Ik wist niet dat die werd uitgezonden eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En de MuMeLadder toch ook!?(komende zondag kunnen jullie weer naar de top-100 op Orinoco luisteren)
Alleen de top 100.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die werd uitgezonden eerlijk gezegd
Fix You is niet veel minder dan een flink aantal andere nummers in de Top 10.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:19 schreef Evenstar het volgende:
Better Days - Dermot Kennedy
Dit ken ik gewoon niet
.. en Fix You op 2 ...
Nou, NL, smakeloos, land.
Lekker overemotioneel meejanken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:19 schreef Evenstar het volgende:
.. en Fix You op 2 ...
Eens hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fix You is niet veel minder dan een flink aantal andere nummers in de Top 10.
Het probleem is vooral dat de beste nummers die ooit Top 10 stonden zijn weggevallen. De Floyds en Deep Purple, Meat Loaf, Animals, Lennon..
3x Pink Floyd vond ik ook wel overkill hoor. En Imagine was natuurlijk ook maar gewoon een stemactie. Wat betreft Deep Purple, Meat Loaf en Animals heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fix You is niet veel minder dan een flink aantal andere nummers in de Top 10.
Het probleem is vooral dat de beste nummers die ooit Top 10 stonden zijn weggevallen. De Floyds en Deep Purple, Meat Loaf, Animals, Lennon..
Imagine heeft ook wel eens op eigen kracht zo hoog gestaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
3x Pink Floyd vond ik ook wel overkill hoor. En Imagine was natuurlijk ook maar gewoon een stemactie. Wat betreft Deep Purple, Meat Loaf en Animals heb je wel een punt.
Ah ja, in de oertijd, ik zie het. Was ik me even niet zo van bewust.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine heeft ook wel eens op eigen kracht zo hoog gestaan
Ik ken het ook niet, vast een of andere stemactie ofzo. Had dan de Dead Kennedys gedaan, dat ken ik welquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:19 schreef Evenstar het volgende:
Better Days - Dermot Kennedy
Dit ken ik gewoon niet
.. en Fix You op 2 ...
Dat was het favoriete nummer van de recent overleden Eva uit Over Mijn Lijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, vast een of andere stemactie ofzo.
Eva.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat was het favoriete nummer van de recent overleden Emma uit Over Mijn Lijk.
Ze was populair.
Ah, dat heb ik niet gevolgd. Sympathieke actie dan wel (al komen al dat soort acties de lijst op zichzelf wat mij betreft niet echt ten goede)quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat was het favoriete nummer van de recent overleden Eva uit Over Mijn Lijk.
Ze was populair.
Fox You?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Fix You staat wellicht ook wel hoog vanwege de liveversie met Michael J Fox.
Back To The Fixturequote:
Disclaimer: ik vind dit op zich een prima top-10 hoorquote:
Ik heb an sich geen probleem met dat soort acties, maar heb dan in ieder geval een goed favoriet nummer. A Whiter Shade of Pale is bijvoorbeeld ook gewoon een goed nummer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat was het favoriete nummer van de recent overleden Eva uit Over Mijn Lijk.
Ze was populair.
Ik heb geen enkel probleem met dat nummer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:44 schreef Gunner het volgende:
Goed ik zie dat het hier hip is om op Fix You te haten.
Ik heb er op gestemd en ik zal je vertellen waarom.
Na de bomaanslag bij het Ariane Grande concert in Manchester hebben o.a Coldplay en Liam Gallagher een (benefiet)concert gegegeen met een, in mijn ogen, hele mooie versie van Fix you
je mag het hier bekijken en daarna je bek houden of me vertellen waarom ik geen gelijk heb
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is ook wel een beetje hypocriet van ons, maar an sich wel mee eens - dit is niet echt een fantastische song helaas.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb an sich geen probleem met dat soort acties, maar heb dan in ieder geval een goed favoriet nummer. A Whiter Shade of Pale is bijvoorbeeld gewoon ook een goed nummer.
Als het op 703 was geëindigd had je er niemand over gehoord.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb an sich geen probleem met dat soort acties, maar heb dan in ieder geval een goed favoriet nummer. A Whiter Shade of Pale is bijvoorbeeld ook gewoon een goed nummer.
Engelbewaarder was vorig jaar 243, dus alles daarboven hoef je überhaupt niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het op 703 was geëindigd had je er niemand over gehoord.
Ik denk dat ze de hele lijst versnelt afspeeltquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
De hele lijst wordt volgende week vrijdag tussen de middag bekendgemaakt in het programma Annemiekes A-lunch van Annemieke Schollaardt op NPO Radio 2.
Las dit op NOS.
Gaan ze de hele lijst voorlezen op de radio of zo? (lol) (nee)
Zou op zich nog wel cool kunnen klinkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de hele lijst versnelt afspeelt
Ah the speed up versies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de hele lijst versnelt afspeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |