SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ook meegedaan aan Let’s dancequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:47 schreef SiGNe het volgende:
KLinkt ook wel een beetje als Irene Moors
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk zitten er geen 2000 baby zeepaardjes in
Die was in mei van het toneel verdwenen ivm blaaskanker..quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Die was vorig jaar nog ziedend dat ze Joost Klein boven hem hadden verkozen
Doornbos is net naar Abu Dhabi verhuisd, daar past opzich wel een kameel bij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
Kameel Doornbos en Bles i guess. Bartels is Pegasus niet, stem klopt niet
Dit is al eerder opgenomen uiteraard. Pakken zouden niet een hint moeten zijn naar mijn idee. Dat is te makkelijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doornbos is net naar Abu Dhabi verhuisd, daar past opzich wel een kameel bij.
Maar ik kan me ook voorstellen dat die helemaal geen tijd voor The Masked Singer hebben gehad
Haha ja ook nooit geweten maar herinner me de reclame nog goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:46 schreef SiGNe het volgende:
HUh, was dat froukje bij die beschuit reclame?
Ja schijnbaarquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:46 schreef SiGNe het volgende:
HUh, was dat froukje bij die beschuit reclame?
In dat pak is het minstens 10 graden warmer. Probeer dan maar eens zuiver te zingenquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:44 schreef Dazalbest1 het volgende:
Froukje versprak zich bijna....
Zenuwachtig toen ze het moest inzingen.... dus niet live gezongen
Goh. Het hele programma is zo nep als wat. Ze roepen de meest random namen. Je maakt mij niet wijs dat Gerard buddy bijvoorbeeld niet horen wie het zouden zijn, maar dan doen ze net alsof ze het niet weten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:44 schreef Dazalbest1 het volgende:
Froukje versprak zich bijna....
Zenuwachtig toen ze het moest inzingen.... dus niet live gezongen
En zo'n pak dempt het geluid ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In dat pak is het minstens 10 graden warmer. Probeer dan maar eens zuiver te zingen
Oh maar dat snap ik hoor.... heb nooit gedacht dat het live gezongen is want dat hoor ik wel. Maar ze doen wel soort van hun best ons te laten denken dat het live gezongen is. Behalve dan dat ze dit stukje met de bijna verspreking van Froukje er niet uit hebben geknipt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In dat pak is het minstens 10 graden warmer. Probeer dan maar eens zuiver te zingen
Iedereen zingt toch goed daar. Ze hebben zo'n stemvervormer. Daarom leek Patty Brard plots ook te kunnen zingen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:11 schreef -river- het volgende:
Leuk, niet verwacht en wat kan roos goed zingen!
door miljoenen bekeken maar.quote:Op zondag 8 december 2024 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ook wel in de Belgische versie stapt er een televisie legende uit het duo pak samen met de dochter van een andere legende hier twee onbekenden uit een rtl programma.
Dat jij een beetje wereldvreemd bent maakt niet dat Bob en Roos onbekend zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ook wel in de Belgische versie stapt er een televisie legende uit het duo pak samen met de dochter van een andere legende hier twee onbekenden uit een rtl programma.
Ik kijk veel tv, ken ze geen van allen.quote:Op zondag 8 december 2024 11:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat jij een beetje wereldvreemd bent maakt niet dat Bob en Roos onbekend zijn.
Ik kijk ook niet naar Kopen zonder Kijken, maar ken hen wel. Al had ik het nooit geraden. Verder dan Nolet in de kangoeroe en de Bever in het ei kom ik momenteel niet.
Lucas Hamming was ook mijn ingevingquote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Roos en Bob had ik meteen, maar met name ook door de Rose/rozen en bouwhints.
Froukje hoorde ik bij het groepsoptreden.
Kangoeroe is Yuki Kemphees
Ei is denk ik Beau van Erven Dorens
Pegasus denk ik aan Lucas Hamming
Ei is denk ik Arjan Ederveen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Roos en Bob had ik meteen, maar met name ook door de Rose/rozen en bouwhints.
Froukje hoorde ik bij het groepsoptreden.
Kangoeroe is Yuki Kemphees
Ei is denk ik Beau van Erven Dorens
Pegasus denk ik aan Lucas Hamming
Datzelfde heb ik bij Luske maar dan de Adelaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Pegasus kan ik Charlie Luske niet onthoren, maar ik heb geen flauw idee wie Lucas Hamming is dus die had ik zelf niet kunnen bedenken
Ja die durf ik wel met zekerheid te callen. De stem is Ederveen maar ook alle hints: kookwekker op 30 minuten (30 Minuten), "Tijd voor een borrel" (Borreltijd), ruikt aan een kurk (Creatief met Kurk), voedschimmelzalf (Theo en Theo en het Tenenkaasimperium).quote:
Ik was vorige week afwezigquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:05 schreef H_T het volgende:
Na enkele weken afwezigheid ben ik er vanavond weer bij
Dat overkomt je wel vaker toch?quote:
Echt?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat werd 1e optreden ook op Twitter geroepen
Uhuhquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Voor Juvat Westendorp blijf ik even zitten
Dacht ik de eerste keer ook, en ik hoor het ook aan zijn stem. Met de extra hint, heeft ook in de Men’s Health gestaanquote:
Hij is de nieuwe Quinty Trustfull?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef Koen66 het volgende:
Iedere aflevering wordt Kees Tol wel genoemd
Oja die heeft natuurlijk eindelijk een keer echt meegedaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe Quinty Trustfull?
Maar Vivienne was toch al een ander karakterquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dit is Vivianne van den Assem.
Hint betreft Juvat:
Vivienne van den Assem (38) en Juvat Westendorp (33) lenen hun stem aan de nieuwe Nederlandse animatiefilm 'OEPS! Kids Overboord'. De dierenfilm is vanaf 14 december in de Nederlandse bioscopen te zien
Bij Boulevard zei ze vanavond nog dat ze nooit mee zou doen omdat ze totaal niet kan zingenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:31 schreef NailQueen het volgende:
Vivienne van den Assem was toch een ander karakter?
Carlo gooit er altijd een totaal andere onlogische naam in als één van de andere dichtbij lijken te zijn iig qua hints en raden persoon.... daarom twijfel ik er ook aan of hij echt niks weetquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:32 schreef NailQueen het volgende:
De naam Chantal Janzen wordt er ook altijd wel ingegooid
Deze heeft z’n hoofd op een stokquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
Qua lengte zou ik zeggen Bram Krikke of Pieter Valley, maar geloof nooit dat die zo kunnen zingen.
Die is toch al geweest?quote:
Roy Donders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Carlo gooit er altijd een totaal andere onlogische naam in als één van de andere dichtbij lijken te zijn iig qua hints en raden persoon.... daarom twijfel ik er ook aan of hij echt niks weet
Danny de munkquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Handtastelijk figuur, wie kan dat zijn?
Dat zie ik haar wel doen jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Monica d'r lipjes net laten opspuiten, zien er meer opgepompt uit dan vorige week
Wanneer ziet ze er niet opgepompt uit?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Monica d'r lipjes net laten opspuiten, zien er meer opgepompt uit dan vorige week
Dat verdwijnt toch vanzelf weer en dan moet ze weerquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer ziet ze er niet opgepompt uit?
6-12 maandenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat verdwijnt toch vanzelf weer en dan moet ze weer
quote:
quote:
Zanger en acteur, speelde recent in The Bodyguard geloof ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:02 schreef superniger het volgende:
Wie is Jan Kooiemans?
Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Jan Kooijmanquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:02 schreef superniger het volgende:
Wie is Jan Kooiemans?
Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Zou tof zijn maar heeft die in een film gespeeld?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:11 schreef Dave het volgende:
Ondanks de tegenslagen bleef muziek Numidia's uitlaatklep en redding. Ze ontwikkelde een brede muzieksmaak, van Marokkaanse en Spaanse muziek tot soul en hiphop.
Numidia zou maar zo kunnen
Heeft titelsong van de Marokkaanse bruiloft (film) ingezongenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Zou tof zijn maar heeft die in een film gespeeld?
Ah inderdaad! Nou dan gok ik ook op haar want zo goed is ze welquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Heeft titelsong van de Marokkaanse bruiloft (film) ingezongen
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:13 schreef ZaZoe het volgende:
Kim Lian zou dit ook kunnen, maar die is toch al geweest toch?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn ook helemaal vergeten dat ze vorige keer met een zuidelijk accent sprak
Ja gaat hem.niet wordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is toch redelijk uitgeschakeld nu
Haha ja al zal die na zo'n Frozen jurk het misschien best vindenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mocht het Vajen zijn, dan had ik haar een beter pak gegund
En Charlie Luske.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef rvtm het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik naam Holly Brood hoor... Mijn God irritant.
Margiet van der Linden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Carlo gooit er altijd een totaal andere onlogische naam in als één van de andere dichtbij lijken te zijn iig qua hints en raden persoon.... daarom twijfel ik er ook aan of hij echt niks weet
Deels?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:30 schreef Dave het volgende:
Die jurycommentaren zijn denk ik deels gescript?
Uit mijn hoofd heeft Vajen ook in The Sound of Music gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |