange nasleep gehad hoe zielig Russel wel niet zou zijn en hoe agressief Verstappen & co zijn.
Doornbos? Blijft ook een raar verhaal.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eén van de grootste tokkies zit nu in Dubai, dat is niet eens zo ver weg
nee, Alex Mulder (Soze)quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doornbos? Blijft ook een raar verhaal.
Een paar rake klappen en klaar, zou ik denken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehh, ik heb het over het kamp hè, daar gaan de dingen anders.
#nattekrantquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan de kwalificatie niet live kijken, vergeef me
En wie moet nu de boel in gareel houden!?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Ow ja, nog veel erger.quote:
@ESF1Gamerquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:14 schreef Nattekat het volgende:
@Niznoquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En wie moet nu de boel in gareel houden!?
Dat is zeker zo, dat zo'n gast zoveel aandacht genereert.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Groningen is zo wel een stukje veiliger geworden
Dan is het je vergevenquote:
gezelligquote:
Michael Masi.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had al ruim van tevoren netjes vrij genomen.
Jij bent nu Sjaak Afhaakquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had al ruim van tevoren netjes vrij genomen.
De boel de boel laten, allemaal goeie gasten hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging tot?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De boel de boel laten, allemaal goeie gasten hier
Nee, ik ben gewoon Sjaak "kijkt pas op de dag zelf hoe z'n schema er nou eigenlijk uit ziet" Kat.quote:
Ik ben om 17:00 terug, en ik zal schoonvegen wat er over is, dus uitkijkenquote:
Oh, maar dan ben ik al weg tot aan maart ergensquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben om 17:00 terug, en ik zal schoonvegen wat er over is, dus uitkijken
Dus je skipt de race?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben ik al weg tot aan maart ergens
Nee, mijn zwagertje is jarig en viert zijn verjaardag hier, met F1 uiteraard.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben om 17:00 terug, en ik zal schoonvegen wat er over is, dus uitkijken
Rustig repeterende bewegingenquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hier kalm van worden.
Dat is dan ook een dingetje voor mensen die na 2000 zijn geborenquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hier kalm van worden.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:37 schreef DKUp het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Acht coureurs, allemaal coureurs die Perez willen ontvangen
Weer drie trainingen drama en geen enkele vooruitgang qua afstelling of idee hoe de auto werkt, dit is al maanden een terugkerende patroon voor Red Bull wat weinig positief stemtquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zegt die gozert elke raceweekend, zal wel een meme zijn, erg vermoeiend.
WK is toch al binnen, hij wordt vader, laatste race, hij zal het wel goed vinden zo, nog ff wat rondjes rijden en dan vakantiequote:Op zaterdag 7 december 2024 14:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weer drie trainingen drama en geen enkele vooruitgang qua afstelling of idee hoe de auto werkt, dit is al maanden een terugkerende patroon voor Red Bull wat weinig positief stemt
knapquote:
WK Paalzitten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij kan wel een paal halen, maar wat heeft hij daar aan?
Daar heb je engelengeduld voor nodig. Een zekere mod hier heeft dat nietquote:
volgens 1 van de 3 (maar het leek wel of de andere 2 niet dezelfde persoon mochten kiezenquote:
Sky is al een prachtig afscheid voor Hamilton aan het fantaseren.quote:
mocht je het ooit willen proberen ... het record staat op 87h30quote:
Albert Verlinde?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:59 schreef wdn het volgende:
[..]
mocht je het ooit willen proberen ... het record staat op 87h30
Dat is niet "des Max"quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
WK is toch al binnen, hij wordt vader, laatste race, hij zal het wel goed vinden zo, nog ff wat rondjes rijden en dan vakantie
Heb je FP3 gekeken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:00 schreef _UserName_ het volgende:
Denk dat meer dan 3e er niet in zit.
1 Norris
2 Leclerc
3 Verstappen
4 Russel
5 Sainz
6 Piastri
7 Hamilton
8 Gasly
9 Hulkenberg
10 Albon
11 Alonso
12 Perez
13 Lawson
14 Ocon
15 Tsunoda
16 Bottas
17 Colapinto
18 Stroll
19 Magnussen
20 Zhou
Zomaar een wilde gok...
Nee, dat is dan ook wel weer zo...quote:
met een beetje fantasie is niets mis, maar er zijn grenzen aan wat mogelijk isquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky is al een prachtig afscheid voor Hamilton aan het fantaseren.
Nee, hoe dat zo?quote:
En het is ook niet dat hij de F1 verlaat ofzo..quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een beetje fantasie is niets mis, maar er zijn grenzen aan wat mogelijk is
Wat was er met hem dan?quote:
leclerc kan geen P2 halen, die krijgt 10 plekken gridstraf omat ie z'n accu gewisseld heeftquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:00 schreef _UserName_ het volgende:
Denk dat meer dan 3e er niet in zit.
1 Norris
2 Leclerc
3 Verstappen
4 Russel
5 Sainz
6 Piastri
7 Hamilton
8 Gasly
9 Hulkenberg
10 Albon
11 Alonso
12 Perez
13 Lawson
14 Ocon
15 Tsunoda
16 Bottas
17 Colapinto
18 Stroll
19 Magnussen
20 Zhou
Zomaar een wilde gok...
daarom kan hij wel P2 kwalificeren. Hij start dan alleen niet vanaf P2quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
leclerc kan geen P2 halen, die krijgt 10 plekken gridstraf omat ie z'n accu gewisseld heeft
Ik doe ook een gooi naar de kwaliuitslag, niet naar de startopstellingquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
leclerc kan geen P2 halen, die krijgt 10 plekken gridstraf omat ie z'n accu gewisseld heeft
Wat denkt u zelf. Die gast presteert al het hele jaar niet,waarom zou dat ineens anders zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:58 schreef greysbones het volgende:
Laatste Q1 voor Perez
Gaat hij shinen ?
Nando alweer binnenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso, Hamilton en Russell op hard?
Met de hakken over de sloot maar Q3 haalt ie nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:06 schreef -XOR- het volgende:
De vraag der vragen. Gaat Tjekko q2 halen?
Hij heeft al een TLquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:06 schreef -XOR- het volgende:
Voorlopig heeft-ie nog geen tijd op het bord, nadat net z'n lap is gewistquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:06 schreef -XOR- het volgende:
SAIquote:
Checo onder drukquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig heeft-ie nog geen tijd op het bord, nadat net z'n lap is gewist
hier nog outlap, denk dat morgen Q3 klaar isquote:
Jij bent een Sainz fan?quote:
1:23.5 is voldoende voor Q1quote:
Schattig hèquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
P die Max vlak voor de start nog ffies in de pitbox een knuffeltje komt geven.
...heeft iemand nog een konijntje te slachten? Want dit kan echt niet.
die weet ook dat ze straks 2de viool isquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
dat zie ik met Max niet gebeuren. En met Kelly al helemaal nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
die weet ook dat ze straks 2de viool is
Whohohoho...quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
die weet ook dat ze straks 2de viool is
Kan me niet voorstellen dat hij lekker in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:11 schreef SiGNe het volgende:
Russell valt tegen maar dat doet ie wel meer de laatste tijd
Voor de zekerheid, als ie straks gaat falen bij de quali an ie aankonidgen dat ie stopt en dat de race morgen z'n laatste is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
De vader van Youp heeft er nog wel een, uit 1961quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
Je hoopt dat Max stopt ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, als ie straks gaat falen bij de quali an ie aankonidgen dat ie stopt en dat de race morgen z'n laatste is.
(een mens mag hopen)
Ik had het over de enige echte P. Zn stiefdochtertje Pquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, als ie straks gaat falen bij de quali an ie aankonidgen dat ie stopt en dat de race morgen z'n laatste is.
(een mens mag hopen)
Magnussen vertrekt uit de F1...quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef wdn het volgende:
Magnussen wil npg even zijn zitje voor 2025 veilig stellen
nee een groene volgens mijquote:
Neuh, die gaat volgend jaar nog door en als de reglementen anders worden en het is niks, kapt ie om na een jaar of 2-3 de 6e, 7e en 8e titel binnen te slepen (dromen magquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
(een mens mag hopen)
Ja... var lijn mm werk.quote:
mm werk dus als het binnen is is het binnenquote:
De meeste coureurs weten het meteen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
je hebt een referentiepunt nodig aan de voorzijde om te zien of je over de witte lijn heen bent.
anders weet je het als coureur never nooit niet of je wel of niet over die lijn heen bent
4 wielen hèquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:16 schreef SiGNe het volgende:
Perez heeft z'n tijd weer teruggekregen..![]()
Hij reed toch duidelijk met z'n linker achterwiel over de witte lijn.
1 wiel over de lijn is niet genoegquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:16 schreef SiGNe het volgende:
Perez heeft z'n tijd weer teruggekregen..![]()
Hij reed toch duidelijk met z'n linker achterwiel over de witte lijn.
Faal, ik moet naar specsavers.quote:
Naar eerlijkheid, niet tegelijkertijd dus.quote:
Ja, mierenneukerij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
mm werk dus als het binnen is is het binnen
quote:
Goed punt, dan bleef hij inderdaad nog net binnen de lijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 wiel over de lijn is niet genoeg
gewoon goed gereden van Perezquote:
Bij tennis hadden ze het direct gewetenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
mm werk dus als het binnen is is het binnen
+10 plekkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:18 schreef SiGNe het volgende:
Russell reed Lawson flink in de weg... in de hotlap zelfs
ik ben voor. Maar nog liever Alonsoquote:
+3 is normaal, geen penalty points.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
+10 plekken
want dit was 10 keer zo erg als het van Max
ja en dit was niet normaal dus +10quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
+3 is normaal, geen penalty points.
Jaar van de wdc's en de bollards...quote:
Nee, dacht het niet.quote:
Dat was Toto niet..quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:22 schreef -XOR- het volgende:
Famous last words van Toto: "Yeah Lewis, that was bad."
ftfyquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:22 schreef -XOR- het volgende:
Famous last words: "Yeah **** Lewis, that was bad."
Spuit 11quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Hamilton staat voor paal
[ afbeelding ]
Weet ik.quote:
Meh. Te oud.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De vader van Youp heeft er nog wel een, uit 1961
Voor je het weet word je met je neus op de feiten gedruktquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef -XOR- het volgende:
Nooit met een Latijns Amerikaan gaan bakkeleien over witte lijntjes.
Die weet het allang!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:24 schreef TweedeKlum het volgende:
S.PEREZ You were right, the 23.5 from the first run has been reinstated. I told you man, wait the **** you don't check! We just made a set. Everyone apart from Max has gone back out on a new set. Everyone apart from Max. Max is pushing up... Yeah, yeah, yeah. It's irrelevant, but...
maar wel op een zilveren schaalquote:
Was dat niet Gasly?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Perez ook boos.
"It's irrelevant what ehhh..."
Nadat hij van z'n engineer te horen kreeg dat max ook niet over de lijn rijdt.
Ik ga die man best missen volgend jaar.
Graag naar de stewards met dit duoquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef TweedeKlum het volgende:
G.RUSSELLYeah, I was trying to get out of the way of loss and went as wide as I could without going off the track. Otherwise, I've got my lap deleted.
L.LAWSONWhat was that? Step online, on entry. Okay, okay, copy that. We'll leave you.
Kan horner even lawson instrueren en een fles ketchup erbijquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Graag naar de stewards met dit duo
Hamilton kon i.i.g. weinig doen aan die bollardquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:28 schreef raptorix het volgende:
Hamilton![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat hij nul punten scored bij Ferarri.
ze hebben vast ook nog wel ergens een verbanddoos liggenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan horner even lawson instrueren en een fles ketchup erbij
Whut the f?quote:
Ui in de handquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze hebben vast ook nog wel ergens een verbanddoos liggen
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 30 (LAW) NOTED - IMPEDINGquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Graag naar de stewards met dit duo
op een bootquote:
Fp 3 kijken helpt vaak welquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:30 schreef _UserName_ het volgende:
Nou die gooi naar de kwali uitslag kan in de prullenbak, van de onderste vijf maar liefst 0 goed (wel een die er uit ligt maar op verkeerde plaats)
Wel front row sitquote:
No futher investquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 30 (LAW) NOTED - IMPEDING
Yup.quote:
Ik was druk met nesteldrangklusjes.. Anders vliegen de hormonen me om de oren dus ja..quote:
nee dat zie je verkeerd. Max vermoorde Russel. En hij komt elke keer weg met moordquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:31 schreef Zorro het volgende:
Dus iemand ophouden in een outlap is erger dean iemand ophouden in een fast lap?
Uuhh. ok.
Gij zijt man toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was druk met nesteldrangklusjes.. Anders vliegen de hormonen me om de oren dus ja..
FIA(sco).quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef Starflyer het volgende:
Russell komt weer goed weg.
Zou gewoon 3 plekken straf moeten zijn vanwege impeding, ongeacht het resultaat.
Klopt, met een zwangere vrouw die die leuke klusjes verzint.quote:
Nee, natuurlijk willen "we" dat niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
We moeten dat ook helemaal niet willen
Voor dit soort zaken straffen geven als het niet nodig is ( zoals de straf van Max )
Als anderen er straffen voor krijgen dan moet Russell er ook een straf voor krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
We moeten dat ook helemaal niet willen
Voor dit soort zaken straffen geven als het niet nodig is ( zoals de straf van Max )
Eigen schuldquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, met een zwangere vrouw die die leuke klusjes verzint.
Dit ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk willen "we" dat niet.
Maar laat ze i.i.g. consequent zijn
Die dikke bult klopt wel jaquote:
helikopter naar bocht 14quote:
Precies!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:33 schreef Red_85 het volgende:
Jaaaahooor fia
'Heeft geen invloed op de uitslag'
Vorige week ook niet, galbakken.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
No further investigation![]()
![]()
Boeit niet dat ze beide door zijn, vorige week zaten ze beide in een cooldown lap. Had verder ook geen invloed..
hij wil dus graag een lift ipv zelf rijdenquote:
Ja, dat is dan ook wel weer zoquote:
Bruine vlagquote:
Sowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |