@Kukelecucktsju10 gooit een barquote:Op donderdag 12 december 2024 19:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Pisfluim, pisnicht, stress.
Ik meld me vrijwillig aan op thuiswerkdagen. Geen idee wat DRT is maar ik sloeg aan op idioten natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben we niet genoeg idioten voor in DRT.
Die zijn nog dominanterquote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Gurney heeft met een Amerikaanse.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:43 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1273 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1069 3/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Geil.quote:
Aziatische kapper?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Net kappertje geweest. Ik ben weer het mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer graag voor- en napics.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Net kappertje geweest. Ik ben weer het mannetje.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Aziatische kapper?Nee ze komt uit India geloof ik. Maar praat wel Fries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan dus wel. @marrokanen
Aziatische kapper dus.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
Nee ze komt uit India geloof ik. Maar praat wel Fries.
Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb lekkere broodjes gehaald!
/jaloersquote:
Eerst ff kijken wat iedereen zoals eet.quote:
@maxi-mus had lekkere broodjes gehaald voor ons allemaalquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst ff kijken wat iedereen zoals eet.
Dat is wel heel erg lief en hij heeft een kappertje gedaan zie ik.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus had lekkere broodjes gehaald voor ons allemaal
Zoiets kan gebeuren natuurlijk, maar je loopt wel mijn like mis.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn grapje komt niet helemaal uit de verf.
Als dat het ergste is komt hij de winter wel doorquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoiets kan gebeuren natuurlijk, maar je loopt wel mijn like mis.
Daar doen wij bij VBL niet zo kinderachtig overquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:49 schreef yvonne het volgende:
M'n spelling is er dis nïet op vooruit gegaan.
Dat zullen we moeten afwachten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat het ergste is komt hij de winter wel door
Krijgt het dan ook een visgeur?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
Ik eet een broodje rosbief ver over de datum.
Daarom voel ik me hier ook zo thuis, warm badjequote:Op vrijdag 13 december 2024 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar doen wij bij VBL niet zo kinderachtig over
Die doen alleen aan roze.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Feyenoorders daar aan meedoen.
Doe niet zo ordinair en laat Yvonne met rustquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu @:Yvonne hier met haar benen staat te wapperen neem ik wel een visgeur waar.
Heet je vrouw ook Yvonne? Wat leukquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu @:Yvonne hier met haar benen staat te wapperen neem ik wel een visgeur waar.
Huh.. Hoe weet jij dat?quote:
Leuk dat je wat een paarse vrijdag doet maatquote:
eenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je wat een paarse vrijdag doet maatMensen in de LGBTQ-community zullen zich hier wel hartstikke goed voelen door jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |