Fotogenieke stad. Arthurs Seat aldaar op klauteren was nog wel onaangenaam in het begin. Zoek die zijstraatjes eens op zitten ook ineens pubs of een middeleeuwse kerk. Verder gratis struinen in National Museum of Scotland als het regent.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgende week naar Edinburgh, iemand nog goede tips naast de kerstmarkt en het kasteel?
Je kunt vanuit Edinburgh ook van die dagtochten maken naar de Highlands, nu met de sneeuw helemaal geweldig. Maar goed dan zit je wel de hele dag in de bus, moet je leuk vinden.quote:Op maandag 9 december 2024 08:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fotogenieke stad. Arthurs Seat aldaar op klauteren was nog wel onaangenaam in het begin. Zoek die zijstraatjes eens op zitten ook ineens pubs of een middeleeuwse kerk. Verder gratis struinen in National Museum of Scotland als het regent.
Viel absoluut niet tegen 9.5/10
Akkoord. Het niveau van reviews is uitstekend dat zal bromsnor bevallen.quote:Op maandag 9 december 2024 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt vanuit Edinburgh ook van die dagtochten maken naar de Highlands, nu met de sneeuw helemaal geweldig. Maar goed dan zit je wel de hele dag in de bus, moet je leuk vinden.
Hibernian speelt zondag thuis, ook leuk sfeertje daar.
9.4/10
Samen met P. Diddy een 13-jarige towerbridgen. Rappers zijn wanstaltige types.quote:Op maandag 9 december 2024 10:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Jay-Z hep een probleem @:rambodirk
Pleuriseind lopen inderdaad, gaat daar geen ubertje heen?quote:Op maandag 9 december 2024 08:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fotogenieke stad. Arthurs Seat aldaar op klauteren was nog wel onaangenaam in het begin. Zoek die zijstraatjes eens op zitten ook ineens pubs of een middeleeuwse kerk. Verder gratis struinen in National Museum of Scotland als het regent.
Viel absoluut niet tegen 9.5/10
Gewoon op je sneakers in de Schotse motregen. Uitstekend plan was dat.quote:Op maandag 9 december 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleuriseind lopen inderdaad, gaat daar geen ubertje heen?
In het psv topic zijn ze enthousiast over Noanoquote:Op maandag 9 december 2024 10:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Samen met P. Diddy een 13-jarige towerbridgen. Rappers zijn wanstaltige types.
Jij boft maarquote:Op maandag 9 december 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Moet wat langer doorwerken vanavond dus even naar de appie voor wat extra eten en tot mijn verbazing waren de chocoladebroodjes net uit de oven gehaald
Daar heb ik meteen een paar van gehaald
quote:Op maandag 9 december 2024 15:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In het psv topic zijn ze enthousiast over Noano
Je gebeden zijn verhoordquote:Op maandag 9 december 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Moet wat langer doorwerken vanavond dus even naar de appie voor wat extra eten en tot mijn verbazing waren de chocoladebroodjes net uit de oven gehaald
Daar heb ik meteen een paar van gehaald
quote:Op maandag 9 december 2024 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OP NAAR HET PSV TITOPIC
Ik doe brood met soep vandaag, lekker makkelijk en @onlogisch is er toch nietquote:Op maandag 9 december 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat had je gegeten als onlogisch er wel was?quote:Op maandag 9 december 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe brood met soep vandaag, lekker makkelijk en @:onlogisch is er toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |