Ik heb gewoon zo’n Turkenapp met IPTV. Alle tv-zenders ter wereld (inclusief betaalde sportzenders) en bijna alle content van alle streamingdiensten ter wereld. Betaal daar een paar tientjes per jaar voor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb gewoon 1 platform waar alles van disney, netflix, hbo en de rest van de streaming services gewoon op staan. zijn gewoon te veel tegenwoordig en je bent zo ongeveer 10 euro per streaming service kwijt.
dure grap
Stoerquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo’n Turkenapp met IPTV. Alle tv-zenders ter wereld (inclusief betaalde sportzenders) en bijna alle content van alle streamingdiensten ter wereld. Betaal daar een paar tientjes per jaar voor.
Als er niets op staat (een verse Original oid) gebruik ik de originele streamingdienst.
Accuralpeko, wat attent.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat (ik hoop boerenkool).
Als Stringer Bell?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:55 schreef GGMM het volgende:
The Madness krijgt een 6,5 op imdb die sla ik even over sorry
Ondanks dat ik Idris Elba over het algemeen wel heel goed vind
Niks van de Olympische Spelen gevolgd?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:29 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet ik dat met HBO ook gewoon doen. Ik heb nu een jaar lang betaald voor die 50% korting maar alleen de Penguin gezien.
Als ik gewoon een maand HBO had genomen was ik veel goedkoper uitgeweest.
Ik ga even serieus mijn levenskeuzes overdenken.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks van de Olympische Spelen gevolgd?
Thanks voor de inspo, had zin om te gaan kokkerellen maar wist niet wat. Heb zin in boerenkoolstamppot.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat (ik hoop boerenkool).
Oei.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, wat een topavond heb jij
Nou...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd dat de arbodienst eens even bij die drugslabjes komt inspecteren.quote:
Geef jij even de locaties doorquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd dat de arbodienst eens even bij die drugslabjes komt inspecteren.
Ik kijk of volg geen minuut darts meer buiten het WK waar ik uiteraard kom gloryhunten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik reken op mijn VBL vrienden.
maxi-mus in DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Darts is geen sport.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik reken op mijn VBL vrienden.
maxi-mus in DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Dat maakt niet uit. Meedoen kun je altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk of volg geen minuut darts meer buiten het WK waar ik uiteraard kom gloryhunten.
Wij zijn geen vrienden meer.quote:
Ik werd niet eens getagged dus effectief verlies ik hier niets meequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Meedoen kun je altijd.
[..]
Wij zijn geen vrienden meer.
Dan steek ik mijn hand in eigen boezem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik werd niet eens getagged dus effectief verlies ik hier niets mee
De telegraaf?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Deze week is mijn krant al twee keer niet bezorgd en vandaag heb ik de verkeerde krant.
Ik ben woedend.
De Harry Potter trein!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgende week naar Edinburgh, iemand nog goede tips naast de kerstmarkt en het kasteel?
Uw Engelse accent aanpassen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgende week naar Edinburgh, iemand nog goede tips naast de kerstmarkt en het kasteel?
Geen eindejaarsbonus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Deze week is mijn krant al twee keer niet bezorgd en vandaag heb ik de verkeerde krant.
Ik ben woedend.
The Guilford Arms is een mooie kroeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Genoteerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
The Guilford Arms is een mooie kroeg.
https://maps.app.goo.gl/W(...)le.maps.preview.copyquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat ik zo ver uit het centrum ga om een pub te bezoeken eigenlijk, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/W(...)le.maps.preview.copy
Veel lokale biertjes van de tap, hele gemoedelijke sfeer, aanradertje.
Fair enough, ben zelf een omhooggevallen kuthipstertje wat zulke dingen betreft hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo ver uit het centrum ga om een pub te bezoeken eigenlijk, maar toch bedankt
Het mag mijn vriendin vooral niet te erg opvallen dat ik deze trip heb geboekt om vooral in mooie pubs te zitten, anders was ik er wel even heengegaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Fair enough, ben zelf een omhooggevallen kuthipstertje wat zulke dingen betreft hoor
And yw
Terecht voor het zijn van een walgelijk varkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:37 schreef Abid-Meher het volgende:
KFC family menu is goede deal voor 15 euro, maar toch wel moeilijk om in je eentje weg te bunkeren. Kotsmisselijk ben ik geworden.
Eet liever een crompouce.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef KingRoland het volgende:
De dubai oliebol vandaag gegeten, tot mijn verbazing wel erg lekker!![]()
8/10
zie review
@:ggmm @:rambodirk @:caland @:gurneyisbestoke @:mortaxx @:fetx @:wereldgozer @:de_pel @:nober @:coco
Die kroeg heeft een maritime thema en toen ik als een wezenloze met de barman ging lullen en vertelde dat ik een Rotterdammer was kreeg ik zelfs een pintje van het huis. Dus mijn mening is daarom positief, los van de goede sfeer daar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mag mijn vriendin vooral niet te erg opvallen dat ik deze trip heb geboekt om vooral in mooie pubs te zitten, anders was ik er wel even heengegaan.
Die McCrispy bij de McDonalds is genotquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:37 schreef Abid-Meher het volgende:
KFC family menu is goede deal voor 15 euro, maar toch wel moeilijk om in je eentje weg te bunkeren. Kotsmisselijk ben ik geworden.
Ja, Dolf Jansen.quote:Op zondag 8 december 2024 08:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit gelachen om Jandino?
Ja ik weet wel iemandquote:Op zondag 8 december 2024 08:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet allang doorheeft.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mag mijn vriendin vooral niet te erg opvallen dat ik deze trip heb geboekt om vooral in mooie pubs te zitten, anders was ik er wel even heengegaan.
Zij hoopt dat hij nooit meer nuchter wordt.quote:Op zondag 8 december 2024 10:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet allang doorheeft.
quote:Op zondag 8 december 2024 08:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fotogenieke stad. Arthurs Seat aldaar op klauteren was nog wel onaangenaam in het begin. Zoek die zijstraatjes eens op zitten ook ineens pubs of een middeleeuwse kerk. Verder gratis struinen in National Museum of Scotland als het regent.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Je kunt vanuit Edinburgh ook van die dagtochten maken naar de Highlands, nu met de sneeuw helemaal geweldig. Maar goed dan zit je wel de hele dag in de bus, moet je leuk vinden.quote:Op maandag 9 december 2024 08:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fotogenieke stad. Arthurs Seat aldaar op klauteren was nog wel onaangenaam in het begin. Zoek die zijstraatjes eens op zitten ook ineens pubs of een middeleeuwse kerk. Verder gratis struinen in National Museum of Scotland als het regent.
Viel absoluut niet tegen 9.5/10
Akkoord. Het niveau van reviews is uitstekend dat zal bromsnor bevallen.quote:Op maandag 9 december 2024 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt vanuit Edinburgh ook van die dagtochten maken naar de Highlands, nu met de sneeuw helemaal geweldig. Maar goed dan zit je wel de hele dag in de bus, moet je leuk vinden.
Hibernian speelt zondag thuis, ook leuk sfeertje daar.
9.4/10
Samen met P. Diddy een 13-jarige towerbridgen. Rappers zijn wanstaltige types.quote:Op maandag 9 december 2024 10:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Jay-Z hep een probleem @:rambodirk
Pleuriseind lopen inderdaad, gaat daar geen ubertje heen?quote:Op maandag 9 december 2024 08:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fotogenieke stad. Arthurs Seat aldaar op klauteren was nog wel onaangenaam in het begin. Zoek die zijstraatjes eens op zitten ook ineens pubs of een middeleeuwse kerk. Verder gratis struinen in National Museum of Scotland als het regent.
Viel absoluut niet tegen 9.5/10
Gewoon op je sneakers in de Schotse motregen. Uitstekend plan was dat.quote:Op maandag 9 december 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleuriseind lopen inderdaad, gaat daar geen ubertje heen?
In het psv topic zijn ze enthousiast over Noanoquote:Op maandag 9 december 2024 10:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Samen met P. Diddy een 13-jarige towerbridgen. Rappers zijn wanstaltige types.
Jij boft maarquote:Op maandag 9 december 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Moet wat langer doorwerken vanavond dus even naar de appie voor wat extra eten en tot mijn verbazing waren de chocoladebroodjes net uit de oven gehaald
Daar heb ik meteen een paar van gehaald
quote:Op maandag 9 december 2024 15:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In het psv topic zijn ze enthousiast over Noano
Je gebeden zijn verhoordquote:Op maandag 9 december 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Moet wat langer doorwerken vanavond dus even naar de appie voor wat extra eten en tot mijn verbazing waren de chocoladebroodjes net uit de oven gehaald
Daar heb ik meteen een paar van gehaald
quote:Op maandag 9 december 2024 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OP NAAR HET PSV TITOPIC
Ik doe brood met soep vandaag, lekker makkelijk en @onlogisch is er toch nietquote:Op maandag 9 december 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat had je gegeten als onlogisch er wel was?quote:Op maandag 9 december 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe brood met soep vandaag, lekker makkelijk en @:onlogisch is er toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |