Die is toch al geweest?quote:
Roy Donders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Carlo gooit er altijd een totaal andere onlogische naam in als één van de andere dichtbij lijken te zijn iig qua hints en raden persoon.... daarom twijfel ik er ook aan of hij echt niks weet
Danny de munkquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Handtastelijk figuur, wie kan dat zijn?
Dat zie ik haar wel doen jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Monica d'r lipjes net laten opspuiten, zien er meer opgepompt uit dan vorige week
Wanneer ziet ze er niet opgepompt uit?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Monica d'r lipjes net laten opspuiten, zien er meer opgepompt uit dan vorige week
Dat verdwijnt toch vanzelf weer en dan moet ze weerquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer ziet ze er niet opgepompt uit?
6-12 maandenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat verdwijnt toch vanzelf weer en dan moet ze weer
quote:
quote:
Zanger en acteur, speelde recent in The Bodyguard geloof ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:02 schreef superniger het volgende:
Wie is Jan Kooiemans?
Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Jan Kooijmanquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:02 schreef superniger het volgende:
Wie is Jan Kooiemans?
Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Zou tof zijn maar heeft die in een film gespeeld?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:11 schreef Dave het volgende:
Ondanks de tegenslagen bleef muziek Numidia's uitlaatklep en redding. Ze ontwikkelde een brede muzieksmaak, van Marokkaanse en Spaanse muziek tot soul en hiphop.
Numidia zou maar zo kunnen
Heeft titelsong van de Marokkaanse bruiloft (film) ingezongenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Zou tof zijn maar heeft die in een film gespeeld?
Ah inderdaad! Nou dan gok ik ook op haar want zo goed is ze welquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Heeft titelsong van de Marokkaanse bruiloft (film) ingezongen
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:13 schreef ZaZoe het volgende:
Kim Lian zou dit ook kunnen, maar die is toch al geweest toch?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn ook helemaal vergeten dat ze vorige keer met een zuidelijk accent sprak
Op vrijdag 13 december 2024 21:19 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ja gaat hem.niet wordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is toch redelijk uitgeschakeld nu
Haha ja al zal die na zo'n Frozen jurk het misschien best vindenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mocht het Vajen zijn, dan had ik haar een beter pak gegund
En Charlie Luske.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef rvtm het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik naam Holly Brood hoor... Mijn God irritant.
Margiet van der Linden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Carlo gooit er altijd een totaal andere onlogische naam in als één van de andere dichtbij lijken te zijn iig qua hints en raden persoon.... daarom twijfel ik er ook aan of hij echt niks weet
Deels?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:30 schreef Dave het volgende:
Die jurycommentaren zijn denk ik deels gescript?
Uit mijn hoofd heeft Vajen ook in The Sound of Music gespeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |