SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De medicatie die ze na de zwangerschap krijgt had ze er voor ook, dus dat zit dan wel goed. Ik ben inmiddels ook gestopt met werken zodat ik er kan zijn wanneer nodig bij een aanvalquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van mensen met epilepsie als ze zwanger raken. Heb het bij een achterbuurvrouw hier gezien.
Hoop dat ze gaan laatste zware maanden gaat krijgen en haar lichaam de nieuwe nedicatie beter gaat helpen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
O wat een veranderingen allemaal UN en je vond het werk zo leuk. Mag je terug komen als de bevalling is geweest en alles weer goed gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De medicatie die ze na de zwangerschap krijgt had ze er voor ook, dus dat zit dan wel goed. Ik ben inmiddels ook gestopt met werken zodat ik er kan zijn wanneer nodig bij een aanval
Ik moet zeggen en ook respect voor jou in deze
Hee Justin
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Had je geen andere TTquote:Of wilde je snel zijn
Ik wil niet terug komen. Het werk was heel leuk maar de druk werd steeds meer en de bedrijfscultuur is dermate dat daar geen verandering in zal komen, integendeel, de druk neemt alleen maar toe, dus nee. Ik ga op zoek naar wat andersquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een veranderingen allemaal UN en je vond het werk zo leuk. Mag je terug komen als de bevalling is geweest en alles weer goed gaat.
Ik moet zeggen en ook respect voor jou in deze
Ik had geen TTquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je geen andere TTOf wilde je snel zijn
![]()
![]()
Ik ben niet meer gaan boogschieten want boog staat ingesteld op outdoor.
Dus weet niet waar die rotpijn nu weer vandaan komt.Werewolf![]()
O, achteraf was het toch niet wat je wilde, jammer want je was zo blij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet terug komen. Het werk was heel leuk maar de druk werd steeds meer en de bedrijfscultuur is dermate dat daar geen verandering in zal komen, integendeel, de druk neemt alleen maar toe, dus nee. Ik ga op zoek naar wat anders
Doe je daar nog wel vrijwilligerswerk of dat ook niet meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook,quote:![]()
Net de 400 niet gehaald gisteren, was wel mooi geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus weet niet waar die rotpijn nu weer vandaan komt.![]()
Misschien eens naar een fysio gaan of de dokter?quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus weet niet waar die rotpijn nu weer vandaan komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorlopig doe ik helemaal niks, wellicht als de kleine er is dat ik dan wat vrijwilligerswerk ga doen, is maar net hoe het gezinsleven gaat en of dat te combineren is met mijn nieuwe werkquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, achteraf was het toch niet wat je wilde, jammer want je was zo blij.
Doe je daar nog wel vrijwilligerswerk of dat ook niet meer?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja helaas..quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook,![]()
Net de 400 niet gehaald gisteren, was wel mooi geweest![]()
bolkjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Je hebt groot gelijk, lekker genieten van je gezin en samen de kleine meid groot brengen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voorlopig doe ik helemaal niks, wellicht als de kleine er is dat ik dan wat vrijwilligerswerk ga doen, is maar net hoe het gezinsleven gaat en of dat te combineren is met mijn nieuwe werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jammer, maar helaas.quote:
Vandaag weer nieuwe ronde nieuwe kansen
Precies, ik wil ook max 3 dagen gaan werken zodat mijn vrouw vrijwilligerswerk kan blijven doen, gelukkig zitten we in een positie dat ik niet fulltime hoef te werken om rond te komen. Sowieso vind ik het belangrijk dat een kind door 2 ouders wordt opgevoed ipv mama is thuis en papa werkt en "mag" 2 uurtjes genieten van de kleine op werkdagen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, lekker genieten van je gezin en samen de kleine meid groot brengen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Yepquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar helaas.
Vandaag weer nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
![]()
Heftig, zat even de krant te lezen
Aan de Tarwekamp in Den Haag woedt een zeer grote brand. De brandweer is op zoek naar mensen onder het puin, zegt de Veiligheidsregio. Er zou grip 2 zijn afgekondigd, wat betekent dat uit de wijde omtrek hulpdiensten ter plaatse gaan. Volg hier ons liveblog.
https://www.telegraaf.nl/(...)explosie-in-den-haagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee glas, DJMO
Straks eens richting Ede, m'n ma verrassen
Ze was donderdag jarig maar toen had ik ff wat anders aan m'n hoofd. Vandaag komen mijn zus en nichtje daar op bezoek dus ga ik ook die kant ff op, uiteraard weten ze niet dat ik komTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat komt door die vervelende bolkers de hele tijd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook,![]()
Net de 400 niet gehaald gisteren, was wel mooi geweest
How can I make this topic about me?![]()
Wie?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
waait nog wel flink zo te horenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gelukkig heb ik geen wagonR of iets in die trand
Danke schon mein freundquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 6 december 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 711 JustinK
02. 324 4EverBlackEyed
03. 267 greysbones
04. 218 gebrokenglas
05. 160 Kissingbird
06. 152 maily
07. 143 444
08. 130 yessie234
09. 118 hemarookworst
10. 108 Dotteke
11. 098 UitStraling
12. 094 mschol
13. 085 M_0_0_N
14. 083 Dr_Flash
15. 082 ToT
15. 082 QWARQTAARTJE
17. 078 Ama
18. 076 essnhills
18. 076 LTVDK
20. 074 Fok-it
21. 073 Mexicanobakker
22. 071 Dr.Mikey
23. 068 bitterbal
24. 067 chufi
24. 067 Lovely
26. 065 Flitsbezorger
26. 065 Pinnenmutske
28. 063 Puzzie
29. 061 Shii
30. 060 Gast_op_Afstand_GOA
30. 060 NailQueen
32. 058 ChevyCaprice
33. 057 TheStigsDutchCousin
34. 054 HappyCharly
34. 054 Tussle266
36. 049 mario390
36. 049 TheFreshPrince
38. 048 Dave
38. 048 ExTec
38. 048 SebbeSwensje
41. 047 ieniminimuis
42. 045 Coco
43. 044 Aberkullie
43. 044 AardappelSchotel
43. 044 Dagoduck
46. 043 phpmystyle
46. 043 Paul
48. 042 Ulx
48. 042 Red_85
48. 042 Halcon
48. 042 FlippingCoin
52. 041 ISVV
52. 041 GGMM
54. 040 raptorix
54. 040 IJsdraakje
54. 040 Momo
57. 039 Budapestenaar
58. 038 ChildoftheStars
58. 038 Scorpion_17
58. 038 Caland
61. 037 CherryLips
61. 037 devlinmr
61. 037 pullup
61. 037 HiDiHo
65. 036 3rr0r
66. 035 ESF1Gamer
66. 035 Leandra
66. 035 Recce
66. 035 DombohetOlifantje1
70. 034 Abid-Meher
70. 034 sp3c
70. 034 Koen66
70. 034 Luctor.et.Emergo
70. 034 loveyoulongtime
75. 033 EttovanBelgie
75. 033 Vino_Tinto
77. 032 maxi-mus
78. 031 Nattekat
79. 030 DecoAoreste
80. 029 MizzezAmy
80. 029 Muisjeruisje
80. 029 KingRoland
83. 028 epicbeardman
83. 028 Zipportal
85. 027 SiGNe
85. 027 Zorro
85. 027 pmponer
88. 026 DelanoMilano
88. 026 Claudia_x
88. 026 Weltschmerz
88. 026 Wienerschnitzels
88. 026 Managarm
93. 025 Glazenmaker
93. 025 KillemWieft
93. 025 vrijgevochten
93. 025 superniger
93. 025 Perrin
93. 025 WheeledWarrior
99. 024 RamboDirk
99. 024 michaelmoore
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor meer statsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die zal wel blij zijn met haar aanstaande kleindochter of nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
Straks eens richting Ede, m'n ma verrassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ji hebt er ook een handje vanquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt door die vervelende bolkers de hele tijd.
Hey Paulquote:
Hey Moon
quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is zich van geen kwaad bewust? 😮quote:quote:![]()
![]()
quote:
Ga eens werken manquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:39 schreef Paul het volgende:
@:Justink doe je nog wat anders dan hier zitten op een dag hee![]()
MogguhhAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wat een nacht..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lange nachtAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lange Frans
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
LongAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Weekend
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
On the road againAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Binnenpretje denk ik..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, is ze zeker, ze zei al vaak dat ze het niet meer zou verwachten gezien ik de enige nog ben die voor kleinkinderen kan zorgen. Haar enige andere kleinkind is ook al 24 inmiddels. Dus toen ik vertelde dat ze weer oma zou worden moest ze wel even een traantje latenquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal wel blij zijn met haar aanstaande kleindochter of nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Koek is op.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
SuikerkoekAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nog plannen?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat kan ook. Het is nu wel zo dat ik er hoofdpijn bij heb.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien eens naar een fysio gaan of de dokter?Werewolf![]()
Fysio kan niks doen bij mij..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekker paracetamol vreten dan maar
Ik ook nietquote:
Eigen bolk
Beste bolkquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Honger
Harde woei weer..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wat mooi is dat he, wat een verschil zit daar dan in 24 en dan nog een kleintjequote:Op zaterdag 7 december 2024 08:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, is ze zeker, ze zei al vaak dat ze het niet meer zou verwachten gezien ik de enige nog ben die voor kleinkinderen kan zorgen. Haar enige andere kleinkind is ook al 24 inmiddels. Dus toen ik vertelde dat ze weer oma zou worden moest ze wel even een traantje laten
Ik hoop echt dat het voor je vrouw niet al te moeilijk wordt deze maanden
Wat goed dat je er zo voor haar bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik allemaal niet hebben helaas.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helpt niet. Is er niks straffer?
Brufen verdraag ik wel maar de pijn is kort weg.
Alleen paracetamol. En nog tramadol geloof ik.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat kan nekpijn kan naar je hoofd gaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat kan ook. Het is nu wel zo dat ik er hoofdpijn bij heb.
Daarom toch maar eens door een arts na laten kijken, alhoel een goede fysio meer weet vaak dan een artsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkzaterdagAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bolk onAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hoe voel jeje GG al weer wat beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een pokkenweer weer
Ja hoor. Jij?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe voel jeje GG al weer wat beter?How can I make this topic about me?![]()
Ja ik voel mij zoals ik mij altijd voelquote:![]()
Fijn dat jij je weer wat beter voelt
Grote explosie in den HaagAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Je zal er maar wonen
quote:
Nee iddquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In Den Haag?
Ja mij ook niet gezien hoor!![]()
Ja. Achja, alles relativeren hè.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik voel mij zoals ik mij altijd voel![]()
Fijn dat jij je weer wat beter voelt
Nou echt..quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In Den Haag?
Ja mij ook niet gezien hoor!Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
bizar die explosie.......quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In Den Haag?
Ja mij ook niet gezien hoor!Smile, it's free therapy.![]()
O o den Haag..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Best wel ja.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik ben net wakker. Wat was het dan, handgranaat voor een afrekening in het criminele circuit?quote:
Gasexplosie?![]()
Je zou denken een gasexplosie idd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Wat was het dan, handgranaat voor een afrekening in het criminele circuit?
Gasexplosie?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Te groot voor een granaatquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Wat was het dan, handgranaat voor een afrekening in het criminele circuit?
Gasexplosie?![]()
Mogelijk 20 slachtoffers
Onbekend.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gasexplosie?How can I make this topic about me?![]()
20 slachtoffers? Holy shit!Da's wel een grotere explosie dan ik dacht.
Zo'n grote explosie door een gaslek, ik vermoed een gevalletje zelfmoord.![]()
Vooralsnog nog niet bekend hoe en wat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
Zo'n grote explosie door een gaslek, ik vermoed een gevalletje zelfmoord.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gasexplosie?Dat weten of zeggen ze nog niet..tot nu toe 4 slachtoffers naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gasexplosie?
Zou een wonder zijn als het hierbij blijft..Smile, it's free therapy.![]()
Kan van alles zijn. Gaslek, drugslab,.....quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
Zo'n grote explosie door een gaslek, ik vermoed een gevalletje zelfmoord.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-den-haag~a1b2aac22/quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
Zo'n grote explosie door een gaslek, ik vermoed een gevalletje zelfmoord.Smile, it's free therapy.![]()
Het zal je maar gebeuren.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Meeste mensen slapen dan nog.
Was om 6.15 uur.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Of bolken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:30 schreef 444 het volgende:
Meeste mensen slapen dan nog.
Was om 6.15 uur.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Man man man
Morguh ToTquote:
Hey Birdiequote:
Ik!quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
https://www.telegraaf.nl/(...)na-explosie-den-haagquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
Zo'n grote explosie door een gaslek, ik vermoed een gevalletje zelfmoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
/Fijn voor haarquote:
quote:
Leugens werken niet.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nog gegourmed gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jaquote:laat begonnen want we hadden niet eerder honger. Vandaag nog eens gourmetten want ik heb weer eens teveel gekocht
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
wie o wiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jalaat begonnen want we hadden niet eerder honger. Vandaag nog eens gourmetten want ik heb weer eens teveel gekocht
![]()
"Mam wat eten we vanavond?"
"Veel".
Hop hopAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Is meestal zo he, je hebt al snel teveelquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jalaat begonnen want we hadden niet eerder honger. Vandaag nog eens gourmetten want ik heb weer eens teveel gekocht
Met kerst gourmetten hier.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Ja en ik vind het wel lekker om meerdere vleesjes en visstukjes te hebben om uit te kiezen..quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is meestal zo he, je hebt al snel teveel
Kan het ook invriezen maar straks nog eens gourmetten is ook wel gezellig
Go west..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Vis doe ik nooit met gourmetten dat stinkt zo ontzettend dan lust ik geen vlees meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en ik vind het wel lekker om meerdere vleesjes en visstukjes te hebben om uit te kiezen..
Kan het ook invriezen maar straks nog eens gourmetten is ook wel gezellig
Ik heb ook altijd verschillende soorten vlees, niet die kant en klare pakketten, ik snijd zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een mes..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vis doe ik nooit met gourmetten dat stinkt zo ontzettend dan lust ik geen vlees meer
Ik heb ook altijd verschillende soorten vlees, niet die kant en klare pakketten, ik snijd zelfik leg dat gewoon op mijn helft van de plaat met gemengde groenten
![]()
Ik had nu een aantal mini's gepakt. Vorige keer zelf vlees gekocht en gesneden maar dan heb ik meteen zo veel vlees/ vis over.
Denk dat we nu nog voor 1 misschien 2x over hebben.Smile, it's free therapy.![]()
Alleen al die geur van vis in mijn huis moet ik in niet aan denkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik leg dat gewoon op mijn helft van de plaat met gemengde groenten
![]()
Ik had nu een aantal mini's gepakt. Vorige keer zelf vlees gekocht en gesneden maar dan heb ik meteen zo veel vlees/ vis over.
Denk dat we nu nog voor 1 misschien 2x over hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raam open.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen al die geur van vis in mijn huis moet ik in niet aan denken
Onee dat is wat koud.How can I make this topic about me?![]()
quote:
Eet je wel vis? of dat ook niet?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen al die geur van vis in mijn huis moet ik in niet aan denkenSmile, it's free therapy.![]()
Maar als je gaat gourmetten bij je dochter heb je dat probleem van die stank in huis niet.How can I make this topic about me?![]()
Dan nog. Als ik met iemand uit eten ben en die eet vis dan eet ik bijna niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Raam open.
Onee dat is wat koud.
Ik vind die geur zo erg. Ik schuif dan ook zo ver mogelijk wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen NOS Journaal?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
* gebrokenglas noteert in het schriftje: geen vis voor Dott en Justin.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas noteert in het schriftje: geen vis voor Dott en Justin.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog. Als ik met iemand uit eten ben en die eet vis dan eet ik bijna niet.
Ik vind die geur zo erg. Ik schuif dan ook zo ver mogelijk weg
Ja in de buitenlucht af en toe kibbelingquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eet je wel vis? of dat ook niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat houdt ze normaal niet tegenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Er is volgens mij ook nog niet veel te melden.![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben het eens met Dot trouwens.![]()
SBS IS LIVEquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Er is volgens mij ook nog niet veel te melden.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
OepsAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben het eens met Dot trouwens.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: