Tijd dat de arbodienst eens even bij die drugslabjes komt inspecteren.quote:
Geef jij even de locaties doorquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd dat de arbodienst eens even bij die drugslabjes komt inspecteren.
Ik kijk of volg geen minuut darts meer buiten het WK waar ik uiteraard kom gloryhunten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik reken op mijn VBL vrienden.
maxi-mus in DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Darts is geen sport.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik reken op mijn VBL vrienden.
maxi-mus in DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Dat maakt niet uit. Meedoen kun je altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk of volg geen minuut darts meer buiten het WK waar ik uiteraard kom gloryhunten.
Wij zijn geen vrienden meer.quote:
Ik werd niet eens getagged dus effectief verlies ik hier niets meequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Meedoen kun je altijd.
[..]
Wij zijn geen vrienden meer.
Dan steek ik mijn hand in eigen boezem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik werd niet eens getagged dus effectief verlies ik hier niets mee
De telegraaf?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Deze week is mijn krant al twee keer niet bezorgd en vandaag heb ik de verkeerde krant.
Ik ben woedend.
De Harry Potter trein!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgende week naar Edinburgh, iemand nog goede tips naast de kerstmarkt en het kasteel?
Uw Engelse accent aanpassen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgende week naar Edinburgh, iemand nog goede tips naast de kerstmarkt en het kasteel?
Geen eindejaarsbonus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Deze week is mijn krant al twee keer niet bezorgd en vandaag heb ik de verkeerde krant.
Ik ben woedend.
The Guilford Arms is een mooie kroeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Genoteerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
The Guilford Arms is een mooie kroeg.
https://maps.app.goo.gl/W(...)le.maps.preview.copyquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat ik zo ver uit het centrum ga om een pub te bezoeken eigenlijk, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/W(...)le.maps.preview.copy
Veel lokale biertjes van de tap, hele gemoedelijke sfeer, aanradertje.
Fair enough, ben zelf een omhooggevallen kuthipstertje wat zulke dingen betreft hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo ver uit het centrum ga om een pub te bezoeken eigenlijk, maar toch bedankt
Het mag mijn vriendin vooral niet te erg opvallen dat ik deze trip heb geboekt om vooral in mooie pubs te zitten, anders was ik er wel even heengegaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Fair enough, ben zelf een omhooggevallen kuthipstertje wat zulke dingen betreft hoor
And yw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |