Jij bent een Sainz fan?quote:
1:23.5 is voldoende voor Q1quote:
Schattig hèquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
P die Max vlak voor de start nog ffies in de pitbox een knuffeltje komt geven.
...heeft iemand nog een konijntje te slachten? Want dit kan echt niet.
die weet ook dat ze straks 2de viool isquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
dat zie ik met Max niet gebeuren. En met Kelly al helemaal nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
die weet ook dat ze straks 2de viool is
Whohohoho...quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
die weet ook dat ze straks 2de viool is
Kan me niet voorstellen dat hij lekker in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:11 schreef SiGNe het volgende:
Russell valt tegen maar dat doet ie wel meer de laatste tijd
Voor de zekerheid, als ie straks gaat falen bij de quali an ie aankonidgen dat ie stopt en dat de race morgen z'n laatste is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
De vader van Youp heeft er nog wel een, uit 1961quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
Je hoopt dat Max stopt ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, als ie straks gaat falen bij de quali an ie aankonidgen dat ie stopt en dat de race morgen z'n laatste is.
(een mens mag hopen)
Ik had het over de enige echte P. Zn stiefdochtertje Pquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, als ie straks gaat falen bij de quali an ie aankonidgen dat ie stopt en dat de race morgen z'n laatste is.
(een mens mag hopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |