Die ken ik niet gelukkig.quote:
Niet per se jarenlang top 10 natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook wel bijzonder dat iemand blijkbaar zoveel impact kan hebben op anderen dat dit nummer op 6 staat. Alleen betekent dat dus wel dat we hier jarenlang aan vastzitten.
Het belang van media-aandacht in deze kan niet onderschat worden. Het mag dan voor veel jongeren niet meer een bron van nieuws zijn maar veel mensen krijgen dit dan toch mee via de media en nemen t overquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook wel bijzonder dat iemand blijkbaar zoveel impact kan hebben op anderen dat dit nummer op 6 staat. Alleen betekent dat dus wel dat we hier jarenlang aan vastzitten.
Dat sowieso niet (zie Procol Harum en de timing was perfect), maar dit zal dan volgend jaar toch ook nog wel op 600 staan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:34 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
Niet per se jarenlang top 10 natuurlijk
Vanaf 2022 erop, ik heb de keuzelijst vanaf 2019 bewaard.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:33 schreef Gretzl het volgende:
@:Cassa95: vanaf wanneer ben jij de veranderingen in de keuzelijst gaan bijhouden?
Ik wil weten wanneer Solange - Losing You is toegevoegd, maar kan het niet direct terugvinden.
Veranderingen in de Keuzelijst 2024
Veranderingen in de Keuzelijst 2023
Veranderingen in de Keuzelijst 2022
Veranderingen in de Keuzelijst 2021
Ze had zelf 500k+ volgers op Instagram, dat is al een heel groot bereik zelf.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het belang van media-aandacht in deze kan niet onderschat worden. Het mag dan voor veel jongeren niet meer een bron van nieuws zijn maar veel mensen krijgen dit dan toch mee via de media en nemen t over
Dat is dan iig een heel wat betere positiequote:Op vrijdag 6 december 2024 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso niet (zie Procol Harum en de timing was perfect), maar dit zal dan volgend jaar toch ook nog wel op 600 staan.
Maar ze kon zelf niet meer vragen om te stemmen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze had zelf 500k+ volgers op Instagram, dat is al een heel groot bereik zelf.
Die man heet Huub.quote:
De bassist heet Van der Lubbe, Hans.quote:
Top vijf volgt spoedig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik schakel net in, 6 t/m 10 is bekend dus maar 1 t/m 5 niet? Iemand overzicht?
Lionel Messi schijnt dat wel te hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik schakel net in, 6 t/m 10 is bekend dus maar 1 t/m 5 niet? Iemand overzicht?
Hier kan nog wel een Tussle-behandeling overheen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
6. Marmot Kennedy
7. Ledzep
8. Avond
9. Queen II
10. BLACKED
Thanks. Heel benieuwd hoe dat nummer op 6 gaat, zal er wel niet thuishoren maar vooruit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
6. Marmot Kennedy
7. Ledzep
8. Avond
9. Queen II
10. BLACKED
Ik was er al bang voor na de overwinning van de PVV vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vooral dat Black terugvalt, valt wat tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |