SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De medicatie die ze na de zwangerschap krijgt had ze er voor ook, dus dat zit dan wel goed. Ik ben inmiddels ook gestopt met werken zodat ik er kan zijn wanneer nodig bij een aanvalquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van mensen met epilepsie als ze zwanger raken. Heb het bij een achterbuurvrouw hier gezien.
Hoop dat ze gaan laatste zware maanden gaat krijgen en haar lichaam de nieuwe nedicatie beter gaat helpen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
O wat een veranderingen allemaal UN en je vond het werk zo leuk. Mag je terug komen als de bevalling is geweest en alles weer goed gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De medicatie die ze na de zwangerschap krijgt had ze er voor ook, dus dat zit dan wel goed. Ik ben inmiddels ook gestopt met werken zodat ik er kan zijn wanneer nodig bij een aanval
Ik moet zeggen en ook respect voor jou in deze
Hee Justin
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Had je geen andere TTquote:Of wilde je snel zijn
Ik wil niet terug komen. Het werk was heel leuk maar de druk werd steeds meer en de bedrijfscultuur is dermate dat daar geen verandering in zal komen, integendeel, de druk neemt alleen maar toe, dus nee. Ik ga op zoek naar wat andersquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een veranderingen allemaal UN en je vond het werk zo leuk. Mag je terug komen als de bevalling is geweest en alles weer goed gaat.
Ik moet zeggen en ook respect voor jou in deze
Ik had geen TTquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je geen andere TTOf wilde je snel zijn
![]()
![]()
Ik ben niet meer gaan boogschieten want boog staat ingesteld op outdoor.
Dus weet niet waar die rotpijn nu weer vandaan komt.Werewolf![]()
O, achteraf was het toch niet wat je wilde, jammer want je was zo blij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet terug komen. Het werk was heel leuk maar de druk werd steeds meer en de bedrijfscultuur is dermate dat daar geen verandering in zal komen, integendeel, de druk neemt alleen maar toe, dus nee. Ik ga op zoek naar wat anders
Doe je daar nog wel vrijwilligerswerk of dat ook niet meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook,quote:![]()
Net de 400 niet gehaald gisteren, was wel mooi geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus weet niet waar die rotpijn nu weer vandaan komt.![]()
Misschien eens naar een fysio gaan of de dokter?quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus weet niet waar die rotpijn nu weer vandaan komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorlopig doe ik helemaal niks, wellicht als de kleine er is dat ik dan wat vrijwilligerswerk ga doen, is maar net hoe het gezinsleven gaat en of dat te combineren is met mijn nieuwe werkquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, achteraf was het toch niet wat je wilde, jammer want je was zo blij.
Doe je daar nog wel vrijwilligerswerk of dat ook niet meer?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja helaas..quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook,![]()
Net de 400 niet gehaald gisteren, was wel mooi geweest![]()
bolkjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Je hebt groot gelijk, lekker genieten van je gezin en samen de kleine meid groot brengen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voorlopig doe ik helemaal niks, wellicht als de kleine er is dat ik dan wat vrijwilligerswerk ga doen, is maar net hoe het gezinsleven gaat en of dat te combineren is met mijn nieuwe werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: