Hoezo? Dit is toch gewoon middelmaat? Het is niet echt totaal kut ofzo, maar ik vind dit wel echt ene oor in andere oor uit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
Ze hadden dus gelijk. Ik kan hiermee leven en ik zal vertellen waarom: ik kan me echt heel goed voorstellen dat iedereen dit niet voor die dame, maar voor zichzelf heeft gedaan.
Bankzitters op 11 t/m 20quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien is het totaal aantal stemmers wel afgenomen waardoor P6 halen makkelijker wordt.
Aan mij heeft het niet gelegen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
10. Pearl Jam Black
Flink achteruit
Dat sowieso, daarom wordt het voor acties steeds makkelijker en worden dat er steeds meerquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien is het totaal aantal stemmers wel afgenomen waardoor P6 halen makkelijker wordt.
Passing Me By van Pharcydequote:
Luister ik mooi naar de Tijdloze.quote:
Ze hebben niet op dat lied gestemd, ze verwerken hun pijn omdat ze zelf iemand hebben verloren aan kanker. Die hele dame en dernot capaldi hebben er geen reet mee te maken. Het is een lied van niks, maar emotie is emotie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch gewoon middelmaat? Het is niet echt totaal kut ofzo, maar ik vind dit wel echt ene oor in andere oor uit.
Dan zetten ze dat nummer lekker op op YouTube.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze hebben niet op dat lied gestemd, ze verwerken hun pijn omdat ze zelf iemand hebben verloren aan kanker. Die hele dame en dernot capaldi hebben er geen reet mee te maken. Het is een lied van niks, maar emotie is emotie.
Kun je zelf al inzien met een bewijs van overlijden hequote:Op vrijdag 6 december 2024 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
Archief over mijn overgrootvader niet open
Ah zo, nee dan snap ik hem. Dat is indirect medelijden ja.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze hebben niet op dat lied gestemd, ze verwerken hun pijn omdat ze zelf iemand hebben verloren aan kanker. Die hele dame en dernot capaldi hebben er geen reet mee te maken. Het is een lied van niks, maar emotie is emotie.
Ik heb juist het idee dat de populariteit van de Top 2000 elk jaar alleen maar toeneemt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot dit jaar waren er juist nog elk jaar meer stemmen, dus ik denk niet dat het er dit jaar ineens veel minder zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat is toch ook een beetje de essentie van de top 2000? Veel muziek wordt mooi gevonden door bepaalde emoties die het oproept.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Houden zo.quote:
Ja, ben er in 2018 geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je zelf al inzien met een bewijs van overlijden he
Het is ook wel bijzonder dat iemand blijkbaar zoveel impact kan hebben op anderen dat dit nummer op 6 staat. Alleen betekent dat dus wel dat we hier jarenlang aan vastzitten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En dat is toch ook een beetje de essentie van de top 2000? Veel muziek wordt mooi gevonden door bepaalde emoties die het oproept.
Zie rollercoaster, Soldier On, Imagine in het jaar van Hebdo, Mag ik dan nu jou etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |