SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit kan bijvoorbeeld een aantal jaren geleden al eens geprobeerd om te gaan met de meeste gevallen niet nodig is om de juiste plaats terecht bij de eerste twee jaar na de geboorteTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou dat zeg je nou wel, maar linksom kan ook als je boven geen water in het park hebt.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit kan bijvoorbeeld een aantal jaren geleden al eens geprobeerd om te gaan met de meeste gevallen niet nodig is om de juiste plaats terecht bij de eerste twee jaar na de geboorte![]()
Uhuh de meeste mensen zijn niet meer te zienTrotste mama van Ambar
Jij kunt doen en laten we het over de meeste mensen niet meer dan een jaar geleden dat ik het niet meer dan een jaar geleden is hij niet alleen om soortgelijke gevallen van Ostaden een aantal jaar na jaar in het begin was ik in het beginTrotste mama van Ambar
Even kijken hoeveel puntjes Justin nu heeft.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Onee dat is pas over een uur?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker. Ik ben momenteel verslingerd aan van die Pom-Bar chips, van Chio.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook lekker met een dip sausjequote:Op donderdag 5 december 2024 20:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh die heb ik al lang niet meer op"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik al meer dan 30jaarquote:Op donderdag 5 december 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben momenteel verslingerd aan van die Pom-Bar chips, van Chio.
Trotste mama van Ambar
Oja pom bear is ook lekkerquote:Op donderdag 5 december 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben momenteel verslingerd aan van die Pom-Bar chips, van Chio."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zou zweren dat pom baer speciaal soort zout gebruiktTrotste mama van Ambar
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-05 20:33:07
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 FreshFruit 702 208 188 1305 0.54
2 JustinK 685 135 195 4959 0.14
3 mario390 104 9 24 303 0.34
4 kree 95 0 0 208 0.46
5 Paul 81 0 81 37 2.19
6 KillemWieft 77 19 9 177 0.44
7 Dr.Mikey 66 12 13 350 0.19
8 444 57 34 10 2529 0.02
9 greysbones 39 11 0 650 0.06
10 MizzezAmy 39 7 0 458 0.09
11 hemarookworst 38 22 3 553 0.07
12 gebrokenglas 37 8 8 675 0.05
13 AardappelSchotel 37 13 1 500 0.07
14 sp3c 37 0 7 55 0.67
15 Pinnenmutske 36 0 4 557 0.06
16 HappyCharly 32 17 5 260 0.12
17 mascara-klodder 31 0 0 116 0.27
18 Lovely 27 13 3 1009 0.03
19 ToT 25 5 0 628 0.04
20 Soury 22 0 0 99 0.22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pringles is duur geworden zeg. 2 jaar geleden kostte zo'n bus nog ¤1.89. Nu ¤2.59.quote:
Pfff.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ik zie alleen nog maar de oude standaard smaken in de schappen liggen?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pringles is duur geworden zeg. 2 jaar geleden kostte zo'n bus nog ¤1.89. Nu ¤2.59.
Pfff.![]()
Oh, dat was me nog niet eens opgevallen. Ik nam trouwens altijd die rode, die standaard bus.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
En ik zie alleen nog maar de oude standaard smaken in de schappen liggen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
https://www.ah.nl/zoeken?query=pringlesquote:Op donderdag 5 december 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat was me nog niet eens opgevallen. Ik nam trouwens altijd die rode, die standaard bus.
Dat zijn er niet veel meer.....![]()
2,39 voor jouw rode dusquote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pringles is duur geworden zeg. 2 jaar geleden kostte zo'n bus nog ¤1.89. Nu ¤2.59.
Pfff.![]()
![]()
Pfff. The ghost whisperer is toch eigenlijk best wel een kutserie. Om sommige scènes blijf ik janken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
The Ghost Jankererquote:Op donderdag 5 december 2024 20:41 schreef DJMO het volgende:
Pfff. The ghost whisperer is toch eigenlijk best wel een kutserie. Om sommige scènes blijf ik janken![]()
![]()
Maar ook zonde als ik de helft weg moet gooienquote:
En ik haal het natuurlijk niet in de supermarkt
Mijn Plus heeft ook nog Pringles HOT Mexican Chilli & Lime en Pringles Hot Chili Cheesequote:Op donderdag 5 december 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/zoeken?query=pringles
Dat zijn er niet veel meer.....Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het hoeft niet in één dag op he?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ook zonde als ik de helft weg moet gooien
En ik haal het natuurlijk niet in de supermarkt
Oh je haalt ze bij de bakker?![]()
![]()
Ja die had de AH ook altijd...quote:Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn Plus heeft ook nog Pringles HOT Mexican Chilli & Lime en Pringles Hot Chili Cheese![]()
Mijn favoquote:Op donderdag 5 december 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te verwarren met The Ghost Wankerer![]()
![]()
Nee maar ook geen zin om er elke dag van te etenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het hoeft niet in één dag op he?
Oh je haalt ze bij de bakker?
Nee Action of Die Grenze"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pringles Super Hot Chili Lemon Crab Chips
Klinkt ook wel spannend
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zat daar net te kijken!quote:Op donderdag 5 december 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.rewe.de/suche(...)gles&size=35#7801749![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Snap ik.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar ook geen zin om er elke dag van te eten
Nee Action of Die Grenze
Ja daar zijn ze wel goedkoper idd![]()
![]()
Geen idee; vind ik niet interessant.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:44 schreef mario390 het volgende:
en tv spendengala hebben julie niet?![]()
In Duitsland gewoon even duurquote:Op donderdag 5 december 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik.
Ja daar zijn ze wel goedkoper idd
Chips waren in Duitsland altijd duurder. Na de prijsstijgingen hier is het nu ongeveer even duur geworden.quote:![]()
zijn je arme kinder egal?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee; vind ik niet interessant.![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 5 december 2024 20:53 schreef mario390 het volgende:
luister me en beantworte
en tv spendengala hebben julie niet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Carmen Nebel präsentiert "Die schönsten Weihnachts-Hits" live aus München. Auch 2024 unterstützen viele Prominente die große Showgala zugunsten von "Misereor" und "Brot für die Welt".quote:Op donderdag 5 december 2024 20:53 schreef mario390 het volgende:
luister me en beantworte
en tv spendengala hebben julie niet?![]()
Ja klopt wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Chips waren in Duitsland altijd duurder. Na de prijsstijgingen hier is het nu ongeveer even duur geworden.
Bij de AldiSud hebben ze wel huismerk voor een euro, die vind ik lekkerder dan lays en croky. Maar vroeger hadden ze volgens mij vooral dat ene merk, funnyfrischCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
O waarom niet?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann zaterdag niet laibach metrijden![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ungarischquote:Op donderdag 5 december 2024 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja klopt wel.
Bij de AldiSud hebben ze wel huismerk voor een euro, die vind ik lekkerder dan lays en croky. Maar vroeger hadden ze volgens mij vooral dat ene merk, funnyfrisch![]()
![]()
Je bent een mooie mutsquote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom zeg je dat nooit tegen mij?
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben raarrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ben raarrrr
Nee, gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, gemeen
Ik zal je een dickvoetpic sturen om het goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O ben je nog niet beter. Flinke griep dan.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ziek al en week,maar dat weet jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net als vis, is dat een optiequote:Op donderdag 5 december 2024 21:05 schreef Lovely het volgende:
Moet JustinK dan maar met de sint mee naar spanje?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja lekker bolken met wat beter weer! 😎quote:Op donderdag 5 december 2024 21:05 schreef Lovely het volgende:
Moet JustinK dan maar met de sint mee naar spanje?![]()
Een weekjequote:Op donderdag 5 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net als vis, is dat een optie
Kunnen wij ook even puntjes pakken
Nee, hij is niet stout, maar gemeen. Hopelijk brengt Krampus hem een bezoek!quote:Op donderdag 5 december 2024 21:05 schreef Lovely het volgende:
Moet JustinK dan maar met de sint mee naar spanje?
boosdrietig dat ik niet metrijden kannquote:Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben je nog niet beter. Flinke griep dan.![]()
Ja, dat lijkt me een uitstekend plan. En dan gaan we flink punten pakken zodat hij ons niet meer kan inhalen....quote:Op donderdag 5 december 2024 21:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een weekje
Kunnen wij ook even puntjes pakken
Let's call it a deal.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt nietquote:Op donderdag 5 december 2024 21:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lekker bolken met wat beter weer! 😎
Sint zet je aan het werk
Ik zie hem wel verschijnen danquote:Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal je een dickvoetpic sturen om het goed te maken
Ja dat snap ik. Ben je nog erg ziek?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
boosdrietig dat ik niet metrijden kannWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker soppenquote:Op donderdag 5 december 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie hem wel verschijnen dan![]()
![]()
Oh nog een beter ideequote:Op donderdag 5 december 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, hij is niet stout, maar gemeen. Hopelijk brengt Krampus hem een bezoek!![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uitstekend plan. En dan gaan we flink punten pakken zodat hij ons niet meer kan inhalen....
Let's call it a deal.![]()
niet meer zoquote:Op donderdag 5 december 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ben je nog erg ziek?![]()
Misschien lukt het alsnog en ben je morgen nog beter en kan je alsnog mee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja engerd is dat wel. Al vond ik Ruprecht er ook niet heel vriendelijk uitzien vorig jaarquote:
Beide zijn ze eng, gelukkig hebben we die hier nietquote:Op donderdag 5 december 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja engerd is dat wel. Al vond ik Ruprecht er ook niet heel vriendelijk uitzien vorig jaar
Huh? Een rode kaart?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee hoor dat kann niet dat is en hele dag en daar is koud, verkühl ik me nog meerquote:Op donderdag 5 december 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien lukt het alsnog en ben je morgen nog beter en kan je alsnog mee.![]()
Ik dacht voor mij. Maar misschien heb ik het misquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vond Zwarte Piet ook wel engquote:Op donderdag 5 december 2024 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beide zijn ze eng, gelukkig hebben we die hier niet
Hou er nog steeds niet van, altijd blij als sinterklaas weer voorbij is
Voor jou twee van deze rakkers:quote:Op donderdag 5 december 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht voor mij. Maar misschien heb ik het mis![]()
![]()
![]()
Jah, da's net zo erg.....quote:
2x geel is rood
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
1x rood is beter dan 2x geelquote:Op donderdag 5 december 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah, da's net zo erg.....
2x geel is rood
Ow? Hoezo dat?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas plaatst een bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
aha. En wat is geel?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rood is de kleur van de liefde!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oke. Nou dat is op zich ook niet verkeerd...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, misschien heb ik dan ook wel liever geel van Jus![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ook niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer vor arme kinder doneert werd ?
Ook geen shows voor aardbevingen en overstromingen.
En ook geen voetbal. En geen jaren 80 muziek tv-shows. En geen BB.![]()
Gewoon een bolkquote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ook niet.
En ook geen voetbal. En geen jaren 80 muziek tv-shows. En geen BB.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen zwarte kaart? Kleurt mooi bij mn ziel![]()
![]()
Van de week stond er 's avonds rond etenstijd ook een figuur voor de deur. Met een pasje enzo, dus dan weet je het wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ook niet.
En ook geen voetbal. En geen jaren 80 muziek tv-shows. En geen BB.
Ik direct "Ohnee ik ben niet geïnteresseerd, dank u wel".
"Nee, ik probeer niks te verkopen"
Ja nou ik heb niks besteld.... Succes bij de volgende deur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha doeiiiiiiiquote:Op donderdag 5 december 2024 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van de week stond er 's avonds ineens ook een figuur voor de deur. Met een pasje enzo, dus dan weet je het wel.
Ja nou ik heb niks besteld.... Succes bij de volgende deur.![]()
![]()
Doe ik ook niet aan.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van de week stond er 's avonds rond etenstijd ook een figuur voor de deur. Met een pasje enzo, dus dan weet je het wel.
Ja nou ik heb niks besteld.... Succes bij de volgende deur.
Ging mij vooral om de tv-shows![]()
Kijk geen tv.
En zeker niet op 100 zenders tegelijk net zoals mario.![]()
![]()
Kijk jij helemaal geen tv?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan.
Ging mij vooral om de tv-shows![]()
Kijk geen tv.
En zeker niet op 100 zenders tegelijk net zoals mario.
Ach sorry dat zei je netAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Truste Pinnenmutske
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 702 / +208 / +188 / 1102 / 1306
2. JustinK / 696 / +135 / +208 / 4992 / 5087
3. mario390 / 104 / +9 / +24 / 236 / 331
4. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
5. KillemWieft / 77 / +19 / +9 / 132 / 177
6. Dr.Mikey / 67 / +12 / +14 / 299 / 353
7. 444 / 57 / +34 / +10 / 2452 / 2541
8. greysbones / 43 / +11 / +4 / 656 / 676
9. hemarookworst / 40 / +22 / +5 / 516 / 571
10. MizzezAmy / 40 / +7 / +1 / 473 / 516
11. gebrokenglas / 37 / +8 / +8 / 666 / 727
12. sp3c / 37 / +0 / +7 / 40 / 55
13. AardappelSchotel / 36 / +13 / +1 / 481 / 514
14. Pinnenmutske / 36 / +0 / +4 / 528 / 572
15. mascara-klodder / 31 / +0 / +0 / 108 / 120
16. HappyCharly / 31 / +17 / +5 / 244 / 269
17. Lovely / 28 / +13 / +4 / 1008 / 1058
18. ToT / 25 / +5 / +0 / 604 / 628
19. Soury / 22 / +0 / +0 / 91 / 111
20. loveyoulongtime / 21 / +18 / +3 / 104 / 123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Uiteraard wordt die stand even gecontroleerd!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uiteraard wordt die stand even gecontroleerd!![]()
![]()
Hij wordt momenteel naberekend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
better je kijkt testbeeld , wat en gedoequote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ook niet.
En ook geen voetbal. En geen jaren 80 muziek tv-shows. En geen BB.
kijk je nieuws of en film ook niet?![]()
Oja. Of Amazon Prime.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Testbeeldquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
better je kijkt testbeeld , wat en gedoe
kijk je nieuws of en film ook niet?![]()
Af en toe een film of serie.![]()
Ja balen weer, ik kan alleen maar informatie ophalen tot donderdag 5 december 2024 @ 20:33:07
Dus effe geen score.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
The Madnessquote:Op donderdag 5 december 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Testbeeld![]()
Af en toe een film of serie.![]()
![]()
Ja, doe maar. Gelijk maar even.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Okquote:Op donderdag 5 december 2024 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Gelijk maar even.![]()
![]()
* gebrokenglas plaatst direct een bolk en hoopt op minstens 100 punten nu.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga maar. Ik pas wel op hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er word weer hooggeleidgebolkt hier
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer hooggeleidgebolkt hier![]()
![]()
Yes. Breng jij het niveau nog even wat hoger?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer hooggeleidgebolkt hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BolkkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Botje staat weer aan zie ik...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: