Ui in de handquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze hebben vast ook nog wel ergens een verbanddoos liggen
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 30 (LAW) NOTED - IMPEDINGquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Graag naar de stewards met dit duo
op een bootquote:
Fp 3 kijken helpt vaak welquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:30 schreef _UserName_ het volgende:
Nou die gooi naar de kwali uitslag kan in de prullenbak, van de onderste vijf maar liefst 0 goed (wel een die er uit ligt maar op verkeerde plaats)
Wel front row sitquote:
No futher investquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 30 (LAW) NOTED - IMPEDING
Yup.quote:
Ik was druk met nesteldrangklusjes.. Anders vliegen de hormonen me om de oren dus ja..quote:
nee dat zie je verkeerd. Max vermoorde Russel. En hij komt elke keer weg met moordquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:31 schreef Zorro het volgende:
Dus iemand ophouden in een outlap is erger dean iemand ophouden in een fast lap?
Uuhh. ok.
Gij zijt man toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was druk met nesteldrangklusjes.. Anders vliegen de hormonen me om de oren dus ja..
FIA(sco).quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef Starflyer het volgende:
Russell komt weer goed weg.
Zou gewoon 3 plekken straf moeten zijn vanwege impeding, ongeacht het resultaat.
Klopt, met een zwangere vrouw die die leuke klusjes verzint.quote:
Nee, natuurlijk willen "we" dat niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
We moeten dat ook helemaal niet willen
Voor dit soort zaken straffen geven als het niet nodig is ( zoals de straf van Max )
Als anderen er straffen voor krijgen dan moet Russell er ook een straf voor krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
We moeten dat ook helemaal niet willen
Voor dit soort zaken straffen geven als het niet nodig is ( zoals de straf van Max )
Eigen schuldquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, met een zwangere vrouw die die leuke klusjes verzint.
Dit ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk willen "we" dat niet.
Maar laat ze i.i.g. consequent zijn
Eigen schuld ook mag ik hopenquote:
helikopter naar bocht 14quote:
Precies!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:33 schreef Red_85 het volgende:
Jaaaahooor fia
'Heeft geen invloed op de uitslag'
Vorige week ook niet, galbakken.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
No further investigation![]()
![]()
Boeit niet dat ze beide door zijn, vorige week zaten ze beide in een cooldown lap. Had verder ook geen invloed..
hij wil dus graag een lift ipv zelf rijdenquote:
Bruine vlagquote:
Sowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |